moussy, leuk!
swatches tijd
oke, uber foto spam btw, mijn nagels zien er even niet uit, heb het elke keer snel eraf gehaald en erop gedaan, sorry voor het geknoei en mn vreselijke nagelriemen, die inmiddels nu bijgeknipt zijn en ingesmeerd met olie, Ook heb ik de gel aan de onderkant beetje lager gevijld zodat die overgang wat mooier loopt, maar heb nu dan ook even nog naakte nagels

en met wattenstaafjes even alle glitters en resten thunderbird weggehaald
ga zo douchen en dan lakken weet alleen nog niet wat...
maar goed genoeg geblablabla:
![]()
Wiel
![]()
nog een wiel... helemaal onderin thunderbird, de werkelijke kleur, mijn foto;s vertekenen een beetje, op het wiel geven ze het beste weer. oh die paars bij mn duim die donkere is monarch van diamond cosmetics.

![]()
Thunderbird, ik hou niet van rood, maar dit is toch wel 1 van me favo lakjes geworden, wat een machtige kleur! ze zijn helaas al wat beschadigd maar heb dan ook een wilde nacht gehad

zou rood dan toch werken bij mannen?
![]()
Opi ink suede, Opi la paz itively hot matte, got a date to knight en my daddy's the king.
![]()
de pink ladies moeten echt de matte roze hebben, geweldige kleur bijna neon achtig maar net niet, de ink suede is ook fantastisch, de babyroze wat minder, dekt erg slecht de huidskleurige daarintegen wat beter, maar nog niet optimaal.
![]()
Glitturrssss! Grape Juice, Atlantis en strawberry fields
![]()
Grape juice had ik meer van verwacht, na 4 laagjes ben ik eindelijk tevreden.. atlantis is gewoon helemaal

en strawberry fields is ook tof, hij is echt uber roze

heel schattig lakje! al komt hij hier niet echt tot zijn recht... daarnaast heb ik sparkling cherry op van diamond, had er essie mat over gedaan maar poesbeest was vervelend en die nagel was dus mislukt..
![]()
QT, OMG, DV8
![]()
![]()
Qt is zonder zon/fel licht niet veel soeps, echt zomer kleurtje dus, DV8 en OMG zou ik gewoon alledaags kunnen dragen, vooral de OMG is ook in het donker holo
![]()
nieuwe lakjes
![]()
verzameling
![]()
plates en stickers etc
oh, als iemand een kleur nog wilt weten van het wiel, geef dan even een gil