Ik heb er topcoat overheen en hij is nog steeds niet echt shimmery, maar ik vind hem wel gaaf! Wel even wennen, ben zulke felle kleuren niet gewendquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Sorry ik kon niet wachten met een nieuw topic, ik wilde graag mijn ervaringen met Turned up Turquoise van China Glaze delen..
Ik heb nu drie laagjes op mijn nagel zitten, hij is vrij heftig qua kleur - zeker als je net als ik de neutrale en rood/roze tinten bent gewend - maar hij is dus mat. Hij droogt zo enorm snel, dat de linkerkant van mijn nagel al droog is als ik net met de rechterkant bezig benDit heb ik echt nog nooit gehad
ik ga er nu topcoat overheen doen en dan hoop ik dat ie gaat glanzen, want mat vind ik 'm niet mooi
.
Mooi zeg! Ik heb ook de Parelzwart en heb met de fijne motievjes écht veel moeite. Ik dacht dat het aan mijn beginnerstechniek lag!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:51 schreef es70 het volgende:
Fervente lurkster duikt toch maar 's op.
Nog verre van perfect, maar ik blijf oefenen.
[ afbeelding ]
En meteen een vraagje:
Ik heb de Parelzwart (die overigens meer donkerblauw is) en Parelwit speciale lak van Konad, maar die stempelen niet zo fijn, iemand anders ook die ervaring?
Stempel is opgeruwd en vetvrij overigens.
Leuk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:51 schreef es70 het volgende:
Fervente lurkster duikt toch maar 's op.
Nog verre van perfect, maar ik blijf oefenen.
[ afbeelding ]
En meteen een vraagje:
Ik heb de Parelzwart (die overigens meer donkerblauw is) en Parelwit speciale lak van Konad, maar die stempelen niet zo fijn, iemand anders ook die ervaring?
Stempel is opgeruwd en vetvrij overigens.
Wat voor kleur heeft de lak nu eigenlijk? Ik heb 'm besteld maar dacht eigenlijk dattie meer donkerblauwachtig was?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:25 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Net gedaan (moet nog wel even de randen bijwerken), ik vind het een prachtige kleur![]()
![]()
![]()
"My favourite jeans" van H&M
[ afbeelding ]
Ik vind um donkerblauwquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat voor kleur heeft de lak nu eigenlijk? Ik heb 'm besteld maar dacht eigenlijk dattie meer donkerblauwachtig was?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi zeg! Ik heb ook de Parelzwart en heb met de fijne motievjes écht veel moeite. Ik dacht dat het aan mijn beginnerstechniek lag!
Bedanktquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb volgens mij niet de parelmoerkleuren maar de gewone, daar heb ik geen last mee.
Ah okee, afgaande op je foto was ik even bang dattie grijs wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind um donkerblauwEn dan met een beetje shimmering (hoe zeg je dat?) erin.
Echt onwijs mooi, is in het echt nog veel mooier dan op de foto.
Niet om te spammen.... maarre: hier staat bovenaan de pagina gewoon zwarte stempellak...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt.
Ik ben ook pas een week of 2 met Konad aan 't 'knoeien' hoor, dus ook beginnerstechniek hier.
Had zelf eigenlijk het idee dat het aan het 'parelmoer'deel lag, de gewone potjes stempelen wel prima.
Kan geen gewone zwart vinden (iig niet bij veelsieraden).
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet om te spammen.... maarre: hier staat bovenaan de pagina gewoon zwarte stempellak...
http://www.veelsieraden.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000002&lang=NL
@Puckzzz: die zien er goed uit! Niet verkleurd ook(door mijn essence-toe-polish heb ik halve smurfennagels...
)
10 ml.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:49 schreef veels het volgende:
Gave creatie Puckzzz.
(sorry zwart was tijdelijk uitverkocht.Maar nou niet meer.)
Het probleem met de stempellakken... Zitten die betreffende lakken in grote of in kleine potjes?
Dat is vreemd... ik doe gewoon www.veelsieraden.nl , dan naar Konad Stamping nailart, dan naar stempellakken en dan staat ie bovenaan... raar..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt een heel andere site als ik
.
Herkenbaar!! *aai* Welke site heb je ontdekt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Lindytje het volgende:Ik heb een site ontdekt met meer dan 50 China Glaze kleurtjes en je kan met Ideal betalen...
Mijn arme bankrekening....![]()
(ik moet echt mijn laptop dicht gaan gooien... ik blijf maar favorieten aanmaken..)
http://www.nagelproducten.nl/catalog/index.php/cPath/26_49quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Herkenbaar!! *aai* Welke site heb je ontdekt?
Oh nice!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
http://www.nagelproducten.nl/catalog/index.php/cPath/26_49
Deze is het.....
---------------------------------------
Hoi Tegan
Doe eens foto voorbeeld danquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik houd helemaal niet van kleurtjes, omdat je nagels dan zo opvallen. Geef mij maar subtiele dingen, die alleen opvallen als je goed kijkt. Weet je meteen wie oprecht aandacht aan je geeft. Wit, creme, lichtroze, glittertjes, patronen met subtiele kleurverschillen.
Gelukkig maar dat smaken verschillenquote:
Oh dat is zó not me!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik houd helemaal niet van kleurtjes, omdat je nagels dan zo opvallen. Geef mij maar subtiele dingen, die alleen opvallen als je goed kijkt. Weet je meteen wie oprecht aandacht aan je geeft. Wit, creme, lichtroze, glittertjes, patronen met subtiele kleurverschillen.
Haha, ik vind jouw patronen zo druk voor op mijn eigen nagels danquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat is zó not me!!
Ik zeg altijd: je kunt altijd nog een grijs muisje worden... niet dat ik nu zeg dat jij dat bent he?
Oow ben zeer benieuwdquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:02 schreef Guess. het volgende:
Ik heb net zelf grijze lak gemengd,best mooi geworden![]()
Morgen foto's!
En een mooi flesje en hoesje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oow ben zeer benieuwd![]()
Zit zelf te denken om toch deze te kopen:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij zo'n prachtkleur namelijk
ja toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef Oblivion het volgende:
Leuke kleuren!![]()
Om vrolijk van te worden!
gulden schmuldenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Oblivion het volgende:
Reken het dan maar niet om in guldens..
Oooh, die zijn erg mooi alle 3!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
heb mezelf maar 3 china glaze lakjes cadeau gedaan
ruby pumps
[ afbeelding ]
meteor shower
[ afbeelding ]
atlantis
[ afbeelding ]
ik ben gek op glitters
http://stores.shop.ebay.n(...)idZp4634Q2ec0Q2em322quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooh, die zijn erg mooi alle 3!
Waar heb je ze besteld?
Ik wil ook China Glaze nagellak
Die heb ik ook! Ik vind hem erg mooi, zag dat de reacties op Koh niet erg goed waren in het topic. Ik zelf vind hem best redelijk smeren, een beetje zoals de meeste die ik heb. Maar die zijn dan wel zo rond de 3 euro dus dat scheelt welquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oow ben zeer benieuwd![]()
Zit zelf te denken om toch deze te kopen:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij zo'n prachtkleur namelijk
Zooo heb al een paar hele mooie gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://stores.shop.ebay.n(...)idZp4634Q2ec0Q2em322
al sla je me dood, dit is mijn eerste ebay aankoopquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zooo heb al een paar hele mooie gezien![]()
Heb nog nooit via Ebay wat gekocht... hoe werkt dat via deze site met betalen en leveringstijd enzo?
Mooi dat jij er wel blij mee bent! Ik ga hem denk ik toch gewoon kopen, ondanks veel negatieve reacties. Heb namelijk nog nergens anders een grijze gezien (en die van Koh is denk ik precies de grijze kleur die ik zoek), zowel in de winkels niet als online niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ik vind hem erg mooi, zag dat de reacties op Koh niet erg goed waren in het topic. Ik zelf vind hem best redelijk smeren, een beetje zoals de meeste die ik heb. Maar die zijn dan wel zo rond de 3 euro dus dat scheelt wel.
Ah ok, ben benieuwd!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al sla je me dood, dit is mijn eerste ebay aankoop
heb betaald via paypal, da's geen probleem
nu wacht ik af wat er gaat gebeuren
oeh, da's wel snelquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Met maiandjays heb ik ze meestal ongeveer na een week binnenLaatste keer 6 dagen zelfs!
Ik ben net een uurtje klaar. Lekker zitten spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef Mirjam het volgende:
veel te laat eigenlijk, maar kon me niet beheersen, zit nu te lakken
oh, fuck, die gussied up green wilde ik ook nog bestellenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Jullie worden bedankt he. Heb ik toch een paar China Glaze lakjes besteld :$ En wel deze kleuren (plaatjes via google)
OMG: DV8:
[ afbeelding ]
OMG: OMG
[ afbeelding ]
OMG: LOL
[ afbeelding ]
Rodeo Diva - Branding Iron
[ afbeelding ]
Rodeo Diva: Gussied up green
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Ik vind het overigens echt belachelijk dat iDealen bij Enchantra ¤1,18 kost!!! iDeal kost de een webshop weliswaar een paar centen per bestelling, maar het is de meest veilige manier van betalen voor klant en webshop. De klant kan direct betalen en heeft er geen omkijken meer naar en de webshop heeft het geld direct binnen en het kan niet meer teurg worden overgemaakt bij bv onvoldoende saldo (wat met een gewone overschrijving wel kan). Bij paypal is het zelfs verboden extra kosten in rekening te brengen voor het gebruik ervan, ben benieuwd of dit bij iDeal niet ook zo is....
Sexagonquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Linnie, welke kleur is die eerste?
OMGquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb slechts 2 lakjes besteld *trots*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mmascha, ik moest en zou die kleur hebben!!!
Ik heb hem maar gewoon via een Nederlandse site gekocht....ebay duurde me te lang
Ik kan het me voorstellen Linnie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef MissJ het volgende:
OMG![]()
die grijze, die MOET ik!
Waar heb jij deze besteld Linnie?
Zijn allemaal China Glaze lakjes, heb ze besteld via www.transdesign.com voor $ 2,60 per stuk (als je daar wilt bestellen moet je niet meteen betalen, maar even wachten tot je een mailtje hebt met een betalingsverzoekquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Loqi het volgende:
*kwijl*![]()
Waar had je die Turquoise nu vandaan?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
heb mezelf maar 3 china glaze lakjes cadeau gedaan
ruby pumps
[ afbeelding ]
meteor shower
[ afbeelding ]
atlantis
[ afbeelding ]
ik ben gek op glitters
Die laatste 2:quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Jullie worden bedankt he. Heb ik toch een paar China Glaze lakjes besteld :$ En wel deze kleuren (plaatjes via google)
OMG: DV8:
[ afbeelding ]
OMG: OMG
[ afbeelding ]
OMG: LOL
[ afbeelding ]
Rodeo Diva - Branding Iron
[ afbeelding ]
Rodeo Diva: Gussied up green
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Ik vind het overigens echt belachelijk dat iDealen bij Enchantra ¤1,18 kost!!! iDeal kost de een webshop weliswaar een paar centen per bestelling, maar het is de meest veilige manier van betalen voor klant en webshop. De klant kan direct betalen en heeft er geen omkijken meer naar en de webshop heeft het geld direct binnen en het kan niet meer teurg worden overgemaakt bij bv onvoldoende saldo (wat met een gewone overschrijving wel kan). Bij paypal is het zelfs verboden extra kosten in rekening te brengen voor het gebruik ervan, ben benieuwd of dit bij iDeal niet ook zo is....
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Guess. het volgende:
Zoeper wat wat een mooie kleur lakjes
Ik heb gisteravond ook nog 7 () lakjes China Glaze besteld,zal vanavond de kleurtjes posten.
Nu wat foto's van de afgelopen week en m'n zelf gemaakte grijze-lakje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak de foto altijd gelijk na het lakken,niet op m'n nagelriemen letten dus a.u.b
Ik vind 'm snoezig maar volgens mij ben je de sterretjes zo kwijt. Ik zie nu al opgekrulde hoekjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef Mirjam het volgende:
mijn creatie van gisteren, helaas onduidelijke foto
[ afbeelding ]
die sterretjeslak is wat kuttig, je moet veel moeite doen om ook daadwerkelijk sterretjes uit het potje te krijgen
grappig is wel dat hij de lak een effect geeft.
eronder zit de paarse essence, die heeft verder geen speciale effecten, maar nu is hij paars/blauw, grappig
ja, die op ,'n pink is gekruldquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm snoezig maar volgens mij ben je de sterretjes zo kwijt. Ik zie nu al opgekrulde hoekjes
wat is de reden voor het wachten eigenlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zijn allemaal China Glaze lakjes, heb ze besteld via www.transdesign.com voor $ 2,60 per stuk (als je daar wilt bestellen moet je niet meteen betalen, maar even wachten tot je een mailtje hebt met een betalingsverzoek)
lol, wut? 2,60 dollaR?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zijn allemaal China Glaze lakjes, heb ze besteld via www.transdesign.com voor $ 2,60 per stuk (als je daar wilt bestellen moet je niet meteen betalen, maar even wachten tot je een mailtje hebt met een betalingsverzoek)
oh, da's handig om te wetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Daph_ het volgende:
Als je bij transdesign bestelt, rekenen ze hoge shipping fee (100+ dollar). Bij het invullen van je gegevens vul je in de comment box 'apply flat rate' oid in (staat ook in de instructie onderaan). Je wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina bij PayPal. Betaal nu nog niet! Dan betaal je die hoge shipping fee. Als je wacht tot je het betalingsverzoek krijgt per e-mail, rekenen ze $ 18 voor shipping van 0 - 9 flesjes. Ik had 9 flesjes voor 28 euro inclusief verzendkosten en binnen 6 dagen in huis
Das goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, da's handig om te weten
zal ik die info aan de OP toevoegen?
Ik zag ze ook weer op de site van DealExtreme staan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wel eens van die stickers die je ook voor kaarten gebruikt op m'n nagels geplakt. Topcoatje eroverheen, gaat uitstekend.
Je kent ze wel, van dit type:
[ afbeelding ]
maar die heb je ook met sterretjes of stipjes.... Werkt best makkelijk!
ik heb nu een rijtje van 9 lakjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:50 schreef Daph_ het volgende:
Ja begrijp ik! Volgens mij heb ik 't gezegd in het vorige topic, maar dat ging op een gegeven moment zo ontzettend snelNiet te veel bestellen he
De konad op mijn rechterduimnagel was wel wat minder goed gelukt hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef mmascha het volgende:
Leuke kleurtjes zo bij elkaar Daph_!
Ik vind je Konad heel strak! Lukt het altijd zo goed?
En wit kleurt er heel mooi bij iid.
Wat me zo zonde lijkt aan die matte lak: je doet er toch vaak topcoat over. Dan is het matte effect toch weg? Er is wel matte topcoat. Maar daar maak je elk lakje mat mee toch?
Dat bedacht ik me ineens. Of heb ik het mis?
http://www.konadnail.nl/?menu=category&categoryID=434421quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG![]()
die grijze, die MOET ik!
Waar heb jij deze besteld Linnie?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb nu een rijtje van 9 lakjes
nog niks besteld
maar twijfel wel
heb ik echt zoveel nagellak nodig?
heb jij d'r ook zoveel dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zoveel nagellak heb je écht nodig....
Die ga ik voor de kerst vragen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef zoeperzazke het volgende:
die namen van die flesjeszo hilarisch! Tree Hugger!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zuslief wil alleen zachtroze kleurtjes. Da's heul niet tof!)
En lichtelijk vervelend voor d'r ook, want ik héb geen zachtroze kleurtjesquote:
Joh, ik heb de afgelopen maand meer dan 30 potjes nagellak gekocht...quote:
Ah! Briljant!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
ah, probleem opgelost, de Mr. wil de helft wel bekostigen
Dank jequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
http://www.konadnail.nl/?menu=category&categoryID=434421
Mijn moeder is tandartsassistente. Die heeft altijd onwijs korte nagels die verscholen zitten in muffe handschoentjes. Die draagt dus ook nooit nagellak, is binnen een dag lelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En morgen m'n moeder even besluipen, ik mocht weer lakken bij d'r.(Die is in ieder geval leuker dan m'n zus. Zuslief wil alleen zachtroze kleurtjes. Da's heul niet tof!
)
NOESSS!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M'n moeder d'r nagels zien d'r niet uit (tenminste, d'r duimen. Die nagels is ze aan beide handen al een paar keer kwijtgeraakt en nu groeien ze niet langer dan de helft van wat ze waren.), maar kleurtjes vindt ze geinig. Helemaal m'n knalkleurtjes. (En aangezien ze zelf absoluut niet van het tutten is, is het leuk om bij haar te kledderen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn moeder is tandartsassistente. Die heeft altijd onwijs korte nagels die verscholen zitten in muffe handschoentjes. Die draagt dus ook nooit nagellak, is binnen een dag lelijk
Hm, misschien toch eens op de cavia's proberenIk kan echt nog niet beslissen welke lak ik als eerste ga proberen als mn China Glazes binnen zijn, heb 1 paar handen en 1 paar voeten en 5 kleuren, die niet echt met elkaar matchen!
Ik wil de nagels van mijn hondjes rood lakken maar dat vind m'n man niet goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hm, misschien toch eens op de cavia's proberen![]()
lakken is een probaat middel merk ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:08 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt zo jaloers op jullie nagels. Ik bijt al zo lang
Ik heb twee succesvolle pogingen om te stoppen ondernomen, maar omdat ze afbraken ben ik toch weer gaan bijten.
Gelnagels is helaas voor mij niet betalen
Heel bekend dat. Ze scheuren bij mij ook altijd op dezelfde lengte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg ze alleen niet lang, die van mij zijn echt te dun, ze breken zo af of scheuren zo in
Dat is niet te doen, want op een gegeven moment zit alles onder die smaak.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
Ook zo'n lakje met een vieze smaak geprobeerd?
Yup, voor ze afbrakenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
Vrouw met de langste nagels ter wereld, Lee Redmond.
Jep: http://www.dailymail.co.u(...)reaks-car-crash.htmlquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Yup, voor ze afbraken(wat las ik nou laatst, Ongeluk of zoiets?)
Hm, ik heb nooit mijn nagels gebeten, maar ik kan het me helemaal voorstellen dat die smaak overal zitquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is niet te doen, want op een gegeven moment zit alles onder die smaak.
En lakken ziet totaal niet uit met deze lengte, en ik ga er evengoed aan vrotten. Ik ben hopeloos
Als kind beet ik ook altijd heel erg nagels,en lang geleden toen ik pas 15 was ben ik nagels gaan lakken en ze mooi bij gaan houden met olie enzo en heb nooit meer gebeten. Ik kan alleen echt niet leven met compleet ongelijke nagels,dus als er een afbreekt komt er gelijk een reparatie aan te pas of ze gaan allemaal een stuk korter!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lakken is een probaat middel merk ik
ik heb soms de neiging een beetje te kauwen, of velletjes te bijten, als ik m'n nagels gelakt heb is dat echt minimaal
Update:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef MissJ het volgende:
Zo wil ff kwijt dat ik de H&M nagellak tot nu toe als best uit de bus vindt komen![]()
Ik heb normaal altijd dat het 1 dag na opbrengen al gaat chippen, maar nu bij die van H&M die ik gisteren heb opgedaan nog helemaal geen gechip, zit er nog steeds prachtig op![]()
En dat voor zo'n goedkoop lakje! Ik ga er gelijk meer van kopen van de week
Oow leuk, ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Oblivion het volgende:
Gisteren de hele dag met Mindermutsig gespeeld met nagellakken en acryl!![]()
Was echt heel erg gezellig, zo meteen krijgen jullie foto's!
Je verklapte het!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Oblivion het volgende:
Gisteren de hele dag met Mindermutsig gespeeld met nagellakken en acryl!![]()
Was echt heel erg gezellig, zo meteen krijgen jullie foto's!
Whehehe...quote:
Ja, bedankt nog!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Was heel gezellig.En het was ook erg laat toen ik weer richting Groningen ging dus ik heb geen last van de troep gehad, gewoon laten staan.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:57 schreef mmascha het volgende:
Leuk hoor, lekker frobelen.
Ik vind de Burberry nagels echt heel netjes!
Tell me about it... Heb 'm zelf ook, kloteglittersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:40 schreef Tammymara het volgende:
OEHHHHHHHHHH wat is die etos effect nails (paars/glitter) er verrekte moeilijk vanaf te krijgen! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
De nieuwe van Rimmel London. Ik heb hem in antraciet grijs en zit er al sinds vrijdagavond op! ik werk in de zorg en heb er nu dus al 4 dagen mee gewerkt en zit er nog steeds perfect op!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Update:
H&M nagellak zit er nog steeds prachtig op (alleen bij 1 pink een heel klein chipje, maar is niet goed te zien)!
Ik ben echt in positieve shock, heb dat nog nooit meegemaakt met lakjes dat ze zó goed blijven zitten.
Heb gisteravond wel een extra topcoat erop gedaan, dat wel, maar toch, lak zit er al sinds zondagmidag op.
Wat is jullie ervaring?
Welk merk lakje blijft bij jullie het langste goed zitten?
Ja hiero! Moet nog wel even uitzoeken welke van mij écht weg mogen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:40 schreef Loqi het volgende:
Waren er nou mensen up for een ruilhandeltje? Ik heb wel dubbele lakjes en kleuren die toch minder goed stonden enzo
Hoor ik daar grijs?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef dieske87 het volgende:
[..]
De nieuwe van Rimmel London. Ik heb hem in antraciet grijs en zit er al sinds vrijdagavond op! ik werk in de zorg en heb er nu dus al 4 dagen mee gewerkt en zit er nog steeds perfect op!
Leuke konad. Ik houd wel van dat subtiele.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, wat leuk! Foto's van de overige nagellak?En idd, wat een ravage
Ik vind mijn bureau al een bende als ik bezig geweest ben en ik heb lang niet zoveel nageltroep
Even een fotootje van mijn nagels op dit moment - sorry voor mijn lak, er zitten allemaal luchtbelletjes in:
[ afbeelding ]
Binnen
[ afbeelding ]
In zonlicht
Edit: Met megasubtiele konad
[ afbeelding ]
Hij is antraciet grijs (donker grijs glanzend mettalic zeg maar.)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hoor ik daar grijs?![]()
Ik zoek grijs! Is het creme grijs of meer parelmoer grijs?
Heb je een foto van de lak en/of foto van je nagels?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Oblivion het volgende:
Wat leuk dat mensen op onze foto's gereageerd!![]()
Nu de rest nog
Ik vond het enorm leuk om te zien hoor! Had het misschien wel ff kunnen postenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Oblivion het volgende:
Wat leuk dat mensen op onze foto's gereageerd!![]()
Nu de rest nog
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef MinderMutsig het volgende:
OK, gisteren was dus mijn playdate en wat doe je als je een nagellak playdate hebt? Je maakt over the top nagels:
[ afbeelding ]
Was erg gezellig!En een enorme ravage
:
[ afbeelding ]
Close-up van een (let op: een! er is meer!) bak nagellak:
[ afbeelding ]
Toen zijn mijn nagels gedaan. Lekker over the top glittertips met een 3D bloemetje!![]()
[ afbeelding ]
Close-up van het bloemetje:
[ afbeelding ]
Met wie ik die playdate had? Raad eens?![]()
[ afbeelding ]
Herken je ze al?
[ afbeelding ]
Oblivion!![]()
[ afbeelding ]
En het is natuurlijk geen playdate als je zonder nagellak vertrekt dus dit heeft ze daarna met mijn nagels gedaan.![]()
[ afbeelding ]
En wat doe je dan met zo'n 3D bloemetje? Nou gewoon omheen lakken!![]()
[ afbeelding ]
kruidvat: jawelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Tammymara het volgende:
ah als ik ook nog even iets mag vragen!
Ik wilde vandaag van die "stripers"halen, van die nagellakjes met zo'n heel dun kwastje waar je zo leuke dingen mee kunt toen (Nadat ik zo'n embossingding/dottingtool ben gaan halen hahahaha)
Kruidvat:Nee
Etos:Nee
Hema:NEE
Waar krijg je zoiets
zijn stempellakjes anders dan gewone lakjes?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Net besteld:
Stempellakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plate (ik heb me in moeten houden en maar 1 besteld)
[ afbeelding ]
Glitters
[ afbeelding ]
Ik heb het best bescheiden gehouden toch?
Ow ik ben best voor een ruilhandel, maar ben daarnaast zo'n trut dat ik altijd alles zelf wil houden ook al gebruik ik het nooitmja ik heb geloof ik 1 mintgroen lakje in de aanbieding omdat die zo traag droogt
![]()
Adore met Platinum silver als stempelkleurquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuke konad. Ik houd wel van dat subtiele.![]()
Wat is dat voor kleur?/
Basecoat, goede topcoat en het eerste laagje kleur en de topcoat ook langs het randje van je nagel lakken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef electronique het volgende:
even een vraag voor de kenners
ik kan alle soorten nagellak gebruiken, opi, mac, essence, hema, chanel, maar allemaal chippen ze al na een binnen een dag
wat kan ik hiertegen doen?
Nope!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kruidvat: jawelvan essence. ze hebben sowieso paars, zwart, zilver, wit en glitter.
mnahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nope!
Niet bij mijn kruidvat,Heb wel een kwartier staan zoeken maar nergens te vinden,alleen gewone lakjes
Ja. Ik weet ook niet precies hoe dat zit. Maar eigenwijs als ik ben heb ik geprobeerd te stempelen met een gewone rode lak, maar die dekte niet goed en stempelde ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kruidvat: jawelvan essence. ze hebben sowieso paars, zwart, zilver, wit en glitter.
[..]
zijn stempellakjes anders dan gewone lakjes?
maar welke top en basecoat dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Basecoat, goede topcoat en het eerste laagje kleur en de topcoat ook langs het randje van je nagel lakken.
Ik vind nubar diamont een erg fijne topcoat maar die combineert niet goed met iedere nagellak, het hangt er dus ook heel erg vanaf wat voor nagellak je gebruikt. Moet het budget dan zou ik gaan voor de high shine quick dry topcoat van catrice. Als basecoat gebruik ik een ridgefiller van de Etos.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:15 schreef electronique het volgende:
[..]
maar welke top en basecoat dan?
want ik heb het natuurlijk wel al geprobeerd
Ja kan op veelsieraden.nl (bijna) alle plates bekijken!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef FijieStar het volgende:
Hej allemaal,
weer véél mooie nageltjes!!
Had een vraagje (ik denk dat MinderMutsig er al eens iets had over gezegd, in één van de eerdere forums maar kan niet meer vinden dus dacht ik vraag het eens) Je weet zo dat konad setje waar je zelf je plates kan kiezen... Welke plates zijn het interessants?
Of kan ik ergens de verschillende plates bekijken?
*Aanpassing* Jup kan ze dus bekijkenheb net gevonden (ben toch zo ongeduldig)
Maar jullie mogen mij ng steeds jullie favoriete plates melden
Thanksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Hihihi, ik was aan het mopperen ja...![]()
![]()
Ik dacht dat ik al redelijk wat geduld had gehad, maar ik zal de volgende keer nog een peukje extra roken voordat ik de topcoat er overheen gooi!
En mooi gekonad!
ING?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef es70 het volgende:
Obli & MM: Da's vast een heel leuk avondje geweest, gezien de 'rommel' (lekker vanalles proberen).
Die Burberry.
Zo'n bloemetje of andere 'dikkere hokuspokus', valt/stoot dat niet heel snel van je nagels
.
Ik weet niet meer wie er mopperde over het uitlopen van de Konad, Lindytje? Ik had gister hetzelfde (met 'ordi' topcoat weliswaar). Mijn wederhelft denkt mee met de 'lakprobleempjes' (ain't that cute
) en die bedacht dat de afdruk langer laten drogen wellicht zou schelen. En dat doet het
.
In de kleuren van de baas:
[ afbeelding ]
En een manier om de parelmoer stempellak beter te verwerken (nog niet zo goed als de gewone jammer genoeg) komt ook uit zijn koker. De lak iets langer laten indrogen op de plate voor je 'm afschraapt, ipv het vrij rappe werken met de gewone stempellak.
koop gewoon een mooie paars bij Kruidvat. En haal een zilverglitter en evt. een rode/paarse glitter, paars als basis, dan zilver en roodglitter in twee lagen erover. Dan heb je bijna een holo effectquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
Leuke kleur ES, lekker vrolijk
Heb jij een tip voor een goedkoop paarsje Puckzzz? Ik heb niet zoveel tijd om weg te gaan eigenlijk.. Ik zoek zoiets:
[ afbeelding ]
Dit is China Glaze Grape Juice en die vind ik echt![]()
Bloempjes en vlindertjes zijn helaas niet wit meer, maar geel verkleurd?Ik snap er niks van. Beetje apart effect ook met die groene lak zo
![]()
Sorry voor de smiley overload
Nee hoor, zit muurvast. De enige manier om het er af te krijgen is wegvijlen. Nadeel is wel dat ik mezelf nu steeds achter mijn oor kras als ik mijn haar aan de kant doe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef es70 het volgende:
Zo'n bloemetje of andere 'dikkere hokuspokus', valt/stoot dat niet heel snel van je nagels
.
Je kan bij dat setje geloof ik twee of drie plates kiezen toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef FijieStar het volgende:
Hej allemaal,
weer véél mooie nageltjes!!
Had een vraagje (ik denk dat MinderMutsig er al eens iets had over gezegd, in één van de eerdere forums maar kan niet meer vinden dus dacht ik vraag het eens) Je weet zo dat konad setje waar je zelf je plates kan kiezen... Welke plates zijn het interessants?
Of kan ik ergens de verschillende plates bekijken?
*Aanpassing* Jup kan ze dus bekijkenheb net gevonden (ben toch zo ongeduldig)
Maar jullie mogen mij ng steeds jullie favoriete plates melden
Die heb ik zaterdag gekochtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
Leuke kleur ES, lekker vrolijk
Heb jij een tip voor een goedkoop paarsje Puckzzz? Ik heb niet zoveel tijd om weg te gaan eigenlijk.. Ik zoek zoiets:
[ afbeelding ]
Dit is China Glaze Grape Juice en die vind ik echt![]()
Bloempjes en vlindertjes zijn helaas niet wit meer, maar geel verkleurd?Ik snap er niks van. Beetje apart effect ook met die groene lak zo
![]()
Sorry voor de smiley overload
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef es70 het volgende:
Obli & MM: Da's vast een heel leuk avondje geweest, gezien de 'rommel' (lekker vanalles proberen).
Die Burberry.
.
Ik weet niet meer wie er mopperde over het uitlopen van de Konad, Lindytje? Ik had gister hetzelfde (met 'ordi' topcoat weliswaar). Mijn wederhelft denkt mee met de 'lakprobleempjes' (ain't that cute
) en die bedacht dat de afdruk langer laten drogen wellicht zou schelen. En dat doet het
.
In de kleuren van de baas:
[ afbeelding ]
En een manier om de parelmoer stempellak beter te verwerken (nog niet zo goed als de gewone jammer genoeg) komt ook uit zijn koker. De lak iets langer laten indrogen op de plate voor je 'm afschraapt, ipv het vrij rappe werken met de gewone stempellak.
Kijk eens aan, daar komen de nageltjes!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Net gedaan![]()
Lijkt zwart, maar is in het echt niet gitzwart, maar meer antraciet/zwart, ik vind um mooi
Ik ben trouwens niet zo van de onwijs wilde nagels met heftige prints, heb het ook nooit zelf geprobeerd, maar vind jullie gekonadte nagels enzo wel onwijs cool met al die prints!
Ik zou dan weer wel panterprint nagels willen ofzo, lekker ordi![]()
Ik heb al 20 jaar kunstnagels, hoezo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef Sjeen het volgende:
Obli, zijn jouw nagels natuurlijk of heb je gel/acryl erop?
Hoeveel heb je eigenlijk ongeveer nodig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:
Wat GAAAAF Obli! *saved*.
Als je nog wat hebt liggen hou ik me altijd aanbevolen, maar anders ga ik naar de lapjesmarkt![]()
quote:
Valt me ook alles mee, ik heb niet zoveel met de kleur oranje doorgaans. Er zit een glittertje in dat op de foto niet echt overkomtquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hoor, zit muurvast. De enige manier om het er af te krijgen is wegvijlen. Nadeel is wel dat ik mezelf nu steeds achter mijn oor kras als ik mijn haar aan de kant doe.![]()
Mag je ons allemaal burberry nagels maken en dan gaan we daarna golfen op de country club.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef Oblivion het volgende:
Mooi party hardy!![]()
Enne we kunnen wel een nagelmeet houden..![]()
Ik ben voor...
Hebben hier genoeg ruimte. (Wel noord holland)![]()
Frunniken en pielen...
Zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eigenlijk ongeveer nodig?
Ik laat het je overmorgen wel even weten hoe of wat...
Noord-Hollandquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef Oblivion het volgende:
Mooi party hardy!![]()
Enne we kunnen wel een nagelmeet houden..![]()
Ik ben voor...
Hebben hier genoeg ruimte. (Wel noord holland)![]()
Frunniken en pielen...
Pfff dat is voor het gepeupel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en die lelijke Japanse dingen he.... dan kun je toch echt helemaal NIKS meer doen met je nagels/handen?!
Hoe gaan die mensen naar de WC, hoe maken ze hun knoop weer dicht, hoe halen ze iets uit hun tas zonder dat je de halve inhoud er aan de nagels mee uit trekt?![]()
Ik snap er niks van
Hahaha! (en wij dachten ongeveer hetzelfde, zie ik net!)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Pfff dat is voor het gepeupel.Echte prinsesjes doen dat soort dingen niet zelf maar hebben daar mensen voor.
Whehehe, ik golf ook nog...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mag je ons allemaal burberry nagels maken en dan gaan we daarna golfen op de country club.
Welke kleur had je? De oranje heb ik eigenlijk alleen een tweede laagje gegeven voor 't mooie...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef MinderMutsig het volgende:
@es: ik had bij dat merk dat ik bij het eerste laagje dacht dat het een miskoop was. Het is net waterverf!![]()
Maar na twee of drie laagjes is het gewoon helemaal goed dekkend.
Ik vind dat over the top 3d spul eigenlijk best grappig, ik heb alleen niet de luxe dat ik hele dagen op mijn kont kan zitten niks doen en ik heb ook geen hulp in huis die me naar de wc wil helpen omdat ik zulke nagels heb dus het moet maar niet.
Klopt, ik zit boven Alkmaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Noord-Holland. Denk dat jij nog een stuk 'hoger' zit als/dan (damn, dat leer ik echt nooit
) ik.
Ook je teennagels geburberried
.
@Party: Wat een verschil een lamp al niet kan maken. 2 kleuren voor de prijs van 1
. Mooi
.
Je hoort van me!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk. Ik heb geen idee eiks, maar we willen er 2 bankjes mee bekleden, maar als het niet lukt is dat ook goed hoor, vind het al lief dat je aan me denkt, en stel dat het er gewoon ligt en je mamsie doet er niks meer mee dan ben ik er blij mee
.
Mwah, naar de wc gaan zou ik eigenlijk wel graag uitbesteden als dat konquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha! (en wij dachten ongeveer hetzelfde, zie ik net!)
Ik ga toch liever gewoon zelf naar de wc en zulks
Boven Alkmaar is nog een heleboel tot Den Helderquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, ik zit boven Alkmaar.
Maar is toch wel te doen? Are you in?
Ik wel, ze doen aan de binnenkant een dubbelzijde tape zodat het goed blijft zitten voor 1 avond en gaan dan uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en die lelijke Japanse dingen he.... dan kun je toch echt helemaal NIKS meer doen met je nagels/handen?!
Hoe gaan die mensen naar de WC, hoe maken ze hun knoop weer dicht, hoe halen ze iets uit hun tas zonder dat je de halve inhoud er aan je nagels mee uit trekt?![]()
Ik snap er niks van
Oh Obli moet je je eens voorstellen hoeveel nagellak en nagelspullies we allemaal mee kunnen spelen als er nog meer mensen komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, ik zit boven Alkmaar.
Maar is toch wel te doen? Are you in?
Net boven...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Boven Alkmaar is nog een heleboel tot Den Helder. Als het te doen is met OV lijkt 't me erg leuk
.
Ja, lijkt me heel leuk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh Obli moet je je eens voorstellen hoeveel nagellak en nagelspullies we allemaal mee kunnen spelen als er nog meer mensen komen!![]()
Dan kunnen de mensen die twijfelen over konad het zelf eens proberen, of kleurtjes die je misschien wilt kopen uitproberen. Leuk!
U bent niet van de partij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, dan wil ik wel foto's zien van de hele nagellakcollectie van jullie allemaal bij elkaar!
Nehhh... dat gaat m niet worden denk ik..quote:
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nehhh... dat gaat m niet worden denk ik..
Punt 1: ik heb maar een zeer karige bijdrage. Punt 2: ik ken jullie heul niet en ik ben best wel veel verlegen...Punt 3: Noord Holland, weet je hoe ver!!
(edit: ik weet inmiddels wel hoe ver... ruim 160 KM!!)
Net Stompetorenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Net boven...![]()
Ov is niet goed hier, maar ik heb mijn bolide! Kan je overal hier de buurt ophalen, geen probleem.
Geen argument, wij hebben meer dan zat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Punt 1: ik heb maar een zeer karige bijdrage.
Nahja, wat denk je dat we je opvreten! ?quote:
Punt 2: ik jullie heul niet en ik ben best wel veel verlegen...![]()
Okay, goed punt, maar Nederland is toch niet zo groot?quote:Punt 3: Noord Holland, weet je hoe ver!!
Hier komt niet eens een bus...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Net Stompetoren, of heb je zelfs geen bus een paar x per dag?
Tof, count me in dan, lijkt me leuk.
Ik kan wel koken, maar aangezien er hier altijd wel 1 of 2 zijn die 'dat lust ik niet
' roepen durf ik niets te zeggen over de kwaliteit
.
Ver. Dat vind ik het beste excuus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Punt 1: ik heb maar een zeer karige bijdrage. Punt 2: ik ken jullie heul niet en ik ben best wel veel verlegen...Punt 3: Noord Holland, weet je hoe ver!!
(edit: ik weet inmiddels wel hoe ver... ruim 160 KM!!)
Geen bus..quote:
Haha, ik vond het al zo stom dat de bus hier zo weinig reedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen bus..![]()
Lekker rustig..![]()
(We hebben 450 inwoners..)
Ja, het dorpje verderop komt ie (nog kleiner dorpje...), maar goed dan moet je alsnog een stief kwartiertje lopen.
Klopt! En dan zit je zo in Belsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht dat jij in Tilburg woonde Lindytje...
ja eens, zo'n hele donkere kleur staat mooier bij niet heel lang nagelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
@MissJ: dit is nou typisch zo'n kleurtje dat heel leuk staat op korte nagels! Ik zou er bijna mijn nagels korter voor vijlen zodat ik ook weer lekker aan de heel donkere kleuren kan.
Doe ik!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef Oblivion het volgende:
Laat het maar bezinken en we kijken wel of er animo voor is, ondertussen fröbelen MiMu en ik wel door!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja eens, zo'n hele donkere kleur staat mooier bij niet heel lang nagels![]()
Nou doe eens een keer gek en vijl je nagels![]()
quote:Oblivion ik vind je Burberry nagels echt onwijs cool! Hoe krijg je die lijntjes zo strak joh, echt knap.
quote:enne nageldate/meeting, leuk leuk leuk, wil ik bij zijn!
Dan ga ik jullie Konad proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leer/ondek nog elke dag foefjes en leuke dingen!Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Alleen daarom is het al leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:26 schreef MissJ het volgende:
enne nageldate/meeting, leuk leuk leuk, wil ik bij zijn!
Dan ga ik jullie Konad proberen
Niet om te spammen maar.... Hier al gekeken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Tammymara het volgende:
ah als ik ook nog even iets mag vragen!
Ik wilde vandaag van die "stripers"halen, van die nagellakjes met zo'n heel dun kwastje waar je zo leuke dingen mee kunt toen (Nadat ik zo'n embossingding/dottingtool ben gaan halen hahahaha)
Kruidvat:Nee
Etos:Nee
Hema:NEE
Waar krijg je zoiets
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef PartyHardy het volgende:
Ik twijfel om ongeveer dezelfde redenen als lindytje..
Woon in de buurt van Eindhoven Helmond en vind het ook best spannend zoiets..
En ik geloof dat ik wat jonger ben als de meeste hier (al is dat niet echt een goede reden misschien)
Omdat ze op de foto's vrij bol lijken. En als natuurlijke nagels zo bol zijn (ik weet dus niet of de jouwe echt bol zijn), kan dat wijzen op longklachten. En verder ben ik gewoon heel nieuwsgierig aangelegdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]Halloween kleur!
[..]
Kijk eens aan, daar komen de nageltjes!![]()
[..]
Ik heb al 20 jaar kunstnagels, hoezo?![]()
Okay, creatie van vanavond....![]()
MiMu haar grijs...![]()
En mijn eigenste burberry...![]()
(goed gejat van youtube.. )
Zit nog rood naast, maar durf even geen watje vast te pakken...![]()
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En natuurlijk mijn 10 andere vriendjes...![]()
[ afbeelding ]
Nu nog lingerie van burberry..![]()
Nah toch maar niet..
Ik heb er ook heel erg aan moeten wennenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef DarkElf het volgende:
wat een mooie creaties maken jullie allemaal
Laatst zelf een mijn nagels gelakt maar het is toch niets voor mij denk ik... hoewel; ś avonds vind ik het wel mooi staan maar overdag vind ik het zo... opvallend... misschien is het wennen maar goed.. misschien is het ook niets voor mij..
Definieer niet mooie nagels...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Mag je ook naar de meet komen als je niet zo'n mooie nagels hebt?
Hier 21 jaar en ook uit Noord-Brabant
Kwestie van wennen, denk ik...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef DarkElf het volgende:
wat een mooie creaties maken jullie allemaal
Laatst zelf een mijn nagels gelakt maar het is toch niets voor mij denk ik... hoewel; ś avonds vind ik het wel mooi staan maar overdag vind ik het zo... opvallend... misschien is het wennen maar goed.. misschien is het ook niets voor mij..
Nu die eerste foto;s met burberry die zijn echt heel fout genomen. Echt niet goed..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat ze op de foto's vrij bol lijken. En als natuurlijke nagels zo bol zijn (ik weet dus niet of de jouwe echt bol zijn), kan dat wijzen op longklachten. En verder ben ik gewoon heel nieuwsgierig aangelegd
Sowieso misvormde duimenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Definieer niet mooie nagels...![]()
HA! Dat kan je niet, want die zijn er gewoonweg niet, valt altijd wel wat van te maken.
Oh je bedoeld hamerduimen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso misvormde duimenhele platte brede duimnagels (zit in de familie) waardoor ik ook nooit nepnagels op kan
En op het moment een zielige korte nagel terwijl de rest toch best mooi lang is
Maar je hebt gelijk
Leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:31 schreef mmascha het volgende:
Ik kan me denk ik niet lang meer inhouden. Ik wacht niet meer op het setje van het Kruidvat dat toch niet komt. hoop ik dan maar
Ik heb nu in mijn winkelmandje:
-3 stempelsetje(ik weet nog niet welke ik wil)
-plate m66![]()
-een zilveren stempellakje
Nu eens puzzelen welke combi het goedkoopst is. Bij het ene setje zitten meer lakjes en plates.
Of misschien toch vandeweek eerst maar eens bij de kapper in de buurt neuzen. Die schijnt het ook te hebben.
*twijfeltwijfel*
Ow, bedankt voor de tip! Ik heb gelukkig nog niet besteld. Wacht even af wat meneer ervan zegt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Leukveel plezier ermee! Het is echt verslavend. Ik zou alleen het zilveren stempellakje niet nemen om mee te beginnen (of helemaal niet zelfs) die zie je bijna niet
.. op welke lak dan ook.
Gewoon alle doppen met 1 herkenbare kleur onderkliederenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga vrijdag wel even kijken voor een paarse lak![]()
Mijn bloemetjes zijn nu allemaal geel geworden, een soort groengeel, bijna fluoricerend maar niet zo fel. Echt heel vaag. Mijn baas zag vandaag zelfs dat ik mijn nagels had gelaktop een gegeven moment zat iedereen aan tafel naar m'n nagels te kijken hahaha
En eigenlijk vind ik dit net even te heftig ja, net als met de neon van maandag
Hier een 22 jarige Amsterdamse die ook wel mee wil meeten heurr! Ik heb ook niet zoveel nagellakjes (20 ofzo? inclusief nagelverharders enz), maar dat maakt toch niet uit? Wordt wel een hele kunst om je eigen flesjes weer mee terug te nemen als je weggaat met zoveel lakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |