Mooi, die heb ik van OPI.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Whoehoeee
Edit: fipo!!![]()
[ afbeelding ]
Stellar
*proest...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef moussy het volgende:
Ja zeg, zit ik te typen is het topic dicht!![]()
Ik heb een chocola nog wat van essence gekocht van de week en mijn zoon vroeg al of hij dat over zijn toetje mocht na het eten![]()
hij loopt overigens al sinds zondag met zacht roze nageltjes, hij is 6 en ligt nu helemaal in de markt bij de meiden op school![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze de oude OP heeft gequote...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Oblivion het volgende:
Hmm, ik had in de wiki deel 15 erbij gezet, nu zie ik dat ie niet gepakt heeft.
Wiki en ik hebben samen altijd fijn bonje...
Hoe heet die van OPI?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi, die heb ik van OPI.
Mooie warme kleur is dat toch...
bezig!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom geen foto's uit het voorgaande topic meer in de laatste nieuwe topics
Zie de post voor jequote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe heet die van OPI?
@ Kleintje: oh-my-god, überglitter bij zoya!! Die verkopen ze toch niet he, bij transdesign!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bezig!
eerst even het topic openen voordat er er straks 2 waren, ben nu aan t zoeken
quote:1 ESSIE-It's Genius
2 ESSIE-Matte About You 0.5oz.
1 OPI-You Don't Know Jacques! (Suede)
1 OPI-Royal Rajah Ruby
1 CG-Awaken
Van mij hoeft het niet, maar die van jou hebben wel een speciaal plekje...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Week tot 10 dagen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Over die china glaze glitters, er is wel een blog die ze allemaal heeft maar ik weet zo niet meer welke. Ik zal zo even door mijn bloglijst snuffelen.
Hier nog steeds geen stempelsetjes en ze moeten nu verdeurie wel op gaan schieten want woensdag is mijn nichtje jarig en ik had die gepland als cadeautje met nog wat lakjes.![]()
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je je transdesign bestelling in huis hebt?
Hmm. Aan de ene kant: Thank godquote:
Merci.quote:
Ds Classic.quote:
Prettyquote:Op donderdag 5 november 2009 22:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ds Classic.
Nr: DS 031
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Merci.![]()
Ik vind dat die nagels van puckzzz een permanent plekje in de banner verdienen. Of je er nou van houdt of niet, ze zijn gewoon damn goed.
Helemaal mee eens!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Merci.![]()
Ik vind dat die nagels van puckzzz een permanent plekje in de banner verdienen. Of je er nou van houdt of niet, ze zijn gewoon damn goed.
Dat dus!quote:
Maak dan zo;n header!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen nog even een andere foto maken in de studio..iets met soortgelijke lippenstift en dan handen half langs de mond en in de hals ofzo...
jij ook al? ik krijg ook geen mailtjes meer dat me bestellinge verstuurd zijn, en geen kopietjes meer etc etc.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik ga slapen, ben alweer veel te lang op.. Ik zat mijn mail te verversen, maar volgens mij ontvang ik gewoon niks meer want zelfs kopietjes van berichten naar eBaygebruikers komen niet aan.
Nighty!
Ik heb ook al gezocht op eBay, GBP 26,96 voor drie lakjes incl verzendenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Kleintje19 het volgende:
Dames rustig rustig![]()
eerder dat ik klaar ben met de nieuwe OP hebben we weer een nieuw topic
Daph, nee gelukkig niet, maar ik ga ze toch lekker op ebay opzoeken![]()
glitturrrr!
ik heb swatches gemaakt op mijn wheel van alle lakjes die ik heb oa ook monarch, sparkling cherry van diamond cosmetics, allebei zijn mooilakjes van diamond zijn erg fijn
heb er één die wat minder dekt maar stuk voor stuk fijne lakjes
schildpaddennagelsquote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
http://blogs.nailsmag.com(...)Art-A-New-Trend.aspx
iieeehh!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef veels het volgende:
Mijn allereerste gel nagels, en ook nog voor het allereerst zelf gezet! Wit vind ik iets te tipex wit maar ik moet zeggen dat het me al verbaasd dat het me helemaal gelukt is.![]()
[ afbeelding ]
Blegh, wat enorm freaky lelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
quote:First things first. There are certain things you give up in using a matte top coat.
1. These are not fast drying products so you have to be willing to put in the time to get the look.
2. The more matte the top coat, the more unforgiving it is. Brush strokes or unevenness can plague you if your application isn't perfect. As with all new things, practice, practice, practice.
3. Matte top coats absorb oil and water as you go about your daily routine so the finish will become more satin over time.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
Netjes hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef veels het volgende:
Mijn allereerste gel nagels, en ook nog voor het allereerst zelf gezet! Wit vind ik iets te tipex wit maar ik moet zeggen dat het me al verbaasd dat het me helemaal gelukt is.![]()
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet, maar vermoedde wel zoiets. Maar nu glimmen mn nagels wel stukken meer dan gisteravond en vannacht heb ik toch alleen maar in bed gelegenquote:
En anders kan je hem weer mat maken met een nieuwe laag MAY of glanzend met een nieuwe laag gewone topcoat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar vermoedde wel zoiets. Maar nu glimmen mn nagels wel stukken meer dan gisteravond en vannacht heb ik toch alleen maar in bed gelegen. Nouja, het gaat er toch zo weer af
.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
Zou het wel goed zijn om nog een laagje MAY overheen te lakken? Wordt het dan niet te dik en niet meer werkzaam oid? Maar ik ga het er zo toch afhalen, en mn nagels een beetje 'rust' geven. Ze krijgen het nog zwaar te verduren dit weekend, samen met Skaai en anderen lekker lakkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En anders kan je hem weer mat maken met een nieuwe laag MAY of glanzend met een nieuwe laag gewone topcoat.
Ik krijg beelden van roze konijneslippers, pyama's (of slipdressesquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou het wel goed zijn om nog een laagje MAY overheen te lakken? Wordt het dan niet te dik en niet meer werkzaam oid? Maar ik ga het er zo toch afhalen, en mn nagels een beetje 'rust' geven. Ze krijgen het nog zwaar te verduren dit weekend, samen met Skaai en anderen lekker lakken. We gaan dit weekend naar Valkenburg met een paar meiden en de verzameling gaat mee
!
Yeh heerlijk toch tutten met en op elkaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg beelden van roze konijneslippers, pyama's (of slipdresses) krulspelden en kussengevechten
Nee hoor, maakt niets uit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou het wel goed zijn om nog een laagje MAY overheen te lakken? Wordt het dan niet te dik en niet meer werkzaam oid? Maar ik ga het er zo toch afhalen, en mn nagels een beetje 'rust' geven. Ze krijgen het nog zwaar te verduren dit weekend, samen met Skaai en anderen lekker lakken. We gaan dit weekend naar Valkenburg met een paar meiden en de verzameling gaat mee
!
netjes!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef veels het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi toch? Waarom in een linkje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
netjes!
Ik heb sinds gisteren ook french manicure op maar heb ipv wit op de tipjes silky pastel van essence erop gedaan. Had eerst wit maar dat vond ik zo énorm wit.. dit is iets subtieler waardoor natuurlijker lijkt t.
Helaas geen foto want camera is kapoet
/edit: crappy foto met webcam: klik
heb 'm toegevoegd aan de wikiquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Meld je ziek.
http://lumin0us.blogspot.com/
Deze moet ook in de OP bij nailart ideeën. Die doet zulke leuke dingen en heeft ook tutorials erop staan.
-edit- heb hem al in de wiki gezet.
Dat had ik ook al gedaan.quote:
Heb je al een Invoice mailtje gehad?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn TD bestelling is al een paar dagen 'in process'.
Ieuw, dat ziet eruit als een enge ziektequote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
Maar hier kun je nog doorheen kijken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
netjes!
Ik heb sinds gisteren ook french manicure op maar heb ipv wit op de tipjes silky pastel van essence erop gedaan. Had eerst wit maar dat vond ik zo énorm wit.. dit is iets subtieler waardoor natuurlijker lijkt t.
Helaas geen foto want camera is kapoet
/edit: crappy foto met webcam: [ klik]afbeelding ]
Mijn god! Met die kleur zo is het ook net alsof haar nagelriemen open liggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom lakken mensen zo??Is toch helemaal niet nodig? En alleen maar extra poetswerk om het weg te krijgen en dan nog is het slordiger dan wanneer je gewoon de randjes mijd.
[ afbeelding ]
Ik snap het echt niet...ik raak wel eensper ongeluk een nagelriempje maar over het algemeen is binnen de lijntjes blijven écht niet zo moeilijk
Nee, alleen een bevestiging van mijn bestelling en een betalingsverzoek wat ik heb voldaan. Sindsdien niets meer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je al een Invoice mailtje gehad?
Wanneer heb jij besteld? Ik heb nog niet eens een betalingsverzoek gehadquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee, alleen een bevestiging van mijn bestelling en een betalingsverzoek wat ik heb voldaan. Sindsdien niets meer.
Drie dagen geleden en diezelfde dag nog het betalingsverzoek binnen gekregen en betaald.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij besteld? Ik heb nog niet eens een betalingsverzoek gehad
Hmm. Misschien zijn ze inderdaad wat druk, ik heb 4 november nog wel een mailtje gestuurd en beantwoord gekregen, maar voor mijn bestelling op de 4e geen betalingsverzoek of wat dan ook. Alleen ordermailtje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Drie dagen geleden en diezelfde dag nog het betalingsverzoek binnen gekregen en betaald.
wat een horrorfestijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom lakken mensen zo??Is toch helemaal niet nodig? En alleen maar extra poetswerk om het weg te krijgen en dan nog is het slordiger dan wanneer je gewoon de randjes mijd.
[ afbeelding ]
Ik snap het echt niet...ik raak wel eensper ongeluk een nagelriempje maar over het algemeen is binnen de lijntjes blijven écht niet zo moeilijk
Julie geeft geen antwoord op mijn berichtje van 2 dagen geleden dus Julie maakt op dit moment niet zo'n beste indrukquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben stiekem flieft op Julie van http://stores.ebay.com/Sp(...)W0QQ_fsubZ0QQ_sasiZ1
Die achterhaald zelfs dingen als ze die niet in de winkel heeft op dat moment. Ze heeft speciaal voor mij bij nubar een refill nubar diamont besteld en die kan ik voor de nubar prijs kopen zonder meerkosten.![]()
En ze heeft ook een paar lakjes voor me opgespoord die moeilijk te krijgen zijn.
afschuwelijk zegquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
True, je moet wel een beetje geduld hebben met Julie. Vroeg je om iets wat ze niet in haar winkel had?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Julie geeft geen antwoord op mijn berichtje van 2 dagen geleden dus Julie maakt op dit moment niet zo'n beste indruk(aangezien ik gisteren bijvoorbeeld wel van beauty4nails snel een reactie kreeg - maar die is te duur
)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ontzettend ongeduldig ben
oh dat is ook wel top service zeg, die gaat dus ook in mijn favorietenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben stiekem flieft op Julie van http://stores.ebay.com/Sp(...)W0QQ_fsubZ0QQ_sasiZ1
Die achterhaald zelfs dingen als ze die niet in de winkel heeft op dat moment. Ze heeft speciaal voor mij bij nubar een refill nubar diamont besteld en die kan ik voor de nubar prijs kopen zonder meerkosten.![]()
En ze heeft ook een paar lakjes voor me opgespoord die moeilijk te krijgen zijn.
Kuch:quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Julie geeft geen antwoord op mijn berichtje van 2 dagen geleden dus Julie maakt op dit moment niet zo'n beste indruk(aangezien ik gisteren bijvoorbeeld wel van beauty4nails snel een reactie kreeg - maar die is te duur
)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ontzettend ongeduldig ben
quote:This store will be on vacation from Monday, November 2nd through Monday, November 9th. All purchases made during this time will be shipped once the store resumes normal activity on the 9th. Emails will be monitored during this time and replied to when possible.
Multiple customers have commented that there have been problems with the eBay messaging system lately.
Messages that have been sent have not been received and, on occasion, do not show up as having been sent through eBay.
Your questions are very important.
Please email the store with your questions at it's direct email address:
sparklingnails@verizon.net
Nee, hebben ze niet in alle drie de kruidvaten waar ik ben geweestquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je die show your feet lakjes tammy? Die turquoise, caribean sea is het volgens mij, doet het heel mooi op donkere kleuren.
China Glaze khrome of een andere chromige (quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:29 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet in alle drie de kruidvaten waar ik ben geweest
Ja ze had een deel wel en een deel niet in de shop, maar wist niet dat ze dan eerst op zoek gaat! Ben nogal gewend een berichtje terug te krijgen voor er gezocht wordt, maar iedereen doet dat anders natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
True, je moet wel een beetje geduld hebben met Julie. Vroeg je om iets wat ze niet in haar winkel had?
Want in dat soort gevallen gaat ze altijd eerst op zoek en krijg je daarna een berichtje of ze het kan krijgen, hoe lang het duurt en wat het kost.
Ohquote:
Vond ik ook raar hoor. De eerste keer dacht ik dat ik nooit meer iets zou horen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze had een deel wel en een deel niet in de shop, maar wist niet dat ze dan eerst op zoek gaat! Ben nogal gewend een berichtje terug te krijgen voor er gezocht wordt, maar iedereen doet dat anders natuurlijkHet heeft geen haast, gelukkig
Thanks voor je tip en uitlegquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vond ik ook raar hoor. De eerste keer dacht ik dat ik nooit meer iets zou horen.![]()
Maar ze is erg vriendelijk, betrouwbaar en doet echt haar best om die dingen te vinden die je zoekt. Het kan alleen even duren.
Je wil niet eens zaagsel in je lakjes? .. flauw..quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:54 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, mijn matte recycle gaat er af....moet zo eerst de hammies verschonen en dan ga ik lakken
quote:Summary Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Details Arrived Abroad, November 03, 2009, 10:16 am, NETHERLANDS
quote:Bij internationale goederenzendingen speelt de douane een belangrijke rol. De douane zorgt onder meer voor het innen van belastingen bij de invoer van goederen, het voorkomen van im- en export van verboden goederen en controle bij in-, uit- en doorvoer van goederen.
Vertraging door douane
De douane mag iedere goederenzending nader bekijken. TNT Express heeft hierop geen invloed en is dus niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging die hierdoor ontstaat. Documenten kunnen vrijwel altijd zonder vertraging door, maar het komt ook voor dat de douane langer tijd nodig heeft voor controle. Zelfs als alle bijgaande documenten door de verzender goed zijn ingevuld, kan dit gebeuren.
Nee ze kijken gewoon wat erin zit.. Als je waarde boven de 150 euro uitkomt moet je btw en invoerrechten betalen geloof ik, zit je onder de 150 euro dan alleen btw en als je onder de 20 euro waarde uitkomt dan mogen ze geen btw of invoerrechten berekenen. Pin me hier niet op vast, kan iets anders liggen..quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:30 schreef Tegan het volgende:
Maar niets is toch verboden in NL van mijn bestelling? Of gaan ze hem straks terugsturen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ze kijken gewoon wat erin zit.. Als je waarde boven de 150 euro uitkomt moet je btw en invoerrechten betalen geloof ik, zit je onder de 150 euro dan alleen btw en als je onder de 20 euro waarde uitkomt dan mogen ze geen btw of invoerrechten berekenen. Pin me hier niet op vast, kan iets anders liggen..
Het kan wel zijn dat je inklaringskosten moet betalen als je pakketje wordt afgeleverd
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-01.html
Tot 22 euro ook geen btw, even gecheckt. Hoeveel dollar is je bestelling waar EXCLUSIEF verzendkosten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:34 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik zit boven de 20 en onder de 150, dus ik moet nog btw gaan betalen, en misschien nog meer
. Lekker dat.
Ik vond wel dit op Transdesign.com:
[ afbeelding ]
.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:41 schreef Tegan het volgende:
Iets meer dan 55 euro, totaal 95 euro.
21 flesjes in een groot pakje, koste me 4,50 per flesje inc. verzendkosten.
Edit: Maar dan paste er ook een groot flesje Rapid Dry spray van OPI in.
.
Ik heb geen idee, maar je moet het betalen aan de deur voordat je je pakketje in ontvangst kan nemen. Misschien krijg je een brief ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Tegan het volgende:
Shit, dat is nog 23 euro. Maar krijg ik daar dan bericht over, en van wie?
Anders misschien ff speuren in het uggs topic, daar moeten ze erg vaak betalen aan de deur, iig als ik er eens een keer lurkquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:51 schreef Tegan het volgende:
Damn, maar ik ben waarschijnlijk niet degene die het ontvangt als het volgende week pas komt (of later). Denk dat ik wel een mailtje krijg van TNT Pakketbezorgers oid, met de vraag of je het wil betalen, terugsturen of vernietigen, alledrie met andere kosten. Heb zoiets ooit gelezen bij iemand anders.
Misschien handig om erbij te melden wat je aan konad spullen hebt dan? Welke plates, welke lakjes e.d.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Tegan het volgende:
Alleen de Konad staat er niet bij.
Heb er een aantal met alleen bloemetjes enzo erop, maar ik gebruik ze toch niet echt vaak genoeg. Iemand interesse?
yep,dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:55 schreef Crientj het volgende:
Boh";{
Dat stempelsetje pakt de meeste lakjes niet.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, Maar de antwoorden:quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er geen last van.![]()
Troubleshooting:
Heb je het stempeltje een beetje gevijld en ontvet voor gebruik?
Wat voor nagellakremover gebruik je om de plate en stempel schoon te maken?
Zit je met je vingers aan de stempel?
Welke lak gebruik je om te stempelen?
Werk je snel genoeg?
Geen stempellak? Ow. Nou dat is nog een hele uitdaging om een lakje te vinden dat goed stempelt. Goh, dan zal de gemiddelde koper zo'n setje snel in de hoek smijten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:06 schreef Tammymara het volgende:
En MMascha, Bij deze setjes zat geen stempellak, Bij die vorige wel maar deze zijn alleen schraper,stempel en plaatje. En ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik ga straks ook Colour and go proberen, Heb ik de meeste van.Moet alleen nog beslissen welke onderkleur......
Reactie van Lief: 'dat moet jij toch ook niet gaan zitten doen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Lindytje het volgende:
Lief is niet blij als ze straks thuis komt.... Ik heb het hele buisje glitters over de grond/bank laten vallen... dat kan ik ook alleen doen...![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:08 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, Maar de antwoorden:
Yep!
Groene fles van kruidvat, geen idee hoe het heet
Nee
Gewone colour and go of van de etos, witte.
Lak op plaatje,schrapen,lak op stempel, lak op nagel zo'n 6 seconden
Eens. Heel mooi kleurtje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zit weer even op de iPhone, proberend alles bij te lezen, maar jemig wat mooi Linnie20v! Moest ik me toch even voor aanmelden om dat te zeggen :-)
Leuk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Reactie van Lief: 'dat moet jij toch ook niet gaan zitten doen...'
Zo zijn mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
(niet zo heel netjes, maar ik vind het idee wel leuk! En het kleurtje roze ook)
Dit waren de glitters op de grond...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het zachtjes gedaan, maar wel zorgen dat je het hele vlak hebt gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:37 schreef Mirjam het volgende:
hoe doe je die stempel precies opruwen?
gewoon met een vijl er een paar keer overheen raggen?
of juist heel zachtjes?
ik heb dat ook heel veel! ik heb heel veel effen lakken op met glitters enzo zonder konad omdat ze zo vreselijk mooi zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:03 schreef Linnie20v het volgende:
@ Tegan, die man matte van China Glaze is alleen voor een matte kale nagel he
De echte matte topcoat van CG is Matte Magic.
Mijn nagels nu, I loooove de kleur!! In het echt issie veel mooier though
Ik wil nu zelfs niet meer stempelen zo mooi vind ik het
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk!
Jouw lief is een Ze? just asking, not intruding...vind het tof!
ik kreeg er gisteren ook al 8 binnen, is 12 in 2 dagen niet genoegquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, yay voor Atlantis!!
Ik zie maar 4 lakjes, is dat alles?![]()
whehe
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, yay voor Atlantis!!
Ik zie maar 4 lakjes, is dat alles?![]()
whehe
ik ook niet, ik heb trindquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:57 schreef Mirjam het volgende:
ohjee, ik heb nog nooit bubbels gehad met een topcoat
mooi hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ook niet, ik heb trind![]()
[ afbeelding ]
hij is echt uber rozemét glitters, mijn ultieme meisjesdroom
![]()
ja ik ben helemaal whiii als ik glitters zie, ik heb nu atlantis voor me neus staan want hij is zooooo glitterigquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mooi hoorik ben echt glitterfreak
Ik word ook opgewonden van Thunderbirdquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja ik ben helemaal whiii als ik glitters zie, ik heb nu atlantis voor me neus staan want hij is zooooo glitterig![]()
ik ga nu ink suede eraf halen, al is hij niet echt mat meermaar ik las dat dat dus kan komen door water (handen wassen) maar maakt niet uit hij is nog steeds mooi, ik ga nu thunderbird op doen, mannen schijnen opgewonden worden van rood
Next best thing na ruby pumps: Rimmel 60 seconds movie star!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Mirjam het volgende:
atlantis heb ik hier ook staan![]()
weet je wat je moet hebben?
ruby pumps.
soo good
zo'n mooie diepe warme chique geile kleurquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik word ook opgewonden van ThunderbirdDie is uit de Retrodiva collectie en al die lakjes zijn
![]()
Thunderbird is gewoon een geweldige kleur!
mwoaaah i must know!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:16 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje! Ik heb misschien een webshop die Zoya ultra glitter verkoopt gevonden, ben nog in afwachting van een reactie! Maar dan komen ze uit de VS, dat scheelt al enorm qua wisselkoers.. I'll keep you posted!
Ik heb vorige week 7 + 4 + 6 + 2 nieuwe lakjes binnen gekregen op een dag, dus 12 in 2 dagen is nog niet zo ergMoet er wel bij zeggen dat die 7 een bestelling waren van Transdesign en dat ik de rest gewoon in de winkel gekocht heb.. En verder kom ik eigenlijk nooit in de winkel dus ik denk dat we wel kunnen stellen dat dit een uitzonderlijke nagellakdag was
Ja echt zo onwijs mooi.. Bij mijn volgende bestelling bij Transdesign komen 6 flesjes retrodiva mee!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo'n mooie diepe warme chique geile kleur![]()
[ afbeelding ]
rubypumps vind ik ook erg gaaf
True truequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mwoaaah i must know!
ik wil de astra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik had er vorige week al 8 bij transdesign besteld, en de zondag erop (paar dagen later) vond ik dat deze 4 er nog wel bij konden, ik heb het verdiend
Onmogelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
Net de foto's gemaakt. Ik ben écht over mijn houdsbaarheiddatum heen
Nou deze is echt een beetje rozeachtig, niet echt paars, of anders heeeeeel licht paars.. Nummer weet ik niet, ben bij vriendje dus ik kan het ook niet opzoekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:30 schreef Kleintje19 het volgende:
pompous is gaaf![]()
![]()
![]()
k heb ook een grape sorbet maar die lijkt meer paars, maar die van mij is dan al eeuwen oud.. nr 307... welk nr heeft die van jou?
Ik ben zo trots op mezelf dat ik nog steeds niets online heb besteldquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mwoaaah i must know!
ik wil de astra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik had er vorige week al 8 bij transdesign besteld, en de zondag erop (paar dagen later) vond ik dat deze 4 er nog wel bij konden, ik heb het verdiend
jij hebt kracht!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mezelf dat ik nog steeds niets online heb bestelddan is het hek echt van de dam vrees ik
Dat bepalen wij wel, laat zien!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
Net de foto's gemaakt. Ik ben écht over mijn houdsbaarheiddatum heen
Whehe klinkt bekendquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jij hebt kracht!![]()
ik ben zo zwak, ik ga naar scrangie en vervolgens naar ebay of transdesign
Whehe er staat niet voor niets Photoshopgrapherquote:
Die hou ik in de gatenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Oeh! Interessant!
http://theedgeofsanity.org/?p=2674
Vooral voor de mensen die nog geen quick dry topcoat hebben besteld, ik zou dan nog even wachten tot alle 12 topcoats voorbij zijn gekomen.
Ik ben zo tevreden met Nubar diamont dat ik afgelopen week een navulfles van 450 ml heb besteld dus ik laat het even aan me voorbij gaan maar voor anderen kan het handig zijn.
Ben je een banner aan het maken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehe er staat niet voor niets PhotoshopgrapherBen voor de banner heftig aan het retoucheren maar jullie mogen ook het origineel zien hoor
Euhm..jah..maar hoe breed moet dat ding eik?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben je een banner aan het maken?![]()
![]()
Transdesign zegt dat mijn pakje onderweg is!Nog geen mail maar op de site staat het wel met een tracking nummer.
max. 610 pixels breed denk ik, i.v.m forumbreedte?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Euhm..jah..maar hoe breed moet dat ding eik?
glitters glitters!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef Mirjam het volgende:
transdesign!
[ afbeelding ]
van links naar rechts: CG DV8, CG OMG, CG 2NITE, CG mahoganie, seche vite thinner, seche vite quick dry topcoat, CG cowgirl up, CG wagon trail, CG emerald sparkle
maar nu is de vraag, met welke ga ik lakken?![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
Artyfarty shot die ik zelf erg mooi vind
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor 'gezeur' over houdbaarheidsdatum dan
.
Mooie nagels, mooi 'smoelwerk' hoor.
@Sjeen: Mooi kleurtje.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
net blue paradise opgedaan van china glaze, prachtkleur zeg!
Yesh!! Cashmere Cardigan it is!! Het is zelfs bij mijn bleke huidskleur mooi !quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:
Welke kleur is dat Linnie? Is dat Cashmere Cardigan? I love it!!
Edit: en nog steeds helemaal niks gehoord van TransdesignDan heb ik die lakjes nevernooitniet volgend weekend
.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
hahaha, foto's komen morgen wel, nagels zijn nu nog nat en ik zit met mn haar in de verf dus niet echt fotomomentje dit
Tuulk mag datquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]op deze foto zie je het niet goed, maar mijn wangen hebben zich overgegeven aan de zwaartekracht
Maar dat mag toch ook als je 40 bent?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuulk mag dat.
Dus over een maand of wat kan ik ook
[ afbeelding ]?
Ik heb momenteel alleen de zwaar geshopte versie die ik morgen nog een keertje iets rustiger wil overdoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Oblivion het volgende:
Waarom zijn de nagels zwart wit?![]()
Doe eens gauw de originele kleur!![]()
En ik heb het tegen Puckzzz...![]()
Zo, mooie kleurtjes dames!![]()
Dat schreeuwt om fotooooooooooooo's!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuulk mag dat.
Dus over een maand of wat kan ik ook
[ afbeelding ]?
OEH die is leuk!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:52 schreef Sjeen het volgende:
China Glaze Custom Kicks, heftig kleurtje
Met flits
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn pakketje was de 26e afgegeven voor verzending! Dus dat is 3 dagen eerder geweest.
Ik had het pakketje gisteren binnen en dan heb jij het vrijdag denk ik?
Selftimerquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef mmascha het volgende:
Gave foto Puckzzz!
Jij bent van het photoshoppen? Wie maakt de foto dan?
als je echt alleen Utrecht centrum ingaat zou ik de O.P.I nailsalon in de Bijenkorf proberen! Ze hebben lang niet alles maar misschien dat ie er net bijzit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie lakjes allemaal weerik heb nog een stel foto's op m'n camera staan,maar kan het kabeltje zo snel niet vinden.
Ik ga morgen naar Utrecht,weet iemand in het centrum waar ik OPI kan halen,wil graag een matte lak.
heb je die ook groter?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef es70 het volgende:
Klaar. Geloof dat ik het nog tof vind ook
.
[ afbeelding ]
Essence multi dimensions All Access (nieuw kleurtje), Rock 'N' Roll en Most Wanted (laatste is 'n uitverkoopje
).
Had ik niet, maar... u vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je die ook groter?
kan niet goed zien wat je nou gedaan hebt, en volgens mij is het wel heel tof
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Had ik niet, maar... u vraagt, wij draaien.
Thanks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bedankt
hoe heb je dat gedaan?
ikvinnutleuk
Ik ben gewoon boos geworden op die make-upmuts. Ik vraag nu al een paar weken en elke week werd er me beloofd dat het er volgende week echt zou zijn. Dan zou de bak omgebouwd worden en het zat zeker bij die bestelling. En nu zei ze dat ze wel alles voor de bak had maar nog geen inhoud en of ik volgende week wel even terug wil komen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:40 schreef Tammymara het volgende:
Ik was vandeweek ook in kruidvat,Wilde mijn vriendin zo'n setje kopen voor haar verjaardag.Ondanks dat ze ze voor mijn man al een week geleden gezocht en verkocht hebben, Hadden ze ze nog steeds niet in de winkel liggen!!!!!!!!
Mijn moeder zou vandaag ook weer gaan vragenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is kruidvat eigenlijk een ongelovelijke kutwinkel met slechte service.
gheghe, ik wacht het even afquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:09 schreef moussy het volgende:
Mijn moeder zou vandaag ook weer gaan vragen
eensquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is kruidvat eigenlijk een ongelovelijke kutwinkel met slechte service.
Jij had toch een telefoonnummer meegekregen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, ik wacht het even af
oui, maar niet goed opgeslagen denk ik. Ik kreeg iemand aan de lijn die geen Nederlands sprak en nu heb ik wel eens twijfel over personeel van Kruidvat, maar ze zullen wel Nederlands kunnen denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:15 schreef moussy het volgende:
Jij had toch een telefoonnummer meegekregen?
Nagellakremoverquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:25 schreef Tammymara het volgende:
ik heb nu die blauwglitter van colour and go op, met een zilveren striper een schuin lijntje over het bovenste stuk van mijn nagel,met die donkerpaarse colour and go een vlinder gestempeld,
En nu vind ik het niet mooi
Dat zit er dik in.quote:
Die vent van mij is zo kleurendoof als de pieten en daardoor vallen kleuren hem meer op, iig anders dan als je de kleuren ziet als je niet kleurenblind bent, dus hij vraagt zich áltijd wel af waarom ik zo loop te klooienquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:28 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.
Gisteren 7 verschillende dingen erop gehad, allemaal niet mooi, allemaal eraf gehaald, Nu vond ik dat blauw met die streep mooi, moest het weer verpesten omdat ik die vlinder erop wilde *zucht*
maar goed, mijn man is wel gewend dat ik tegenwoordig soms drie keer per dag van nagellak verander.
Heb ook hele leuke appeltjesgroene gekocht ... Heb niet één groen kledingstuk...dus die doe ik waarschijnlijk toch nooit op![]()
Gelukkig is het weekend en zit ik op een pakketje te wachten,Kan de heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag met mijn nagels kutten..
In de boogaard hebben ze nu eindelijk ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn moeder zou vandaag ook weer gaan vragen
Ik hoor net dat ze niet gaan want ze zijn van suiker, het regentquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef bibi het volgende:
[..]
In de boogaard hebben ze nu eindelijk ook
leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Die vent van mij is zo kleurendoof als de pieten en daardoor vallen kleuren hem meer op, iig anders dan als je de kleuren ziet als je niet kleurenblind bent, dus hij vraagt zich áltijd wel af waarom ik zo loop te klooien
Ik heb gisteravond dit geklooit
[ afbeelding ]
m'n randje is niet zo netjes, maar voor nu vind ik het wel best
De mijne vindt het ook stinken maar vindt het wel leuk dat ik er zoveel lol in heb dus hij doet niet moeilijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:36 schreef Tammymara het volgende:
Mooi Moussy!
(kleurendoof, nog nooit van gehoord)
Ik heb gisteren ook mijn vriendin voorzien van 10 gestempelde nagels, en háár man maar schelden "Ga ergens anders heen met die stinkrommel!"
Ach het houdt ons van de straat he!
Leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Die vent van mij is zo kleurendoof als de pieten en daardoor vallen kleuren hem meer op, iig anders dan als je de kleuren ziet als je niet kleurenblind bent, dus hij vraagt zich áltijd wel af waarom ik zo loop te klooien
Ik heb gisteravond dit geklooit
[ afbeelding ]
m'n randje is niet zo netjes, maar voor nu vind ik het wel best
Dat groen is leuk om mee te stempelen op dat donkerblauw! Niet echt heel opvallend maar wel leuk als takje ofzo met een gekleurd bloemetje. Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:28 schreef Tammymara het volgende:
Heb ook hele leuke appeltjesgroene gekocht ... Heb niet één groen kledingstuk...dus die doe ik waarschijnlijk toch nooit op![]()
Ik heb besloten mijn nagels een rustig weekend te geven. Flink nailwhitener smeren enzo.quote:Gelukkig is het weekend en zit ik op een pakketje te wachten,Kan de heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag met mijn nagels kutten..
chocoladesausquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Kleintje wat veel!![]()
![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
Mooi! Subtiel ook!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Kleintje wat veel!![]()
![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Ah okee.. Veel ja, Pretty jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Haar nieuwe lakjes natuurlijk.
Omg is echt uber leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
kleintje!
strawberry fields
en mooi dat OMG flink holo is, heb hem ook net binnen
wat een heerlijke verzameling heb je
heerlijk kleurtjequote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Kleintje wat veel!![]()
![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
Monarch is gewoon een must have als je van paars houdquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam!! Jouw bestelling!!![]()
!!! Hebben hebben hebben! SWATCHES!
Kleintje: bij jouw swatches zat ik alleen maar van "ooh" en "aah"Wauw! Mooi hoor! De kleuren die ik wilde weten noemde je zelf al
Monarch Masquerade en Thunderbird
*schrijft op lijstje*
MiMu wat is er veel bij Kleintje?
Ooooh en gisteravond om 23.00 ein-de-lijk een betalingsverzoek van Transdesign gehad
Uhu uhuquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Monarch is gewoon een must have als je van paars houden thunderbird is gewoon geil
![]()
![]()
ik heb nog steeds blote billen nagels, ik weet niet wat ik op wil, ik denk dat ik Opi la paz op ga doen, kan ik me mama verblinden hiero
Mooie nieuwe kleurtjes!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:05 schreef Kleintje19 het volgende:
oh, als iemand een kleur nog wilt weten van het wiel, geef dan even een gil![]()
De groene is rimmel lycra 430 Jadequote:Op zaterdag 7 november 2009 14:12 schreef mmascha het volgende:
[..]
Mooie nieuwe kleurtjes!
Wat is die groene(en die blauwe ernaast) bij je duim op het 2e wiel? Ik vind dat een gave kleur! Kweet alleen niet zo goed waarbij ik dat zou moeten combineren.
En zou je voor mij willen kijken welke plate de 6e van links is? Die krullen erop zijn mooi.
Groene nagels, blauwe krullen! Of net andersom.
heb er eigenlijk niet echt last vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nu mijn nageltjes aan het lakken maar ik vind dat als ik de zwarte konadlak gebruik om te stempelen dat ie erg moeilijk van mijn plate en schraper afgaat. Heeft iemand hier ook last van of evt tips?
De zilvere etc veeg ik met wat remover er wel gemakkelijk af
gewoon even met een wattenstaafje+nagellakremover boenen op/in je plate. Ik gebruik alleen de plastik schraper en daar haal ik het zo van af.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nu mijn nageltjes aan het lakken maar ik vind dat als ik de zwarte konadlak gebruik om te stempelen dat ie erg moeilijk van mijn plate en schraper afgaat. Heeft iemand hier ook last van of evt tips?
Gewoon goed poetsen en wat vaker een schoon wattenschijfje pakken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef dieske87 het volgende:
die vond het leuk, maar ze vind het sowieso allemaal facinerend en leuk en knap vooralquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Jeumig wat een bling!![]()
Wat zei je moeder hier van?![]()
[..]
Gewoon goed poetsen en wat vaker een schoon wattenschijfje pakken.
ik heb dat ook, dan ga ik met een wattenstaafje langs me zijkant en dan poets ik de nagellak meequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
china glaze cowgirl up met mijn stempeldebuut
merk wel dat ik het moeilijk écht netjes die randjes schoon te krijgen.
probleem bij mij is, dat aan de zijaknten die randjes huid boven m'n nagel uitkomen, als ik dat goed schoon wil poetsen poets ik ook zo mijn nagellak mee
en m'n nagelriemen vind ik ook niet echt netjes
heb ze wel netjes teruggeduwd gisteren
edit: ohja, en ik moet mezelf echt aanleren m'n tips mee te verven, dit slijt echt te snel
La Femme? Daar heb ik (voor 2,99quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Net even ingeslagen:
Super mooie kleuren lakjes voor 99 centbij de big bazaar!
(en nieuwe blanke lak voor glitters in te doen)
Morgen weer nagellakdag
Whihi leuk zijn die he? Ik heb er vorige week ook 4 gescoredquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Net even ingeslagen:
Super mooie kleuren lakjes voor 99 centbij de big bazaar!
(en nieuwe blanke lak voor glitters in te doen)
Morgen weer nagellakdag
De Hema heeft een nagellak remover stift, ik vind dat het niet zo goed werkt als gewoon hoppa een wattenstaafje met remover erlangs (moet wat langer poetsen), maar wel erg handig voor juist die plekjes. Door de platte smallere stift en je zijkantjes een klein stukje naar de zijkant te trekken zeg maar, krijg ik t schoon zonder mn verse lakje te verknallenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef Mirjam het volgende:
probleem bij mij is, dat aan de zijaknten die randjes huid boven m'n nagel uitkomen, als ik dat goed schoon wil poetsen poets ik ook zo mijn nagellak mee
Hoeveel laagjes is dit?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef Kleintje19 het volgende:
oeh die laatste 2![]()
laatste keer echt waarik was toch niet in de mood voor roze
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef Misstique het volgende:
Zo, net voor het eerst zelf aan het klooien geweest met base coat, 2 laagjes OPI Princesses Rule en een top coat en ben daar bijna een uur mee bezig geweest. Heb 3 keer een nagel overnieuw moeten doen, omdat ik ergens tegenaan stootte of probeerde met een wattenstaafje wat gesmeer weg te halen en dan uitschoot over mn nagel heen.
.
Zeg me dat dit makkelijker wordt..
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef Kleintje19 het volgende:
oeh die laatste 2![]()
laatste keer echt waarik was toch niet in de mood voor roze
![]()
[ afbeelding ]
Tip voor de tips: gewoon dopen in je nagellakremover als ze niet meer zo goed werken! Want die vorm is inderdaad zwaar relaxed, kun je goed mee in de randjes peuren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
De Hema heeft een nagellak remover stift, ik vind dat het niet zo goed werkt als gewoon hoppa een wattenstaafje met remover erlangs (moet wat langer poetsen), maar wel erg handig voor juist die plekjes. Door de platte smallere stift en je zijkantjes een klein stukje naar de zijkant te trekken zeg maar, krijg ik t schoon zonder mn verse lakje te verknallenEssence heeft er geloof ik ook een, ga die de volgende keer proberen.
ah *onthoudt*quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
De Hema heeft een nagellak remover stift, ik vind dat het niet zo goed werkt als gewoon hoppa een wattenstaafje met remover erlangs (moet wat langer poetsen), maar wel erg handig voor juist die plekjes. Door de platte smallere stift en je zijkantjes een klein stukje naar de zijkant te trekken zeg maar, krijg ik t schoon zonder mn verse lakje te verknallenEssence heeft er geloof ik ook een, ga die de volgende keer proberen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:45 schreef Tammymara het volgende:
Ja!
vandaag bij prijsmepper, een setje om french manicure te maken,drie flesjes, lichtroze, doorzichtig en wit. Normaal 12 euro (Bourjois ) , maar daar 4.99. Ik die meegenomen, scant ie 1 euro. En vandaag, waren alle nageldingen, douchedingen en zo,met 50 % korting.
Dus ik maar weer terug naar binnen en nog eentje pakken
zes flesjes (een setje voor vriendin) voor 1 euro![]()
Ook nog met een of ander speciaal kwastje, dat je het in één beweging kan doen (of zoiets, het is in het frans)
de witte striper van essencequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef mmascha het volgende:
Dank je voor de info Kleintje! Die groene en blauwe leken uit dezelfde serie. Vier laagjes lakken vind ik een beetje overdreven hoor. Dan is de lol er snel af.
Mooi Mirjam! Met welke kleur heb je gestempeld?
een kwastje kort knippen en dan met remover schijnt ook te werken maar bij mij niet haha, ik ga eens zo'n stift proberen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
4, 1 is echt te weinig, 2 en 3 voldoen ook wel hoor, maar ik word blij van de glitters en wilde hem dus echt heel donkerquote:
ja ik kan echt serieus elk uur veranderenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Woehahahaha, Jij zou zomaar familie van mij kunnen zijn
ik heb trind, dat is niet dat typex wit maar wel witquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een witte nagellak, om french mee te doen. De mijne zijn op, of klonteren ofzo..
zoek er eentje die heel goed dekt en echt een witte kleur heeft, niet te duur..
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |