Misschien handig om erbij te melden wat je aan konad spullen hebt dan? Welke plates, welke lakjes e.d.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Tegan het volgende:
Alleen de Konad staat er niet bij.
Heb er een aantal met alleen bloemetjes enzo erop, maar ik gebruik ze toch niet echt vaak genoeg. Iemand interesse?
yep,dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:55 schreef Crientj het volgende:
Boh";{
Dat stempelsetje pakt de meeste lakjes niet.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, Maar de antwoorden:quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er geen last van.![]()
Troubleshooting:
Heb je het stempeltje een beetje gevijld en ontvet voor gebruik?
Wat voor nagellakremover gebruik je om de plate en stempel schoon te maken?
Zit je met je vingers aan de stempel?
Welke lak gebruik je om te stempelen?
Werk je snel genoeg?
Geen stempellak? Ow. Nou dat is nog een hele uitdaging om een lakje te vinden dat goed stempelt. Goh, dan zal de gemiddelde koper zo'n setje snel in de hoek smijten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:06 schreef Tammymara het volgende:
En MMascha, Bij deze setjes zat geen stempellak, Bij die vorige wel maar deze zijn alleen schraper,stempel en plaatje. En ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik ga straks ook Colour and go proberen, Heb ik de meeste van.Moet alleen nog beslissen welke onderkleur......
Reactie van Lief: 'dat moet jij toch ook niet gaan zitten doen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Lindytje het volgende:
Lief is niet blij als ze straks thuis komt.... Ik heb het hele buisje glitters over de grond/bank laten vallen... dat kan ik ook alleen doen...![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:08 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, Maar de antwoorden:
Yep!
Groene fles van kruidvat, geen idee hoe het heet
Nee
Gewone colour and go of van de etos, witte.
Lak op plaatje,schrapen,lak op stempel, lak op nagel zo'n 6 seconden
Eens. Heel mooi kleurtje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zit weer even op de iPhone, proberend alles bij te lezen, maar jemig wat mooi Linnie20v! Moest ik me toch even voor aanmelden om dat te zeggen :-)
Leuk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Reactie van Lief: 'dat moet jij toch ook niet gaan zitten doen...'
Zo zijn mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
(niet zo heel netjes, maar ik vind het idee wel leuk! En het kleurtje roze ook)
Dit waren de glitters op de grond...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het zachtjes gedaan, maar wel zorgen dat je het hele vlak hebt gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:37 schreef Mirjam het volgende:
hoe doe je die stempel precies opruwen?
gewoon met een vijl er een paar keer overheen raggen?
of juist heel zachtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |