Mooi, die heb ik van OPI.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Whoehoeee
Edit: fipo!!![]()
[ afbeelding ]
Stellar
*proest...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef moussy het volgende:
Ja zeg, zit ik te typen is het topic dicht!![]()
Ik heb een chocola nog wat van essence gekocht van de week en mijn zoon vroeg al of hij dat over zijn toetje mocht na het eten![]()
hij loopt overigens al sinds zondag met zacht roze nageltjes, hij is 6 en ligt nu helemaal in de markt bij de meiden op school![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze de oude OP heeft gequote...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Oblivion het volgende:
Hmm, ik had in de wiki deel 15 erbij gezet, nu zie ik dat ie niet gepakt heeft.
Wiki en ik hebben samen altijd fijn bonje...
Hoe heet die van OPI?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi, die heb ik van OPI.
Mooie warme kleur is dat toch...
bezig!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom geen foto's uit het voorgaande topic meer in de laatste nieuwe topics
Zie de post voor jequote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe heet die van OPI?
@ Kleintje: oh-my-god, überglitter bij zoya!! Die verkopen ze toch niet he, bij transdesign!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bezig!
eerst even het topic openen voordat er er straks 2 waren, ben nu aan t zoeken
quote:1 ESSIE-It's Genius
2 ESSIE-Matte About You 0.5oz.
1 OPI-You Don't Know Jacques! (Suede)
1 OPI-Royal Rajah Ruby
1 CG-Awaken
Van mij hoeft het niet, maar die van jou hebben wel een speciaal plekje...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Week tot 10 dagen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Over die china glaze glitters, er is wel een blog die ze allemaal heeft maar ik weet zo niet meer welke. Ik zal zo even door mijn bloglijst snuffelen.
Hier nog steeds geen stempelsetjes en ze moeten nu verdeurie wel op gaan schieten want woensdag is mijn nichtje jarig en ik had die gepland als cadeautje met nog wat lakjes.![]()
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je je transdesign bestelling in huis hebt?
Hmm. Aan de ene kant: Thank godquote:
Merci.quote:
Ds Classic.quote:
Prettyquote:Op donderdag 5 november 2009 22:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ds Classic.
Nr: DS 031
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Merci.![]()
Ik vind dat die nagels van puckzzz een permanent plekje in de banner verdienen. Of je er nou van houdt of niet, ze zijn gewoon damn goed.
Helemaal mee eens!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Merci.![]()
Ik vind dat die nagels van puckzzz een permanent plekje in de banner verdienen. Of je er nou van houdt of niet, ze zijn gewoon damn goed.
Dat dus!quote:
Maak dan zo;n header!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen nog even een andere foto maken in de studio..iets met soortgelijke lippenstift en dan handen half langs de mond en in de hals ofzo...
jij ook al? ik krijg ook geen mailtjes meer dat me bestellinge verstuurd zijn, en geen kopietjes meer etc etc.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik ga slapen, ben alweer veel te lang op.. Ik zat mijn mail te verversen, maar volgens mij ontvang ik gewoon niks meer want zelfs kopietjes van berichten naar eBaygebruikers komen niet aan.
Nighty!
Ik heb ook al gezocht op eBay, GBP 26,96 voor drie lakjes incl verzendenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Kleintje19 het volgende:
Dames rustig rustig![]()
eerder dat ik klaar ben met de nieuwe OP hebben we weer een nieuw topic
Daph, nee gelukkig niet, maar ik ga ze toch lekker op ebay opzoeken![]()
glitturrrr!
ik heb swatches gemaakt op mijn wheel van alle lakjes die ik heb oa ook monarch, sparkling cherry van diamond cosmetics, allebei zijn mooilakjes van diamond zijn erg fijn
heb er één die wat minder dekt maar stuk voor stuk fijne lakjes
schildpaddennagelsquote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
http://blogs.nailsmag.com(...)Art-A-New-Trend.aspx
iieeehh!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef veels het volgende:
Mijn allereerste gel nagels, en ook nog voor het allereerst zelf gezet! Wit vind ik iets te tipex wit maar ik moet zeggen dat het me al verbaasd dat het me helemaal gelukt is.![]()
[ afbeelding ]
Blegh, wat enorm freaky lelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
quote:First things first. There are certain things you give up in using a matte top coat.
1. These are not fast drying products so you have to be willing to put in the time to get the look.
2. The more matte the top coat, the more unforgiving it is. Brush strokes or unevenness can plague you if your application isn't perfect. As with all new things, practice, practice, practice.
3. Matte top coats absorb oil and water as you go about your daily routine so the finish will become more satin over time.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ugh
[ afbeelding ]
Netjes hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef veels het volgende:
Mijn allereerste gel nagels, en ook nog voor het allereerst zelf gezet! Wit vind ik iets te tipex wit maar ik moet zeggen dat het me al verbaasd dat het me helemaal gelukt is.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |