Ja ze had een deel wel en een deel niet in de shop, maar wist niet dat ze dan eerst op zoek gaat! Ben nogal gewend een berichtje terug te krijgen voor er gezocht wordt, maar iedereen doet dat anders natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
True, je moet wel een beetje geduld hebben met Julie. Vroeg je om iets wat ze niet in haar winkel had?
Want in dat soort gevallen gaat ze altijd eerst op zoek en krijg je daarna een berichtje of ze het kan krijgen, hoe lang het duurt en wat het kost.
Ohquote:
Vond ik ook raar hoor. De eerste keer dacht ik dat ik nooit meer iets zou horen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze had een deel wel en een deel niet in de shop, maar wist niet dat ze dan eerst op zoek gaat! Ben nogal gewend een berichtje terug te krijgen voor er gezocht wordt, maar iedereen doet dat anders natuurlijkHet heeft geen haast, gelukkig
Thanks voor je tip en uitlegquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vond ik ook raar hoor. De eerste keer dacht ik dat ik nooit meer iets zou horen.![]()
Maar ze is erg vriendelijk, betrouwbaar en doet echt haar best om die dingen te vinden die je zoekt. Het kan alleen even duren.
Je wil niet eens zaagsel in je lakjes? .. flauw..quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:54 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, mijn matte recycle gaat er af....moet zo eerst de hammies verschonen en dan ga ik lakken
quote:Summary Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Details Arrived Abroad, November 03, 2009, 10:16 am, NETHERLANDS
quote:Bij internationale goederenzendingen speelt de douane een belangrijke rol. De douane zorgt onder meer voor het innen van belastingen bij de invoer van goederen, het voorkomen van im- en export van verboden goederen en controle bij in-, uit- en doorvoer van goederen.
Vertraging door douane
De douane mag iedere goederenzending nader bekijken. TNT Express heeft hierop geen invloed en is dus niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging die hierdoor ontstaat. Documenten kunnen vrijwel altijd zonder vertraging door, maar het komt ook voor dat de douane langer tijd nodig heeft voor controle. Zelfs als alle bijgaande documenten door de verzender goed zijn ingevuld, kan dit gebeuren.
Nee ze kijken gewoon wat erin zit.. Als je waarde boven de 150 euro uitkomt moet je btw en invoerrechten betalen geloof ik, zit je onder de 150 euro dan alleen btw en als je onder de 20 euro waarde uitkomt dan mogen ze geen btw of invoerrechten berekenen. Pin me hier niet op vast, kan iets anders liggen..quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:30 schreef Tegan het volgende:
Maar niets is toch verboden in NL van mijn bestelling? Of gaan ze hem straks terugsturen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ze kijken gewoon wat erin zit.. Als je waarde boven de 150 euro uitkomt moet je btw en invoerrechten betalen geloof ik, zit je onder de 150 euro dan alleen btw en als je onder de 20 euro waarde uitkomt dan mogen ze geen btw of invoerrechten berekenen. Pin me hier niet op vast, kan iets anders liggen..
Het kan wel zijn dat je inklaringskosten moet betalen als je pakketje wordt afgeleverd
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-01.html
Tot 22 euro ook geen btw, even gecheckt. Hoeveel dollar is je bestelling waar EXCLUSIEF verzendkosten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:34 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik zit boven de 20 en onder de 150, dus ik moet nog btw gaan betalen, en misschien nog meer
. Lekker dat.
Ik vond wel dit op Transdesign.com:
[ afbeelding ]
.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:41 schreef Tegan het volgende:
Iets meer dan 55 euro, totaal 95 euro.
21 flesjes in een groot pakje, koste me 4,50 per flesje inc. verzendkosten.
Edit: Maar dan paste er ook een groot flesje Rapid Dry spray van OPI in.
.
Ik heb geen idee, maar je moet het betalen aan de deur voordat je je pakketje in ontvangst kan nemen. Misschien krijg je een brief ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Tegan het volgende:
Shit, dat is nog 23 euro. Maar krijg ik daar dan bericht over, en van wie?
Anders misschien ff speuren in het uggs topic, daar moeten ze erg vaak betalen aan de deur, iig als ik er eens een keer lurkquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:51 schreef Tegan het volgende:
Damn, maar ik ben waarschijnlijk niet degene die het ontvangt als het volgende week pas komt (of later). Denk dat ik wel een mailtje krijg van TNT Pakketbezorgers oid, met de vraag of je het wil betalen, terugsturen of vernietigen, alledrie met andere kosten. Heb zoiets ooit gelezen bij iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |