chocoladesausquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Kleintje wat veel!![]()
![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
Mooi! Subtiel ook!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Kleintje wat veel!![]()
![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Ah okee.. Veel ja, Pretty jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Haar nieuwe lakjes natuurlijk.
Omg is echt uber leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
kleintje!
strawberry fields
en mooi dat OMG flink holo is, heb hem ook net binnen
wat een heerlijke verzameling heb je
heerlijk kleurtjequote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Kleintje wat veel!![]()
![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
Monarch is gewoon een must have als je van paars houdquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam!! Jouw bestelling!!![]()
!!! Hebben hebben hebben! SWATCHES!
Kleintje: bij jouw swatches zat ik alleen maar van "ooh" en "aah"Wauw! Mooi hoor! De kleuren die ik wilde weten noemde je zelf al
Monarch Masquerade en Thunderbird
*schrijft op lijstje*
MiMu wat is er veel bij Kleintje?
Ooooh en gisteravond om 23.00 ein-de-lijk een betalingsverzoek van Transdesign gehad
Uhu uhuquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Monarch is gewoon een must have als je van paars houden thunderbird is gewoon geil
![]()
![]()
ik heb nog steeds blote billen nagels, ik weet niet wat ik op wil, ik denk dat ik Opi la paz op ga doen, kan ik me mama verblinden hiero
Mooie nieuwe kleurtjes!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:05 schreef Kleintje19 het volgende:
oh, als iemand een kleur nog wilt weten van het wiel, geef dan even een gil![]()
De groene is rimmel lycra 430 Jadequote:Op zaterdag 7 november 2009 14:12 schreef mmascha het volgende:
[..]
Mooie nieuwe kleurtjes!
Wat is die groene(en die blauwe ernaast) bij je duim op het 2e wiel? Ik vind dat een gave kleur! Kweet alleen niet zo goed waarbij ik dat zou moeten combineren.
En zou je voor mij willen kijken welke plate de 6e van links is? Die krullen erop zijn mooi.
Groene nagels, blauwe krullen! Of net andersom.
heb er eigenlijk niet echt last vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nu mijn nageltjes aan het lakken maar ik vind dat als ik de zwarte konadlak gebruik om te stempelen dat ie erg moeilijk van mijn plate en schraper afgaat. Heeft iemand hier ook last van of evt tips?
De zilvere etc veeg ik met wat remover er wel gemakkelijk af
gewoon even met een wattenstaafje+nagellakremover boenen op/in je plate. Ik gebruik alleen de plastik schraper en daar haal ik het zo van af.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nu mijn nageltjes aan het lakken maar ik vind dat als ik de zwarte konadlak gebruik om te stempelen dat ie erg moeilijk van mijn plate en schraper afgaat. Heeft iemand hier ook last van of evt tips?
Gewoon goed poetsen en wat vaker een schoon wattenschijfje pakken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef dieske87 het volgende:
die vond het leuk, maar ze vind het sowieso allemaal facinerend en leuk en knap vooralquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Jeumig wat een bling!![]()
Wat zei je moeder hier van?![]()
[..]
Gewoon goed poetsen en wat vaker een schoon wattenschijfje pakken.
ik heb dat ook, dan ga ik met een wattenstaafje langs me zijkant en dan poets ik de nagellak meequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
china glaze cowgirl up met mijn stempeldebuut
merk wel dat ik het moeilijk écht netjes die randjes schoon te krijgen.
probleem bij mij is, dat aan de zijaknten die randjes huid boven m'n nagel uitkomen, als ik dat goed schoon wil poetsen poets ik ook zo mijn nagellak mee
en m'n nagelriemen vind ik ook niet echt netjes
heb ze wel netjes teruggeduwd gisteren
edit: ohja, en ik moet mezelf echt aanleren m'n tips mee te verven, dit slijt echt te snel
La Femme? Daar heb ik (voor 2,99quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Net even ingeslagen:
Super mooie kleuren lakjes voor 99 centbij de big bazaar!
(en nieuwe blanke lak voor glitters in te doen)
Morgen weer nagellakdag
Whihi leuk zijn die he? Ik heb er vorige week ook 4 gescoredquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Net even ingeslagen:
Super mooie kleuren lakjes voor 99 centbij de big bazaar!
(en nieuwe blanke lak voor glitters in te doen)
Morgen weer nagellakdag
De Hema heeft een nagellak remover stift, ik vind dat het niet zo goed werkt als gewoon hoppa een wattenstaafje met remover erlangs (moet wat langer poetsen), maar wel erg handig voor juist die plekjes. Door de platte smallere stift en je zijkantjes een klein stukje naar de zijkant te trekken zeg maar, krijg ik t schoon zonder mn verse lakje te verknallenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef Mirjam het volgende:
probleem bij mij is, dat aan de zijaknten die randjes huid boven m'n nagel uitkomen, als ik dat goed schoon wil poetsen poets ik ook zo mijn nagellak mee
Hoeveel laagjes is dit?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef Kleintje19 het volgende:
oeh die laatste 2![]()
laatste keer echt waarik was toch niet in de mood voor roze
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef Misstique het volgende:
Zo, net voor het eerst zelf aan het klooien geweest met base coat, 2 laagjes OPI Princesses Rule en een top coat en ben daar bijna een uur mee bezig geweest. Heb 3 keer een nagel overnieuw moeten doen, omdat ik ergens tegenaan stootte of probeerde met een wattenstaafje wat gesmeer weg te halen en dan uitschoot over mn nagel heen.
.
Zeg me dat dit makkelijker wordt..
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef Kleintje19 het volgende:
oeh die laatste 2![]()
laatste keer echt waarik was toch niet in de mood voor roze
![]()
[ afbeelding ]
Tip voor de tips: gewoon dopen in je nagellakremover als ze niet meer zo goed werken! Want die vorm is inderdaad zwaar relaxed, kun je goed mee in de randjes peuren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
De Hema heeft een nagellak remover stift, ik vind dat het niet zo goed werkt als gewoon hoppa een wattenstaafje met remover erlangs (moet wat langer poetsen), maar wel erg handig voor juist die plekjes. Door de platte smallere stift en je zijkantjes een klein stukje naar de zijkant te trekken zeg maar, krijg ik t schoon zonder mn verse lakje te verknallenEssence heeft er geloof ik ook een, ga die de volgende keer proberen.
ah *onthoudt*quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
De Hema heeft een nagellak remover stift, ik vind dat het niet zo goed werkt als gewoon hoppa een wattenstaafje met remover erlangs (moet wat langer poetsen), maar wel erg handig voor juist die plekjes. Door de platte smallere stift en je zijkantjes een klein stukje naar de zijkant te trekken zeg maar, krijg ik t schoon zonder mn verse lakje te verknallenEssence heeft er geloof ik ook een, ga die de volgende keer proberen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:45 schreef Tammymara het volgende:
Ja!
vandaag bij prijsmepper, een setje om french manicure te maken,drie flesjes, lichtroze, doorzichtig en wit. Normaal 12 euro (Bourjois ) , maar daar 4.99. Ik die meegenomen, scant ie 1 euro. En vandaag, waren alle nageldingen, douchedingen en zo,met 50 % korting.
Dus ik maar weer terug naar binnen en nog eentje pakken
zes flesjes (een setje voor vriendin) voor 1 euro![]()
Ook nog met een of ander speciaal kwastje, dat je het in één beweging kan doen (of zoiets, het is in het frans)
de witte striper van essencequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef mmascha het volgende:
Dank je voor de info Kleintje! Die groene en blauwe leken uit dezelfde serie. Vier laagjes lakken vind ik een beetje overdreven hoor. Dan is de lol er snel af.
Mooi Mirjam! Met welke kleur heb je gestempeld?
een kwastje kort knippen en dan met remover schijnt ook te werken maar bij mij niet haha, ik ga eens zo'n stift proberen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
4, 1 is echt te weinig, 2 en 3 voldoen ook wel hoor, maar ik word blij van de glitters en wilde hem dus echt heel donkerquote:
ja ik kan echt serieus elk uur veranderenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Woehahahaha, Jij zou zomaar familie van mij kunnen zijn
ik heb trind, dat is niet dat typex wit maar wel witquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een witte nagellak, om french mee te doen. De mijne zijn op, of klonteren ofzo..
zoek er eentje die heel goed dekt en echt een witte kleur heeft, niet te duur..
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |