Die heb ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Ocean van GoshBlijft nog behoorlijk goed zitten ook gelukkig.
Idd.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb wel een neonroze maar die is zo fel dat ik hem eigenlijk niet durf te dragen.
Prachtige kleur!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had hem al eens snel geswatcht maar toen kreeg ik hem niet goed op de foto.
Zal hem vanmiddag nog eens doen maar dan ga ik er denk ik wel wat op kliederen want op zichzelf vind ik hem echt té.
[ afbeelding ]
opi hebben ze van sephora alleen in de states!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Loqi het volgende:
Vandaag bij Sepohora in Breda geweest, kon er geen Opi vindenwel een miniflesje knal-blauw meegenomen
Worden witter of lijken witter als je die nagellak draagt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:34 schreef Debsterr het volgende:
De pro white effect van Essence werkt trouwens wel heel goed! Het geeft alleen een beetje een violet kleurtje als je 'm draagt, maar dat valt niet heel erg op.
Had laatst echt een groene waas in m'n nagels, van een heel mooie petrolblauwe/groene kleur, maar was een basecoat vergeten. Dus dat spul erop gesmeerd en je tips worden er ook echt witter van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |