Cutequote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog 1 uit kunnen persen..
dat is idd niet leukquote:Op donderdag 12 november 2009 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
Kut transdesign...wel betalingsverzoekjes sturen maar mij mailen ho maar..!
Leuke lakjes dames
dat ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog 1 uit kunnen persen..
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo, ik doe lekker niet aan foto's want ik ben zielig met mijn grieparm.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Jij ookquote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Doek ut zelluf wel..quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,
David? Hoe kom je bij dat adresIk had de mail naar sales@ verzonden.
Dan gooi ik zo ook maar een mailtje naar dat david-adres , thanks in ieder geval!
Kan ook rechtstreeks, hoef je niet te wachtenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef Misstique het volgende:
Zo, heb een PayPal account gemaakt, geld overgemaakt en nu wachten tot het er op staat, zodat ik eindelijk een bestelling bij Transdesign kan gaan doen. Heb al een hele waslijst met lakjes, dus ik moet gaan kiezen..
Ah verdorie, ik had alleen naar de eerste mail gekekenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.
Juist, heb ook al eens mailtjes van David gehad.....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.
Dit was al een hele grote stap voor me, ben een schijterd met dit soort dingen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan ook rechtstreeks, hoef je niet te wachten. Tenzij je dat niet fijn vindt natuurlijk.
david werkt ook niet, i did it twicequote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,
David? Hoe kom je bij dat adresIk had de mail naar sales@ verzonden.
Dan gooi ik zo ook maar een mailtje naar dat david-adres , thanks in ieder geval!
je moet ju nagelriemen smerenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doek ut zelluf wel..![]()
[ afbeelding ]
Dank jullie wel voor de complimentjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |