oh ja da's een beetje nep...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef bar_rel het volgende:
Jawel ik heb wel leuke collega's maar ik vind het gewoon stom dan ben ik pas om 8uur thuis ofzodan zitten we hier een beetje met ze 3en ( +baas is dat al
) en dat is saai
gewoon, liefjes uitdelen... ik lust wel 'n puntjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor gooit taart in gezicht Babette21
Moet ik er anders mee?![]()
Wij geven elkaar de vrijheid. We worden een pappie en een mammie ennu wonen tegenwoordig bij elkaar (woon ik eigenlijk nog steeds bij jou in?) maar Babs heeft een relatie met wup en ja, wup is een vrouwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou.... "stel"........... dat nou ook weer niet he...
teamleiders? Ik werk ook met teamleiders... laatst was er ook iets... Weet je zeker dat we niet bij hetzelfde bedrijf werken????quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja da's een beetje nep...
wij zijn op vrijdag in verhouding tot andere dagen met minder, 't grootste deel heeft vrij
dat vinden we zielig voor onszelf maar 't schept ook 'n band...
+ dat de teamleiders gezellig meedoen en het werk dan een uurtje eerder wordt neergelegd
Ik ben niet lief vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
gewoon, liefjes uitdelen... ik lust wel 'n puntje![]()
![]()
ik hoef geen bandm et de baas die is vaagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja da's een beetje nep...
wij zijn op vrijdag in verhouding tot andere dagen met minder, 't grootste deel heeft vrij
dat vinden we zielig voor onszelf maar 't schept ook 'n band...
+ dat de teamleiders gezellig meedoen en het werk dan een uurtje eerder wordt neergelegd
ja ik had nog wat voor je.... laatst al, maar toen was je ineens weg...quote:
Aaaah wat liefquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik had nog wat voor je.... laatst al, maar toen was je ineens weg...
ik zag dat je nog 'n beetje achterliep ofwel ik heb 'n "update" voor je:
[afbeelding]
groot wordt ie/ze al he?!?
EDIT: 6 weken eerder....
[afbeelding]
jij bent nooit bij mij komen wonen [voor zover ik weet... of heb je je ergens verstopt?]quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:49 schreef Dizer het volgende:
Wij geven elkaar de vrijheid. We worden een pappie en een mammie ennu wonen tegenwoordig bij elkaar (woon ik eigenlijk nog steeds bij jou in?) maar Babs heeft een relatie met wup en ja, wup is een vrouw![]()
![]()
Ooh jahquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent nooit bij mij komen wonen [voor zover ik weet... of heb je je ergens verstopt?]
want op het moment supreme heb je 't verpest door te gaan stoken in 'n goed huwelijk....
maar inmiddels ben je weer lief enzo![]()
ah joh we hebben nog 4 maanden.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:54 schreef Dizer het volgende:
Aaaah wat lief![]()
We moeten gauw namen verzinnen. Is Jamie nog steeds een optie?
Ik ken hetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef Tranceptor het volgende:
Verkeerde been uit bed, je kent het wel...voor MissBliss
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef Tranceptor het volgende:
Verkeerde been uit bed, je kent het wel...voor MissBliss
Succes met werken lievviequote:
Whehehe, dit is net genoeg om mn rookverslaving in stand te houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[..]
Succes met werken lievvie![]()
Ah dus nu ga mij sponsoren met je doekoe?![]()
Sloeberquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe, dit is net genoeg om mn rookverslaving in stand te houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |