quote:
quote:
Bonen ? Heerlijk door de stampotquote:
Thee ! Zeker wete !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
Hmmm, zal ik naar de tweede lopen voor lekkere theeof hier op de 6e bij gebrek aan lekkere thee chocomel nemen?
Keuzes...
Ik ook, al teveel koffie gehad vanochtend... Anders wordt het weer zo afkicken in het pinksterweekend ..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
Ik zou ook voor thee gaan.
Orgi, zou je misschien van bar_rel's account willen afblijven?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben geil ik zit op me werk maar me vriendin zit thuis![]()
![]()
![]()
Even rukken op de WC dan maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef bar_rel het volgende:
![]()
![]()
Ideeénquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Orgi, zou je misschien van bar_rel's account willen afblijven?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Orgi, zou je misschien van bar_rel's account willen afblijven?
Of was dit nou weer niet grappig bedoeld?
Natuurlijk was dit grappig bedoeldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Of was dit nou weer niet grappig bedoeld? [afbeelding]
quote:
Je weet het nooit met jou 
Ik zag het topic ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Je weet het nooit met jou [afbeelding]
Kut ik opende net dit topicHoi Sylvana. Wel slim bezig? en ik klikte ook nog op de link in de OP
En ja, ik zit op school![]()
Als je thuiszit kan het geen kwaad, het begint met een leuke graphicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag het topic ook al
Maar ik heb niet op die link geklikt![]()
heb jij een vriendin?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef bar_rel het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |