Ik zag er een wc-borstel in eigenlijk die nogal vies was een zeer grote boodschap...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:17 schreef babette21 het volgende:
trouwens, nu wil ik 't toch eens weten...
kan iemand me misschien even uitleggen waarom de één de ander met 'n satétje slaat?!?!?![]()
hè bah, dat wíl ik er niet eens in zien.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zag er een wc-borstel in eigenlijk die nogal vies was een zeer grote boodschap...![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
hè bah, dat wíl ik er niet eens in zien.....![]()
![]()
ik blijf nog even bij 'n satétje.....
Het is logischer dat het plaatje een schoonmaakster behelst die de bewoner van het huis met een vieze wc-borstel slaat dan dat iemand met een saté-stokje geslagen word vind ik.quote:
die heb ik weleens een weekje te leen gehad...quote:
Need for Speed underground?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef babette21 het volgende:
ik had er maar 1 spel bij: Need for speed.... en dat speelde ik ongeveer non-stop
nou 't lijkt meer op saté.......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef Tranceptor het volgende:
Het is logischer dat het plaatje een schoonmaakster behelst die de bewoner van het huis met een vieze wc-borstel slaat dan dat iemand met een saté-stokje geslagen word vind ik.![]()
Ik had vroeger een Gayboy, een Nes, een SNES, nu heb ik mijn PC![]()
Ik speelde altijd FFquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
die heb ik weleens een weekje te leen gehad...
het is maar goed dat ie terug moest want 't is veel te verslavend
ik had er maar 1 spel bij: Need for speed.... en dat speelde ik ongeveer non-stop
yep........quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:26 schreef Tranceptor het volgende:
Need for Speed underground?
Deegrollers zijn niet zo donkerbruinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou 't lijkt meer op saté.......
maar door jouw verhaal is 't kwartje wel gevallen: 't is een deegroller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan van dat soort spellen nooit zoveel, het interesseert me niet zoveel. Maar ja, ik ben ook een vreemde gamer...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep........en ik was fucking goed
[voor iemand zonder ps2
]
Doe mij maar een glaasje water ik ben op dieet...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef babette21 het volgende:
half 10.......
-tijd, een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf, het helpt je de dag door,
het is-tijd, voor jou en dat weet je... lekker gezellig, tijd voor jezelf
-
-tiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjdddddd....
ik nog 7,5.... maar op vrijdag valt er wel 'n uurtje af te snoepen.... is 't weer borreltijdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef bar_rel het volgende:
Nog maar 8 uur en ik ben klaar voor vandaag voor een lang weekend!!
Oh ja borrel tijd schijtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik nog 7,5.... maar op vrijdag valt er wel 'n uurtje af te snoepen.... is 't weer borreltijd
maar 't wordt wel 'n lange dag, je zou 't niet zeggen maar op werkvlak ben ik vandaag niet vooruit te branden
Dan moet dat wel heeeeel lang uitrekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef babette21 het volgende:
ja het wordt wel later, maar 't werk houdt eerder op....
maar ik heb om 13.30 een huisbezoek, als ik dat nou heeeeeeel lang uitrek dan hoef ik niet meer terug
Ons werk stopt zoals altijd dan gewoon pas om half 6 en me trein gaat altijd om 1744 die ik altijd wil hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef babette21 het volgende:
ja het wordt wel later, maar 't werk houdt eerder op....
maar ik heb om 13.30 een huisbezoek, als ik dat nou heeeeeeel lang uitrek dan hoef ik niet meer terug
mja ik kan 't als een uitdaging zien natuurlijk...quote:
Ik blijf vrijdags ook nooit op de borrelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ons werk stopt zoals altijd dan gewoon pas om half 6 en me trein gaat altijd om 1744 die ik altijd wil hebbenen ik ben nog nooit gebleven bij een borreltijd. Altijd smoesjes:
-Ik moet nogi ets halen in de winkel voor 6 uur
- Ik moet thuis zijn voor half zeven
-Ik heb geen zin
hé lekker dingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:41 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk zo een kopin de ochtend
Was dat maar waar, zit gewoon achter mijn bureau op kantoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé lekker dinghebbie vrij vandaag?!
Oh ennuh.. .ik was het bijna vergeten:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé lekker dinghebbie vrij vandaag?!
Jawel ik heb wel leuke collega's maar ik vind het gewoon stom dan ben ik pas om 8uur thuis ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
ja met zo'n reistijd is 't wel logisch....
en ik neem aan dat bar_rel dan gewoon geen leuke collega's heeft ofzo
ik blijf meestal wel ff hangen, maar ben 9 v/d 10 keer met de auto, dus er gaat weinig naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |