Nehhh... dat gaat m niet worden denk ik..quote:
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nehhh... dat gaat m niet worden denk ik..
Punt 1: ik heb maar een zeer karige bijdrage. Punt 2: ik ken jullie heul niet en ik ben best wel veel verlegen...Punt 3: Noord Holland, weet je hoe ver!!
(edit: ik weet inmiddels wel hoe ver... ruim 160 KM!!)
Net Stompetorenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Net boven...![]()
Ov is niet goed hier, maar ik heb mijn bolide! Kan je overal hier de buurt ophalen, geen probleem.
Geen argument, wij hebben meer dan zat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Punt 1: ik heb maar een zeer karige bijdrage.
Nahja, wat denk je dat we je opvreten! ?quote:
Punt 2: ik jullie heul niet en ik ben best wel veel verlegen...![]()
Okay, goed punt, maar Nederland is toch niet zo groot?quote:Punt 3: Noord Holland, weet je hoe ver!!
Hier komt niet eens een bus...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Net Stompetoren, of heb je zelfs geen bus een paar x per dag?
Tof, count me in dan, lijkt me leuk.
Ik kan wel koken, maar aangezien er hier altijd wel 1 of 2 zijn die 'dat lust ik niet
' roepen durf ik niets te zeggen over de kwaliteit
.
Ver. Dat vind ik het beste excuus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Punt 1: ik heb maar een zeer karige bijdrage. Punt 2: ik ken jullie heul niet en ik ben best wel veel verlegen...Punt 3: Noord Holland, weet je hoe ver!!
(edit: ik weet inmiddels wel hoe ver... ruim 160 KM!!)
Geen bus..quote:
Haha, ik vond het al zo stom dat de bus hier zo weinig reedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen bus..![]()
Lekker rustig..![]()
(We hebben 450 inwoners..)
Ja, het dorpje verderop komt ie (nog kleiner dorpje...), maar goed dan moet je alsnog een stief kwartiertje lopen.
Klopt! En dan zit je zo in Belsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht dat jij in Tilburg woonde Lindytje...
ja eens, zo'n hele donkere kleur staat mooier bij niet heel lang nagelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
@MissJ: dit is nou typisch zo'n kleurtje dat heel leuk staat op korte nagels! Ik zou er bijna mijn nagels korter voor vijlen zodat ik ook weer lekker aan de heel donkere kleuren kan.
Doe ik!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef Oblivion het volgende:
Laat het maar bezinken en we kijken wel of er animo voor is, ondertussen fröbelen MiMu en ik wel door!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja eens, zo'n hele donkere kleur staat mooier bij niet heel lang nagels![]()
Nou doe eens een keer gek en vijl je nagels![]()
quote:Oblivion ik vind je Burberry nagels echt onwijs cool! Hoe krijg je die lijntjes zo strak joh, echt knap.
quote:enne nageldate/meeting, leuk leuk leuk, wil ik bij zijn!
Dan ga ik jullie Konad proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leer/ondek nog elke dag foefjes en leuke dingen!Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Alleen daarom is het al leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:26 schreef MissJ het volgende:
enne nageldate/meeting, leuk leuk leuk, wil ik bij zijn!
Dan ga ik jullie Konad proberen
Niet om te spammen maar.... Hier al gekeken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Tammymara het volgende:
ah als ik ook nog even iets mag vragen!
Ik wilde vandaag van die "stripers"halen, van die nagellakjes met zo'n heel dun kwastje waar je zo leuke dingen mee kunt toen (Nadat ik zo'n embossingding/dottingtool ben gaan halen hahahaha)
Kruidvat:Nee
Etos:Nee
Hema:NEE
Waar krijg je zoiets
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef PartyHardy het volgende:
Ik twijfel om ongeveer dezelfde redenen als lindytje..
Woon in de buurt van Eindhoven Helmond en vind het ook best spannend zoiets..
En ik geloof dat ik wat jonger ben als de meeste hier (al is dat niet echt een goede reden misschien)
Omdat ze op de foto's vrij bol lijken. En als natuurlijke nagels zo bol zijn (ik weet dus niet of de jouwe echt bol zijn), kan dat wijzen op longklachten. En verder ben ik gewoon heel nieuwsgierig aangelegdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]Halloween kleur!
[..]
Kijk eens aan, daar komen de nageltjes!![]()
[..]
Ik heb al 20 jaar kunstnagels, hoezo?![]()
Okay, creatie van vanavond....![]()
MiMu haar grijs...![]()
En mijn eigenste burberry...![]()
(goed gejat van youtube.. )
Zit nog rood naast, maar durf even geen watje vast te pakken...![]()
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En natuurlijk mijn 10 andere vriendjes...![]()
[ afbeelding ]
Nu nog lingerie van burberry..![]()
Nah toch maar niet..
Ik heb er ook heel erg aan moeten wennenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef DarkElf het volgende:
wat een mooie creaties maken jullie allemaal
Laatst zelf een mijn nagels gelakt maar het is toch niets voor mij denk ik... hoewel; ś avonds vind ik het wel mooi staan maar overdag vind ik het zo... opvallend... misschien is het wennen maar goed.. misschien is het ook niets voor mij..
Definieer niet mooie nagels...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Mag je ook naar de meet komen als je niet zo'n mooie nagels hebt?
Hier 21 jaar en ook uit Noord-Brabant
Kwestie van wennen, denk ik...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef DarkElf het volgende:
wat een mooie creaties maken jullie allemaal
Laatst zelf een mijn nagels gelakt maar het is toch niets voor mij denk ik... hoewel; ś avonds vind ik het wel mooi staan maar overdag vind ik het zo... opvallend... misschien is het wennen maar goed.. misschien is het ook niets voor mij..
Nu die eerste foto;s met burberry die zijn echt heel fout genomen. Echt niet goed..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat ze op de foto's vrij bol lijken. En als natuurlijke nagels zo bol zijn (ik weet dus niet of de jouwe echt bol zijn), kan dat wijzen op longklachten. En verder ben ik gewoon heel nieuwsgierig aangelegd
Sowieso misvormde duimenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Definieer niet mooie nagels...![]()
HA! Dat kan je niet, want die zijn er gewoonweg niet, valt altijd wel wat van te maken.
Oh je bedoeld hamerduimen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso misvormde duimenhele platte brede duimnagels (zit in de familie) waardoor ik ook nooit nepnagels op kan
En op het moment een zielige korte nagel terwijl de rest toch best mooi lang is
Maar je hebt gelijk
Leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:31 schreef mmascha het volgende:
Ik kan me denk ik niet lang meer inhouden. Ik wacht niet meer op het setje van het Kruidvat dat toch niet komt. hoop ik dan maar
Ik heb nu in mijn winkelmandje:
-3 stempelsetje(ik weet nog niet welke ik wil)
-plate m66![]()
-een zilveren stempellakje
Nu eens puzzelen welke combi het goedkoopst is. Bij het ene setje zitten meer lakjes en plates.
Of misschien toch vandeweek eerst maar eens bij de kapper in de buurt neuzen. Die schijnt het ook te hebben.
*twijfeltwijfel*
Ow, bedankt voor de tip! Ik heb gelukkig nog niet besteld. Wacht even af wat meneer ervan zegt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Leukveel plezier ermee! Het is echt verslavend. Ik zou alleen het zilveren stempellakje niet nemen om mee te beginnen (of helemaal niet zelfs) die zie je bijna niet
.. op welke lak dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |