abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74479840
Kleintje wat veel!

Mijn nagels:
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74479999
wauw wat een mooie nagels komen er weer voorbij
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:22:25 #258
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74480060
Ik heb een kater like OMG!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 13:24:30 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_74480113
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Kleintje wat veel!

Mijn nagels:
[ afbeelding ]
chocoladesaus

Mijn french heb ik gedaan met de grijs lakje van de schlecker en daar een zilvere glitter overheen. De grijze lak dekt overigens héél slecht!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:24:51 #260
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74480128
Mooie verzameling Kleintje!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:25:49 #261
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74480149
quote:
Kleintje wat veel!

Mijn nagels:
[ afbeelding ]
Mooi! Subtiel ook!
pi_74480150
Ik heb eindelijk de stemspel bij de kruidvat gevonden Net even snel uitgeprobeerd en hij werkt goed
Vanavond even alles opnieuw lakken en stempelen
pi_74480155
Mirjam!! Jouw bestelling!! !!! Hebben hebben hebben! SWATCHES!

Kleintje: bij jouw swatches zat ik alleen maar van "ooh" en "aah" Wauw! Mooi hoor! De kleuren die ik wilde weten noemde je zelf al Monarch Masquerade en Thunderbird *schrijft op lijstje*

MiMu wat is er veel bij Kleintje?

Ooooh en gisteravond om 23.00 ein-de-lijk een betalingsverzoek van Transdesign gehad
pi_74480179
Ik heb gisteren een playdate gehad met mijn schoonzusje. Lekker trutten, lakken, paraffinebadje, fles wijn. Was gezellig.
Zij kreeg op eigen verzoek donkergrijs op haar nagels, een rood steentje op haar ringvingers en zilveren duimen met een rood gestempelde hello kitty. (was de enige vinger waar die stempel paste bij haar )
Ik ben alleen vergeten daar een foto te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74480209
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Haar nieuwe lakjes natuurlijk.
pi_74480227
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Haar nieuwe lakjes natuurlijk.
Ah okee.. Veel ja, Pretty ja
pi_74480231
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
kleintje!
strawberry fields
en mooi dat OMG flink holo is, heb hem ook net binnen

wat een heerlijke verzameling heb je
Omg is echt uber leuk dus zeker een leuk lakje, hij is ook niet pijn-aan-je-ogen zilver dus je kan hem gewoon op je werk dragen etc
quote:
Kleintje wat veel!

Mijn nagels:
[ afbeelding ]
heerlijk kleurtje
pi_74480266
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:28 schreef Kleintje19 het volgende:
heerlijk kleurtje
OPI Over The Taupe.
pi_74480291
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam!! Jouw bestelling!! !!! Hebben hebben hebben! SWATCHES!

Kleintje: bij jouw swatches zat ik alleen maar van "ooh" en "aah" Wauw! Mooi hoor! De kleuren die ik wilde weten noemde je zelf al Monarch Masquerade en Thunderbird *schrijft op lijstje*

Ooooh en gisteravond om 23.00 ein-de-lijk een betalingsverzoek van Transdesign gehad
Monarch is gewoon een must have als je van paars houd en thunderbird is gewoon geil
ik heb nog steeds blote billen nagels, ik weet niet wat ik op wil, ik denk dat ik Opi la paz op ga doen, kan ik me mama verblinden hiero
pi_74480295
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

OPI Over The Taupe.
*schrijft op lijstje*
pi_74480343
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:31 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Monarch is gewoon een must have als je van paars houd en thunderbird is gewoon geil
ik heb nog steeds blote billen nagels, ik weet niet wat ik op wil, ik denk dat ik Opi la paz op ga doen, kan ik me mama verblinden hiero
Uhu uhu Paars en roze

Ik heb ook ngo steeds niks op mijn nagels, ga zo poging 2 doen om Princesses rule! op te doen..

Als het goed is staat er thuis een pakketje van Boozy op me te wachten
pi_74481066
m'n moeder zei "jezus"

hele moeilijke kleur btw om vast te leggen
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:12:14 #273
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74481318
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:05 schreef Kleintje19 het volgende:
oh, als iemand een kleur nog wilt weten van het wiel, geef dan even een gil
Mooie nieuwe kleurtjes!
Wat is die groene(en die blauwe ernaast) bij je duim op het 2e wiel? Ik vind dat een gave kleur! Kweet alleen niet zo goed waarbij ik dat zou moeten combineren.

En zou je voor mij willen kijken welke plate de 6e van links is? Die krullen erop zijn mooi.
Groene nagels, blauwe krullen! Of net andersom.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74481543
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:12 schreef mmascha het volgende:

[..]

Mooie nieuwe kleurtjes!
Wat is die groene(en die blauwe ernaast) bij je duim op het 2e wiel? Ik vind dat een gave kleur! Kweet alleen niet zo goed waarbij ik dat zou moeten combineren.

En zou je voor mij willen kijken welke plate de 6e van links is? Die krullen erop zijn mooi.
Groene nagels, blauwe krullen! Of net andersom.
De groene is rimmel lycra 430 Jade

de blauw is Gosh 540 Ocean
voor die 6,50 euro vind ik dat hij na 2 lagen wel moet dekken, echter dekt hij pas na 4 lagen, beetje jammer

andere lakjes van gosh schijnen wel goed te zijn maar ik heb natuurlijk trauma's

de plate is M63
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:40:49 #275
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74481982

Net even ingeslagen:
Super mooie kleuren lakjes voor 99 cent bij de big bazaar!
(en nieuwe blanke lak voor glitters in te doen)

Morgen weer nagellakdag
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74482672
Ik ben nu mijn nageltjes aan het lakken maar ik vind dat als ik de zwarte konadlak gebruik om te stempelen dat ie erg moeilijk van mijn plate en schraper afgaat. Heeft iemand hier ook last van of evt tips?
De zilvere etc veeg ik met wat remover er wel gemakkelijk af
pi_74482902
oeh die laatste 2

laatste keer echt waar ik was toch niet in de mood voor roze

pi_74483012
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nu mijn nageltjes aan het lakken maar ik vind dat als ik de zwarte konadlak gebruik om te stempelen dat ie erg moeilijk van mijn plate en schraper afgaat. Heeft iemand hier ook last van of evt tips?
heb er eigenlijk niet echt last van het maakt wel meer troep
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 15:25:26 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_74483031
quote:
gewoon even met een wattenstaafje+nagellakremover boenen op/in je plate. Ik gebruik alleen de plastik schraper en daar haal ik het zo van af.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74483051
Jeumig wat een bling!
Wat zei je moeder hier van?
quote:
Gewoon goed poetsen en wat vaker een schoon wattenschijfje pakken.
pi_74483265
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Jeumig wat een bling!
Wat zei je moeder hier van?
[..]

Gewoon goed poetsen en wat vaker een schoon wattenschijfje pakken.
die vond het leuk, maar ze vind het sowieso allemaal facinerend en leuk en knap vooral

ik heb hem net met matte topcoat van essie geprobeerd 1 nagel maar geen aanrader word ie heel dof van, dus even een lekkere glimmende topcoat erover heen gegooid, perfect
pi_74483295

china glaze cowgirl up met mijn stempeldebuut

merk wel dat ik het moeilijk écht netjes die randjes schoon te krijgen.
probleem bij mij is, dat aan de zijaknten die randjes huid boven m'n nagel uitkomen, als ik dat goed schoon wil poetsen poets ik ook zo mijn nagellak mee
en m'n nagelriemen vind ik ook niet echt netjes
heb ze wel netjes teruggeduwd gisteren

edit: ohja, en ik moet mezelf echt aanleren m'n tips mee te verven, dit slijt echt te snel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74483394
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]

china glaze cowgirl up met mijn stempeldebuut

merk wel dat ik het moeilijk écht netjes die randjes schoon te krijgen.
probleem bij mij is, dat aan de zijaknten die randjes huid boven m'n nagel uitkomen, als ik dat goed schoon wil poetsen poets ik ook zo mijn nagellak mee
en m'n nagelriemen vind ik ook niet echt netjes
heb ze wel netjes teruggeduwd gisteren

edit: ohja, en ik moet mezelf echt aanleren m'n tips mee te verven, dit slijt echt te snel
ik heb dat ook, dan ga ik met een wattenstaafje langs me zijkant en dan poets ik de nagellak mee

ik trek dan gewoon mn huid wat naar beneden dan gaat het beter

maar het ziet er echt niet verkeerd uit hoor ik vind ut netjes mooie kleur ook
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:29:06 #284
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74484659
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]

Net even ingeslagen:

Morgen weer nagellakdag
La Femme? Daar heb ik (voor 2,99 ) een potje lila van gekocht. Vind 'm stinken (meer dan lak normaal al doet dus ).
@ Kleintje: Ik heb hier een oranje en een groene Gosh, oranje dekt prima, groen k*t...
@ Mirjam: Helemaal geen slecht stempeldebuut .
Mooie kleurtjes weer allemaal .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74484695
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]

Net even ingeslagen:

Morgen weer nagellakdag
Whihi leuk zijn die he? Ik heb er vorige week ook 4 gescored ! Er zit sinds kort namelijk een Bazar bij ons in de buurt.. Nog geen lakje opgehad daarvan trouwens.

Edit: volgens mij heb ik dezelfde kleuren De drie gekleurde lakjes vanaf links en de rechter
pi_74485038
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef Mirjam het volgende:
De Hema heeft een nagellak remover stift, ik vind dat het niet zo goed werkt als gewoon hoppa een wattenstaafje met remover erlangs (moet wat langer poetsen), maar wel erg handig voor juist die plekjes. Door de platte smallere stift en je zijkantjes een klein stukje naar de zijkant te trekken zeg maar, krijg ik t schoon zonder mn verse lakje te verknallen Essence heeft er geloof ik ook een, ga die de volgende keer proberen.
pi_74485058
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef Kleintje19 het volgende:
oeh die laatste 2

[ afbeelding ]
Hoeveel laagjes is dit?
pi_74485152
Ja!
vandaag bij prijsmepper, een setje om french manicure te maken,drie flesjes, lichtroze, doorzichtig en wit. Normaal 12 euro (Bourjois ) , maar daar 4.99. Ik die meegenomen, scant ie 1 euro. En vandaag, waren alle nageldingen, douchedingen en zo,met 50 % korting.

Dus ik maar weer terug naar binnen en nog eentje pakken
zes flesjes (een setje voor vriendin) voor 1 euro

Ook nog met een of ander speciaal kwastje, dat je het in één beweging kan doen (of zoiets, het is in het frans)
pi_74485183
Zo, net voor het eerst zelf aan het klooien geweest met base coat, 2 laagjes OPI Princesses Rule en een top coat en ben daar bijna een uur mee bezig geweest . Heb 3 keer een nagel overnieuw moeten doen, omdat ik ergens tegenaan stootte of probeerde met een wattenstaafje wat gesmeer weg te halen en dan uitschoot over mn nagel heen. .

Zeg me dat dit makkelijker wordt. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74485208
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef Misstique het volgende:
Zo, net voor het eerst zelf aan het klooien geweest met base coat, 2 laagjes OPI Princesses Rule en een top coat en ben daar bijna een uur mee bezig geweest . Heb 3 keer een nagel overnieuw moeten doen, omdat ik ergens tegenaan stootte of probeerde met een wattenstaafje wat gesmeer weg te halen en dan uitschoot over mn nagel heen. .

Zeg me dat dit makkelijker wordt. .
, gewoon blijven oefenen, en met zo weinig mogelijk dingen op de bureau werken .
pi_74485255
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef Kleintje19 het volgende:
oeh die laatste 2

[ afbeelding ]

Woehahahaha, Jij zou zomaar familie van mij kunnen zijn
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:52:44 #292
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74485329
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef Holyme het volgende:

[..]

De Hema heeft een nagellak remover stift, ik vind dat het niet zo goed werkt als gewoon hoppa een wattenstaafje met remover erlangs (moet wat langer poetsen), maar wel erg handig voor juist die plekjes. Door de platte smallere stift en je zijkantjes een klein stukje naar de zijkant te trekken zeg maar, krijg ik t schoon zonder mn verse lakje te verknallen Essence heeft er geloof ik ook een, ga die de volgende keer proberen.
Tip voor de tips: gewoon dopen in je nagellakremover als ze niet meer zo goed werken! Want die vorm is inderdaad zwaar relaxed, kun je goed mee in de randjes peuren.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_74485750
quote:

[..]

ah *onthoudt*
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:45 schreef Tammymara het volgende:
Ja!
vandaag bij prijsmepper, een setje om french manicure te maken,drie flesjes, lichtroze, doorzichtig en wit. Normaal 12 euro (Bourjois ) , maar daar 4.99. Ik die meegenomen, scant ie 1 euro. En vandaag, waren alle nageldingen, douchedingen en zo,met 50 % korting.

Dus ik maar weer terug naar binnen en nog eentje pakken
zes flesjes (een setje voor vriendin) voor 1 euro

Ook nog met een of ander speciaal kwastje, dat je het in één beweging kan doen (of zoiets, het is in het frans)
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:15:52 #294
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74485958
Ik ben nog op zoek naar een witte nagellak, om french mee te doen. De mijne zijn op, of klonteren ofzo..
zoek er eentje die heel goed dekt en echt een witte kleur heeft, niet te duur..
Iemand tips?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74486047
Echt wit is die van de Etos.
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:24:24 #296
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74486154
Dank je voor de info Kleintje! Die groene en blauwe leken uit dezelfde serie. Vier laagjes lakken vind ik een beetje overdreven hoor. Dan is de lol er snel af.

Mooi Mirjam! Met welke kleur heb je gestempeld?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74486228
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef mmascha het volgende:
Dank je voor de info Kleintje! Die groene en blauwe leken uit dezelfde serie. Vier laagjes lakken vind ik een beetje overdreven hoor. Dan is de lol er snel af.

Mooi Mirjam! Met welke kleur heb je gestempeld?
de witte striper van essence
pi_74486660
Leuk Mirjam! Zit je nu ook steeds naar je nagels te loeren?
pi_74486677
quote:

[..]

een kwastje kort knippen en dan met remover schijnt ook te werken maar bij mij niet haha, ik ga eens zo'n stift proberen!
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hoeveel laagjes is dit?
4, 1 is echt te weinig, 2 en 3 voldoen ook wel hoor, maar ik word blij van de glitters en wilde hem dus echt heel donker normaal heb ik zoiets van hmpf! maar bij deze niet, ik vind het hierbij niet erg
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Woehahahaha, Jij zou zomaar familie van mij kunnen zijn
ja ik kan echt serieus elk uur veranderen het liefst heb ik ook op alle 10 de vingers een andere kleur het is dat ik dat niet leuk vind haha maar dat was wel een optie geweest
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een witte nagellak, om french mee te doen. De mijne zijn op, of klonteren ofzo..
zoek er eentje die heel goed dekt en echt een witte kleur heeft, niet te duur..
Iemand tips?
ik heb trind, dat is niet dat typex wit maar wel wit
pi_74486832
Alle tien de vingers een andere kleur?Mijn man zou me afmaken
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:53:40 #301
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74486984
Wat mooi allemaal!!

Mimu: mooi gedaan, mooi kleurtje ook!
Kleintje: *jaloers is op jouw lakjes*
Mirjam: wat supergoed voor je eerste stempel-avontuur!!
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')