Ik heb er topcoat overheen en hij is nog steeds niet echt shimmery, maar ik vind hem wel gaaf! Wel even wennen, ben zulke felle kleuren niet gewendquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Sorry ik kon niet wachten met een nieuw topic, ik wilde graag mijn ervaringen met Turned up Turquoise van China Glaze delen..
Ik heb nu drie laagjes op mijn nagel zitten, hij is vrij heftig qua kleur - zeker als je net als ik de neutrale en rood/roze tinten bent gewend - maar hij is dus mat. Hij droogt zo enorm snel, dat de linkerkant van mijn nagel al droog is als ik net met de rechterkant bezig benDit heb ik echt nog nooit gehad
ik ga er nu topcoat overheen doen en dan hoop ik dat ie gaat glanzen, want mat vind ik 'm niet mooi
.
Mooi zeg! Ik heb ook de Parelzwart en heb met de fijne motievjes écht veel moeite. Ik dacht dat het aan mijn beginnerstechniek lag!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:51 schreef es70 het volgende:
Fervente lurkster duikt toch maar 's op.
Nog verre van perfect, maar ik blijf oefenen.
[ afbeelding ]
En meteen een vraagje:
Ik heb de Parelzwart (die overigens meer donkerblauw is) en Parelwit speciale lak van Konad, maar die stempelen niet zo fijn, iemand anders ook die ervaring?
Stempel is opgeruwd en vetvrij overigens.
Leuk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:51 schreef es70 het volgende:
Fervente lurkster duikt toch maar 's op.
Nog verre van perfect, maar ik blijf oefenen.
[ afbeelding ]
En meteen een vraagje:
Ik heb de Parelzwart (die overigens meer donkerblauw is) en Parelwit speciale lak van Konad, maar die stempelen niet zo fijn, iemand anders ook die ervaring?
Stempel is opgeruwd en vetvrij overigens.
Wat voor kleur heeft de lak nu eigenlijk? Ik heb 'm besteld maar dacht eigenlijk dattie meer donkerblauwachtig was?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:25 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Net gedaan (moet nog wel even de randen bijwerken), ik vind het een prachtige kleur![]()
![]()
![]()
"My favourite jeans" van H&M
[ afbeelding ]
Ik vind um donkerblauwquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat voor kleur heeft de lak nu eigenlijk? Ik heb 'm besteld maar dacht eigenlijk dattie meer donkerblauwachtig was?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi zeg! Ik heb ook de Parelzwart en heb met de fijne motievjes écht veel moeite. Ik dacht dat het aan mijn beginnerstechniek lag!
Bedanktquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb volgens mij niet de parelmoerkleuren maar de gewone, daar heb ik geen last mee.
Ah okee, afgaande op je foto was ik even bang dattie grijs wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind um donkerblauwEn dan met een beetje shimmering (hoe zeg je dat?) erin.
Echt onwijs mooi, is in het echt nog veel mooier dan op de foto.
Niet om te spammen.... maarre: hier staat bovenaan de pagina gewoon zwarte stempellak...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt.
Ik ben ook pas een week of 2 met Konad aan 't 'knoeien' hoor, dus ook beginnerstechniek hier.
Had zelf eigenlijk het idee dat het aan het 'parelmoer'deel lag, de gewone potjes stempelen wel prima.
Kan geen gewone zwart vinden (iig niet bij veelsieraden).
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet om te spammen.... maarre: hier staat bovenaan de pagina gewoon zwarte stempellak...
http://www.veelsieraden.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000002&lang=NL
@Puckzzz: die zien er goed uit! Niet verkleurd ook(door mijn essence-toe-polish heb ik halve smurfennagels...
)
10 ml.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:49 schreef veels het volgende:
Gave creatie Puckzzz.
(sorry zwart was tijdelijk uitverkocht.Maar nou niet meer.)
Het probleem met de stempellakken... Zitten die betreffende lakken in grote of in kleine potjes?
Dat is vreemd... ik doe gewoon www.veelsieraden.nl , dan naar Konad Stamping nailart, dan naar stempellakken en dan staat ie bovenaan... raar..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt een heel andere site als ik
.
Herkenbaar!! *aai* Welke site heb je ontdekt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Lindytje het volgende:Ik heb een site ontdekt met meer dan 50 China Glaze kleurtjes en je kan met Ideal betalen...
Mijn arme bankrekening....![]()
(ik moet echt mijn laptop dicht gaan gooien... ik blijf maar favorieten aanmaken..)
http://www.nagelproducten.nl/catalog/index.php/cPath/26_49quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Herkenbaar!! *aai* Welke site heb je ontdekt?
Oh nice!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
http://www.nagelproducten.nl/catalog/index.php/cPath/26_49
Deze is het.....
---------------------------------------
Hoi Tegan
Doe eens foto voorbeeld danquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik houd helemaal niet van kleurtjes, omdat je nagels dan zo opvallen. Geef mij maar subtiele dingen, die alleen opvallen als je goed kijkt. Weet je meteen wie oprecht aandacht aan je geeft. Wit, creme, lichtroze, glittertjes, patronen met subtiele kleurverschillen.
Gelukkig maar dat smaken verschillenquote:
Oh dat is zó not me!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik houd helemaal niet van kleurtjes, omdat je nagels dan zo opvallen. Geef mij maar subtiele dingen, die alleen opvallen als je goed kijkt. Weet je meteen wie oprecht aandacht aan je geeft. Wit, creme, lichtroze, glittertjes, patronen met subtiele kleurverschillen.
Haha, ik vind jouw patronen zo druk voor op mijn eigen nagels danquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat is zó not me!!
Ik zeg altijd: je kunt altijd nog een grijs muisje worden... niet dat ik nu zeg dat jij dat bent he?
Oow ben zeer benieuwdquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:02 schreef Guess. het volgende:
Ik heb net zelf grijze lak gemengd,best mooi geworden![]()
Morgen foto's!
En een mooi flesje en hoesje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oow ben zeer benieuwd![]()
Zit zelf te denken om toch deze te kopen:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij zo'n prachtkleur namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |