SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat Biab is maar van 70 euro naar 47 euro gaan is veel beter lijkt me hoe vind je deze Biab?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik betaal 47 euro voor Biab en ga elke 3 weken, niet bij een Chinese salon
Wat erg om te zienquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze keer heb ik langer de tijd genomen voor het verwijderen. Op zich zie ik nu wel minder schade dus volgende keer probeer ik nog meer olie en dan nog langer laten intrekken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat erg om te zien![]()
![]()
Sorry maar dat is precies de reden dat lang lang geleden helemaal gestopt ben met nepnagels.
nu alweer ruim 30 jaar puur natuur ,maar het heeft een hele tijd geduurd voordat dat weer goed kwam.
Je hebt er een handje van om users op hun persoonlijke keuzes te veroordelen in LIF als jijzelf er anders in staat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |