quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor 'gezeur' over houdbaarheidsdatum dan
.
Mooie nagels, mooi 'smoelwerk' hoor.
@Sjeen: Mooi kleurtje.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
net blue paradise opgedaan van china glaze, prachtkleur zeg!
Yesh!! Cashmere Cardigan it is!! Het is zelfs bij mijn bleke huidskleur mooi !quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:
Welke kleur is dat Linnie? Is dat Cashmere Cardigan? I love it!!
Edit: en nog steeds helemaal niks gehoord van TransdesignDan heb ik die lakjes nevernooitniet volgend weekend
.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
hahaha, foto's komen morgen wel, nagels zijn nu nog nat en ik zit met mn haar in de verf dus niet echt fotomomentje dit
Tuulk mag datquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]op deze foto zie je het niet goed, maar mijn wangen hebben zich overgegeven aan de zwaartekracht
Maar dat mag toch ook als je 40 bent?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuulk mag dat.
Dus over een maand of wat kan ik ook
[ afbeelding ]?
Ik heb momenteel alleen de zwaar geshopte versie die ik morgen nog een keertje iets rustiger wil overdoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Oblivion het volgende:
Waarom zijn de nagels zwart wit?![]()
Doe eens gauw de originele kleur!![]()
En ik heb het tegen Puckzzz...![]()
Zo, mooie kleurtjes dames!![]()
Dat schreeuwt om fotooooooooooooo's!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuulk mag dat.
Dus over een maand of wat kan ik ook
[ afbeelding ]?
OEH die is leuk!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:52 schreef Sjeen het volgende:
China Glaze Custom Kicks, heftig kleurtje
Met flits
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn pakketje was de 26e afgegeven voor verzending! Dus dat is 3 dagen eerder geweest.
Ik had het pakketje gisteren binnen en dan heb jij het vrijdag denk ik?
Selftimerquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef mmascha het volgende:
Gave foto Puckzzz!
Jij bent van het photoshoppen? Wie maakt de foto dan?
als je echt alleen Utrecht centrum ingaat zou ik de O.P.I nailsalon in de Bijenkorf proberen! Ze hebben lang niet alles maar misschien dat ie er net bijzit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie lakjes allemaal weerik heb nog een stel foto's op m'n camera staan,maar kan het kabeltje zo snel niet vinden.
Ik ga morgen naar Utrecht,weet iemand in het centrum waar ik OPI kan halen,wil graag een matte lak.
heb je die ook groter?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef es70 het volgende:
Klaar. Geloof dat ik het nog tof vind ook
.
[ afbeelding ]
Essence multi dimensions All Access (nieuw kleurtje), Rock 'N' Roll en Most Wanted (laatste is 'n uitverkoopje
).
Had ik niet, maar... u vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je die ook groter?
kan niet goed zien wat je nou gedaan hebt, en volgens mij is het wel heel tof
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Had ik niet, maar... u vraagt, wij draaien.
Thanks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bedankt
hoe heb je dat gedaan?
ikvinnutleuk
Ik ben gewoon boos geworden op die make-upmuts. Ik vraag nu al een paar weken en elke week werd er me beloofd dat het er volgende week echt zou zijn. Dan zou de bak omgebouwd worden en het zat zeker bij die bestelling. En nu zei ze dat ze wel alles voor de bak had maar nog geen inhoud en of ik volgende week wel even terug wil komen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:40 schreef Tammymara het volgende:
Ik was vandeweek ook in kruidvat,Wilde mijn vriendin zo'n setje kopen voor haar verjaardag.Ondanks dat ze ze voor mijn man al een week geleden gezocht en verkocht hebben, Hadden ze ze nog steeds niet in de winkel liggen!!!!!!!!
Mijn moeder zou vandaag ook weer gaan vragenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is kruidvat eigenlijk een ongelovelijke kutwinkel met slechte service.
gheghe, ik wacht het even afquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:09 schreef moussy het volgende:
Mijn moeder zou vandaag ook weer gaan vragen
eensquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is kruidvat eigenlijk een ongelovelijke kutwinkel met slechte service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |