abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:17:00 #52
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74443077
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74443460
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En anders kan je hem weer mat maken met een nieuwe laag MAY of glanzend met een nieuwe laag gewone topcoat.
Zou het wel goed zijn om nog een laagje MAY overheen te lakken? Wordt het dan niet te dik en niet meer werkzaam oid? Maar ik ga het er zo toch afhalen, en mn nagels een beetje 'rust' geven. Ze krijgen het nog zwaar te verduren dit weekend, samen met Skaai en anderen lekker lakken . We gaan dit weekend naar Valkenburg met een paar meiden en de verzameling gaat mee !
Whatever I want.
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:00:48 #54
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74443703
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef PeRi het volgende:

[..]

Zou het wel goed zijn om nog een laagje MAY overheen te lakken? Wordt het dan niet te dik en niet meer werkzaam oid? Maar ik ga het er zo toch afhalen, en mn nagels een beetje 'rust' geven. Ze krijgen het nog zwaar te verduren dit weekend, samen met Skaai en anderen lekker lakken . We gaan dit weekend naar Valkenburg met een paar meiden en de verzameling gaat mee !
Ik krijg beelden van roze konijneslippers, pyama's (of slipdresses ) krulspelden en kussengevechten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74443914
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik krijg beelden van roze konijneslippers, pyama's (of slipdresses ) krulspelden en kussengevechten
Yeh heerlijk toch tutten met en op elkaar !
Whatever I want.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 november 2009 @ 09:24:11 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74444142
Ik ga vanavond ook weer een nieuw lakje erop gooien
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74444190
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef PeRi het volgende:

[..]

Nee hoor, maakt niets uit.
Dat je nagels moeten ademen en rust nodig hebben tussen het lakken door is trouwens ook een fabeltje.
Aceton is slecht voor je nagels (droogt uit) maar als je een acetonvrije nagellakremover gebruikt is er niets aan de hand.

Veel plezier dit weekend.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74445279
Ben ik één avond iets anders aan het doen moet ik alweer tvp-en op pagina 2 LOL!
pi_74445513
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef veels het volgende:
Mijn allereerste gel nagels, en ook nog voor het allereerst zelf gezet! Wit vind ik iets te tipex wit maar ik moet zeggen dat het me al verbaasd dat het me helemaal gelukt is.

[ afbeelding ]
netjes!

Ik heb sinds gisteren ook french manicure op maar heb ipv wit op de tipjes silky pastel van essence erop gedaan. Had eerst wit maar dat vond ik zo énorm wit.. dit is iets subtieler waardoor natuurlijker lijkt t.

Helaas geen foto want camera is kapoet

/edit: crappy foto met webcam:

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkElf op 06-11-2009 12:11:24 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74446137
Mooi Subtiel DE!
pi_74446247
Mooi DE.
pi_74446660
Oude nageltjes, Het is er alweer een tijdje vanaf maar had de foto nog op mijn camera staan.

Ik moest er een stuk vanaf halen omdat mijn ringvinger omgeknakt was.
Ik had die avond een afspraakje met mijn moeder ( ) en had een roze topje aan met stippen.Dus dit idee gejat van hier, in een van de eerste topics zien staan.

Helaas ging het mis ,en moest ik weg dus heb ik het er voor een dagje of wat toch maar op laten zitten.
Ik wilde een blauw truitje met stippen aan.Dus ik blauw gelakt, was het een heel andere kleur als het truitje.Dus weer eraf gehaald,Maar kreeg het niet helemaal weg.Had nog minder dan een uur om op mijn afspraak te komen dus op hoop van zege dat het niemand op zou vallen snel roze eroverheen gekwakt, Het eerste uitprobeersel met die dotter van Action dus (en wat steentjes)

En nu heb ik ze donkerroodbruin met wittige stempelbloemetjes,Maar kan ik de camera nergens vinden
En das niet handig want ik wil ze vandaag opnieuw gaan lakken! maar niet voor ik een foto heb van deze nagels
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:10:03 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74447147
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

netjes!

Ik heb sinds gisteren ook french manicure op maar heb ipv wit op de tipjes silky pastel van essence erop gedaan. Had eerst wit maar dat vond ik zo énorm wit.. dit is iets subtieler waardoor natuurlijker lijkt t.

/edit: crappy foto met webcam: klik
Mooi toch? Waarom in een linkje?
pi_74447176
oh gewoonte denk ik? Ik ben van de linkjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74447296
Nog steeds geen bericht van Transdesign Nou ja.

Zometeen de lak van mijn nagels halen. Na 4 dagen begint het toch lichtjes te chippen, maar ik wilde het er toch al afhalen. Nu bedenken wat de volgende kleur wordt..
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:24:34 #66
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74447654
Tvp! Jullie gaan echt te snel....
Note to self: nieuwe batterijen halen voor camera. (ik zou zweren dat ik er nog had liggen, maar ik kan ze nergens vinden...)
Don't come closer, I might hurt you
pi_74447812
Veel, DE en tammy (ja, ik kort af... )
Ben trots op jullie!! (als ik dat zeggen mag.... )

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74447961
Mijn TD bestelling is al een paar dagen 'in process'.
pi_74447992
Is niet erg Obli! (Hey, Ik doe het ook )
Ik gebruik overal de naam Tammy , maar die was hier al bezet dus je doet het nog goed ook

En van mij mag je dat zeggen, Tenminste iemand die trots is hihi.

En nu nog een vraagje aan de "kenners"van die stempeldingen.
Ik heb nu de witte lak gebruikt die ik voor French gebruik van Etos.Voor die bloemetjes.

En ik heb bijna allemaal essence lakjes.
Als ik nu mijn nagels zwart lak, Welke kleur lak is dan mooi opvallend op de lak?
En als ik ze zilver lak, welke kleur dan?
(twijfel tussen zwart en zilver dus)

Ik heb roze, groen,blauw, Eigenlijk elke denkbare kleur,Maar sommigen (paars,donkerblauw) zijn gewoon niet mooi om te stempelen, al denk ik dat dat wel weer mooi is op zilver!

Help!
Binnekort ga ik trouwens echte stempellak halen want dit is niks, ik moet een half uur naar een lakje zoeken dat pakt op die stempel
pi_74448206
Heb je die show your feet lakjes tammy? Die turquoise, caribean sea is het volgens mij, doet het heel mooi op donkere kleuren.
pi_74448397
jeuj, postbode
\transdesign
moet zo werken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74448533
Meld je ziek.

http://lumin0us.blogspot.com/
Deze moet ook in de OP bij nailart ideeën. Die doet zulke leuke dingen en heeft ook tutorials erop staan.

-edit- heb hem al in de wiki gezet.
pi_74448562

ik ben al bijna 11 maanden ziek

heb 'm wel even snel opengescheurd
pi_74448608
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Meld je ziek.

http://lumin0us.blogspot.com/
Deze moet ook in de OP bij nailart ideeën. Die doet zulke leuke dingen en heeft ook tutorials erop staan.

-edit- heb hem al in de wiki gezet.
heb 'm toegevoegd aan de wiki
pi_74448634
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb 'm toegevoegd aan de wiki
Dat had ik ook al gedaan.

-edit- Heb hem weer aangepast zodat hij er maar 1 keer in staat.
pi_74448665
dan zal ik die ik geplaatst heb weer ff weghalen
pi_74448965
Ik sta trouwens voor het eerst in de OP .
pi_74449020
Ik sta in de OP
pi_74449133
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn TD bestelling is al een paar dagen 'in process'.
Heb je al een Invoice mailtje gehad?
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:18:33 #80
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74449238
quote:
Ieuw, dat ziet eruit als een enge ziekte .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74449276
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

netjes!

/edit: crappy foto met webcam: [ klik]afbeelding ]
Maar hier kun je nog doorheen kijken?
pi_74449796
Ik was even aan t googlen op die Schildpadden nagels ( ) en toen kwam ik dit tegen:

http://www.modamag.com/bubblenails.htm
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:39:00 #83
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74449835
Waarom lakken mensen zo?? Is toch helemaal niet nodig? En alleen maar extra poetswerk om het weg te krijgen en dan nog is het slordiger dan wanneer je gewoon de randjes mijd.

Ik snap het echt niet...ik raak wel eensper ongeluk een nagelriempje maar over het algemeen is binnen de lijntjes blijven écht niet zo moeilijk
pi_74449940

Snap dat ook niet zo goed, nee..
pi_74449943
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom lakken mensen zo?? Is toch helemaal niet nodig? En alleen maar extra poetswerk om het weg te krijgen en dan nog is het slordiger dan wanneer je gewoon de randjes mijd.
[ afbeelding ]

Ik snap het echt niet...ik raak wel eensper ongeluk een nagelriempje maar over het algemeen is binnen de lijntjes blijven écht niet zo moeilijk
Mijn god! Met die kleur zo is het ook net alsof haar nagelriemen open liggen
pi_74450281
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Heb je al een Invoice mailtje gehad?
Nee, alleen een bevestiging van mijn bestelling en een betalingsverzoek wat ik heb voldaan. Sindsdien niets meer.
pi_74450378
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee, alleen een bevestiging van mijn bestelling en een betalingsverzoek wat ik heb voldaan. Sindsdien niets meer.
Wanneer heb jij besteld? Ik heb nog niet eens een betalingsverzoek gehad
pi_74450468
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wanneer heb jij besteld? Ik heb nog niet eens een betalingsverzoek gehad
Drie dagen geleden en diezelfde dag nog het betalingsverzoek binnen gekregen en betaald.
pi_74450564
Ik vind bestellen bij die shop op ebay trouwens echt ideaal werken
En bij 10 lakjes geen verzendkosten ook nooit erg

http://stores.ebay.com/maiandjays-superstore

Moet je wel even zelf vragen om een totaal factuur maar 1 emailtje is genoeg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74450714
Ik ben stiekem flieft op Julie van http://stores.ebay.com/Sp(...)W0QQ_fsubZ0QQ_sasiZ1
Die achterhaald zelfs dingen als ze die niet in de winkel heeft op dat moment. Ze heeft speciaal voor mij bij nubar een refill nubar diamont besteld en die kan ik voor de nubar prijs kopen zonder meerkosten.
En ze heeft ook een paar lakjes voor me opgespoord die moeilijk te krijgen zijn.
pi_74450722
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Drie dagen geleden en diezelfde dag nog het betalingsverzoek binnen gekregen en betaald.
Hmm. Misschien zijn ze inderdaad wat druk, ik heb 4 november nog wel een mailtje gestuurd en beantwoord gekregen, maar voor mijn bestelling op de 4e geen betalingsverzoek of wat dan ook. Alleen ordermailtje.

Ik kreeg mijn invoicemailtje overigens 2 of 3 dagen na betalen, maar dan is de bestelling wel al een dag verzonden als het goed is
pi_74450763
quote:
[ afbeelding ]

wat een horrorfestijn
pi_74450811
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben stiekem flieft op Julie van http://stores.ebay.com/Sp(...)W0QQ_fsubZ0QQ_sasiZ1
Die achterhaald zelfs dingen als ze die niet in de winkel heeft op dat moment. Ze heeft speciaal voor mij bij nubar een refill nubar diamont besteld en die kan ik voor de nubar prijs kopen zonder meerkosten.
En ze heeft ook een paar lakjes voor me opgespoord die moeilijk te krijgen zijn.
Julie geeft geen antwoord op mijn berichtje van 2 dagen geleden dus Julie maakt op dit moment niet zo'n beste indruk (aangezien ik gisteren bijvoorbeeld wel van beauty4nails snel een reactie kreeg - maar die is te duur )

Ik moet er wel bij zeggen dat ik ontzettend ongeduldig ben
pi_74450817
Ik heb negen dagen geleden dat Invoice mailtje gehad en nog niets binnen.
pi_74451016
quote:
[ afbeelding ]

afschuwelijk zeg dat kan toch wel anders..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74451041
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Julie geeft geen antwoord op mijn berichtje van 2 dagen geleden dus Julie maakt op dit moment niet zo'n beste indruk (aangezien ik gisteren bijvoorbeeld wel van beauty4nails snel een reactie kreeg - maar die is te duur )

True, je moet wel een beetje geduld hebben met Julie. Vroeg je om iets wat ze niet in haar winkel had?
Want in dat soort gevallen gaat ze altijd eerst op zoek en krijg je daarna een berichtje of ze het kan krijgen, hoe lang het duurt en wat het kost.
pi_74451129
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
oh dat is ook wel top service zeg, die gaat dus ook in mijn favorieten
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74451157
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Kuch:
quote:
This store will be on vacation from Monday, November 2nd through Monday, November 9th. All purchases made during this time will be shipped once the store resumes normal activity on the 9th. Emails will be monitored during this time and replied to when possible.
Multiple customers have commented that there have been problems with the eBay messaging system lately.

Messages that have been sent have not been received and, on occasion, do not show up as having been sent through eBay.

Your questions are very important.

Please email the store with your questions at it's direct email address:

sparklingnails@verizon.net
pi_74451556
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je die show your feet lakjes tammy? Die turquoise, caribean sea is het volgens mij, doet het heel mooi op donkere kleuren.
Nee, hebben ze niet in alle drie de kruidvaten waar ik ben geweest
pi_74451621
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:29 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Nee, hebben ze niet in alle drie de kruidvaten waar ik ben geweest
China Glaze khrome of een andere chromige ( ) nagellak? Die doen het vaak ook goed.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:35:52 #101
270265 FijieStar
Gimme cookies!
pi_74451780
tvp!

Zo en nu dat ik jullie gevonden heb en bij gelezen ben, ga ik mijn nagels doen
Get mad, then get over it...
pi_74451854
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

True, je moet wel een beetje geduld hebben met Julie. Vroeg je om iets wat ze niet in haar winkel had?
Want in dat soort gevallen gaat ze altijd eerst op zoek en krijg je daarna een berichtje of ze het kan krijgen, hoe lang het duurt en wat het kost.
Ja ze had een deel wel en een deel niet in de shop, maar wist niet dat ze dan eerst op zoek gaat! Ben nogal gewend een berichtje terug te krijgen voor er gezocht wordt, maar iedereen doet dat anders natuurlijk Het heeft geen haast, gelukkig
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:18 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Kuch:
[..]

Oh * mompelt iets over kijken met haar neus *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')