Nope!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kruidvat: jawelvan essence. ze hebben sowieso paars, zwart, zilver, wit en glitter.
mnahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nope!
Niet bij mijn kruidvat,Heb wel een kwartier staan zoeken maar nergens te vinden,alleen gewone lakjes
Ja. Ik weet ook niet precies hoe dat zit. Maar eigenwijs als ik ben heb ik geprobeerd te stempelen met een gewone rode lak, maar die dekte niet goed en stempelde ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kruidvat: jawelvan essence. ze hebben sowieso paars, zwart, zilver, wit en glitter.
[..]
zijn stempellakjes anders dan gewone lakjes?
maar welke top en basecoat dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Basecoat, goede topcoat en het eerste laagje kleur en de topcoat ook langs het randje van je nagel lakken.
Ik vind nubar diamont een erg fijne topcoat maar die combineert niet goed met iedere nagellak, het hangt er dus ook heel erg vanaf wat voor nagellak je gebruikt. Moet het budget dan zou ik gaan voor de high shine quick dry topcoat van catrice. Als basecoat gebruik ik een ridgefiller van de Etos.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:15 schreef electronique het volgende:
[..]
maar welke top en basecoat dan?
want ik heb het natuurlijk wel al geprobeerd
Ja kan op veelsieraden.nl (bijna) alle plates bekijken!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef FijieStar het volgende:
Hej allemaal,
weer véél mooie nageltjes!!
Had een vraagje (ik denk dat MinderMutsig er al eens iets had over gezegd, in één van de eerdere forums maar kan niet meer vinden dus dacht ik vraag het eens) Je weet zo dat konad setje waar je zelf je plates kan kiezen... Welke plates zijn het interessants?
Of kan ik ergens de verschillende plates bekijken?
*Aanpassing* Jup kan ze dus bekijkenheb net gevonden (ben toch zo ongeduldig)
Maar jullie mogen mij ng steeds jullie favoriete plates melden
Thanksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Hihihi, ik was aan het mopperen ja...![]()
![]()
Ik dacht dat ik al redelijk wat geduld had gehad, maar ik zal de volgende keer nog een peukje extra roken voordat ik de topcoat er overheen gooi!
En mooi gekonad!
ING?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef es70 het volgende:
Obli & MM: Da's vast een heel leuk avondje geweest, gezien de 'rommel' (lekker vanalles proberen).
Die Burberry.
Zo'n bloemetje of andere 'dikkere hokuspokus', valt/stoot dat niet heel snel van je nagels
.
Ik weet niet meer wie er mopperde over het uitlopen van de Konad, Lindytje? Ik had gister hetzelfde (met 'ordi' topcoat weliswaar). Mijn wederhelft denkt mee met de 'lakprobleempjes' (ain't that cute
) en die bedacht dat de afdruk langer laten drogen wellicht zou schelen. En dat doet het
.
In de kleuren van de baas:
[ afbeelding ]
En een manier om de parelmoer stempellak beter te verwerken (nog niet zo goed als de gewone jammer genoeg) komt ook uit zijn koker. De lak iets langer laten indrogen op de plate voor je 'm afschraapt, ipv het vrij rappe werken met de gewone stempellak.
koop gewoon een mooie paars bij Kruidvat. En haal een zilverglitter en evt. een rode/paarse glitter, paars als basis, dan zilver en roodglitter in twee lagen erover. Dan heb je bijna een holo effectquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
Leuke kleur ES, lekker vrolijk
Heb jij een tip voor een goedkoop paarsje Puckzzz? Ik heb niet zoveel tijd om weg te gaan eigenlijk.. Ik zoek zoiets:
[ afbeelding ]
Dit is China Glaze Grape Juice en die vind ik echt![]()
Bloempjes en vlindertjes zijn helaas niet wit meer, maar geel verkleurd?Ik snap er niks van. Beetje apart effect ook met die groene lak zo
![]()
Sorry voor de smiley overload
Nee hoor, zit muurvast. De enige manier om het er af te krijgen is wegvijlen. Nadeel is wel dat ik mezelf nu steeds achter mijn oor kras als ik mijn haar aan de kant doe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef es70 het volgende:
Zo'n bloemetje of andere 'dikkere hokuspokus', valt/stoot dat niet heel snel van je nagels
.
Je kan bij dat setje geloof ik twee of drie plates kiezen toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef FijieStar het volgende:
Hej allemaal,
weer véél mooie nageltjes!!
Had een vraagje (ik denk dat MinderMutsig er al eens iets had over gezegd, in één van de eerdere forums maar kan niet meer vinden dus dacht ik vraag het eens) Je weet zo dat konad setje waar je zelf je plates kan kiezen... Welke plates zijn het interessants?
Of kan ik ergens de verschillende plates bekijken?
*Aanpassing* Jup kan ze dus bekijkenheb net gevonden (ben toch zo ongeduldig)
Maar jullie mogen mij ng steeds jullie favoriete plates melden
Die heb ik zaterdag gekochtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
Leuke kleur ES, lekker vrolijk
Heb jij een tip voor een goedkoop paarsje Puckzzz? Ik heb niet zoveel tijd om weg te gaan eigenlijk.. Ik zoek zoiets:
[ afbeelding ]
Dit is China Glaze Grape Juice en die vind ik echt![]()
Bloempjes en vlindertjes zijn helaas niet wit meer, maar geel verkleurd?Ik snap er niks van. Beetje apart effect ook met die groene lak zo
![]()
Sorry voor de smiley overload
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef es70 het volgende:
Obli & MM: Da's vast een heel leuk avondje geweest, gezien de 'rommel' (lekker vanalles proberen).
Die Burberry.
.
Ik weet niet meer wie er mopperde over het uitlopen van de Konad, Lindytje? Ik had gister hetzelfde (met 'ordi' topcoat weliswaar). Mijn wederhelft denkt mee met de 'lakprobleempjes' (ain't that cute
) en die bedacht dat de afdruk langer laten drogen wellicht zou schelen. En dat doet het
.
In de kleuren van de baas:
[ afbeelding ]
En een manier om de parelmoer stempellak beter te verwerken (nog niet zo goed als de gewone jammer genoeg) komt ook uit zijn koker. De lak iets langer laten indrogen op de plate voor je 'm afschraapt, ipv het vrij rappe werken met de gewone stempellak.
Kijk eens aan, daar komen de nageltjes!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Net gedaan![]()
Lijkt zwart, maar is in het echt niet gitzwart, maar meer antraciet/zwart, ik vind um mooi
Ik ben trouwens niet zo van de onwijs wilde nagels met heftige prints, heb het ook nooit zelf geprobeerd, maar vind jullie gekonadte nagels enzo wel onwijs cool met al die prints!
Ik zou dan weer wel panterprint nagels willen ofzo, lekker ordi![]()
Ik heb al 20 jaar kunstnagels, hoezo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef Sjeen het volgende:
Obli, zijn jouw nagels natuurlijk of heb je gel/acryl erop?
Hoeveel heb je eigenlijk ongeveer nodig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:
Wat GAAAAF Obli! *saved*.
Als je nog wat hebt liggen hou ik me altijd aanbevolen, maar anders ga ik naar de lapjesmarkt![]()
quote:
Valt me ook alles mee, ik heb niet zoveel met de kleur oranje doorgaans. Er zit een glittertje in dat op de foto niet echt overkomtquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hoor, zit muurvast. De enige manier om het er af te krijgen is wegvijlen. Nadeel is wel dat ik mezelf nu steeds achter mijn oor kras als ik mijn haar aan de kant doe.![]()
Mag je ons allemaal burberry nagels maken en dan gaan we daarna golfen op de country club.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef Oblivion het volgende:
Mooi party hardy!![]()
Enne we kunnen wel een nagelmeet houden..![]()
Ik ben voor...
Hebben hier genoeg ruimte. (Wel noord holland)![]()
Frunniken en pielen...
Zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eigenlijk ongeveer nodig?
Ik laat het je overmorgen wel even weten hoe of wat...
Noord-Hollandquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef Oblivion het volgende:
Mooi party hardy!![]()
Enne we kunnen wel een nagelmeet houden..![]()
Ik ben voor...
Hebben hier genoeg ruimte. (Wel noord holland)![]()
Frunniken en pielen...
Pfff dat is voor het gepeupel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en die lelijke Japanse dingen he.... dan kun je toch echt helemaal NIKS meer doen met je nagels/handen?!
Hoe gaan die mensen naar de WC, hoe maken ze hun knoop weer dicht, hoe halen ze iets uit hun tas zonder dat je de halve inhoud er aan de nagels mee uit trekt?![]()
Ik snap er niks van
Hahaha! (en wij dachten ongeveer hetzelfde, zie ik net!)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Pfff dat is voor het gepeupel.Echte prinsesjes doen dat soort dingen niet zelf maar hebben daar mensen voor.
Whehehe, ik golf ook nog...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mag je ons allemaal burberry nagels maken en dan gaan we daarna golfen op de country club.
Welke kleur had je? De oranje heb ik eigenlijk alleen een tweede laagje gegeven voor 't mooie...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef MinderMutsig het volgende:
@es: ik had bij dat merk dat ik bij het eerste laagje dacht dat het een miskoop was. Het is net waterverf!![]()
Maar na twee of drie laagjes is het gewoon helemaal goed dekkend.
Ik vind dat over the top 3d spul eigenlijk best grappig, ik heb alleen niet de luxe dat ik hele dagen op mijn kont kan zitten niks doen en ik heb ook geen hulp in huis die me naar de wc wil helpen omdat ik zulke nagels heb dus het moet maar niet.
Klopt, ik zit boven Alkmaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Noord-Holland. Denk dat jij nog een stuk 'hoger' zit als/dan (damn, dat leer ik echt nooit
) ik.
Ook je teennagels geburberried
.
@Party: Wat een verschil een lamp al niet kan maken. 2 kleuren voor de prijs van 1
. Mooi
.
Je hoort van me!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk. Ik heb geen idee eiks, maar we willen er 2 bankjes mee bekleden, maar als het niet lukt is dat ook goed hoor, vind het al lief dat je aan me denkt, en stel dat het er gewoon ligt en je mamsie doet er niks meer mee dan ben ik er blij mee
.
Mwah, naar de wc gaan zou ik eigenlijk wel graag uitbesteden als dat konquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha! (en wij dachten ongeveer hetzelfde, zie ik net!)
Ik ga toch liever gewoon zelf naar de wc en zulks
Boven Alkmaar is nog een heleboel tot Den Helderquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, ik zit boven Alkmaar.
Maar is toch wel te doen? Are you in?
Ik wel, ze doen aan de binnenkant een dubbelzijde tape zodat het goed blijft zitten voor 1 avond en gaan dan uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en die lelijke Japanse dingen he.... dan kun je toch echt helemaal NIKS meer doen met je nagels/handen?!
Hoe gaan die mensen naar de WC, hoe maken ze hun knoop weer dicht, hoe halen ze iets uit hun tas zonder dat je de halve inhoud er aan je nagels mee uit trekt?![]()
Ik snap er niks van
Oh Obli moet je je eens voorstellen hoeveel nagellak en nagelspullies we allemaal mee kunnen spelen als er nog meer mensen komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, ik zit boven Alkmaar.
Maar is toch wel te doen? Are you in?
Net boven...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Boven Alkmaar is nog een heleboel tot Den Helder. Als het te doen is met OV lijkt 't me erg leuk
.
Ja, lijkt me heel leuk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh Obli moet je je eens voorstellen hoeveel nagellak en nagelspullies we allemaal mee kunnen spelen als er nog meer mensen komen!![]()
Dan kunnen de mensen die twijfelen over konad het zelf eens proberen, of kleurtjes die je misschien wilt kopen uitproberen. Leuk!
U bent niet van de partij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, dan wil ik wel foto's zien van de hele nagellakcollectie van jullie allemaal bij elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |