Das goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, da's handig om te weten
zal ik die info aan de OP toevoegen?
Ik zag ze ook weer op de site van DealExtreme staan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wel eens van die stickers die je ook voor kaarten gebruikt op m'n nagels geplakt. Topcoatje eroverheen, gaat uitstekend.
Je kent ze wel, van dit type:
[ afbeelding ]
maar die heb je ook met sterretjes of stipjes.... Werkt best makkelijk!
ik heb nu een rijtje van 9 lakjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:50 schreef Daph_ het volgende:
Ja begrijp ik! Volgens mij heb ik 't gezegd in het vorige topic, maar dat ging op een gegeven moment zo ontzettend snelNiet te veel bestellen he
De konad op mijn rechterduimnagel was wel wat minder goed gelukt hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef mmascha het volgende:
Leuke kleurtjes zo bij elkaar Daph_!
Ik vind je Konad heel strak! Lukt het altijd zo goed?
En wit kleurt er heel mooi bij iid.
Wat me zo zonde lijkt aan die matte lak: je doet er toch vaak topcoat over. Dan is het matte effect toch weg? Er is wel matte topcoat. Maar daar maak je elk lakje mat mee toch?
Dat bedacht ik me ineens. Of heb ik het mis?
http://www.konadnail.nl/?menu=category&categoryID=434421quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG![]()
die grijze, die MOET ik!
Waar heb jij deze besteld Linnie?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb nu een rijtje van 9 lakjes
nog niks besteld
maar twijfel wel
heb ik echt zoveel nagellak nodig?
heb jij d'r ook zoveel dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zoveel nagellak heb je écht nodig....
Die ga ik voor de kerst vragen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef zoeperzazke het volgende:
die namen van die flesjeszo hilarisch! Tree Hugger!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zuslief wil alleen zachtroze kleurtjes. Da's heul niet tof!)
En lichtelijk vervelend voor d'r ook, want ik héb geen zachtroze kleurtjesquote:
Joh, ik heb de afgelopen maand meer dan 30 potjes nagellak gekocht...quote:
Ah! Briljant!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
ah, probleem opgelost, de Mr. wil de helft wel bekostigen
Dank jequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
http://www.konadnail.nl/?menu=category&categoryID=434421
Mijn moeder is tandartsassistente. Die heeft altijd onwijs korte nagels die verscholen zitten in muffe handschoentjes. Die draagt dus ook nooit nagellak, is binnen een dag lelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En morgen m'n moeder even besluipen, ik mocht weer lakken bij d'r.(Die is in ieder geval leuker dan m'n zus. Zuslief wil alleen zachtroze kleurtjes. Da's heul niet tof!
)
NOESSS!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zijn allemaal China Glaze lakjes, heb ze besteld via www.transdesign.com voor $ 2,60 per stuk (als je daar wilt bestellen moet je niet meteen betalen, maar even wachten tot je een mailtje hebt met een betalingsverzoek)
M'n moeder d'r nagels zien d'r niet uit (tenminste, d'r duimen. Die nagels is ze aan beide handen al een paar keer kwijtgeraakt en nu groeien ze niet langer dan de helft van wat ze waren.), maar kleurtjes vindt ze geinig. Helemaal m'n knalkleurtjes. (En aangezien ze zelf absoluut niet van het tutten is, is het leuk om bij haar te kledderen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn moeder is tandartsassistente. Die heeft altijd onwijs korte nagels die verscholen zitten in muffe handschoentjes. Die draagt dus ook nooit nagellak, is binnen een dag lelijk
Hm, misschien toch eens op de cavia's proberenIk kan echt nog niet beslissen welke lak ik als eerste ga proberen als mn China Glazes binnen zijn, heb 1 paar handen en 1 paar voeten en 5 kleuren, die niet echt met elkaar matchen!
Ik wil de nagels van mijn hondjes rood lakken maar dat vind m'n man niet goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hm, misschien toch eens op de cavia's proberen![]()
lakken is een probaat middel merk ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:08 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt zo jaloers op jullie nagels. Ik bijt al zo lang
Ik heb twee succesvolle pogingen om te stoppen ondernomen, maar omdat ze afbraken ben ik toch weer gaan bijten.
Gelnagels is helaas voor mij niet betalen
Heel bekend dat. Ze scheuren bij mij ook altijd op dezelfde lengte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg ze alleen niet lang, die van mij zijn echt te dun, ze breken zo af of scheuren zo in
Dat is niet te doen, want op een gegeven moment zit alles onder die smaak.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
Ook zo'n lakje met een vieze smaak geprobeerd?
Yup, voor ze afbrakenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
Vrouw met de langste nagels ter wereld, Lee Redmond.
Jep: http://www.dailymail.co.u(...)reaks-car-crash.htmlquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Yup, voor ze afbraken(wat las ik nou laatst, Ongeluk of zoiets?)
Hm, ik heb nooit mijn nagels gebeten, maar ik kan het me helemaal voorstellen dat die smaak overal zitquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is niet te doen, want op een gegeven moment zit alles onder die smaak.
En lakken ziet totaal niet uit met deze lengte, en ik ga er evengoed aan vrotten. Ik ben hopeloos
Als kind beet ik ook altijd heel erg nagels,en lang geleden toen ik pas 15 was ben ik nagels gaan lakken en ze mooi bij gaan houden met olie enzo en heb nooit meer gebeten. Ik kan alleen echt niet leven met compleet ongelijke nagels,dus als er een afbreekt komt er gelijk een reparatie aan te pas of ze gaan allemaal een stuk korter!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lakken is een probaat middel merk ik
ik heb soms de neiging een beetje te kauwen, of velletjes te bijten, als ik m'n nagels gelakt heb is dat echt minimaal
Update:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef MissJ het volgende:
Zo wil ff kwijt dat ik de H&M nagellak tot nu toe als best uit de bus vindt komen![]()
Ik heb normaal altijd dat het 1 dag na opbrengen al gaat chippen, maar nu bij die van H&M die ik gisteren heb opgedaan nog helemaal geen gechip, zit er nog steeds prachtig op![]()
En dat voor zo'n goedkoop lakje! Ik ga er gelijk meer van kopen van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |