abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74479283
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:36 schreef Tammymara het volgende:
Mooi Moussy!
(kleurendoof, nog nooit van gehoord )

Ik heb gisteren ook mijn vriendin voorzien van 10 gestempelde nagels, en háár man maar schelden "Ga ergens anders heen met die stinkrommel!"

Ach het houdt ons van de straat he!
De mijne vindt het ook stinken maar vindt het wel leuk dat ik er zoveel lol in heb dus hij doet niet moeilijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74479321
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:34 schreef moussy het volgende:

[..]

Die vent van mij is zo kleurendoof als de pieten en daardoor vallen kleuren hem meer op, iig anders dan als je de kleuren ziet als je niet kleurenblind bent, dus hij vraagt zich áltijd wel af waarom ik zo loop te klooien

Ik heb gisteravond dit geklooit
[ afbeelding ]
m'n randje is niet zo netjes, maar voor nu vind ik het wel best
Leuk. Welke nagellak heb je voor de french gebruikt?
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:56:42 #253
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74479483
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:28 schreef Tammymara het volgende:
Heb ook hele leuke appeltjesgroene gekocht ... Heb niet één groen kledingstuk...dus die doe ik waarschijnlijk toch nooit op
Dat groen is leuk om mee te stempelen op dat donkerblauw! Niet echt heel opvallend maar wel leuk als takje ofzo met een gekleurd bloemetje. Bijvoorbeeld.
quote:
Gelukkig is het weekend en zit ik op een pakketje te wachten,Kan de heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag met mijn nagels kutten..
Ik heb besloten mijn nagels een rustig weekend te geven. Flink nailwhitener smeren enzo.
Er staat voor morgen een dagje Amsterdam op de planning en ik heb al stiekum een lijstje. Dan kan ik dat morgenavond meteen proberen zonder eerst met remover aan de gang te moeten.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74479676
moussy, leuk!

swatches tijd

oke, uber foto spam btw, mijn nagels zien er even niet uit, heb het elke keer snel eraf gehaald en erop gedaan, sorry voor het geknoei en mn vreselijke nagelriemen, die inmiddels nu bijgeknipt zijn en ingesmeerd met olie, Ook heb ik de gel aan de onderkant beetje lager gevijld zodat die overgang wat mooier loopt, maar heb nu dan ook even nog naakte nagels en met wattenstaafjes even alle glitters en resten thunderbird weggehaald
ga zo douchen en dan lakken weet alleen nog niet wat...

maar goed genoeg geblablabla:

Wiel

nog een wiel... helemaal onderin thunderbird, de werkelijke kleur, mijn foto;s vertekenen een beetje, op het wiel geven ze het beste weer. oh die paars bij mn duim die donkere is monarch van diamond cosmetics.

Thunderbird, ik hou niet van rood, maar dit is toch wel 1 van me favo lakjes geworden, wat een machtige kleur! ze zijn helaas al wat beschadigd maar heb dan ook een wilde nacht gehad zou rood dan toch werken bij mannen?

Opi ink suede, Opi la paz itively hot matte, got a date to knight en my daddy's the king.

de pink ladies moeten echt de matte roze hebben, geweldige kleur bijna neon achtig maar net niet, de ink suede is ook fantastisch, de babyroze wat minder, dekt erg slecht de huidskleurige daarintegen wat beter, maar nog niet optimaal.

Glitturrssss! Grape Juice, Atlantis en strawberry fields

Grape juice had ik meer van verwacht, na 4 laagjes ben ik eindelijk tevreden.. atlantis is gewoon helemaal en strawberry fields is ook tof, hij is echt uber roze heel schattig lakje! al komt hij hier niet echt tot zijn recht... daarnaast heb ik sparkling cherry op van diamond, had er essie mat over gedaan maar poesbeest was vervelend en die nagel was dus mislukt..

QT, OMG, DV8

Qt is zonder zon/fel licht niet veel soeps, echt zomer kleurtje dus, DV8 en OMG zou ik gewoon alledaags kunnen dragen, vooral de OMG is ook in het donker holo

nieuwe lakjes

verzameling

plates en stickers etc

oh, als iemand een kleur nog wilt weten van het wiel, geef dan even een gil
pi_74479827
kleintje!
strawberry fields
en mooi dat OMG flink holo is, heb hem ook net binnen

wat een heerlijke verzameling heb je
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74479840
Kleintje wat veel!

Mijn nagels:
pi_74479999
wauw wat een mooie nagels komen er weer voorbij
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:22:25 #258
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74480060
Ik heb een kater like OMG!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 13:24:30 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_74480113
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Kleintje wat veel!

Mijn nagels:
[ afbeelding ]
chocoladesaus

Mijn french heb ik gedaan met de grijs lakje van de schlecker en daar een zilvere glitter overheen. De grijze lak dekt overigens héél slecht!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:24:51 #260
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74480128
Mooie verzameling Kleintje!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:25:49 #261
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74480149
quote:
Kleintje wat veel!

Mijn nagels:
[ afbeelding ]
Mooi! Subtiel ook!
pi_74480150
Ik heb eindelijk de stemspel bij de kruidvat gevonden Net even snel uitgeprobeerd en hij werkt goed
Vanavond even alles opnieuw lakken en stempelen
pi_74480155
Mirjam!! Jouw bestelling!! !!! Hebben hebben hebben! SWATCHES!

Kleintje: bij jouw swatches zat ik alleen maar van "ooh" en "aah" Wauw! Mooi hoor! De kleuren die ik wilde weten noemde je zelf al Monarch Masquerade en Thunderbird *schrijft op lijstje*

MiMu wat is er veel bij Kleintje?

Ooooh en gisteravond om 23.00 ein-de-lijk een betalingsverzoek van Transdesign gehad
pi_74480179
Ik heb gisteren een playdate gehad met mijn schoonzusje. Lekker trutten, lakken, paraffinebadje, fles wijn. Was gezellig.
Zij kreeg op eigen verzoek donkergrijs op haar nagels, een rood steentje op haar ringvingers en zilveren duimen met een rood gestempelde hello kitty. (was de enige vinger waar die stempel paste bij haar )
Ik ben alleen vergeten daar een foto te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74480209
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Haar nieuwe lakjes natuurlijk.
pi_74480227
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Haar nieuwe lakjes natuurlijk.
Ah okee.. Veel ja, Pretty ja
pi_74480231
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
kleintje!
strawberry fields
en mooi dat OMG flink holo is, heb hem ook net binnen

wat een heerlijke verzameling heb je
Omg is echt uber leuk dus zeker een leuk lakje, hij is ook niet pijn-aan-je-ogen zilver dus je kan hem gewoon op je werk dragen etc
quote:
Kleintje wat veel!

Mijn nagels:
[ afbeelding ]
heerlijk kleurtje
pi_74480266
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:28 schreef Kleintje19 het volgende:
heerlijk kleurtje
OPI Over The Taupe.
pi_74480291
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam!! Jouw bestelling!! !!! Hebben hebben hebben! SWATCHES!

Kleintje: bij jouw swatches zat ik alleen maar van "ooh" en "aah" Wauw! Mooi hoor! De kleuren die ik wilde weten noemde je zelf al Monarch Masquerade en Thunderbird *schrijft op lijstje*

Ooooh en gisteravond om 23.00 ein-de-lijk een betalingsverzoek van Transdesign gehad
Monarch is gewoon een must have als je van paars houd en thunderbird is gewoon geil
ik heb nog steeds blote billen nagels, ik weet niet wat ik op wil, ik denk dat ik Opi la paz op ga doen, kan ik me mama verblinden hiero
pi_74480295
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

OPI Over The Taupe.
*schrijft op lijstje*
pi_74480343
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:31 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Monarch is gewoon een must have als je van paars houd en thunderbird is gewoon geil
ik heb nog steeds blote billen nagels, ik weet niet wat ik op wil, ik denk dat ik Opi la paz op ga doen, kan ik me mama verblinden hiero
Uhu uhu Paars en roze

Ik heb ook ngo steeds niks op mijn nagels, ga zo poging 2 doen om Princesses rule! op te doen..

Als het goed is staat er thuis een pakketje van Boozy op me te wachten
pi_74481066
m'n moeder zei "jezus"

hele moeilijke kleur btw om vast te leggen
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:12:14 #273
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74481318
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:05 schreef Kleintje19 het volgende:
oh, als iemand een kleur nog wilt weten van het wiel, geef dan even een gil
Mooie nieuwe kleurtjes!
Wat is die groene(en die blauwe ernaast) bij je duim op het 2e wiel? Ik vind dat een gave kleur! Kweet alleen niet zo goed waarbij ik dat zou moeten combineren.

En zou je voor mij willen kijken welke plate de 6e van links is? Die krullen erop zijn mooi.
Groene nagels, blauwe krullen! Of net andersom.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74481543
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:12 schreef mmascha het volgende:

[..]

Mooie nieuwe kleurtjes!
Wat is die groene(en die blauwe ernaast) bij je duim op het 2e wiel? Ik vind dat een gave kleur! Kweet alleen niet zo goed waarbij ik dat zou moeten combineren.

En zou je voor mij willen kijken welke plate de 6e van links is? Die krullen erop zijn mooi.
Groene nagels, blauwe krullen! Of net andersom.
De groene is rimmel lycra 430 Jade

de blauw is Gosh 540 Ocean
voor die 6,50 euro vind ik dat hij na 2 lagen wel moet dekken, echter dekt hij pas na 4 lagen, beetje jammer

andere lakjes van gosh schijnen wel goed te zijn maar ik heb natuurlijk trauma's

de plate is M63
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:40:49 #275
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74481982

Net even ingeslagen:
Super mooie kleuren lakjes voor 99 cent bij de big bazaar!
(en nieuwe blanke lak voor glitters in te doen)

Morgen weer nagellakdag
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')