quote:Ik vind dit zo'n geweldig topic...ik blijf het volgen![]()
Zal straks even foto's van me phone afhalen van hoe ik mijn nagels van de week had...
Maar kom tevens even binnen met een vraag. Mijn nagels zijn heel stevig, ze zijn niet om te buigen. Maar dat heeft ook zo z'n nadeel, want bij mijn duimen scheurt het snel in...in het vlees . Ook zijn er nu twee nagels die afbladderen, dus bij de uiteinden gaat het splijten.Meestal weet ik het te redden door er een lak overheen te doen, maar dat is natuurlijk maar een tijdelijke iets en geen oplossing.
Hebben jullie misschien tips hiervoor? Ik zag wat producten van Sally Hansen..is dat wat?
Ook zat ik te denken om een gel laagje over mijn eigen nagels te laten aanbrengen (of zelf doen, als ik ergens gel weet te krijgen), maar is dat niet op den duur slecht voor je nagels?
Dat heb ik wel een keertje gedaan.quote:Op zondag 13 september 2009 16:42 schreef Mirjam het volgende:
wat ik me afvroeg, kun je een nagelverharderlak (volgens mij heb ik er nog 1 van de hema), ook als basecoat gebruiken?
dus als onderlaagje voor een gekleurde lak?
Zou het niet doen, die nagelverharders doen toch wat met je nagels, veronderstel dat de verharder toch een beetje in je nagels trekt, dan trekt hij de kleur ook mee.quote:Op zondag 13 september 2009 16:42 schreef Mirjam het volgende:
wat ik me afvroeg, kun je een nagelverharderlak (volgens mij heb ik er nog 1 van de hema), ook als basecoat gebruiken?
zet 'm achter een linkje, en vraag meteen wat tips aan de damesquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Mertofzo het volgende:
Waarom wordt mijn foto verwijderd? emancipatie!
oh okee, thanks!quote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zet 'm achter een linkje, en vraag meteen wat tips aan de dames
Mooiquote:
Vertel eens over je ziekte...quote:
Kan, hoeft niet.quote:Op zondag 13 september 2009 23:07 schreef Marloes het volgende:
Heb de ridge filler van de etos aangeschaft, bevalt tot nu toe prima! Heb vandaag een fel roze lak op van Mavala. Moet je trouwens onder een nail whitener ook nog ridge filler doen of niet? Of nouja, kan dat
Dat kan prima, je moet even goed kijken, maar bij sommige staat het er zelfs op... dat je ze als kuur.. maar ook als top- en basecoat kan gebruiken. Het enige waar je op moet letten met nagelverharder: het werkt gewoon door, ook als je nagels al hard genoeg zijn. Dus op een gegeven moment worden je nagels gewoon TE hard, waardoor ze weer heel snel breken.quote:Op zondag 13 september 2009 16:42 schreef Mirjam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |