ja toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef Oblivion het volgende:
Leuke kleuren!![]()
Om vrolijk van te worden!
gulden schmuldenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Oblivion het volgende:
Reken het dan maar niet om in guldens..
Oooh, die zijn erg mooi alle 3!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
heb mezelf maar 3 china glaze lakjes cadeau gedaan
ruby pumps
[ afbeelding ]
meteor shower
[ afbeelding ]
atlantis
[ afbeelding ]
ik ben gek op glitters
http://stores.shop.ebay.n(...)idZp4634Q2ec0Q2em322quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooh, die zijn erg mooi alle 3!
Waar heb je ze besteld?
Ik wil ook China Glaze nagellak
Die heb ik ook! Ik vind hem erg mooi, zag dat de reacties op Koh niet erg goed waren in het topic. Ik zelf vind hem best redelijk smeren, een beetje zoals de meeste die ik heb. Maar die zijn dan wel zo rond de 3 euro dus dat scheelt welquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oow ben zeer benieuwd![]()
Zit zelf te denken om toch deze te kopen:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij zo'n prachtkleur namelijk
Zooo heb al een paar hele mooie gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://stores.shop.ebay.n(...)idZp4634Q2ec0Q2em322
al sla je me dood, dit is mijn eerste ebay aankoopquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zooo heb al een paar hele mooie gezien![]()
Heb nog nooit via Ebay wat gekocht... hoe werkt dat via deze site met betalen en leveringstijd enzo?
Mooi dat jij er wel blij mee bent! Ik ga hem denk ik toch gewoon kopen, ondanks veel negatieve reacties. Heb namelijk nog nergens anders een grijze gezien (en die van Koh is denk ik precies de grijze kleur die ik zoek), zowel in de winkels niet als online niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ik vind hem erg mooi, zag dat de reacties op Koh niet erg goed waren in het topic. Ik zelf vind hem best redelijk smeren, een beetje zoals de meeste die ik heb. Maar die zijn dan wel zo rond de 3 euro dus dat scheelt wel.
Ah ok, ben benieuwd!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al sla je me dood, dit is mijn eerste ebay aankoop
heb betaald via paypal, da's geen probleem
nu wacht ik af wat er gaat gebeuren
oeh, da's wel snelquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Met maiandjays heb ik ze meestal ongeveer na een week binnenLaatste keer 6 dagen zelfs!
Ik ben net een uurtje klaar. Lekker zitten spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef Mirjam het volgende:
veel te laat eigenlijk, maar kon me niet beheersen, zit nu te lakken
oh, fuck, die gussied up green wilde ik ook nog bestellenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Jullie worden bedankt he. Heb ik toch een paar China Glaze lakjes besteld :$ En wel deze kleuren (plaatjes via google)
OMG: DV8:
[ afbeelding ]
OMG: OMG
[ afbeelding ]
OMG: LOL
[ afbeelding ]
Rodeo Diva - Branding Iron
[ afbeelding ]
Rodeo Diva: Gussied up green
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Ik vind het overigens echt belachelijk dat iDealen bij Enchantra ¤1,18 kost!!! iDeal kost de een webshop weliswaar een paar centen per bestelling, maar het is de meest veilige manier van betalen voor klant en webshop. De klant kan direct betalen en heeft er geen omkijken meer naar en de webshop heeft het geld direct binnen en het kan niet meer teurg worden overgemaakt bij bv onvoldoende saldo (wat met een gewone overschrijving wel kan). Bij paypal is het zelfs verboden extra kosten in rekening te brengen voor het gebruik ervan, ben benieuwd of dit bij iDeal niet ook zo is....
Sexagonquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Linnie, welke kleur is die eerste?
OMGquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb slechts 2 lakjes besteld *trots*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mmascha, ik moest en zou die kleur hebben!!!
Ik heb hem maar gewoon via een Nederlandse site gekocht....ebay duurde me te lang
Ik kan het me voorstellen Linnie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef MissJ het volgende:
OMG![]()
die grijze, die MOET ik!
Waar heb jij deze besteld Linnie?
Zijn allemaal China Glaze lakjes, heb ze besteld via www.transdesign.com voor $ 2,60 per stuk (als je daar wilt bestellen moet je niet meteen betalen, maar even wachten tot je een mailtje hebt met een betalingsverzoekquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Loqi het volgende:
*kwijl*![]()
Waar had je die Turquoise nu vandaan?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
heb mezelf maar 3 china glaze lakjes cadeau gedaan
ruby pumps
[ afbeelding ]
meteor shower
[ afbeelding ]
atlantis
[ afbeelding ]
ik ben gek op glitters
Die laatste 2:quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Jullie worden bedankt he. Heb ik toch een paar China Glaze lakjes besteld :$ En wel deze kleuren (plaatjes via google)
OMG: DV8:
[ afbeelding ]
OMG: OMG
[ afbeelding ]
OMG: LOL
[ afbeelding ]
Rodeo Diva - Branding Iron
[ afbeelding ]
Rodeo Diva: Gussied up green
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Ik vind het overigens echt belachelijk dat iDealen bij Enchantra ¤1,18 kost!!! iDeal kost de een webshop weliswaar een paar centen per bestelling, maar het is de meest veilige manier van betalen voor klant en webshop. De klant kan direct betalen en heeft er geen omkijken meer naar en de webshop heeft het geld direct binnen en het kan niet meer teurg worden overgemaakt bij bv onvoldoende saldo (wat met een gewone overschrijving wel kan). Bij paypal is het zelfs verboden extra kosten in rekening te brengen voor het gebruik ervan, ben benieuwd of dit bij iDeal niet ook zo is....
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Guess. het volgende:
Zoeper wat wat een mooie kleur lakjes
Ik heb gisteravond ook nog 7 () lakjes China Glaze besteld,zal vanavond de kleurtjes posten.
Nu wat foto's van de afgelopen week en m'n zelf gemaakte grijze-lakje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak de foto altijd gelijk na het lakken,niet op m'n nagelriemen letten dus a.u.b
Ik vind 'm snoezig maar volgens mij ben je de sterretjes zo kwijt. Ik zie nu al opgekrulde hoekjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef Mirjam het volgende:
mijn creatie van gisteren, helaas onduidelijke foto
[ afbeelding ]
die sterretjeslak is wat kuttig, je moet veel moeite doen om ook daadwerkelijk sterretjes uit het potje te krijgen
grappig is wel dat hij de lak een effect geeft.
eronder zit de paarse essence, die heeft verder geen speciale effecten, maar nu is hij paars/blauw, grappig
ja, die op ,'n pink is gekruldquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm snoezig maar volgens mij ben je de sterretjes zo kwijt. Ik zie nu al opgekrulde hoekjes
wat is de reden voor het wachten eigenlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zijn allemaal China Glaze lakjes, heb ze besteld via www.transdesign.com voor $ 2,60 per stuk (als je daar wilt bestellen moet je niet meteen betalen, maar even wachten tot je een mailtje hebt met een betalingsverzoek)
lol, wut? 2,60 dollaR?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zijn allemaal China Glaze lakjes, heb ze besteld via www.transdesign.com voor $ 2,60 per stuk (als je daar wilt bestellen moet je niet meteen betalen, maar even wachten tot je een mailtje hebt met een betalingsverzoek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |