Er staat dat ze het niet meer bestellen. Dus op is op, dacht ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef veels het volgende:
Het gat in de imageplate holder zit aan de onderkant en heeft geen enkele invloed op het stempelen. Het gat is alleen bedoeld om de imageplate zelf er eenvoudig af te halen.
Op de site van naildesigneurodiscount staat overigens wel vermeld dat ze geen konad meer verkopen. Alleen de producten staan er nog wel op.
Ik vind het wel leuk maar llijkt me heel onpraktisch. Je ziet élk vuiltje onder je nagels.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef Tegan het volgende:
Zoiets wil ik, alleen dan zonder de bloempjes enzo.
[ afbeelding ]
Ik heb de plate ook altijd op een velletje keukenrol hoor, zou niet weten waarom ik een houder moet hebben. Ik ben wel erg blij met mn kunststof scraper, geen gekras op mn plate. Na een tijdje is het wel erg beschadigd hoor, zodat de stempellak ook in die groefjes gaat zitten en je die dus ook oppakt met je stempel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:10 schreef Loqi het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van zo'n imageplate-holder? Ik leg de plate altijd op een stukje keukenrol.. die holder moet je toch ook vasthouden en afpoetsen?
Het is meer tegen de zooi die je onder je nagels verzameltquote:Op woensdag 30 september 2009 19:00 schreef PartyHardy het volgende:
net of mijn nagels er anders afvallen..![]()
Zijn die figuurtjes niet helmaal door de plaat heen dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:10 schreef Loqi het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van zo'n imageplate-holder? Ik leg de plate altijd op een stukje keukenrol.. die holder moet je toch ook vasthouden en afpoetsen?
neequote:Op woensdag 30 september 2009 19:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Zijn die figuurtjes niet helmaal door de plaat heen dan?
Nee want lange nagels mag wel maar nagellak moest erafquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is meer tegen de zooi die je onder je nagels verzamelt
Na het koken ben je altijd een deel van je nagelak kwijt in het etenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Nee want lange nagels mag wel maar nagellak moest eraf
Vast wel!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Mijn Konad-setje is binnen!!!(zaterdag besteld, dus best snel!)
En ik heb net eens even geteld.... en ik heb binnen 3 weken (geloof ik) 22 potjes nagellak gekocht...![]()
![]()
Ik zal morgen eens een foto maken van mijn voorraadje tot nu toe. En van mijn konad-nagels, als ze straks lukken!
Ohh dan is het al heel wat anders, glittertjes zo zijn mooi jaquote:Op woensdag 30 september 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Bij mij zou het natuurlijk met echte nagels zijn.
Mooie french!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Linnie20v het volgende:
Nou even een foto dan, dit is nog altijd de french met die bubbeltjes topcoat![]()
( Slechts 1 laag nagellak, daarom vrij naturel)
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Sinds ik m'n nieuwe O.P.I top coat heb kan ook ik 's avonds lakken:
[ afbeelding ]
H&M - My Favorite Jeans
Beetje jammer van de slechte flits foto.. In 't echt issie mooier
mooie kleur!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - My Favorite Jeans
Pics?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mooie kleur!
Ik ben voor goud gegaan vanavond, maar twijfel nogal. (saai, niet echt goud goud) Ik kijk morgen overdag het nog wel ff aan.
Die vind ik echt heeeeeel mooi!! Ik ga vrijdag eens even een wandelingetje naar de H&M maken denk ikquote:Op woensdag 30 september 2009 22:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - My Favorite Jeans
Ooooh dan zijn glittertjes helemaal leuk.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Bij mij zou het natuurlijk met echte nagels zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:11 schreef Oblivion het volgende:
Even een postje plaatsen, wil al de mooie nagels en handen niet missen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |