Whehehehequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:05 schreef Lindytje het volgende:
Kak... ik let altijd op dat ik niet de 300ste ben...![]()
Nu is mijn soep afgekoeld... Maar volgens mij is de OP wel gelukt!
Ik vind die plates juist makkelijker, met die kleintjes loop ik steeds te klooien dat ze niet exact daar komen waar ik ze hebben wil.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:12 schreef dieske87 het volgende:
pfff ik merk wel dat een hele nagel met konad moeilijker is als kleinere figuurtjes. Ben er eigenlijk niet egt tevreden over maarja geen tijd meer om slles eraf te halen en overnieuw te doen
jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Mirjam! Zit je nu ook steeds naar je nagels te loeren?
ik ben blij dat de ladies het mooi vinden, ik vind het zelf maar zo-zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:53 schreef Lindytje het volgende:
Mirjam: wat supergoed voor je eerste stempel-avontuur!!
jaaa, transdesignquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga toch zwichten voor transdesign geloof ik.
ik vind het sowieso moeilijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Tammymara het volgende:
Mirjam,Die heb gisteren bij mijn vriendin gestempeld, met zwarte lak op zilveren ondergrond, Stempelen bij andere mensen is nog kutter dan bij jezelf
Ja, dat merkte ik vanmiddag ook, ook bij een ander gestempeld! Zaten we, in een cafeetje, colaatjes erbij, en lakken maar...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Tammymara het volgende:
Mirjam,Die heb gisteren bij mijn vriendin gestempeld, met zwarte lak op zilveren ondergrond, Stempelen bij andere mensen is nog kutter dan bij jezelf
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik vanmiddag ook, ook bij een ander gestempeld! Zaten we, in een cafeetje, colaatjes erbij, en lakken maar...
Ja, serieus... ik zag wel wat mensen onze kant op kijken van:quote:
Tegenwoordig (sinds ik het hier zag) wel ja, is een stuk makkelijker schoonmaken, en ik vind het ook wat netter staan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:52 schreef Mirjam het volgende:
ik zit nog eens naar de foto's in de OP te kijken, laten jullie allemaal het achterste kleine randje (tegen je nagelriemen aan) vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |