Ik ken hetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef Tranceptor het volgende:
Verkeerde been uit bed, je kent het wel...voor MissBliss
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef Tranceptor het volgende:
Verkeerde been uit bed, je kent het wel...voor MissBliss
Succes met werken lievviequote:
Whehehe, dit is net genoeg om mn rookverslaving in stand te houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[..]
Succes met werken lievvie![]()
Ah dus nu ga mij sponsoren met je doekoe?![]()
Sloeberquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe, dit is net genoeg om mn rookverslaving in stand te houden![]()
Ga je nog iets leuks doen in het weekend?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef babette21 het volgende:
zo hé, het is met toch gelukt om 25 minuten weg te blijven
heb ondertussen enorm nuttig werk verricht:
rondje koffie gehaald, iemand's voicemail ingesproken, prijsvraagje ingevuld, radio afgestemd.....vrijdag
ik denk dat ik maar weer verder ga met m'n huis, dat heeft 'n paar weken stilgelegen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ga je nog iets leuks doen in het weekend?
Ik ga van het weekend maar aan mn bachelorscriptie, misschien wat muziek maken. Mijn ouders gaan vooral naar markten en kennissen dus zal meeste tijd alleen thuis zitten hier. Ik had eerst andere plannen, dus mijn vrienden hebben ook al zelf dingen geregeld voor het weekend. Misschien dat ik nog ff langs een vriend ga op zondag of maandag ofzo...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar weer verder ga met m'n huis, dat heeft 'n paar weken stilgelegen...
weinig zin in, maar 't gaat niet vanzelf he....
et toi?!
Het is meer dat ik heel erg zin had in iets wat dus niet doorgaat van het weekend, dan is dit toch helemaal niks...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:35 schreef babette21 het volgende:
ach lekker niks doen kan ook relaxed zijn....
maar als je je verveeld heb ik nog wel 'n trap voor je die geschuurd moet worden....
quote:
Was die weg makkelijk te vinden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoorde het op de radio ja..
Aandelen in mezelf kopen, tof!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |