abonnement Unibet Coolblue
pi_73808859
Handige linkjes:
www.naildesigneurodiscount.nl Goedkoop met nailartspulletjes en materiaal voor kunstnagels.
www.veelsieraden.nl voor alle Konad producten, nagellak en Nail-art.
www.konadnail.nl Voor o.a. Konad plates, polish en China Glaze.
http://www.chez-delaney.com/delaney.html Voor Konad en Fauxnad (nep Konad plates)
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique Voor o.a. Nfu Oh nagellak, nu met 15% korting!
http://www.opi.nl Check de store locator voor O.P.I verkooppunten!
http://www.transdesign.com China Glaze lakjes voor $ 2,60 per stuk. Let op! Als je bij transdesign bestelt, rekenen ze hoge shipping fee (100+ dollar). Bij het invullen van je gegevens vul je in de comment box 'apply flat rate' oid in (staat ook in de instructie onderaan). Je wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina bij PayPal. Betaal nu nog niet! Dan betaal je die hoge shipping fee. Als je wacht tot je het betalingsverzoek krijgt per e-mail, rekenen ze $ 18 voor shipping van 0 - 9 flesjes.
maiandjays-superstore-Ebay China Glaze, zo'n 4 euro per potje, free shipping bij een bestelling van 10 lakjes

Nail-art ideeën:
http://nail-art.manucure.info/
http://www.himenail.com/nailartgallery/index.html
http://naildolly.com/tutorial.aspx
http://www.schmucknaegel.de/index_english.php

Nagel gebroken? Fix it MacGyver style! http://beaut.ie/blog/?p=4820

Vorige topics:
Show hier je nagels!
Show hier je nagels! deeltje 2
Show hier je nagels! Deel 3
Show hier je nagels! Deel 4
Show hier je nagels! Deel 5
Show hier je nagels! Deel 6
Show hier je nagels! #7

De highlights van deel 8!

Er zijn zoveel foto's geplaatst in het vorige topic dat ik er maar 5 uitzoek.


Creatie van -_-mama-S-_-


Creatie van Babyfeet.


Creatie van Dieske87


Creatie van Mindermutsig


Creatie van PartyHardy


Creatie van Puckzzz

Zo dames dan kunnen we weer even voorruit. Ik hoop dat de openingspost naar wens is want dat heb ik nog nooit gedaan. Was ook de hele week niet hier geweest want ik had een crash op de PC en moest de hele webshop overnieuw maken. Nu dus alsnog het hele topic door kunnen kijken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Mirjam op 19-10-2009 20:30:31 ]
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
pi_73809642
En toen waren er 2????
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
pi_73809811
ik zal deze maar slotten, in die andere wordt al gepost zie ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73810388
topic ping pong
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73810529
Ook goed, mij maakt het niet uit

Anyway, wat ik dus zei in het andere topic:
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Sorry ik kon niet wachten met een nieuw topic, ik wilde graag mijn ervaringen met Turned up Turquoise van China Glaze delen..

Ik heb nu drie laagjes op mijn nagel zitten, hij is vrij heftig qua kleur - zeker als je net als ik de neutrale en rood/roze tinten bent gewend - maar hij is dus mat. Hij droogt zo enorm snel, dat de linkerkant van mijn nagel al droog is als ik net met de rechterkant bezig ben Dit heb ik echt nog nooit gehad ik ga er nu topcoat overheen doen en dan hoop ik dat ie gaat glanzen, want mat vind ik 'm niet mooi .
Ik heb er topcoat overheen en hij is nog steeds niet echt shimmery, maar ik vind hem wel gaaf! Wel even wennen, ben zulke felle kleuren niet gewend Nu de rest van m'n nagels lakken, één turkoise nagel staat een beetje vreemd
pi_73810695
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:55 schreef Chanty87 het volgende:
We gaan hard!
pi_73810725
Veels, zou je wel de linkjes naar de vorige topics 'werkend' kunnen maken? Dat is makkelijker als iemand iets uit een vorig topic zoekt!
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:14:16 #8
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73810738


(boehoe.... hier staan mijn nagels niet in de OP.... )

Don't come closer, I might hurt you
pi_73810820
Ik ga toch maar China Glaze bestellen denk ik
Must buy the recycle! (Die grijze)
pi_73811207
Gosh, een groot glitterparadijs hier nu ik de andere nagellak eraf gehaald heb Op m'n kale nagels outta bounds gelijk even geprobeerd.. Die is móói MinderMutsig mocht je 'm een keer kwijt willen, dan wil ik 'm wel hebben heur Denk alleen dat het wel even duurt voordat dit potje leeg is, aangezien ik nog 8 andere nieuwe kleuren heb

Sorry voor de smiley-overload!
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:32:18 #11
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73811361
Foto's Daph!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_73811501
Lindytje de batterijen van m'n camera zijn leeg !! Ik zal morgen nieuwe kopen, want andere die het doen hebben we niet Foto's komen dus nog!

Ik heb stiekem alle lakjes (alleen entourage nog niet) uitgeprobeerd op één nagel en ik vind ze allemaal leuk! Adore is echt ontzettend gaaf! Is echt blauw, ook al lijkt het in het potje groenig.. Het dekt onwijs goed, een laagje is voor de dekking al genoeg - alleen isset dan nog niet zo mooi strak.

I'm loving it!
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:38:13 #13
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_73811602
TeeVeePee.

Lakvaardigheden gaan vooruit, dat tutorialding in het vorige topic heeft geholpen.

(Tenminste, als ik met rechts aan het lakken ben. Motoriek van m'n linkerhand blijft wat achter. )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:39:04 #14
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73811641
Leuk dat je zo enthousiast bent over je lakjes!!

En dan zal ik rustig afwachten voor de foto's...
Don't come closer, I might hurt you
pi_73812021
tvp!
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:51:44 #16
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_73812128
Fervente lurkster duikt toch maar 's op .
Nog verre van perfect, maar ik blijf oefenen .


En meteen een vraagje:
Ik heb de Parelzwart (die overigens meer donkerblauw is) en Parelwit speciale lak van Konad, maar die stempelen niet zo fijn, iemand anders ook die ervaring?
Stempel is opgeruwd en vetvrij overigens .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:55:30 #17
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73812268
Ah toch deze! maakt mij niet uit. Tevens een fraaie OP veels!

Ben nu hiermee bezig. Ik heb alleen de ringvinger even opnieuw gedaan, die was niet zo netjes.
07 Roze van de Hema, French glittertje van Etos, plate 24 van Konad.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:57:27 #18
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73812335
Mooooi, puckzzz en es70!
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:58:36 #19
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73812380
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:51 schreef es70 het volgende:
Fervente lurkster duikt toch maar 's op .
Nog verre van perfect, maar ik blijf oefenen .
[ afbeelding ]

En meteen een vraagje:
Ik heb de Parelzwart (die overigens meer donkerblauw is) en Parelwit speciale lak van Konad, maar die stempelen niet zo fijn, iemand anders ook die ervaring?
Stempel is opgeruwd en vetvrij overigens .
Mooi zeg! Ik heb ook de Parelzwart en heb met de fijne motievjes écht veel moeite. Ik dacht dat het aan mijn beginnerstechniek lag!

ennehhh..stempel opruwen hoe dan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73812408
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:51 schreef es70 het volgende:
Fervente lurkster duikt toch maar 's op .
Nog verre van perfect, maar ik blijf oefenen .
[ afbeelding ]

En meteen een vraagje:
Ik heb de Parelzwart (die overigens meer donkerblauw is) en Parelwit speciale lak van Konad, maar die stempelen niet zo fijn, iemand anders ook die ervaring?
Stempel is opgeruwd en vetvrij overigens .
Leuk!
Ik heb volgens mij niet de parelmoerkleuren maar de gewone, daar heb ik geen last mee.

@puckzz die van jou is ook mooi.
Stem-pel opruwen kan met een nagelbuffer of nagelvijl. Niet té grof en gewoon even lichtjes over de stempel. Dan pakt hij de patroontjes veel makkelijker op.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73813329


Net gedaan (moet nog wel even de randen bijwerken), ik vind het een prachtige kleur

"My favourite jeans" van H&M
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:31:49 #22
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73813523
Mooi kleurtje hoor!

Dit zijn trouwens mijn nakende nagels. Ik heb de gelnagel van mijn wijsvinger gehaald omdat ik 'm nu wel weer een acceptabele lengte vond hebben. Nog steeds niet zo lang als de rest, maar ik moet ook nog kunnen tiepen.
witte randjes van het buffen



Oh en Thnx voor de tip MiMu! het werkt idd beter!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73813561
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:25 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]

Net gedaan (moet nog wel even de randen bijwerken), ik vind het een prachtige kleur

"My favourite jeans" van H&M
[ afbeelding ]
Wat voor kleur heeft de lak nu eigenlijk? Ik heb 'm besteld maar dacht eigenlijk dattie meer donkerblauwachtig was?
pi_73813730
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat voor kleur heeft de lak nu eigenlijk? Ik heb 'm besteld maar dacht eigenlijk dattie meer donkerblauwachtig was?
Ik vind um donkerblauw En dan met een beetje shimmering (hoe zeg je dat?) erin.
Echt onwijs mooi, is in het echt nog veel mooier dan op de foto.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:53:08 #25
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_73814212
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Mooi zeg! Ik heb ook de Parelzwart en heb met de fijne motievjes écht veel moeite. Ik dacht dat het aan mijn beginnerstechniek lag!
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:59 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk!
Ik heb volgens mij niet de parelmoerkleuren maar de gewone, daar heb ik geen last mee.
Bedankt .
Ik ben ook pas een week of 2 met Konad aan 't 'knoeien' hoor, dus ook beginnerstechniek hier .

Had zelf eigenlijk het idee dat het aan het 'parelmoer'deel lag, de gewone potjes stempelen wel prima .
Kan geen gewone zwart vinden (iig niet bij veelsieraden) .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')