Mooi, die heb ik van OPI.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Whoehoeee
Edit: fipo!!![]()
[ afbeelding ]
Stellar
*proest...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef moussy het volgende:
Ja zeg, zit ik te typen is het topic dicht!![]()
Ik heb een chocola nog wat van essence gekocht van de week en mijn zoon vroeg al of hij dat over zijn toetje mocht na het eten![]()
hij loopt overigens al sinds zondag met zacht roze nageltjes, hij is 6 en ligt nu helemaal in de markt bij de meiden op school![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze de oude OP heeft gequote...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Oblivion het volgende:
Hmm, ik had in de wiki deel 15 erbij gezet, nu zie ik dat ie niet gepakt heeft.
Wiki en ik hebben samen altijd fijn bonje...
Hoe heet die van OPI?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi, die heb ik van OPI.
Mooie warme kleur is dat toch...
bezig!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom geen foto's uit het voorgaande topic meer in de laatste nieuwe topics
Zie de post voor jequote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe heet die van OPI?
@ Kleintje: oh-my-god, überglitter bij zoya!! Die verkopen ze toch niet he, bij transdesign!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bezig!
eerst even het topic openen voordat er er straks 2 waren, ben nu aan t zoeken
quote:1 ESSIE-It's Genius
2 ESSIE-Matte About You 0.5oz.
1 OPI-You Don't Know Jacques! (Suede)
1 OPI-Royal Rajah Ruby
1 CG-Awaken
Van mij hoeft het niet, maar die van jou hebben wel een speciaal plekje...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Week tot 10 dagen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Over die china glaze glitters, er is wel een blog die ze allemaal heeft maar ik weet zo niet meer welke. Ik zal zo even door mijn bloglijst snuffelen.
Hier nog steeds geen stempelsetjes en ze moeten nu verdeurie wel op gaan schieten want woensdag is mijn nichtje jarig en ik had die gepland als cadeautje met nog wat lakjes.![]()
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je je transdesign bestelling in huis hebt?
Hmm. Aan de ene kant: Thank godquote:
Merci.quote:
Ds Classic.quote:
Prettyquote:Op donderdag 5 november 2009 22:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ds Classic.
Nr: DS 031
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Merci.![]()
Ik vind dat die nagels van puckzzz een permanent plekje in de banner verdienen. Of je er nou van houdt of niet, ze zijn gewoon damn goed.
Helemaal mee eens!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Merci.![]()
Ik vind dat die nagels van puckzzz een permanent plekje in de banner verdienen. Of je er nou van houdt of niet, ze zijn gewoon damn goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |