abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74390915
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik zie ze soms wel en vaak niet, altijd al gehad met tinypic, waarom dat is, ik weet het niet.
Maar ze kwamen zowaar tevoorschijn.
Hmm, dats weird. ;o
pi_74390963
@ Iedereen, bedankt voor de leuke reacties
Het was even wat werk maar dan heb je wel een leuk foto-overzichtje!!

Geen idee meer wie het vroeg, maar alles is van transdesign, behalve de essence en rimmel lakjes Die had ik nieuw gekocht, maar nog niet laten zien.

@ Puckzzz, die Pink Parka is echt te gek! Echt fel roze neon Mijn moeder dacht dat het een nepnagel was
Essie heb ik op transdesign besteld..daar heb je ook een grote 15ml versie van

[ Bericht 9% gewijzigd door Linnie20v op 04-11-2009 17:15:32 ]
pi_74391089
Mooie nagels Loqi!
pi_74391143
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef DebjeD het volgende:
Hoi

Ik heb laatst ook iets besteld bij transdesign en nu blijft dit er staan bij track & confirm;

Detailed Results:

Into Foreign Customs, November 02, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 02, 2009, 7:33 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 31, 2009, 10:29 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, October 29, 2009, 4:22 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, October 29, 2009

Ik las gisteren dat anderen het pakketje al hadden gekregen en ik heb t rond de dezelfde datum besteld...
Ik wil ze zoooo graag uitproberen (Alle 12 lakjes van CG OMG )
Mijn pakketje was de 26e afgegeven voor verzending! Dus dat is 3 dagen eerder geweest.
Ik had het pakketje gisteren binnen en dan heb jij het vrijdag denk ik?
pi_74391205
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Mijn pakketje was de 26e afgegeven voor verzending! Dus dat is 3 dagen eerder geweest.
Ik had het pakketje gisteren binnen en dan heb jij het vrijdag denk ik?

Oooeeehhh nog 2 daagjes dan hoop ik....

En als ze bevallen ga ik er nog veeeeeeeeeeeeel meer bestellen
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
  woensdag 4 november 2009 @ 17:31:57 #56
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_74391575
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Linnie20v het volgende:
Mooie nagels Loqi!
Dank je wel
Wel erg he, dat ik m'n nagels probeer te matchen met nieuwe kleren

Transdesign was alleen via paypal of niet?
Knoei
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 november 2009 @ 17:33:49 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74391617
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef Loqi het volgende:

[..]

Dank je wel

Nee hoor, doe ik ook Ik ga straks nog naar een vergadering, in zwartgrijze outfit, dus daar heb ik mijn nagels op aangepast
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74391663
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef Loqi het volgende:

[..]

Dank je wel

Je kunt ook met CC betalen
  woensdag 4 november 2009 @ 17:36:04 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74391676
Tvp!!
(ik kan geen 1 foto zien van de vorige pagina trouwens.. bummer)
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 4 november 2009 @ 17:43:13 #60
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74391888

Zo heb ik ze nu, vind het wel leuk
(in het echt vind ik het mooier dan zo op de foto)

Dit had ik ook geprobeerd, gewoon met acrylverf gemengd haha, best grappig maar niks voor mij.
Let niet op de vieze naakte nagels, dat is het resultaat van het verhaal hieronder:

Heb echt moeite gehad mijn vorige nagellak dat rood met glitters eraf te krijgen.. heb 10 minuten gedaan over mijn duimnagel met pure aceton zelfs.. is er geen andere manier? werd er nogal high van..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74391977
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heb ik ze nu, vind het wel leuk
(in het echt vind ik het mooier dan zo op de foto)

[ afbeelding ]
Dit had ik ook geprobeerd, gewoon met acrylverf gemengd haha, best grappig maar niks voor mij.
Let niet op de vieze naakte nagels, dat is het resultaat van het verhaal hieronder:

Heb echt moeite gehad mijn vorige nagellak dat rood met glitters eraf te krijgen.. heb 10 minuten gedaan over mijn duimnagel met pure aceton zelfs.. is er geen andere manier? werd er nogal high van..
Van de week gaf iemand een tip (ik weet niet meer wie het was, sorry ) om wattenschijfjes in nagellakremover te drenken, of iig dat erop te doen. Ik heb dat gedaan en om iedere nagel een wattenschijfje gevouwen, even een tijdje laten zitten en ik kon het er zo afhalen
  woensdag 4 november 2009 @ 17:53:20 #62
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74392211
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:46 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Van de week gaf iemand een tip (ik weet niet meer wie het was, sorry ) om wattenschijfjes in nagellakremover te drenken, of iig dat erop te doen. Ik heb dat gedaan en om iedere nagel een wattenschijfje gevouwen, even een tijdje laten zitten en ik kon het er zo afhalen
Ja ik heb dat ook bij 1 nagel geprobeerd, 3 minuten of zo laten zitten en toen ik het eraf haalde was mijn vinger wit en uitgedroogd, en nog kreeg ik de glitters er niet af.. heb ze er zelfs af proberen te vijlen.. naja met veel geduld is het gelukt, nu is wel de remover op maar het zijn ook van die glitters die ik zelf in een potje heb gegoten dus daar kan het ook aan liggen?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74392469
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Ja ik heb dat ook bij 1 nagel geprobeerd, 3 minuten of zo laten zitten en toen ik het eraf haalde was mijn vinger wit en uitgedroogd, en nog kreeg ik de glitters er niet af.. heb ze er zelfs af proberen te vijlen.. naja met veel geduld is het gelukt, nu is wel de remover op maar het zijn ook van die glitters die ik zelf in een potje heb gegoten dus daar kan het ook aan liggen?
no way! Oh, dan gaat het misschien moeilijker, ik had een glitterlak..

Ik wilde eigenlijk een andere lak op mijn nagels, maar ik vind het te mooi om te verwijderen
pi_74392591
Het is jullie schuld!
Ik had best genoeg aan 5 nagellakjes, maar nu heb ik er 2 van Essence gekocht!
Een zilveren, waar ik al lang naar zocht en een zwarte met glitter. Die glitter valt me iets tegen, maar ik ben er blij mee. En de prijs is belachelijk.

Net zo duur als op de markt in Frankrijk trouwens. Daar heb ik mijn andere lak gekocht en die blijft echt lang zitten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  FOK!fossiel woensdag 4 november 2009 @ 18:05:26 #65
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74392622
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

no way! Oh, dan gaat het misschien moeilijker, ik had een glitterlak..

Ik wilde eigenlijk een andere lak op mijn nagels, maar ik vind het te mooi om te verwijderen
Hmmm ik ben erg benieuwd naar Trapeze uit de Chanel kerstcollectie, maar op scrangie en nailgal staan er nog geen foto's van
Chick on a mission
pi_74392646
Wat heb jij mooie nagels PartyHardy!
Ik wil ook
pi_74392663
oh, hier waren we
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74392803
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hmmm ik ben erg benieuwd naar Trapeze uit de Chanel kerstcollectie, maar op scrangie en nailgal staan er nog geen foto's van

http://1.bp.blogspot.com/(...)pe+v+Trapeze+NPs.jpg

Heb je hier iets aan?
pi_74392941
Mijn bestelling van Transdesign is binnen
Morgen zal ik er foto's van gaan maken, denk dat het beter gaat lukken met daglicht.
Maar het ziet er veelbelovend uit
pi_74393065
Bestelling voor Transdesign nu half klaar :

Seche Vite nagellak remover, basecoat, fastdry topcoat en rode lak

Orly Happily Ever After

Orly Prince Charming

China Glaze Millenium

Nu twijfel ik of ik Millenium uit de Khrome collection moet vervangen door OMG uit de OMG collection:

Want die laatste vind ik ook wel errug gaaf. Ik heb nog geen holo's en eigenlijk ben ik op zoek naar een stempelbare zilveren lak (aangezien Konad zilveren lak altijd op is als ik wil bestellen )

Ik heb in totaal ruimte voor 4 nagellakjes naast Seche, dus eigenlijk kan ik er naast de Orly's nog twee kwijt. Ware het niet dat ik maar één zilverkleurige lak wil bestellen nu.. Advies?
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 18:23:07 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_74393196
Een kruidvat een durrup verder op had een behoorlijke bak met essence troepjes liggen en daar ging 50% korting vanaf en bij de kassa nóg eens 30% er zijn dus 6 lakjes bij gekomen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74393218
http://insideout.topshop.(...)your-fingertips.html

Allemaal mooie nageltjes ;o *Jaloers is.
pi_74393644
Jeumig wat gaat dit snel.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74393752
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Daph_ het volgende:
Bestelling voor Transdesign nu half klaar :

[ afbeelding ]
Seche Vite nagellak remover, basecoat, fastdry topcoat en rode lak

[ afbeelding ]
Orly Happily Ever After

[ afbeelding ]
Orly Prince Charming

[ afbeelding ]
China Glaze Millenium

Nu twijfel ik of ik Millenium uit de Khrome collection moet vervangen door OMG uit de OMG collection:

[ afbeelding ]

Want die laatste vind ik ook wel errug gaaf. Ik heb nog geen holo's en eigenlijk ben ik op zoek naar een stempelbare zilveren lak (aangezien Konad zilveren lak altijd op is als ik wil bestellen )

Ik heb in totaal ruimte voor 4 nagellakjes naast Seche, dus eigenlijk kan ik er naast de Orly's nog twee kwijt. Ware het niet dat ik maar één zilverkleurige lak wil bestellen nu.. Advies?
Ik zou die OMG later een keer bestellen. Die komt namelijk pas echt tot zijn recht in de zon en aangezien we de winter in gaan kan je er dus nu niet echt van genieten.
Bovendien werken de Khrome ook ERG goed met konad dus dan heb je gelijk een heel goede zilveren stempellak.
pi_74394326
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef dieske87 het volgende:
wow wat gaan jullie snel

[ afbeelding ]

Deze vind ik echt super mooi van welke plate is dit weet iemand dat?????
http://www.konadnail.nl/a-7545377/imageplates/m63
pi_74394341
nou ze zitten hoor, errug mooi! ik voel me weer vrouw
ik moest helaas nog een half uur w8en ze was nog bezig, en ik verstond gisteren aan de telefoon toch echt een andere prijs := werd een tikje duurder, als ik dat had geweten had ik acryl genomen, mar verder zijn ze wel errug mooi!
foto's komen zo, ga ze nu uiteraard lakken
pi_74394491
Vanmiddag ff de 30% korting meegegapt .

Show Your Feet - Deep Blue Sea
Show Your Feet - Juicy Orange
French Glam - Rose Glam
Nail Art Tip Painter - Purple Boost

Multi Dimenson - Hottie
Multi Dimenson - Hot Stuff
Multi Dimenson - Late At Night

Ik had ook nog een extra Nail whitening pen gekocht, had er al een die veelvuldig gebruikt werd, en een Multi Dimension All Acess voor een vriendin want bij haar Kruidvat hebben ze die niet. En nog wat gezichtsspul.
Whatever I want.
pi_74394548
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

http://1.bp.blogspot.com/(...)pe+v+Trapeze+NPs.jpg

Heb je hier iets aan?
Mooie subtiele kleurtjes. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74394567
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zou die OMG later een keer bestellen. Die komt namelijk pas echt tot zijn recht in de zon en aangezien we de winter in gaan kan je er dus nu niet echt van genieten.
Bovendien werken de Khrome ook ERG goed met konad dus dan heb je gelijk een heel goede zilveren stempellak.
Thanks, hier kan ik wat mee Ik wist niet dat holo vooral tot zijn recht komt met zonlicht. Dan ga ik Millenium bestellen! Yay! Nu het vierde lakje uitzoeken
pi_74396373
Wow raak nu nog meer verslaafd aan mooie nagels!!! Heb maar besloten zelf mn nagels te gaan stylen en ben zo hier terecht gekomen. Ik moet nog ff alle eerdere topics doorlezen, maar ben nu al helemaal enthousiast!
Zal snel wat foto'tjes maken.

Ehm nog ff voor ik alles door ga lezen he...wil wel heel graag iets bestellen bij transdesign, maar ben toch een beetje huiverig voor die bestelkosten. Dus bestellen, apply flat rate en dan gewoon niet betalen maar wegklikken?? Awel ik ga eerst maar es lezen...
pi_74396744
Ik heb gestempeld En het ziet er leuk uit voor de eerste keer
Morgen even foto's maken, het is nu te donker....Leuk om te doen ook

Kleintje, fijn dat je nagels erop zitten, ben benieuwd naar de foto's!

En zag weer heel wat leuks voorbij komen. Ik ben bang dat ik morgen wéér in het kruidvat te vinden ben..
  woensdag 4 november 2009 @ 19:53:46 #82
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74396758
Epic fail hier.... ik ga morgen toch naar de Kruidvat om lakjes te scoren... 30% moet ik gebruik van maken natuurlijk...
(en ik had mezelf zó beloofd dat ik geen lakjes meer zou kopen voordat ik ze allemaal een keer op had gehad...)
pi_74397139
I love matte !!

Dit is Essence - All Access, middelste vinger alleen matte en de rest gewoon:

Zonder flits

Ingeflitst

En dit is de hele hand matte I love it !

En jajaja ik moet nog ff bijwerken .

[ Bericht 0% gewijzigd door PeRi op 04-11-2009 21:06:09 ]
Whatever I want.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:04:12 #84
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74397152
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]

L'oreal jet-set nr 37
met China Glaze OMG en plate 65

Past super bij m'n nieuwe rood/zilver/zwarte sjaal uit Turkije
Heel mooi!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74397302
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef vain het volgende:
Wow raak nu nog meer verslaafd aan mooie nagels!!! Heb maar besloten zelf mn nagels te gaan stylen en ben zo hier terecht gekomen. Ik moet nog ff alle eerdere topics doorlezen, maar ben nu al helemaal enthousiast!
Zal snel wat foto'tjes maken.

Ehm nog ff voor ik alles door ga lezen he...wil wel heel graag iets bestellen bij transdesign, maar ben toch een beetje huiverig voor die bestelkosten. Dus bestellen, apply flat rate en dan gewoon niet betalen maar wegklikken?? Awel ik ga eerst maar es lezen...
Dat is inderdaad het hele idee Ik las op een ander forum dat als je met creditcard betaalt, het juiste bedrag gewoon wordt afgeschreven dus dat moet ook geen probleem zijn .
pi_74397522
china glaze is binnen... de xtreme trash is echt
I had a signature once. It was awful.
pi_74397669
bweeeh iedereen die zijn spulletjes binnen krijgt en ikke niet

maar goed:

before (na knaagfestijn):

Na:

ik heb miniworsten vingers jeuj! ik heb naturel genomen omdat me nagels altijd gelakt zijn, heb dus geen french look nodig.

en toen gelijk me nagelgelakt, errug mooi! en toen moest ik eten heel me nagels naar de pieeeep! en t was zo mooi gelakt

toen ff in een speed tempo opnieuw gelakt:

Diamond sparkling sherry (niet goed te zien maar is een rood/roze achtige met glittuuuurs )
en zwarte konad gestempeld
  woensdag 4 november 2009 @ 20:21:54 #88
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74397876
@Kleintje: moooi!!!

@PeRi: gaaf, dat matte!! Ikwilook.....

Oproep: (brutale vraag..) als iemand nog bij transdesign gaat bestellen en nog een plekje over heeft... zou die dan voor mij de matte topcoat van essie bij willen bestellen?? (ik betaal natuurlijk de verzendkosten naar mij en de lak en een deel van de verzendkosten van USA naar hier!!)
pi_74397925
Mezelf niet in kunnen houden en net een nieuwe bestelling geplaatst:

Aantal Artikelcode Beschrijving Prijs Totaal
1 M63 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 M45 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 M57 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 24 Black Black 4.95 4.95

Iemand bekent met bovenstaande plates?
Welke plates gebruiken jullie vaak?
pi_74397947
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef Lindytje het volgende:
@Kleintje: moooi!!!

@PeRi: gaaf, dat matte!! Ikwilook.....

Oproep: (brutale vraag..) als iemand nog bij transdesign gaat bestellen en nog een plekje over heeft... zou die dan voor mij de matte topcoat van essie bij willen bestellen?? (ik betaal natuurlijk de verzendkosten naar mij en de lak en een deel van de verzendkosten van USA naar hier!!)
anders bestel je hem op ebay
kan je gewoon 1 lakje bestellen!
pi_74398028
dames (obli, jij hebt er verstand van?) ik zoek advies.
mijn nagels krijg ik niet lang, ze breken heel snel af of scheuren in.
toch zou ik ze graag wat langer willen hebben, maar nepnagels of er heel veel geld aan uitgeven zie ik nou ook weer niet zitten.
die nagelverharderlakjes hebben ook niet veel effect volgens mij, dan breken ze sneller af merk ik. als ik ergens tegenaan stoot, knappen ze al.

wie heeft er tips?
  woensdag 4 november 2009 @ 20:25:33 #92
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74398047
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

anders bestel je hem op ebay
kan je gewoon 1 lakje bestellen!
Ik heb geen paypal (gaat m ook echt niet worden) en geen cc.... maar wel lief mee gedacht!
pi_74398117
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Nou hier is mijn eerst creatie dus n.a.v. Fok! nageltopics (sorry voor de slechte kwaliteit):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Welkom! Leuk!

Oh en linnie, volgens mij had ik het nog niet gezegd maar Dat zijn nog eens swatches!
Daar begin ik dus mooi niet aan hè.
pi_74398176
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik heb geen paypal (gaat m ook echt niet worden) en geen cc.... maar wel lief mee gedacht!
ik heb wel paypal, maar zie dat je in tilburg woont, da's wel een heel eind uit de route
pi_74398244
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:
toch zou ik ze graag wat langer willen hebben, maar nepnagels of er heel veel geld aan uitgeven zie ik nou ook weer niet zitten.
die nagelverharderlakjes hebben ook niet veel effect volgens mij, dan breken ze sneller af merk ik. als ik ergens tegenaan stoot, knappen ze al.

wie heeft er tips?
Dat had ik voorheen ook met normale nagelverharder. Ik heb een tip gekregen van iemand om de catrice base coat met acryl te gebruiken (is roze in het flesje) en ik moet zeggen het helpt bij mij super! Ik gebruik het nu ruim een week als basecoat onder mijn andere lak en ik kan nu mijn nagels niet meet ombuigen zeg maar. Dat kon ik eerst wel heeel makkelijk
pi_74398290
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Dat had ik voorheen ook met normale nagelverharder. Ik heb een tip gekregen van iemand om de catrice base coat met acryl te gebruiken (is roze in het flesje) en ik moet zeggen het helpt bij mij super! Ik gebruik het nu ruim een week als basecoat onder mijn andere lak en ik kan nu mijn nagels niet meet ombuigen zeg maar. Dat kon ik eerst wel heeel makkelijk
oh, werkelijk?
ik kan mijn nagels met 4/5 lagen lak erop nog steeds ombuigen namelijk
pi_74398401
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het hele idee Ik las op een ander forum dat als je met creditcard betaalt, het juiste bedrag gewoon wordt afgeschreven dus dat moet ook geen probleem zijn .
Yup dat klopt, zo heb ik dat ook gedaan. Gewoon bij opmerkingen invullen dat je de flat verpakking wil van $18,-, dan verrekent ie dat op je creditcard.
Whatever I want.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:32:15 #98
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74398406
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb wel paypal, maar zie dat je in tilburg woont, da's wel een heel eind uit de route
edit, verkeerd gelezen
pi_74398421
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:

wie heeft er tips?
Het kan twee redenen hebben voor zover ik weet.
1. Ze zijn niet elastisch genoeg waardoor ze snel breken. De oplossing ligt dan niet in een nagelverharder want die maken je nagels juist nog harder + nog sneller breken. Als dit het probleem is dan meot je hydrateren. Smeren smeren smeren. Niet alleen je nagelriemen maar ook regelmatig nagelbalsem en handcrème gebruiken.

2. Ze zijn te zacht en scheuren snel. Dan helpt een verharder wel. Meestal is het het beste om een verharder als kuur te gebruiken. Twee weken lang de eerste dag lakken, volgende dag een tweede laagje, derde dag alles eraf en weer een nieuw laagje. Dan je nagels minimaal een week rust geven en dan weer opnieuw proberen.

Wat in ieder geval helpt is zorgen dat je nagels altijd gelakt zijn. Dat werkt als een extra beschermingslaagje wat je nagel veel steviger maakt.

Misschien heeft obli of iemand anders nog iets toe te voegen?
pi_74398432
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dan kan ik m zelfs ophalen! Dus als je nog eens een bestelling doet...
in woon in leiden he, heel eind uit de route toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')