zo dom!quote:
wat is er gebeurdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil mijn hartslag niet horen nuargh
Ik was metquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil mijn hartslag niet horen nuargh
JA MAAR DIE KANS KRIJGT SVEN MAAR 1 KEER boehoehoequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was metonze dag aan het bespreken
*adem rustig in en uit....* *het is maar een olympische rit...*
Hoe lenig ben je? Ik leg mijn been altijd op een tafel die iets lager ligt, en doe er toiletpapier tussen. Mijn tenen dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:57 schreef Mss het volgende:
Ik was zo benieuwd naar Gosh Ocean maar ik vind mijn roze nageltjes momenteel nog erg tof. Dus ik ben hem even op de tenen aan het smeren, maar dat is ook verdomde lastig. Heeft iemand daar een goeie houding voor?
z'n coach is de knuppelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Ow wat een knuppel die Sven,hoe moet die zichzelf wel niet voelen zeg![]()
Ik heb net op deze site 8 lakjes besteld van China Glaze,8 stuks voor 39,34 incl verzendkosten.Ze hebben nu CG lakjes vanaf 1.98(exl.btw).Dus voor de mensen die graag in Nederland bestellen de actie duurt t/m morgen 17.30
http://www.beautycompany.nl/nl/
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe lenig ben je? Ik leg mijn been altijd op een tafel die iets lager ligt, en doe er toiletpapier tussen. Mijn tenen dus.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ik hang mijn been altijd over mijn schouder, dan vallen mijn tenen precies voor mijn borst en dat lakt makkelijk
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]![]()
ik hang mijn been altijd over mijn schouder, dan vallen mijn tenen precies voor mijn borst en dat lakt makkelijk
ah welnee, wat niet rekt scheurt welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]gaat makkelijker als je wat leniger bent, anders auw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |