abonnement Unibet Coolblue
pi_72387368
Een paar foto's uit het vorige topic:

De nail-artkunsten van Guess.


Creatief met stipjes van mij:



De Konad skills van Loqi:



en Guess.


Mooie roze nageltjes van Pencile


en Zonnebril


Mooi blauw van snowqueen911


De Funky French Manicures van maartjeh


En Puckzzz



De prachtige nagels van snkr-xxx



Handige linkjes:
www.naildesigneurodiscount.nl Goedkoop met nailartspulletjes en materiaal voor kunstnagels.
www.konadnail.nl Voor o.a. Konad plates, polish en China Glaze.
http://www.chez-delaney.com/delaney.html Voor Konad en Fauxnad (nep Konad plates)
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique Voor o.a. Nfu Oh nagellak, nu met 15% korting!

Nail-art ideeën:
http://nail-art.manucure.info/
http://www.himenail.com/nailartgallery/index.html
http://naildolly.com/tutorial.aspx
http://www.schmucknaegel.de/index_english.php

Nagel gebroken? Fix it MacGyver style!

[ Bericht 43% gewijzigd door MinderMutsig op 03-09-2009 00:45:32 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72387612
Leuk, ik kijk weer mee en binnenkort ook mee friemelen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72387683
Tvp van een ex-nagelbijtende-nagellak-noobie.
Geen idee wat ik met die dingen aanmoet nu ik ze eenmaal heb.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_72387893
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:18 schreef Skaai het volgende:
Mijn linkerhand is altijd mooier gelakt dan rechts. .
Heb afgelopen weekend hele kekke kleurtjes gekocht in Liverpool, ik baal alleen dat ik er weinig mee kan expirimenteren omdat ze het op mijn werk niet accepteren. Ben nu 2 weken vrij, heb er een mooie donkerblauw op zitten, afgelopen weekend fluoricerend rood ja .
Dus we kunnen heel veel foto's verwachten?
De oplossing voor het links-rechtsprobleem is veel oefenen en bijwerken met een kwastje met aceton.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb ze vandaag zwart gelakt.
Vond ik beetje donker dus ik doe er lichtblauw glitter overheen.Komt mijn man thuis, zegt ie "waar heb je die groene lak vandaan??" Groen?? Ja het is echt donkergroen geworden terwijl de glitter toch echt blauw is
Ze gebruiken soms de meest vreemde basiskleuren voor een nagellak die heel leuke effecten kunnen geven als je ze over elkaar gebruikt of mengt.
Deze heeft bijvoorbeeld een zwarte basis!

http://drfrankenpolish.wo(...)st-shuttle-to-pluto/

@Janetje: lakken natuurlijk!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72388158
Hoi, ik lees ook even mee!

Nog bedankt voor de tips trouwens Guess. en MinderMutsig, ik ga er morgen mee aan de slag als ik een nieuwe kleur er op smeer!
pi_72388372
*poets
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 3 september 2009 @ 01:25:26 #7
158452 IQM
I am the one
pi_72388423
Ik wilde even denigrerend c.q. sarcastisch doen over nagellak, omdat ik het een nutteloze en een de vrouw minder mooi makende uitvinding vind, maar dan zou ik wekenlang moeten aankijken tegen dit topic in MyAT en daarbij vind ik Bob. lief .
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_72388756
quote:
Op donderdag 3 september 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
Ik wilde even denigrerend c.q. sarcastisch doen over nagellak, omdat ik het een nutteloze en een de vrouw minder mooi makende uitvinding vind, maar dan zou ik wekenlang moeten aankijken tegen dit topic in MyAT en daarbij vind ik Bob. lief .
Aw, je bent een snoesje.

En vind je het echt helemaal nooit mooi? Ik hou er ook niet van als nagels al te flashy en lang zijn, maar een beetje subtiel vind ik het wel tof.
pi_72388772
quote:
Op donderdag 3 september 2009 01:20 schreef Mirjam het volgende:
*poets
fuck
pi_72388825
pi_72388945
quote:
Op donderdag 3 september 2009 02:22 schreef MF het volgende:
[ afbeelding ]
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 3 september 2009 @ 05:56:48 #12
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72389234
Dank je voor de MacGuyver link MinderMutsig

En voor de wildgroei van mannen in dit topic:
Jullie mogen ook meelakken hoor!
Knoei
pi_72389403
Haa een vers deel

De meeste mannen die ik ken, worden ook niet echt blij van nagellak, ze vinden het vooral tijdverspilling. Al moet ik zeggen dat ik een aantal metro vriendjes heb die er soms echt complimentjes over maken . Smaken verschillen he
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef Janetje het volgende:
Tvp van een ex-nagelbijtende-nagellak-noobie.
Geen idee wat ik met die dingen aanmoet nu ik ze eenmaal heb.
Ik heb vroeger ook extreem nagelgebeten, van m'n nagelbed was niks meer over. Toen ik ze liet groeien wist ik ook niet zo goed hoe en wat. Zou zeggen: verzorg ze lekker, beetje vijlen, nagelriem olie + dagcreme. En dan kun je altijd nog gaan lakken. Wel altijd netjes basecoat erop, en dan een kleurtje (wat ik dus de helft van de tijd niet doe = gele nagels ). En dan heel veel foto's maken en hier posten natuurlijk
  Jubileum moderator donderdag 3 september 2009 @ 08:51:46 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72390172
Ik ben niet zo van het nagellakken, maar heb wel sinds een weekje een Konad setje
[creatieve tvp dus]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72393347
Ik moet het nog bijwerken maar was weer eens te snel met een foto maken (die randjes onderaan) en dan hebben we nog die deuk in die ene nagel,terwijl de lak er al úren opzat en ik dus echt wel dacht dat ie droog was!

Ik moet ze weer vijlen en knippen,zijn nu echt te lang maar juist omdat ik deze week nog vakantie heb en ik die zwarte nog nooit gebruikt had heb ik dat nu even gedaan, volgende week gaat er weer een stuk af en op kortere nagels vind ik dit niet mooi

  donderdag 3 september 2009 @ 11:24:02 #16
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72393559
Leuke OP
Niet netjes maar de kleur is wel mooi Tammy
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72393658
Ik weet het hahaha, Ik moest mijn man een foto laten maken en ik kreeg het niet netjes voor hij weg was, dus dan maar een foto van niet netjes en bijwerken als hij weg is.De kleur is overigens wat ik in het andere topic zei,Zwart met blauwe (??) glitters. Dus eerst zwart en dan die glitters.

En ik zie nu op de foto dat die ene nagel vierkant lijkt terwijl ie net zo rond is als de rest..Wat idioot
pi_72394510
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:49 schreef MinderMutsig het volgende:

@Janetje: lakken natuurlijk!
Dat heb ik al een aantal maal geprobeerd, maar dan is m'n kleurtje weer niet dekkend, en wanneer ik er als het droog is een tweede laagje op wil doen, ziet m'n vinger eruit alsof 'the blob' mijn vinger heeft opgegeten, uitgespuugd en er vervolgens met zijn 'blob-mobiel' achteruit overheen gereden is.

Maar ik las eerder; oefenen, oefenen, oefenen.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:19 schreef snkr-xxx het volgende:

Ik heb vroeger ook extreem nagelgebeten, van m'n nagelbed was niks meer over. Toen ik ze liet groeien wist ik ook niet zo goed hoe en wat. Zou zeggen: verzorg ze lekker, beetje vijlen, nagelriem olie + dagcreme. En dan kun je altijd nog gaan lakken. Wel altijd netjes basecoat erop, en dan een kleurtje (wat ik dus de helft van de tijd niet doe = gele nagels ). En dan heel veel foto's maken en hier posten natuurlijk
M'n nageltjes waren vrij broos, dus ik heb er af en toe wat herome opzitten+bijbehorende verzorging.
M'n nagels hebben op het moment alweer een acceptabele lengte (afgezien van de afgebroken ringvingernagels).

Heb je misschien een tip voor een beetje fatsoenlijke vijl? Heb al een paar keer een nagel vernield met een te grove vijl..
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:15 schreef Tammymara het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een geweldig kleurtje! Welke is dat?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_72395795
Ik ben ook een nagelbijter geweest. Ik vrat echt alles! Nagels, velletjes rond je nagels, nagelriemen.
Zo zagen mijn stompjes er een paar jaar geleden nog ongeveer uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto van internet.

De oplossing voor mij:
- nagelversterker zonder formaldehyde e.d. Dus gooi die Herome maar de deur uit want die is veel te duur en bevat al die nare rottige chemicaliën die je nagels ontzettend uitdrogen waardoor ze toch weer gaan brokkelen en breken. Gewoon een goedkope is prima, Essence verkoopt SOS nailsavers nagelverharder en Grow Activator die ik allebei best prettig vind.

- Trind nagelriembalsem Is ook duur (¤13,95 bij de Etos) maar het is echt wonderspul. Dagelijks of meerdere keren per dag smeren en zachtjes inmasseren rondom je nagel (ook aan de onderkant ) waarbij je met je vingers ook gelijk je nagelriemen een beetje terugduwt en wondjes, harde velletjes, losse velletjes e.d. verdwijnen als sneeuw voor de zon. En het is niet vet dus in principe kan je er gewoon overheen lakken als het eenmaal is ingetrokken.

- Een glazen of kristallen nagelvijl. Dit is echt dé toptip! Ze zijn er in verschillende prijsklasses. Die van mij komt van de DA en zit in een kitscherig zwart fluwelen hoesje en heeft een kitscherig patroontje in strass steentjes op het handvat. Ze zijn meestal even wat duurder dan een metalen maar ze gaan ook je leven lang mee als je ze niet laat vallen en je bij aanschaf oplet dat het vijlgedeelte er echt uit gezandstraald is en niet een laagje is dat erop gespoten is. Even voelen dus.

- Een á twee keer per week je handen scrubben met zout en olijfolie. Gewoon een bultje zout op je handpalm, olijfolie er overheen gieten en dan smeren en wrijven en vooral ook weer je nagels niet vergeten. De olie even in laten trekken en dan met lauw water en zeep afspoelen.

- Nagellakremover zonder aceton gebruiken want dat droogt je nagels enorm uit. Aceton gebruik ik eigenlijk alleen om glitternagellak te verwijderen.

- Nagels voor het opnieuw lakken niet weer bewerken met aceton om ze schoon en vetvrij te maken maar een watje met wat huis-tuin-en-keukenazijn gebruiken.

- Niet, nooit, never, niente met iets onder je nagels porren maar je handen wassen, desnoods weken en dan met een nagelborsteltje de prut verwijderen. (Obli )

En verder maakt het niet zoveel uit waar je mee smeert, áls je maar smeert. Essence nagelriemcrème, Kruidvat nagelriemcrème met laurier, handcrème, zoek gewoon iets wat je zelf prettig vindt. Zelf vind ik handcrème op glycerinebasis drie keer niks. Trekt niet goed en snel in en laat een nare film achter op je handen die je er alleen maar afkrijgt door je handen te wassen.
Pas ook op met nagelriemolie, het ruikt vaak heerlijk maar uiteindelijk droogt het je huid juist weer uit. Mag dus af en toe voor de lol maar niet te vaak.

Als basis zou ik beginnen met de aanschaf van een glazen vijl, de Trind nagelriembalsem, een nagelversterker zonder troep (bijvoorbeeld van de Essence), een niet te vette handcrème die snel intrekt zodat je ook echt regelmatig wílt smeren (Vaseline hand&Nail lotion bijvoorbeeld) en een ordinaire pot uiercrème voor 's nachts.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72395910
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben ook een nagelbijter geweest. Ik vrat echt alles! Nagels, velletjes rond je nagels, nagelriemen.
Zo zagen mijn stompjes er een paar jaar geleden nog ongeveer uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto van internet.
Ieeeeee...
Ja, zo zien die van m'n moeder er ook uit
Ik beet 'alleen' nagels, dus geen loshangende velletjes en dingetjes.
quote:
-enorm veel info-
Zo te zien ga ik zo even naar de etos
Dank je voor alle info!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_72396089
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:
- Niet, nooit, never, niente met iets onder je nagels porren maar je handen wassen, desnoods weken en dan met een nagelborsteltje de prut verwijderen. (Obli )
Ik zat trouwens wel met veel plezier onder m'n nagels te porren met de daarvoor bestemd lijkende kant van m'n nagelknippertje (knippen, ongetwijfeld ook weer zo'n doodzonde )
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_72396736
@Tammymara: welke nagellak heb je daarvoor gebruikt?
Nagellakken met verschillende samenstellingen willen nog wel eens op vreemde manieren op elkaar reageren en dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat het niet goed droogt en dat je ineens die verkleuring hebt. Ik hoop dat je een goede basecoat gebruikt hebt want dat is meestal ook een garantie voor gele nagels. Dat vreet zich dan overal doorheen.


En nu is het weer tijd voor foto's!

Mijn kastje met nagelspullen


Mijn gelnagelspullen (tjek ook mijn kekke sloffen ) Hoort natuurlijk ook nog een UV lamp bij maar die zit alweer in de doos.


Nagellakjes


Nailartspulletjes


Met o.a. acrylverf, een setje kwasten, konad en konad special polishes, afplaktape, verschillende scharen en dotting tool.


En een close-up van het bakje met bling


En omdat ze echt té schattig zijn een paar close-ups van een flesje Nfu Oh

Voorkant


Achterkant


Bovenkant
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72396766
oh, die laatste lak is mooi!
waar komt die vandaan?
en wat veel spullies
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72397180
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
@Tammymara: welke nagellak heb je daarvoor gebruikt?
Nagellakken met verschillende samenstellingen willen nog wel eens op vreemde manieren op elkaar reageren en dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat het niet goed droogt en dat je ineens die verkleuring hebt. Ik hoop dat je een goede basecoat gebruikt hebt want dat is meestal ook een garantie voor gele nagels. Dat vreet zich dan overal doorheen.


En nu is het weer tijd voor foto's!

Mijn kastje met nagelspullen
[ afbeelding ]

Mijn gelnagelspullen (tjek ook mijn kekke sloffen ) Hoort natuurlijk ook nog een UV lamp bij maar die zit alweer in de doos.
[ afbeelding ]

Nagellakjes
[ afbeelding ]

Nailartspulletjes
[ afbeelding ]

Met o.a. acrylverf, een setje kwasten, konad en konad special polishes, afplaktape, verschillende scharen en dotting tool.


En een close-up van het bakje met bling
[ afbeelding ]

En omdat ze echt té schattig zijn een paar close-ups van een flesje Nfu Oh

Voorkant
[ afbeelding ]

Achterkant
[ afbeelding ]

Bovenkant
[ afbeelding ]
Geil!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72397360
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Mirjam het volgende:
oh, die laatste lak is mooi!
waar komt die vandaan?
en wat veel spullies
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique Ze geven nu 15% korting!
Dit was nr 61, ik heb ook 65, 50, 52,55 en 235 gekregen.

Oh en deze was ik nog vergeten! De gebruiksaanwijzing bij mijn gelsetje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')