quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet niet wat Chanel kost moet ik zeggen![]()
[..]
Ik merk het bij sommige wel, bij anderen niet. Nagellak van de Hema is echt prut, leuke kleurtjes, maar schilfert bij mij binnen een dag al. Gosh is prima, leuke kleurtjes en blijft redelijk zitten. Rimmel blijft bij mij, in tegenstelling tot een aantal andere mensen hier in het topic, ook goed zitten.
Maar deze verbleken allemaal bij de paar lakken van China Glaze die ik heb.. die is gewoon zo veel beter in alle opzichten..
- kleur
- smeerbaarheid
- houdbaarheid
etc.![]()
OPI heb ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen
ps. Ik moet wel zeggen dat het HEEEEEL veel scheelt of je een goede base en topcoat gebruikt, bij alle nagellak, duur of cheap.
Ik zou gaan voor wat lichters en vrolijkers. Die donkere kleuren vind ik meer winterkleuren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Hm. Ik zit te twijfelen ik nu op zal doen. Donkerblauw of zwart. Aaah. Kleurtjescrisis.
Ik heb me vergist, et was 16,95..maargoedquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:13 schreef Loqi het volgende:
12.50 dacht ik ongeveer in die zaak waar ik gisteren was, maar op internet is het vaak veeeeel goedkoper
Wauw heel mooi!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:26 schreef Guess. het volgende:
Ik was jullie kwijt!!
Bloemetjes van mij![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zwarte nagellak op mijn teennagels, het is idd een winterkleur. Maar het kan toch ook wel in de zomer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor wat lichters en vrolijkers. Die donkere kleuren vind ik meer winterkleuren.
Je moet zelf weten wat voor kleur je doet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb zwarte nagellak op mijn teennagels, het is idd een winterkleur. Maar het kan toch ook wel in de zomer?
Oeh, leuk!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef Pencile het volgende:
Ik heb zelf nu knalroze nageltjes, komt op de foto niet zo goed uit maar het is een heel leuk kleurtje:
[ afbeelding ]
Natuuuuuuuuurlijk kan dat in de zomer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb zwarte nagellak op mijn teennagels, het is idd een winterkleur. Maar het kan toch ook wel in de zomer?
Ja he....ik vond het wel leuk, vooral bij een paar mooie hakken met een open neusquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, leuk!Kan me heel goed voorstellen dat ze in het echt nog mooier van kleur zijn
![]()
[..]
Natuuuuuuuuurlijk kan dat in de zomer.En met sommige dingen past het qua kleding juist leuk. En zo'n kleur op je nagels terwijl het juist níet echt zomers is, is juist óók leuk.
Niet het voorspelbare
Doe eens een foto posten anders?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja he....ik vond het wel leuk, vooral bij een paar mooie hakken met een open neus
Die heb ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Ocean van GoshBlijft nog behoorlijk goed zitten ook gelukkig.
Idd.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb wel een neonroze maar die is zo fel dat ik hem eigenlijk niet durf te dragen.
Prachtige kleur!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had hem al eens snel geswatcht maar toen kreeg ik hem niet goed op de foto.
Zal hem vanmiddag nog eens doen maar dan ga ik er denk ik wel wat op kliederen want op zichzelf vind ik hem echt té.
[ afbeelding ]
opi hebben ze van sephora alleen in de states!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Loqi het volgende:
Vandaag bij Sepohora in Breda geweest, kon er geen Opi vindenwel een miniflesje knal-blauw meegenomen
Worden witter of lijken witter als je die nagellak draagt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:34 schreef Debsterr het volgende:
De pro white effect van Essence werkt trouwens wel heel goed! Het geeft alleen een beetje een violet kleurtje als je 'm draagt, maar dat valt niet heel erg op.
Had laatst echt een groene waas in m'n nagels, van een heel mooie petrolblauwe/groene kleur, maar was een basecoat vergeten. Dus dat spul erop gesmeerd en je tips worden er ook echt witter van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |