succes! *wacht ongeduldig op td betalingsverzoek* damnit, vergeet ik weer nagelwielen te bestellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Succes!! Ook ik duim voor jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Ik heb die highgloss supersnel drogende van 1,59 per flesje besteld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
er gaf hier iemand een tip dat amour topcoat ook goed en sneldrogend was, maar welke dan precies? ik zie er bij transdesign meer
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef P.F het volgende:
VervelingAlleen heb ik m'n middelvinger na de 1e foto nog een beetje bijgewerkt dus die is op de 2e foto een beetje lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gedaan! En accentueert mooi de lengte van je nagelsquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef P.F het volgende:
VervelingAlleen heb ik m'n middelvinger na de 1e foto nog een beetje bijgewerkt dus die is op de 2e foto een beetje lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal straks een foto in de zon maken van Visit me in Prismquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:29 schreef zoeperzazke het volgende:
wat nou holo'sheb het vorige topic ook nauwelijks holo's gezien
Superleuke kleurtjes! En die Orly bonder is fantastisch!quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben ZO blij met m'n lakjes dat ik gewoon nogmaals spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk gedaan! En accentueert mooi de lengte van je nagels.
Onder de warme kraan houden. Niet het hele flesje, want dan week je de labels eraf, maar onder een dun straaltje. Heeft bij mij gewerkt op mijn Matte is Murder, helaas werkte het niet bij Fuggen Ugly (die gaat nog steeds niet open, maar heeft nu wel verschrompelde labels, gelukkig heeft ManGlaze een vervangend flesje opgestuurd dat wél opengingquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooi
Vraagje: Heeft er iemand een idee hoe ik mijn Manglaze open kan krijgen. Ik heb van alles al geprobeerd maar hij is niet open te krijgen...
Maar ik wil ze wel zien, en ik heb een holo op vandaag, en ga straks foto makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:29 schreef zoeperzazke het volgende:
wat nou holo'sheb het vorige topic ook nauwelijks holo's gezien
Catrice - Hot or not?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooi
Vraagje: Heeft er iemand een idee hoe ik mijn Manglaze open kan krijgen. Ik heb van alles al geprobeerd maar hij is niet open te krijgen...
*Omnomnom* "Wat is dit?"quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook lakken maar ik kan niet want ik ben met taarten bezig en heb geen zin in nagellakchips tussen de marsepein
Super het heeft geholpenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onder de warme kraan houden. Niet het hele flesje, want dan week je de labels eraf, maar onder een dun straaltje. Heeft bij mij gewerkt op mijn Matte is Murder, helaas werkte het niet bij Fuggen Ugly (die gaat nog steeds niet open, maar heeft nu wel verschrompelde labels, gelukkig heeft ManGlaze een vervangend flesje opgestuurd dat wél openging)
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet postenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef mirannie het volgende:
Hahaha DaphDat zijn veeeeeeeeeeeel holo´s
Al waren er best wel een aantal in het vorige topic. Ik ga even tellen
kaleidoscope subtiel? Die vind ik nou juist vrij hysterischquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet posten![]()
Ik was geen holo meisje, maar de wat subtielere holo's (kaleidoscope) vind ik prachtig!
Vind ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kaleidoscope subtiel? Die vind ik nou juist vrij hysterisch
daar heb je het al, die heb ik beiden nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ik nietIk vind Nfu Oh hysterisch, net als GOSH Holographic eigenlijk..
Ik ook niet hoor, niks voor mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je het al, die heb ik beiden niet
Ja, ik vind de kaleidoscopes ook mooier dan bijv de omg serie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet posten![]()
Ik was geen holo meisje, maar de wat subtielere holo's (kaleidoscope) vind ik prachtig!
allemaalquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef Daph_ het volgende:
Holo spam (wel al uit de oude doos, maar ach....)
[ afbeelding ]
H&M Sinful Señorita
[ afbeelding ]
Franken - Potters Purple (made by Nune)
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
[ afbeelding ]
Milani Hi-Tech
[ afbeelding ]
Color Club Worth The Risque
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Chainmail Charm
[ afbeelding ]
Color Club Revvvolution
[ afbeelding ]
Models Own Betty Blue gestempeld met Color Club Worth The Risque
[ afbeelding ]
Color Club Revvvolution en Worth The Risque
[ afbeelding ]
GOSH Holographic
die zijn wel heel hysterisch ja, ik kneep gewoon met mijn ogenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, niks voor mij
http://www.lacquerized.com/2010/05/nfu-oh-64.html
http://www.lacquerized.com/2010/04/nfu-oh-queen-of-holos-65.html
Veel te hysterisch
ja doe ik nu wel mjah had ze net zo goed kunnen meebestellen bij TDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Succes morgen dic! Moet veel duimen morgen, mijn broertje heeft een her wiskunde B (hij is gewoon geslaagd, maar wil geen 5 op de lijst) En kleintje, nagelwielen kun je beter gewoon op ebay kopen toch?
picz or it didn't happenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Mijn lak past precies bij mijn rok. Zitten paarse bloemetjes in mijn rok. Ik match normaal nooit
Dit!quote:
Hoe?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit!
En ik ben een ultieme faalhaas, heb net m'n schoenen beyond repair gesloopt.
De o zo leuke bandjes schoten los. Lijm uitgedroogd ofzo.quote:
Kan wel weer gefixed wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De o zo leuke bandjes schoten los. Lijm uitgedroogd ofzo.Gelukkig zitten er geen hele pijnlijke stenen op m'n traject.
Nah, er is echt geen redden meer aan. Of ik moest de zolen aan m'n voeten ducttapen, maar daar dank ik voor.quote:
Welke verzendwijze had je gekozen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef Dzjonka het volgende:
Ik denk dat mijn fail bij Bubsel vandaag niet meer komt, of ik ben dan in ieder geval al de deur uit. Avonddienst.....
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij meequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef Loqi het volgende:
voor degene die in het vorige topic die nagellak rekken van enchantra zochten.. ze hebben ze nog wel op de site staan, maar je moet op de nieuwe site kijkenatm niet op voorraad tho
Nicequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij mee
komt ooit nog een 2de bij![]()
om even in de holo mood te blijven:
[ afbeelding ]
al is het wel heel erg soft holo![]()
en ik neem natuurlijk geen genoegen aan 1 kleur:
[ afbeelding ]
Ja ik wil hem ook als we dadelijk een huisje hebben.. maar centjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij mee
komt ooit nog een 2de bij![]()
om even in de holo mood te blijven:
[ afbeelding ]
al is het wel heel erg soft holo![]()
en ik neem natuurlijk geen genoegen aan 1 kleur:
[ afbeelding ]
Welkom! Mooie nagels heb je zeg, lang nagelbed zo te zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Nitos het volgende:
Mijn eerste post in "Show je nagels"! (En ook m'n eerste account met deze user-name, kreeg m'n vorige niet meer aan de praat, weird...)
Anyway, ik ben ook sinds kort into nagellakjes, volg een paar blogjes/twitters enzo en word overal erg hebberig van!
Deze foto's zijn mijn eerste swatches, twee weken geleden gemaakt.
De bovenste twee zijn O.P.I. - I'm not really a waitress. Hoorde vandaag in een filmpje dat dat al 7 à 8 jaar de meestverkochte O.P.I-kleur in Europa is!
De twee foto's daaronder is een paar minuten daarna met CND Effects - Ice Blue Shimmer erover.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welkom! Mooie nagels heb je zeg, lang nagelbed zo te zien. En dat kleurtje hoort eigenlijk ook op m'n wishlist. Heb je meer CND Effects?
Is je pakje er al?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Kom net bij de Sephora vandaan hier hebben ze volop MaaH, dus mensen die nog opzoek zijn hier zijn ze nog!
Er zit 15% korting op en volgens de verkoopster is dat standaard
Klopt, Sephora zit ook standaard 15% onder de adviesprijs bij luchtjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Kom net bij de Sephora vandaan hier hebben ze volop MaaH, dus mensen die nog opzoek zijn hier zijn ze nog!
Nee nog niet maar weet ook eigenlijk niet hoelaat ze hier langs komen (woon er net).quote:
3quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:58 schreef AmyGrace het volgende:
@Delta, jeeeej een Kaleidoscope! Hoeveel moet je er nog?![]()
Welke moet je nog??quote:
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke moet je nog??
Ik moet er ook nog een paar, ik vind ze echt TE GEK!
Ik heb trouwens een site gevonden waar staat dat ze Lets do it in 3D verkopen... http://www.tyrobeautynails.nl (ik weet niet in hoeverre het was is hoor)
Misschien meerdere lakjes bestellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.
Ik wil geen andere lakjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:12 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Misschien meerdere lakjes bestellen
Volgens mij willen nog meer dames hier Lets do it in 3D dus is dat een optie qua bestellen.
Toch wel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'
als er iemand wil meebestellen?![]()
Ja, valt mee hequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Nog maar 3, dat is te overzien
Maar jij hebt dus How About A Tumble? Waar heb je die vandaan want die wil ik zo erg graagquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, valt mee heHeb ik toch snel geregeld
Die heeft RenRen- voor me gehaaldquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus How About A Tumble? Waar heb je die vandaan want die wil ik zo erg graag
RenRen waar ??quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heeft RenRen- voor me gehaald
Jij ook bedankt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef Joysa het volgende:
Welkom Nitos!
Moooooi Delta!
Paaaars is altijd goed Amygrace!
Ik ga straks kersen etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!Ik hou van paars!
Wel jammer van de buts in je nagel van het appels schillen, maar het heeft me wel op een idee gebracht: ik ga even lekker een appeltje eten
Good to know! Had voor morgen al een Sephora-tripje op de planning staan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Holoquote:
Heb Seche Vite en de OPI Raipidry TC niet geprobeerd, maar ik heb die OPI RadiDry Drops, en die zijn geweldig! Droog binnen 10 sec.!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef deerntie het volgende:
Net orly - fantasea gelakt met seche vite, die ik gister binnen heb gekregen. ISeche vite! stukken sneller droog dan OPI rapid dry TC!
Mooie kleurtjes, en toffe rok!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
(GeretoucheerdZodat niemand de nastyheid kan zien)
In het echt veel rozerder.Veeeel meer.
China Glaze - C-c-courage.
[ afbeelding ]
Deze is iets minder blauw en paarser.
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?quote:
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes, en toffe rok!!
Ik ben blue sparrow op mn nagels aan het smeren
Mooi kleurtje die Lola.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Hij sparklet meer in het echt de camera hielp niet meequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?Vind hem op de foto een beetje meh.
[..]
DankjeHeerlijk in dit weer zo'n ding.
En pics please! Heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar kom er steeds niet uit
Zal straks even foto's maken!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?Vind hem op de foto een beetje meh.
[..]
DankjeHeerlijk in dit weer zo'n ding.
En pics please! Heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar kom er steeds niet uit
Oh, die Orly is moowj!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lovely! Ook al komt het op de foto niet helemaal goed over...quote:
Ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef Joysa het volgende:
Leuke kleurtjes Bubsel en RenRen !![]()
![]()
Zal Guess al mama zijn ondertussen..?
Hoe is het gegaan? Ik hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, die Orly is moowj!En leuk matchende nagels bij je rok! Ben je een velletjesbijter? 't Ziet er pijnlijk uit
![]()
[..]
Lovely! Ook al komt het op de foto niet helemaal goed over...
"aaah my eyes, it burns it burns" hij is idd wel mooi, maar mán wat een kleurquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zag deze net in het topic voorbij komen
[ afbeelding ]
Die moet ik hebben.![]()
die lolaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus hij is nog mooier!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeDe Orly is in het echt mooier hoor. Feller. En dankje, is perongeluk!
![]()
Echt extreem, ik heb zelfs een flink deel weggeshopt.![]()
De bundlemonsters heb je al?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik wil meer full nail plates, iemand suggesties ala namen/plates? hoeft niet van konad te zijn.
Ze zijn aardig duur Let's Do It In 3-D is wel bijzonder natuurijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Darn, tyronails zegt dat het lakje niet door de brievenbus past![]()
heul wel als je het in de postzak doet![]()
Anyway, mochten er dames willen meebestellen (China Glaze Let's Do It In 3-D, He's Going In Circles etc) dan hoor ik dat graag.![]()
![]()
japquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De bundlemonsters heb je al?
Mijn favo plates zijn van Konad: M63, M57, M78, M73
Ja ze hebben een tijdje geleden weer nieuwe plates gekregen, zitten ook full nail plates tussen (Weet niet of je daar al van wist). Misschien bij Chez Delany (hoop dat ik dit goed heb zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
japwas al aan t kijken op ebay maar kan ze zo 1,2,3 niet vinden, zal eens een aantal nieuwe checken van konad zelf of er weer full nail plates tussen zitten
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dus hij is nog mooier!![]()
![]()
Vervelend! Niets wat er tegen helpt?
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die lolaen je rok heeft een super leuke print
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Nee.Ik ben al gestopt met nagelbijten en het bloedt niet meer zo. Gelukkig. Het is ook al minder eeltig. Maar helemaal stoppen is me nog niet gelukt, maar misschien in de vakantie
![]()
[..]
DankjeIkben er ook blij mee. Met beide
Ja, heel shiney van zichzelf alquote:
Dankje, hij heeft in het swaptopic gestaan omdat ik hem té vond. Maar toen begon ik nog maar net met nagellak en nu vind ik hem toch tofquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef Nailoholic het volgende:
Oh renren, mooi! Die komt op mijn wishlist haha!
Juud- Gaaf kleurtje! Ik vind Rimmel lakjes altijd zo rot lakken
ik ga binnenkort bij magnonails bestellen, daar hebben ze echt veel leuke. iedereen die wil meebestellen is welkom, dat drukt de verzendkostenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik wil meer full nail plates, iemand suggesties ala namen/plates? hoeft niet van konad te zijn.
Lawdquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
*schrijft op wishlist* héérlijke kleur!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Nee.Ik ben al gestopt met nagelbijten en het bloedt niet meer zo. Gelukkig. Het is ook al minder eeltig. Maar helemaal stoppen is me nog niet gelukt, maar misschien in de vakantie
![]()
[..]
DankjeIkben er ook blij mee. Met beide
chez wie? ebay?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben een tijdje geleden weer nieuwe plates gekregen, zitten ook full nail plates tussen (Weet niet of je daar al van wist). Misschien bij Chez Delany (hoop dat ik dit goed heb zo) kijken?
count me in! klopt het dat het 37 euro incl verzendkosten is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik ga binnenkort bij magnonails bestellen, daar hebben ze echt veel leuke. iedereen die wil meebestellen is welkom, dat drukt de verzendkosten![]()
http://www.magnonails.de/product_info.php?cPath=41_39_58&products_id=1403&SHOsid=957771174dd0031085f184819b93efaa
meldt voor 3d en Him Outquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Darn, tyronails zegt dat het lakje niet door de brievenbus past![]()
heul wel als je het in de postzak doet![]()
Anyway, mochten er dames willen meebestellen (China Glaze Let's Do It In 3-D, He's Going In Circles etc) dan hoor ik dat graag.![]()
![]()
ik vind er een aantal van chez ook erg leuk, jammer dat je niet kan mixen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:37 schreef buzzwheedle het volgende:
@ kleintje als je 10 plates bestelt wordt het inderdaad rond de 37 euro, per stuk zijn ze 4,25
chezdelaney heeft ook wat plates die bij magnonails staan, alleen iets minder keuze.
Mooi! Allebeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[quote]Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya - Alegra
Leuk kleurtje!quote:
Lollerquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
Een van mijn favoriete kleurtjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
hahahaha! Ik durf te wedden dat mijn pony dit geweldig gevonden hadquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Tip: houd je niet in, Frankfurt is een geweldige kleurquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 20:13:47 ]
Ook al van die mooie nagelbeddenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het zijn iets van Vietnamezen ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dwyn het volgende:
Engels is niet de goeiste taal van de medewerkers van TD.
'Hi ,We’re double check order before ship out .
When you received package already open ?
Helen'
Het zijn dan ook aziatenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dwyn het volgende:
Engels is niet de goeiste taal van de medewerkers van TD.
'Hi ,We’re double check order before ship out .
When you received package already open ?
Helen'
Mooi kleurtjequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook al van die mooie nagelbedden.
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Orly is gaaf!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtjequote:
Bwhehehhe, briljant!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Die is mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat van die 6 dagen is idd wel matig, maar als je in Amsterdam bij Achmed's Tajine Wholesale een bestelling plaatst krijg je ook geen mail in correct Nederlands terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het voor een Amerikaans bedrijf wel slecht. Ik doe moeite om in goed engels een duidelijke mail te sturen en dan krijg je zoiets terug. En het heeft ook 6 dagen geduurd voordat ze reageerden.
Mooi Deb!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heb nog een paar diepe groeven maar die groeien ook wel uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi kleurtje![]()
En met je nagels gaat het ook zeer de goede kant op he
Oeh, mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ben benieuwd, volgens mij heb ik Wild at heart ook besteld bij TD!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Skaai het volgende:
Ik heb CC Wild at heart op, zo mooi![]()
1 laagje dekt trouwens als een malle, en hij droogt nog goed ook. Net een laagje Seche Vite erop gedaan en ik kan douchen en slapen![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
De basis: Kalidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLTofff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLOMG wat veeeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik heb er nog geen 1 gemaakt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat NL toch al door is naar de 1/8 finales ga ik lekker geen WK-mani maken
Als ze dan verliezen is het jou schuld!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet, ik heb morgen al oranje oorbellen in bwehehequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLDat wil ik ook kunnen!! Vind dat er altijd zo gaaf uitzien dat sponsen!! En deze kleurcombi is echt heel leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben benieuwd, volgens mij heb ik Wild at heart ook besteld bij TD!
Maandag bestelling geplaatst, is het dan erg dat ik niet meer weet wat ik in mn mandje heb gegooid?
Je weet toch dat je je bestelling kan bekijken he op TD
![]()
Oh jawel, ik ga morgen na het werk echt wel aan de gang met Orange Knockout!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLGaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die krullenwil ik ook wel
![]()
Ja dat weet ik, maar ik ben te lui om dat te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
Je weet toch dat je je bestelling kan bekijken he op TD
Je hebt al een PM!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
ik heb trouwens weer een hele last swappies in het ruiltopic geplaatst.
Dankje!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf!!
Jeetje wat knap!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYL
Je mag mijn krullen hebben!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf!!
Welnee, helemaal niet ergquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben te lui om dat te doen![]()
Het is toch sowieso al erg dat ik het niet meer weet?![]()
Yes, ze staan gereserveerd voor je (maar dat wist je inmiddels alquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt al een PM!
Oh, en dat sponzen is echt best wel heel makkelijk hoor! Moet je gewoon eens proberen!
Ik doe het met van die sponsjes voor make-up.. wacht, ik maak even een foto.. brb!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welnee, helemaal niet erg
[..]
Yes, ze staan gereserveerd voor je (maar dat wist je inmiddels al)
Heb je voor dat sponzen nog bepaalde tools nodig? Speciale spons? Of kan het met een normale huis tuin en keuken spond? Is er ergens een tutorial toevallig? Sorry, heb nog steeds heel erge hoofdpijn en ben dus te lui om te zoeken... zo maar eens mijn bed in.
Niks van zeggen. Het is niet jouw schuld dat de verkoper zo ongeorganiseerd is...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef MissJ het volgende:
whehe ik ga ook geen WK mani maken voor morgen![]()
Lindy heeeeel mooi die holo spons! En je krullen ook trouwens![]()
Hebben jullie dat wel eens gehad op Ebay?
vorige week mijn 3 bestelde lakjes ontvangen van een verkoper. Krijg ik ineens email dat de 3 lakjes vandaag geshipt zijn?!!!!!!! HUH?! Ik heb ze vorige week al ontvangen?
Dadelijk krijg ik ze nog een keer![]()
![]()
Thanks!! Die zijn niet duur ook. Morgen even een tutorial zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
Voor Mirannie:
Deze sponsjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ Miasan en MissJ: thanx!!
ik heb het wel al paar keer gehad, maar ik kreeg geen lakjes dubbel, ze hebben de status gewoon te laat aangepastquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef MissJ het volgende:
whehe ik ga ook geen WK mani maken voor morgen![]()
Lindy heeeeel mooi die holo spons! En je krullen ook trouwens![]()
Hebben jullie dat wel eens gehad op Ebay?
vorige week mijn 3 bestelde lakjes ontvangen van een verkoper. Krijg ik ineens email dat de 3 lakjes vandaag geshipt zijn?!!!!!!! HUH?! Ik heb ze vorige week al ontvangen?
Dadelijk krijg ik ze nog een keer![]()
![]()
Dat ligt er een beetje aan welke lak je gebruikt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
Ok, heb toch maar even gezocht. Eigenlijk moet ik alleen even iets hebben om de lak op te doen en dan een sponsje en verder is het eigenlijk heel simpel. En volgens mij nog snel droog ook.
Oh, daar heb ik er ook nog heeeeeel veel van liggen, ook nog een paar schone/ongebruiktequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gebruik voor sponzen altijd een schuursponsje. Niet dat groene deel dan he
ja dat was ik! thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef mirannie het volgende:
En er vroeg nog iemand naar een Nederlandse site voor Nfu Oh: www.nfuoh-nederland.nl en tot en met 3 lakjes kan je via brievenbus post laten versturen
Ga ik morgen makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
lindy wat super gaaf! morgen wil ik een foto in de zon
aah nou dan denk ik dat het dat gewoon isquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb het wel al paar keer gehad, maar ik kreeg geen lakjes dubbel, ze hebben de status gewoon te laat aangepastHoop natuurlijk wel voor jou dat je dubbel krijgt!
Aha, ok. Nou, ik ga zeer binnenkort even aan de slag. Wil nog steeds heel graag de champagne nagels van Puckzzz maken die ze toen voor die Sally Hansen contest had gemaakt. Die vond ik zo mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan welke lak je gebruikt...
En op de toppen van je nagels zitten (ligt aan het aantal lakjes dat je gebruikt om over te laten lopen...) toch al snel zo'n 5-6 lagen lak... En met niet heel snel drogende lak moet je toch wel een lekker laagje sneldrogende topcoat er overheen hebben en dan nog even geduld hebben... maar dan heb je ook wat!!
ik wil dat lakje ook wel meebestellen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'
als er iemand wil meebestellen?![]()
Gewoon doen, kan bijna niet mislukkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aha, ok. Nou, ik ga zeer binnenkort even aan de slag. Wil nog steeds heel graag de champagne nagels van Puckzzz maken die ze toen voor die Sally Hansen contest had gemaakt. Die vond ik zo mooi!!
En betaald! Ze zijn daar razendsnel...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n eerste order bij TD geplaatst heeftOpi's... come to me!
Dat wild eik nog vragen idd.quote:
1 over voor de verkoop? of alleen 1 voor jezelf? anders wil ik hem wel bij jou kopenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat wild eik nog vragen idd.
Ik had er vorige week ook 1 binnen gekregen![]()
Ik verzend nu t/m 3 lakjes evt ook per brievenbuspost
Echt zo zonde mijn lak van gister chipte ook al zo snel![]()
Morgen dan toch nog een oranjemani maken
miss--moana was de gelukkigequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 over voor de verkoop? of alleen 1 voor jezelf? anders wil ik hem wel bij jou kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijg je ze nog binnen?
Nee helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik was vandaag in amsterdam bij de claire's, kijk wat ze daar voor leuks hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben er ook matte topcoat mensen
en daarna mezelf maar even laten versieren...Huh? Hoe werken die flesjes op de eerste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel gave nagels gezien, dat sponzen ziet er echt tof uit
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
oh, hai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daarna mezelf maar even laten versieren...Wasda, die bovenste twee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en thanx, nu moet ik weer naar de claire's...
Don't come closer, I might hurt you
ben ook benieuwd naar de bovenste twee!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wasda, die bovenste twee??
Dat euvel heb ik dus ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wasda, die bovenste twee??
Ik werk straks bij kruidvat, daar zit een claire's heel dichtbij, een douglas, een ici paris..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat euvel heb ik dus ook.Maar ik moet morgen toch naar Amsterdam en ik zou nog een lakje krijgen van m'n zus in ruil voor die ik aan haar gegeven heb. Maakt het alweer wat minder erg, toch?
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
3 lakjes in 1 potje, dus ik denk dat dat heel spannend lakken is
totdat alles gemengd is uiteraard
maar wel leuk om te proberen. ze hebben 4 verschillende kleurencombo's, en dus matte lakjes en topcoat
piercing laten zetten bij bodycult
hmm, daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uit
Succes alvast met jezelf beheersenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk straks bij kruidvat, daar zit een claire's heel dichtbij, een douglas, een ici paris..
Oeh, het is dus net zo maf als het lijkt. Wantzquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
maar wel leuk om te proberen. ze hebben 4 verschillende kleurencombo's, en dus matte lakjes en topcoat
Mmz, da's weer jammer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uit
Haha, ja, dan mag het!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat euvel heb ik dus ook.Maar ik moet morgen toch naar Amsterdam en ik zou nog een lakje krijgen van m'n zus in ruil voor die ik aan haar gegeven heb. Maakt het alweer wat minder erg, toch?
Ik ben benieuwd! Maar dat gaat toch als een malle zichzelf mengen als je 1 keer dat kwastje er uit trekt?? Nou ja, ik snap het gewoon niet en ik wil het weten!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
dat denk ik ook ja, da's zonde van die 2 x 5 euro dan, maar ik vond ze té leukquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ja, dan mag het!!![]()
[..]
Ik ben benieuwd! Maar dat gaat toch als een malle zichzelf mengen als je 1 keer dat kwastje er uit trekt?? Nou ja, ik snap het gewoon niet en ik wil het weten!!!
tof he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef Misstique het volgende:
Die 3 kleuren lakjes zijn tof Mirjam. Ben benieuwd naar de swatches
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen pics
disclaimer
Scrangie was er juist heel enthousiast over in haar review!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof he?
ik viel voor die flesjes zo, hihi
ik verwacht niet al te veel van het lakken an sich, zeker gzien scrangie's ervaring.
zal morgene ens een swatch op een nagelwiel maken
oh, hai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daarna mezelf maar even laten versieren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een mooie oranje ook!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Misstique het volgende:
En alvast nageltjes gelakt voor morgen.
(mn teerbeminde vond ineens alsnog een oranje lakje)
[ afbeelding ]disclaimer
Ja he?quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Nailoholic op 23-06-2010 23:31:03 ]
ik bedoel meer dat je dus niet 3 kleuren apart ziet, zeg maarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Scrangie was er juist heel enthousiast over in haar review!
Deze 'bloem' of bedoel je iets heel anders?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef -ladybird- het volgende:
Twinkletoes!![]()
Misschien een heeele domme vraag maarre de kaleidoscope serie is toch ook holo van China Glaze? En waarom zitten er op sommige flesjes van CG een soort bloem getekend, staat dit voor holo?
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Kleintje19 het volgende:
dat is toch gewoon t logo (c en g in elkaar) of zien jullie iets wat ik niet zie
Dat zag ik nog even snel; gefeliciteeeeeerrrdddquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties niet
Oh dames.
Ik ga overIk heb nog maar 2 onvoldoendes over, dat houdt in dat ik ongeveer op 93% sta
En helemaal zonder mijn moeders hulp. Ga morgen maar vertellen dat ik 5 onvoldoendes heb opgehaald.
ja maar dat lijkt niet op een soort bloemquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties niet
Oh dames.
Ik ga overIk heb nog maar 2 onvoldoendes over, dat houdt in dat ik ongeveer op 93% sta
En helemaal zonder mijn moeders hulp. Ga morgen maar vertellen dat ik 5 onvoldoendes heb opgehaald.
quote:
Da's wel héél vroeg. Aan de andere kant vind ik 6 uur weg vroeg zat voor mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:44 schreef mirannie het volgende:
Zo hey, ben dus niet de enige die vroeg is vandaag! Goedemorgen allemaal!Ben al weer bijna 2,5 uur op, pfff
Hahaha, ja, dan kun je erbij zeggen dat ie geheel in de stijl van NL isquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel héél vroeg. Aan de andere kant vind ik 6 uur weg vroeg zat voor mij.
En m'n lakje van vandaag is qua naam nationalistisch genoeg: Dutch Tulips. Geeft me wel een bleek velletje.
Precies!quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dan kun je erbij zeggen dat ie geheel in de stijl van NL is
Ja, ik vind het ook echt veel te vroeg, maar morgen nog vroegerAch ja, je moet toch ergens geld mee verdienen
Zie je nou wel dat je het kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh dames.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef mirannie het volgende:
Goedenavond dames!! Barstende koppijn hier, dus even geen zin om iedereen persoonlijk te complimenteren met de nagels. Maar er zitten weer leuke kleurtjes bij![]()
@ Delta
Ik wil wel graag 3D meebestellenHopelijk zijn er veel meiden die meedoen, dan vallen de verzendkosten mee.
Yay!quote:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLOmg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja? Zeker weten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dat lakje ook wel meebestellen hoorHad er al een aantal in m'n mandje gedaan, werkte primaquote:![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:09 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een nare aanvaring had gehad met een insect oid in je decollette
![]()
Ik had de piercing in het geheel nog niet ontdekt
Ik wil er graag 3 meebestellen als dat kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef Nitos het volgende:
Iemand interesse om gezamenlijk iets bij Modelsown te bestellen?
Er is nu tot middernacht 25% korting op alles!
Lakjes kosten 5 pond (= ¤6,086).
Minimum bedrag voor international shipping is 30 pond. Verzendkosten zijn 9,95 pond.
Let me know!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb besteld damesGa jullie PM'en zo
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb besteld damesGa jullie PM'en zo
Sure, laat me weten welke kleurtjes je wil!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil er graag 3 meebestellen als dat kan![]()
Woehoe!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef milka82 het volgende:
Whaaah, ik heb ook gefaald bij Modelsown, mijn eerste keer! Heb nu 6 lakjes, free buffer en een lipbalm voor maar 30 pond inclusief verzenden....
Magenta Divine
Peacock Green
Top Turquoise
Pink Explosion
Beth's Blue
Lime Light
Ik zal mijn Helmer schikken voor jullie....
Oja, vorige week besteld bij Nfu Oh nederland, betaald en verder niets meer gehoord?
OH YAYquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh dames.
quote:
Ben benieuwd of ze hem vandaag nog versturenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
YeeyEin-de-lijk komt ie mijn kant op!!
Geen idee, gewoon twee keer de 'apply code' ingevuld denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Nitos het volgende:
[..]
Woehoe!!![]()
Hoe is het jou gelukt om èn de free buffer coupon èn de 25% korting coupon in te voeren? Lukte mij gister niet!
Zeg wil je mij een hartaanval bezorgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef DeltaCephei het volgende:
HE, bij Tyronails hebben ze nu de Kaleidoscope-categorie leeggemaakt
Ik heb geen mailtje ofzo gehad dat ze niets hebben *duimt*
Oehhhquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe, dankzij dat voetbal ruim 50 pond discount.En hij is al verzonden ook
(Gisteren besteld)
Dus weer redelijk wat pakjes op komst. (3, met daarin 16 lakjes voor mij)
Misschien staat het op de website? Zou daar even kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:08 schreef Miasan het volgende:
Weet iemand of Kruidvat tijdens de voetbalwedstrijd van Oranje vandaag weer 20% korting geeft?
Zegt niet alles hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Had er al een aantal in m'n mandje gedaan, werkte prima
Dat moet toch wel lukken denk ik! Tof idee ook welquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf (laten) maken van een plate voor stempels?
We kregen net het lumineuze idee om voor ons congress aankomende zomer het logo op onze nagels te hebben.
Nu hebben we een heel simpel logo van 4 lijntjes en 2 die dat doorkruisen dus het leek me eigenlijk wel mogelijk om bij een juwelier zo'n simpel zilver naamplaatje te laten graveren met dat logo en zo zelf een stempeltje te maken.
Uitvoerbaar of niet?
Ik vind ze ondanks dat wel erg mooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
Heb nog niets gehoord dat ze er niet zijn dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zegt niet alles hoorhad ik bij Tonynails vaak en dan niets op voorraad hebben er van
Dankje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind ze ondanks dat wel erg mooi..
Lijkt me best te doen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf (laten) maken van een plate voor stempels?
We kregen net het lumineuze idee om voor ons congress aankomende zomer het logo op onze nagels te hebben.
Nu hebben we een heel simpel logo van 4 lijntjes en 2 die dat doorkruisen dus het leek me eigenlijk wel mogelijk om bij een juwelier zo'n simpel zilver naamplaatje te laten graveren met dat logo en zo zelf een stempeltje te maken.
Uitvoerbaar of niet?
Tof idee!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uitvoerbaar of niet?
Ik hoop het echt voor julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord dat ze er niet zijn dus
Als je juwelier het niet kan, kijk dan eens bij een prijzenwinkel (je weet wel , waar je wedstrijdbekers, medailles ed kunt kopen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uitvoerbaar of niet?
Etsyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef milka82 het volgende:
Oja, Renren, gefeli![]()
![]()
![]()
Potverdikkie, ik wacht op pakketjes.. (Nfu oh, TD, Lookfantastic, Nagelwielen en een Etsy pakketje met twee kettingen) rijdt ie vandaag weer aan mij voorbij....
Toch pwettyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Als je juwelier het niet kan, kijk dan eens bij een prijzenwinkel (je weet wel , waar je wedstrijdbekers, medailles ed kunt kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |