abonnement Unibet Coolblue
pi_73917201
Handige linkjes:
www.naildesigneurodiscount.nl Goedkoop met nailartspulletjes en materiaal voor kunstnagels.
www.veelsieraden.nl voor alle Konad producten, nagellak en Nail-art.
www.konadnail.nl Voor o.a. Konad plates, polish en China Glaze.
http://www.chez-delaney.com/delaney.html Voor Konad en Fauxnad (nep Konad plates)
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique Voor o.a. Nfu Oh nagellak, nu met 15% korting!
http://www.opi.nl Check de store locator voor O.P.I verkooppunten!
http://www.transdesign.com China Glaze lakjes voor $ 2,60 per stuk. Let op! Als je bij transdesign bestelt, rekenen ze hoge shipping fee (100+ dollar). Bij het invullen van je gegevens vul je in de comment box 'apply flat rate' oid in (staat ook in de instructie onderaan). Je wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina bij PayPal. Betaal nu nog niet! Dan betaal je die hoge shipping fee. Als je wacht tot je het betalingsverzoek krijgt per e-mail, rekenen ze $ 18 voor shipping van 0 - 9 flesjes.
maiandjays-superstore-Ebay China Glaze, zo'n 4 euro per potje, free shipping bij een bestelling van 10 lakjes

Nail-art ideeën:
http://nail-art.manucure.info/
http://www.himenail.com/nailartgallery/index.html
http://naildolly.com/tutorial.aspx
http://www.schmucknaegel.de/index_english.php

Nagel gebroken? Fix it MacGyver style! http://beaut.ie/blog/?p=4820

Vorige topics:
Show hier je nagels!
Show hier je nagels! deeltje 2
Show hier je nagels! Deel 3
Show hier je nagels! Deel 4
Show hier je nagels! Deel 5
Show hier je nagels! Deel 6
Show hier je nagels! #7
Show hier je nagels! #8
Show hier je nagels deel 9 alweer!

De laatste 5 foto's:

Daph_


es70


MissJ


Oblivion (en ze heeft haar 10 andere vriendjes ook zo versierd )


PartyHardy


[ Bericht 13% gewijzigd door Debsterr op 21-10-2009 16:05:36 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73917226
Sorry dat ik 'm dichtgooide, lees wel veel mee maar lak te weinig om echt mee te posten... zal zo de OP even aanvullen met foto's van het laatste deel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73917230
pfff we vliegen echt door de topics heen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73917447
Wow, nu al een nieuwe !
pi_73917459
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef Keroppi het volgende:
Even tussen al jullie meeting-plannen door

Heeft iemand nog suggesties voor een nagellak in creme zeegroen/blauw? (Ik heb nu een koraal tint van Chanel in een 'flat colour' en ik vind dat eigenlijk wel mooi, zo zonder glim)

Ik liep co-schappen en op de poli kwam iemand die zo'n kleurtje op haar teennagels had (was zomer) en ik vond het echt heel gaaf staan. Maar de situatie was er niet naar om te vragen 'hee mevrouw, wat voor nagellak is dat trouwens?'
Ik had dat echt lollig gevonden als mijn arts dat vroeg.

Er is zo'n kleurtje van Essence uit de Show Your Feet collectie. Dat is antibacteriële nagellak of zoiets. Verkopen ze alleen bij de grotere Kruidvatten. Toevallig gisteren gekocht dus ik heb even een foto gemaakt. Mocht je in Groningen wonen, de Kruidvat in Paddepoel heeft hem.


Het kleurverschil tussen links en rechts komt omdat ik aan het experimenteren was met de matte topcoat.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:06:00 #6
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73917504
Weer even meegluren en ondertussen flink blijven oefenen met nagels lakken, met links is nog steeds een ramp!
pi_73917544
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik had dat echt lollig gevonden als mijn arts dat vroeg.

Er is zo'n kleurtje van Essence uit de Show Your Feet collectie. Dat is antibacteriële nagellak of zoiets. Verkopen ze alleen bij de grotere Kruidvatten. Toevallig gisteren gekocht dus ik heb even een foto gemaakt. Mocht je in Groningen wonen, de Kruidvat in Paddepoel heeft hem.
[ afbeelding ]

Het kleurverschil tussen links en rechts komt omdat ik aan het experimenteren was met de matte topcoat.
Ook vast niet in iedere (gezondsheid)situatie . Mooie kleur zeg! Ik wil nog een mint/jade kleurtje .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!fossiel woensdag 21 oktober 2009 @ 16:07:53 #8
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73917583
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik had dat echt lollig gevonden als mijn arts dat vroeg.

Er is zo'n kleurtje van Essence uit de Show Your Feet collectie. Dat is antibacteriële nagellak of zoiets. Verkopen ze alleen bij de grotere Kruidvatten. Toevallig gisteren gekocht dus ik heb even een foto gemaakt. Mocht je in Groningen wonen, de Kruidvat in Paddepoel heeft hem.
[ afbeelding ]

Het kleurverschil tussen links en rechts komt omdat ik aan het experimenteren was met de matte topcoat.
Ha thanks, ik woon niet in de buurt van Groningen maar heb wel 2x promotiewerk in de Paddepoel gedaan (grote Mona stand).

Mooie kleur maar het liefst heb ik nog meer een creme of 'flat colour'. Dus als er andere mensen met suggesties zijn?
Chick on a mission
pi_73917709
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:07 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ha thanks, ik woon niet in de buurt van Groningen maar heb wel 2x promotiewerk in de Paddepoel gedaan (grote Mona stand).

Mooie kleur maar het liefst heb ik nog meer een creme of 'flat colour'. Dus als er andere mensen met suggesties zijn?
Zoiets misschien?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73917797
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:58 schreef mmascha het volgende:
Wat is allround Oblivion? Gel,acryl en kunstnagels?
Dat wat je kant en klaar in de winkel koop (in een pakje met heel veel verschillende maten nagels, waar vaak net jouw maat niet tussen zit) waar is dat van gemaakt en noem je dat dan echt kunstnagels?
Gewoon all round: Gel, acryl, glasvezel, zijde, met tip, zonder tip, met vormpjes.
Mannen, vrouwen...
Air brush, nail art etc etc etc...
Alles wat met nagels te maken heeft.

En dat wat je kant en klaar in de winkel koopt is leuk voor een avondje, maar meer niet.
Is ook niet te vergelijken wat nagelstylistes doen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73918003
Mijn nagels staan in de OP, wat cool
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  FOK!fossiel woensdag 21 oktober 2009 @ 16:20:00 #12
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73918094
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zoiets misschien?
[ afbeelding ]
Hmm ja maar dan wat meer blauw erin (Leuk he, precies in je hoofd hebben wat je wil, maar dat niet onder woorden kunnen brengen danwel vinden )


Geen co-schappen deze week, dus tijd voor subtiele nagellak en 'lange' nagels!

Chick on a mission
pi_73918141
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik had dat echt lollig gevonden als mijn arts dat vroeg.

Er is zo'n kleurtje van Essence uit de Show Your Feet collectie. Dat is antibacteriële nagellak of zoiets. Verkopen ze alleen bij de grotere Kruidvatten. Toevallig gisteren gekocht dus ik heb even een foto gemaakt. Mocht je in Groningen wonen, de Kruidvat in Paddepoel heeft hem.
[ afbeelding ]

Het kleurverschil tussen links en rechts komt omdat ik aan het experimenteren was met de matte topcoat.
Leuk kleurtje!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:21:22 #14
265768 NBT
Bigger is better.
pi_73918158
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_73918233
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ]
zijn die van jou?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73918398
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hmm ja maar dan wat meer blauw erin (Leuk he, precies in je hoofd hebben wat je wil, maar dat niet onder woorden kunnen brengen danwel vinden )


Geen co-schappen deze week, dus tijd voor subtiele nagellak en 'lange' nagels!

[ afbeelding ]
Misschien even zoeken op www.nailgal.com Daar staan enorm veel nagellakken op.

Mooi model nagels heb je.
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die van jou? En heb je dat zelf gedaan?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73918555
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73918584
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hmm ja maar dan wat meer blauw erin (Leuk he, precies in je hoofd hebben wat je wil, maar dat niet onder woorden kunnen brengen danwel vinden )


Geen co-schappen deze week, dus tijd voor subtiele nagellak en 'lange' nagels!

[ afbeelding ]
Lange nagelbedden...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73918588
Hoi.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:42:27 #20
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73918992
Het gaat echt snel zeg ik ga van zondag tot donderdag op excursie, ben benieuwd hoeveel topics ik in moet halen daarna
(En dan kan ik 5 dagen niet tutten, druk programma, )
Knoei
  FOK!fossiel woensdag 21 oktober 2009 @ 16:48:11 #21
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73919201
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Misschien even zoeken op www.nailgal.com Daar staan enorm veel nagellakken op.

Mooi model nagels heb je.
Ja daar had ik al een keer gekeken, maar het zijn vaak 'obscure' merken of merken die hier niet verkrijgbaar zijn. Hoewel ik heb 'Essie' hier wel vaker voorbij zien komen, bestellen jullie vast online he
Chick on a mission
pi_73919536
Maar weer een tvp!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:34:55 #23
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_73920567
En weer een TVP van mij.
Ik HOU van nagellak en alles wat er mee te maken heeft, maar ik blijf toch vaak steken bij de traditionele french, en de rood en roze kleuren. Ik moet echt even uit mijn comfortzone komen
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 oktober 2009 @ 17:38:40 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73920645
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nu die eerste foto;s met burberry die zijn echt heel fout genomen. Echt niet goed..
Van mezelf heb ik niet zulke bolle nagels, eerder vreselijk plat.
Ik heb echt vreselijke handen en nagels zonder mijn liefjes..
MiMu zal dat beamen.

Voor nu moeten mijn eigen nagels er nog onder groeien en dan zien ze er beter uit, door het klussen heb ik ze er een aantal maanden af gehad.
Gelukkig!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:47:21 #25
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73920861
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Loqi het volgende:
Je moet helemaal niks ik stempel zelf zilver met een lakje van de hema.. en die werkt best ok.. niet fantastisch.. maar je ziet hem wel (iig op zwart). Is er niet ook grijze stempellak te krijgen? Misschien werkt die wel, en subtiel
Moet
Kan ik beter...?
Dat zilver zie je niet zo goed dus. Grijs is er ook! Ik vind wit/zwart net even teveel om mee te beginnen. Ik begin subtiel. Wit zit ook al in het pakketje en ik wil er toch iets bij.
En als ik eenmaal een stempel heb kan ik eens testen wat aan gewone lakjes goed werkt.

Grijs is er dus niet (Tenminste: niet op de website waar ik kijk) Ff ander kleurtje uitzoeken dan maar. Bruin ofzo. Kleurt wel mooi bij mijn andere lakjes.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')