ik heb dat ook heel veel! ik heb heel veel effen lakken op met glitters enzo zonder konad omdat ze zo vreselijk mooi zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:03 schreef Linnie20v het volgende:
@ Tegan, die man matte van China Glaze is alleen voor een matte kale nagel he
De echte matte topcoat van CG is Matte Magic.
Mijn nagels nu, I loooove de kleur!! In het echt issie veel mooier though
Ik wil nu zelfs niet meer stempelen zo mooi vind ik het
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk!
Jouw lief is een Ze? just asking, not intruding...vind het tof!
ik kreeg er gisteren ook al 8 binnen, is 12 in 2 dagen niet genoegquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, yay voor Atlantis!!
Ik zie maar 4 lakjes, is dat alles?![]()
whehe
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, yay voor Atlantis!!
Ik zie maar 4 lakjes, is dat alles?![]()
whehe
ik ook niet, ik heb trindquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:57 schreef Mirjam het volgende:
ohjee, ik heb nog nooit bubbels gehad met een topcoat
mooi hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ook niet, ik heb trind![]()
[ afbeelding ]
hij is echt uber rozemét glitters, mijn ultieme meisjesdroom
![]()
ja ik ben helemaal whiii als ik glitters zie, ik heb nu atlantis voor me neus staan want hij is zooooo glitterigquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mooi hoorik ben echt glitterfreak
Ik word ook opgewonden van Thunderbirdquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja ik ben helemaal whiii als ik glitters zie, ik heb nu atlantis voor me neus staan want hij is zooooo glitterig![]()
ik ga nu ink suede eraf halen, al is hij niet echt mat meermaar ik las dat dat dus kan komen door water (handen wassen) maar maakt niet uit hij is nog steeds mooi, ik ga nu thunderbird op doen, mannen schijnen opgewonden worden van rood
Next best thing na ruby pumps: Rimmel 60 seconds movie star!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Mirjam het volgende:
atlantis heb ik hier ook staan![]()
weet je wat je moet hebben?
ruby pumps.
soo good
zo'n mooie diepe warme chique geile kleurquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik word ook opgewonden van ThunderbirdDie is uit de Retrodiva collectie en al die lakjes zijn
![]()
Thunderbird is gewoon een geweldige kleur!
mwoaaah i must know!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:16 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje! Ik heb misschien een webshop die Zoya ultra glitter verkoopt gevonden, ben nog in afwachting van een reactie! Maar dan komen ze uit de VS, dat scheelt al enorm qua wisselkoers.. I'll keep you posted!
Ik heb vorige week 7 + 4 + 6 + 2 nieuwe lakjes binnen gekregen op een dag, dus 12 in 2 dagen is nog niet zo ergMoet er wel bij zeggen dat die 7 een bestelling waren van Transdesign en dat ik de rest gewoon in de winkel gekocht heb.. En verder kom ik eigenlijk nooit in de winkel dus ik denk dat we wel kunnen stellen dat dit een uitzonderlijke nagellakdag was
Ja echt zo onwijs mooi.. Bij mijn volgende bestelling bij Transdesign komen 6 flesjes retrodiva mee!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo'n mooie diepe warme chique geile kleur![]()
[ afbeelding ]
rubypumps vind ik ook erg gaaf
True truequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mwoaaah i must know!
ik wil de astra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik had er vorige week al 8 bij transdesign besteld, en de zondag erop (paar dagen later) vond ik dat deze 4 er nog wel bij konden, ik heb het verdiend
Onmogelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
Net de foto's gemaakt. Ik ben écht over mijn houdsbaarheiddatum heen
Nou deze is echt een beetje rozeachtig, niet echt paars, of anders heeeeeel licht paars.. Nummer weet ik niet, ben bij vriendje dus ik kan het ook niet opzoekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:30 schreef Kleintje19 het volgende:
pompous is gaaf![]()
![]()
![]()
k heb ook een grape sorbet maar die lijkt meer paars, maar die van mij is dan al eeuwen oud.. nr 307... welk nr heeft die van jou?
Ik ben zo trots op mezelf dat ik nog steeds niets online heb besteldquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mwoaaah i must know!
ik wil de astra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik had er vorige week al 8 bij transdesign besteld, en de zondag erop (paar dagen later) vond ik dat deze 4 er nog wel bij konden, ik heb het verdiend
jij hebt kracht!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mezelf dat ik nog steeds niets online heb bestelddan is het hek echt van de dam vrees ik
Dat bepalen wij wel, laat zien!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
Net de foto's gemaakt. Ik ben écht over mijn houdsbaarheiddatum heen
Whehe klinkt bekendquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jij hebt kracht!![]()
ik ben zo zwak, ik ga naar scrangie en vervolgens naar ebay of transdesign
Whehe er staat niet voor niets Photoshopgrapherquote:
Die hou ik in de gatenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Oeh! Interessant!
http://theedgeofsanity.org/?p=2674
Vooral voor de mensen die nog geen quick dry topcoat hebben besteld, ik zou dan nog even wachten tot alle 12 topcoats voorbij zijn gekomen.
Ik ben zo tevreden met Nubar diamont dat ik afgelopen week een navulfles van 450 ml heb besteld dus ik laat het even aan me voorbij gaan maar voor anderen kan het handig zijn.
Ben je een banner aan het maken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehe er staat niet voor niets PhotoshopgrapherBen voor de banner heftig aan het retoucheren maar jullie mogen ook het origineel zien hoor
Euhm..jah..maar hoe breed moet dat ding eik?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben je een banner aan het maken?![]()
![]()
Transdesign zegt dat mijn pakje onderweg is!Nog geen mail maar op de site staat het wel met een tracking nummer.
max. 610 pixels breed denk ik, i.v.m forumbreedte?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Euhm..jah..maar hoe breed moet dat ding eik?
glitters glitters!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef Mirjam het volgende:
transdesign!
[ afbeelding ]
van links naar rechts: CG DV8, CG OMG, CG 2NITE, CG mahoganie, seche vite thinner, seche vite quick dry topcoat, CG cowgirl up, CG wagon trail, CG emerald sparkle
maar nu is de vraag, met welke ga ik lakken?![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
Artyfarty shot die ik zelf erg mooi vind
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |