Er staat dat ze het niet meer bestellen. Dus op is op, dacht ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef veels het volgende:
Het gat in de imageplate holder zit aan de onderkant en heeft geen enkele invloed op het stempelen. Het gat is alleen bedoeld om de imageplate zelf er eenvoudig af te halen.
Op de site van naildesigneurodiscount staat overigens wel vermeld dat ze geen konad meer verkopen. Alleen de producten staan er nog wel op.
Ik vind het wel leuk maar llijkt me heel onpraktisch. Je ziet élk vuiltje onder je nagels.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef Tegan het volgende:
Zoiets wil ik, alleen dan zonder de bloempjes enzo.
[ afbeelding ]
Ik heb de plate ook altijd op een velletje keukenrol hoor, zou niet weten waarom ik een houder moet hebben. Ik ben wel erg blij met mn kunststof scraper, geen gekras op mn plate. Na een tijdje is het wel erg beschadigd hoor, zodat de stempellak ook in die groefjes gaat zitten en je die dus ook oppakt met je stempel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:10 schreef Loqi het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van zo'n imageplate-holder? Ik leg de plate altijd op een stukje keukenrol.. die holder moet je toch ook vasthouden en afpoetsen?
Het is meer tegen de zooi die je onder je nagels verzameltquote:Op woensdag 30 september 2009 19:00 schreef PartyHardy het volgende:
net of mijn nagels er anders afvallen..![]()
Zijn die figuurtjes niet helmaal door de plaat heen dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:10 schreef Loqi het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van zo'n imageplate-holder? Ik leg de plate altijd op een stukje keukenrol.. die holder moet je toch ook vasthouden en afpoetsen?
neequote:Op woensdag 30 september 2009 19:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Zijn die figuurtjes niet helmaal door de plaat heen dan?
Nee want lange nagels mag wel maar nagellak moest erafquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is meer tegen de zooi die je onder je nagels verzamelt
Na het koken ben je altijd een deel van je nagelak kwijt in het etenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Nee want lange nagels mag wel maar nagellak moest eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |