Hmm, dats weird. ;oquote:Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zie ze soms wel en vaak niet, altijd al gehad met tinypic, waarom dat is, ik weet het niet.
Maar ze kwamen zowaar tevoorschijn.
Mijn pakketje was de 26e afgegeven voor verzending! Dus dat is 3 dagen eerder geweest.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef DebjeD het volgende:
Hoi
Ik heb laatst ook iets besteld bij transdesign en nu blijft dit er staan bij track & confirm;
Detailed Results:
Into Foreign Customs, November 02, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 02, 2009, 7:33 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 31, 2009, 10:29 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, October 29, 2009, 4:22 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, October 29, 2009
Ik las gisteren dat anderen het pakketje al hadden gekregen en ik heb t rond de dezelfde datum besteld...
Ik wil ze zoooo graag uitproberen (Alle 12 lakjes van CG OMG)
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn pakketje was de 26e afgegeven voor verzending! Dus dat is 3 dagen eerder geweest.
Ik had het pakketje gisteren binnen en dan heb jij het vrijdag denk ik?
Dank je welquote:
Nee hoor, doe ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Wel erg he, dat ik m'n nagels probeer te matchen met nieuwe kleren![]()
Transdesign was alleen via paypal of niet?
Je kunt ook met CC betalenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Wel erg he, dat ik m'n nagels probeer te matchen met nieuwe kleren![]()
Transdesign was alleen via paypal of niet?
Van de week gaf iemand een tip (ik weet niet meer wie het was, sorryquote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heb ik ze nu, vind het wel leuk
(in het echt vind ik het mooier dan zo op de foto)
[ afbeelding ]
Dit had ik ook geprobeerd, gewoon met acrylverf gemengd haha, best grappig maar niks voor mij.
Let niet op de vieze naakte nagels, dat is het resultaat van het verhaal hieronder:
Heb echt moeite gehad mijn vorige nagellak dat rood met glitters eraf te krijgen.. heb 10 minuten gedaan over mijn duimnagelmet pure aceton zelfs.. is er geen andere manier? werd er nogal high van..
Ja ik heb dat ook bij 1 nagel geprobeerd, 3 minuten of zo laten zitten en toen ik het eraf haalde was mijn vinger wit en uitgedroogd, en nog kreeg ik de glitters er niet af.. heb ze er zelfs af proberen te vijlen.. naja met veel geduld is het gelukt, nu is wel de remover opquote:Op woensdag 4 november 2009 17:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van de week gaf iemand een tip (ik weet niet meer wie het was, sorry) om wattenschijfjes in nagellakremover te drenken, of iig dat erop te doen. Ik heb dat gedaan en om iedere nagel een wattenschijfje gevouwen, even een tijdje laten zitten en ik kon het er zo afhalen
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook bij 1 nagel geprobeerd, 3 minuten of zo laten zitten en toen ik het eraf haalde was mijn vinger wit en uitgedroogd, en nog kreeg ik de glitters er niet af.. heb ze er zelfs af proberen te vijlen.. naja met veel geduld is het gelukt, nu is wel de remover opmaar het zijn ook van die glitters die ik zelf in een potje heb gegoten dus daar kan het ook aan liggen?
Hmmm ik ben erg benieuwd naar Trapeze uit de Chanel kerstcollectie, maar op scrangie en nailgal staan er nog geen foto's vanquote:Op woensdag 4 november 2009 18:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]no way! Oh, dan gaat het misschien moeilijker, ik had een glitterlak..
Ik wilde eigenlijk een andere lak op mijn nagels, maar ik vind het te mooi om te verwijderen
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmmm ik ben erg benieuwd naar Trapeze uit de Chanel kerstcollectie, maar op scrangie en nailgal staan er nog geen foto's van
Ik zou die OMG later een keer bestellen. Die komt namelijk pas echt tot zijn recht in de zon en aangezien we de winter in gaan kan je er dus nu niet echt van genieten.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Daph_ het volgende:
Bestelling voor Transdesign nu half klaar:
[ afbeelding ]
Seche Vite nagellak remover, basecoat, fastdry topcoat en rode lak
[ afbeelding ]
Orly Happily Ever After
[ afbeelding ]
Orly Prince Charming
[ afbeelding ]
China Glaze Millenium
Nu twijfel ik of ik Millenium uit de Khrome collection moet vervangen door OMG uit de OMG collection:
[ afbeelding ]
Want die laatste vind ik ook wel errug gaaf. Ik heb nog geen holo's en eigenlijk ben ik op zoek naar een stempelbare zilveren lak (aangezien Konad zilveren lak altijd op is als ik wil bestellen)
Ik heb in totaal ruimte voor 4 nagellakjes naast Seche, dus eigenlijk kan ik er naast de Orly's nog twee kwijt. Ware het niet dat ik maar één zilverkleurige lak wil bestellen nu.. Advies?
http://www.konadnail.nl/a-7545377/imageplates/m63quote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef dieske87 het volgende:
wow wat gaan jullie snel
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt super mooi van welke plate is dit weet iemand dat?????
Mooie subtiele kleurtjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://1.bp.blogspot.com/(...)pe+v+Trapeze+NPs.jpg
Heb je hier iets aan?
Thanks, hier kan ik wat meequote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou die OMG later een keer bestellen. Die komt namelijk pas echt tot zijn recht in de zon en aangezien we de winter in gaan kan je er dus nu niet echt van genieten.
Bovendien werken de Khrome ook ERG goed met konad dus dan heb je gelijk een heel goede zilveren stempellak.
Heel mooi!!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
L'oreal jet-set nr 37
met China Glaze OMG en plate 65
Past super bij m'n nieuwe rood/zilver/zwarte sjaal uit Turkije![]()
Dat is inderdaad het hele ideequote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef vain het volgende:
Wow raak nu nog meer verslaafd aan mooie nagels!!! Heb maar besloten zelf mn nagels te gaan stylen en ben zo hier terecht gekomen. Ik moet nog ff alle eerdere topics doorlezen, maar ben nu al helemaal enthousiast!
Zal snel wat foto'tjes maken.
Ehm nog ff voor ik alles door ga lezen he...wil wel heel graag iets bestellen bij transdesign, maar ben toch een beetje huiverig voor die bestelkosten. Dus bestellen, apply flat rate en dan gewoon niet betalen maar wegklikken?? Awel ik ga eerst maar es lezen...
anders bestel je hem op ebayquote:Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef Lindytje het volgende:
@Kleintje: moooi!!!
@PeRi: gaaf, dat matte!! Ikwilook.....
Oproep: (brutale vraag..) als iemand nog bij transdesign gaat bestellen en nog een plekje over heeft... zou die dan voor mij de matte topcoat van essie bij willen bestellen??(ik betaal natuurlijk de verzendkosten naar mij en de lak en een deel van de verzendkosten van USA naar hier!!)
Ik heb geen paypal (gaat m ook echt niet worden) en geen cc.... maar wel lief mee gedacht!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
anders bestel je hem op ebay![]()
kan je gewoon 1 lakje bestellen!
Welkom! Leuk!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Nou hier is mijn eerst creatie dus n.a.v. Fok! nageltopics (sorry voor de slechte kwaliteit):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb wel paypal, maar zie dat je in tilburg woont, da's wel een heel eind uit de routequote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen paypal (gaat m ook echt niet worden) en geen cc.... maar wel lief mee gedacht!
Dat had ik voorheen ook met normale nagelverharder. Ik heb een tip gekregen van iemand om de catrice base coat met acryl te gebruiken (is roze in het flesje) en ik moet zeggen het helpt bij mij super! Ik gebruik het nu ruim een week als basecoat onder mijn andere lak en ik kan nu mijn nagels niet meet ombuigen zeg maar. Dat kon ik eerst wel heeel makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:
dames (obli, jij hebt er verstand van?) ik zoek advies.
mijn nagels krijg ik niet lang, ze breken heel snel af of scheuren in.
toch zou ik ze graag wat langer willen hebben, maar nepnagels of er heel veel geld aan uitgeven zie ik nou ook weer niet zitten.
die nagelverharderlakjes hebben ook niet veel effect volgens mij, dan breken ze sneller af merk ik. als ik ergens tegenaan stoot, knappen ze al.
wie heeft er tips?
oh, werkelijk?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Dat had ik voorheen ook met normale nagelverharder. Ik heb een tip gekregen van iemand om de catrice base coat met acryl te gebruiken (is roze in het flesje) en ik moet zeggen het helpt bij mij super! Ik gebruik het nu ruim een week als basecoat onder mijn andere lak en ik kan nu mijn nagels niet meet ombuigen zeg maar. Dat kon ik eerst wel heeel makkelijk
Yup dat klopt, zo heb ik dat ook gedaan. Gewoon bij opmerkingen invullen dat je de flat verpakking wil van $18,-, dan verrekent ie dat op je creditcard.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het hele ideeIk las op een ander forum dat als je met creditcard betaalt, het juiste bedrag gewoon wordt afgeschreven dus dat moet ook geen probleem zijn
.
edit, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb wel paypal, maar zie dat je in tilburg woont, da's wel een heel eind uit de route
Het kan twee redenen hebben voor zover ik weet.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:
dames (obli, jij hebt er verstand van?) ik zoek advies.
mijn nagels krijg ik niet lang, ze breken heel snel af of scheuren in.
toch zou ik ze graag wat langer willen hebben, maar nepnagels of er heel veel geld aan uitgeven zie ik nou ook weer niet zitten.
die nagelverharderlakjes hebben ook niet veel effect volgens mij, dan breken ze sneller af merk ik. als ik ergens tegenaan stoot, knappen ze al.
wie heeft er tips?
in woon in leiden he, heel eind uit de route toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik m zelfs ophalen! Dus als je nog eens een bestelling doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |