Wat een leuke!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:26 schreef Guess. het volgende:
Ik was jullie kwijt!!
Bloemetjes van mij![]()
[ afbeelding ]
Foto.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef Daph_ het volgende:
Wat een mooie nagels! Ik ben ze nu roze aan het lakken, zonder stempeltjes oid..
Dat vroeg ik me ook af, mijn duurste flesje nagellak dat ik nu heb is geloof ik 2 euroquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Maar aan wat voor prijzen moet ik denken als het om OPI nagellak gaat? Een tientje, twee tientjes of een hele hoop tientjes?
Ik heb er laatst voor rondgekeken en kwam toen op 7-8 euro per flesje uit maar dat was een webwinkel. Geen idee voor wat voor bedragen het hier verkocht wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Maar aan wat voor prijzen moet ik denken als het om OPI nagellak gaat? Een tientje, twee tientjes of een hele hoop tientjes?
Maar vergeleken met bijvoorbeeld Chanel nagellak is dat toch een koopje?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:13 schreef Loqi het volgende:
12.50 dacht ik ongeveer in die zaak waar ik gisteren was, maar op internet is het vaak veeeeel goedkoper
Ik heb geen idee, ik weet niet wat Chanel kost moet ik zeggenquote:Maar vergeleken met bijvoorbeeld Chanel nagellak is dat toch een koopje?
Ik merk het bij sommige wel, bij anderen niet. Nagellak van de Hema is echt prut, leuke kleurtjes, maar schilfert bij mij binnen een dag al. Gosh is prima, leuke kleurtjes en blijft redelijk zitten. Rimmel blijft bij mij, in tegenstelling tot een aantal andere mensen hier in het topic, ook goed zitten.quote:Ik merk geen verschil tussen goedkope of duurdere nagelak dan de een beter blijft zitten dan de ander.Ik vind dat OPI er echt mooie nagelak tussen heeft zitten maar ben ook fan van de essence nagelak van het kruidvat en die kost echt geen drol,ze hebben nu weer een stel nieuwe kleurjes,ik heb een soort petrol groen/blauw gekocht nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |