abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73879878
Wauw, wat leuk! Foto's van de overige nagellak? En idd, wat een ravage Ik vind mijn bureau al een bende als ik bezig geweest ben en ik heb lang niet zoveel nageltroep

Even een fotootje van mijn nagels op dit moment - sorry voor mijn lak, er zitten allemaal luchtbelletjes in :

Binnen

In zonlicht

Edit: Met megasubtiele konad

[ Bericht 10% gewijzigd door Daph_ op 20-10-2009 15:08:23 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:40:07 #177
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73881560
Waren er nou mensen up for een ruilhandeltje? Ik heb wel dubbele lakjes en kleuren die toch minder goed stonden enzo
Knoei
pi_73881582
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:40 schreef Tammymara het volgende:
OEHHHHHHHHHH wat is die etos effect nails (paars/glitter) er verrekte moeilijk vanaf te krijgen! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Tell me about it... Heb 'm zelf ook, kloteglitters
pi_73881791
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:15 schreef MissJ het volgende:

[..]

Update:
H&M nagellak zit er nog steeds prachtig op (alleen bij 1 pink een heel klein chipje, maar is niet goed te zien) !
Ik ben echt in positieve shock , heb dat nog nooit meegemaakt met lakjes dat ze zó goed blijven zitten.
Heb gisteravond wel een extra topcoat erop gedaan, dat wel, maar toch, lak zit er al sinds zondagmidag op.

Wat is jullie ervaring?
Welk merk lakje blijft bij jullie het langste goed zitten?
De nieuwe van Rimmel London. Ik heb hem in antraciet grijs en zit er al sinds vrijdagavond op! ik werk in de zorg en heb er nu dus al 4 dagen mee gewerkt en zit er nog steeds perfect op!
pi_73887137
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:40 schreef Loqi het volgende:
Waren er nou mensen up for een ruilhandeltje? Ik heb wel dubbele lakjes en kleuren die toch minder goed stonden enzo
Ja hiero! Moet nog wel even uitzoeken welke van mij écht weg mogen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73887279
Loqi ik op zich ook wel, alleen heb ik op dit moment (nog) geen lakjes die wegmogen..

Mirjam heb je al een keuze gemaakt uit alle lakjes?

Mijn nagels zijn inmiddels kerstgroen Ik had een ietsie andere ondertoon verwacht, maar hij is best leuk Hij gaat wel gekonad worden heurr! Ik heb een krijtbordgroen gezien die ik écht wil hebben, zodat je nagels net krijtbordjes zijn als je er wit op konad maar ik heb geen idee waar ik 'm kan bestellen? *checkt eBay*
pi_73887478
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef dieske87 het volgende:

[..]

De nieuwe van Rimmel London. Ik heb hem in antraciet grijs en zit er al sinds vrijdagavond op! ik werk in de zorg en heb er nu dus al 4 dagen mee gewerkt en zit er nog steeds perfect op!
Hoor ik daar grijs?
Ik zoek grijs! Is het creme grijs of meer parelmoer grijs?
Heb je een foto van de lak en/of foto van je nagels?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73887880
Mijn h&m-tje zit er ook nog steeds bijna perfect op
Maar ik ga hem er nu toch afhalen, wil wat anders namelijk , dus ik ga dat zometeen doen

Nog een vraagje:
ik heb nail strass stickers van Essence (heb ik al een jaar of 2 in de kast liggen hihi) en die wil ik nu eens gaan gebruiken. Zijn dus soort van steentjes. Heb ze al een keer eerder gebruikt maar die dingen vliegen er binnen no time weer af
Dus hoe laat ik ze langer zitten of is dat onmogelijk? Ik doe er sowieso een laagje topcoat over...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73888069
Vandaag had ik even tijd voor mezelf, uitgebreid nagels lakken dus.

van paars met daaroverheen die effect nails (toen ik het er EINDELIJK afhad ) weer opnieuw paars met effectnails. (ik leer het nooit!)maar toen kwam visite en met de deur openmaken deukte ik alweer drie nagels.eraf gehaald.Alleen paars erop gedaan.saai. Groen/blauwe glitter erop.Kind uit school halen, nagels nog niet droog, weer verpest.Kwam ik thuis, Rood met subtiel glittertje van Catrice erop.Komt vriend van ons, "He bah ! " en terwijl ik mijn teennagels probeer netjes te houden,stoot ik me wéér (ik zeg toch, ik leer het nooit) en kon ie wéér ervanaf.

Nu is het roze met van die witte stipjes met in sommige een steentje zoals MM laatst hier neer gezet heeft (want ik ga morgen met mijn moeder naar een musical en dan wil ik een truitje aandoen , roze met witte bolletjes ) en die is tot nu toe wel goed en volgens mij ook droog nu.

Maakt ook verder niet uit want als deze mis was gegaan was ik écht gestopt.
Ik wilde iets waardoor het niet opviel dat mijn rechter ringvingernagel maar 3 mm is.....en dat klopt wel, het valt nu écht niemand op... LOL.
pi_73888126
@MissJ: Ik heb toevallig net ook die steentjes erop zitten frutten,en ik weet ook niets anders dan ze in nog vochtige nagellak leggen, en dan topcoat erover. Gelukkig hoeven die van mij maar tot morgen te blijven zitten maar ben bang dat ik dát zelfs niet red.
pi_73888139
MissJ ik heb geen idee.. Een tweede topcoatlaagje misschien? Ik heb nog nooit steentjes gebruikt, heb ergens twee zakjes liggen maar ben veel te bang dat ze er weer af vallen
pi_73888316
ah als ik ook nog even iets mag vragen!
Ik wilde vandaag van die "stripers"halen, van die nagellakjes met zo'n heel dun kwastje waar je zo leuke dingen mee kunt toen (Nadat ik zo'n embossingding/dottingtool ben gaan halen hahahaha)

Kruidvat:Nee
Etos:Nee
Hema:NEE

Waar krijg je zoiets
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:24:26 #188
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73889389
Net besteld:

Stempellakken:

Plate (ik heb me in moeten houden en maar 1 besteld )

Glitters

Ik heb het best bescheiden gehouden toch?

Ow ik ben best voor een ruilhandel, maar ben daarnaast zo'n trut dat ik altijd alles zelf wil houden ook al gebruik ik het nooit mja ik heb geloof ik 1 mintgroen lakje in de aanbieding omdat die zo traag droogt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73889446
Oeh leuk! Die plate heb ik trouwens ook, dat zebraachtige printje zit op m'n nagels op de derde foto Alleen was die lak eigenlijk véél te dun om mee te stempelen
pi_73889710
Wat leuk dat mensen op onze foto's gereageerd!
Nu de rest nog
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73889931
Die tafel met chaos!!!!!!! OMG OMG OMG OMG

Erg foute nagels dames Whehe!!
Leuk zo'n lak-avond, alleen zonde dat je maar 2 handen hebt
Als je meteen een geweldige lak op hebt is het zonde die weer te verwijderen!
pi_73889980
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, wat leuk! Foto's van de overige nagellak? En idd, wat een ravage Ik vind mijn bureau al een bende als ik bezig geweest ben en ik heb lang niet zoveel nageltroep

Even een fotootje van mijn nagels op dit moment - sorry voor mijn lak, er zitten allemaal luchtbelletjes in :

[ afbeelding ]
Binnen

[ afbeelding ]
In zonlicht

Edit: Met megasubtiele konad

[ afbeelding ]
Leuke konad. Ik houd wel van dat subtiele.
Wat is dat voor kleur?/
pi_73890005
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef MissJ het volgende:

[..]

Hoor ik daar grijs?
Ik zoek grijs! Is het creme grijs of meer parelmoer grijs?
Heb je een foto van de lak en/of foto van je nagels?
Hij is antraciet grijs (donker grijs glanzend mettalic zeg maar.)
Hij staat in de OP maar daar lijkt ie zwart door het licht denk ik. Op mijn nagels is ie echt donker glanzend grijs dus niet muis grijs of mat
pi_73890027
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Oblivion het volgende:
Nu de rest nog
?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:44:15 #195
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73890131
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Oblivion het volgende:
Nu de rest nog
Ik vond het enorm leuk om te zien hoor! Had het misschien wel ff kunnen posten

Sowieso zijn de nagels erg mooi geworden!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73890336
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef MinderMutsig het volgende:
OK, gisteren was dus mijn playdate en wat doe je als je een nagellak playdate hebt? Je maakt over the top nagels:
[ afbeelding ]

Was erg gezellig! En een enorme ravage :
[ afbeelding ]

Close-up van een (let op: een! er is meer!) bak nagellak:
[ afbeelding ]

Toen zijn mijn nagels gedaan. Lekker over the top glittertips met een 3D bloemetje!
[ afbeelding ]

Close-up van het bloemetje:
[ afbeelding ]

Met wie ik die playdate had? Raad eens?
[ afbeelding ]

Herken je ze al?
[ afbeelding ]

Oblivion!
[ afbeelding ]

En het is natuurlijk geen playdate als je zonder nagellak vertrekt dus dit heeft ze daarna met mijn nagels gedaan.
[ afbeelding ]

En wat doe je dan met zo'n 3D bloemetje? Nou gewoon omheen lakken!
[ afbeelding ]
ik wil ook een playdate
leuke creaties
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73890366
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Tammymara het volgende:
ah als ik ook nog even iets mag vragen!
Ik wilde vandaag van die "stripers"halen, van die nagellakjes met zo'n heel dun kwastje waar je zo leuke dingen mee kunt toen (Nadat ik zo'n embossingding/dottingtool ben gaan halen hahahaha)

Kruidvat:Nee
Etos:Nee
Hema:NEE

Waar krijg je zoiets
kruidvat: jawel van essence. ze hebben sowieso paars, zwart, zilver, wit en glitter.
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Net besteld:

Stempellakken:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Plate (ik heb me in moeten houden en maar 1 besteld )
[ afbeelding ]

Glitters
[ afbeelding ]

Ik heb het best bescheiden gehouden toch?

Ow ik ben best voor een ruilhandel, maar ben daarnaast zo'n trut dat ik altijd alles zelf wil houden ook al gebruik ik het nooit mja ik heb geloof ik 1 mintgroen lakje in de aanbieding omdat die zo traag droogt
zijn stempellakjes anders dan gewone lakjes?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73890384
even een vraag voor de kenners

ik kan alle soorten nagellak gebruiken, opi, mac, essence, hema, chanel, maar allemaal chippen ze al na een binnen een dag

wat kan ik hiertegen doen?
pi_73890627
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuke konad. Ik houd wel van dat subtiele.
Wat is dat voor kleur?/
Adore met Platinum silver als stempelkleur
pi_73890649
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef electronique het volgende:
even een vraag voor de kenners

ik kan alle soorten nagellak gebruiken, opi, mac, essence, hema, chanel, maar allemaal chippen ze al na een binnen een dag

wat kan ik hiertegen doen?
Basecoat, goede topcoat en het eerste laagje kleur en de topcoat ook langs het randje van je nagel lakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')