quote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
een zwarte eronder doen als basisquote:Op woensdag 11 november 2009 16:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gister nagellak van de HEMA gehaald was een actie dus dacht waarom ook niet. Maar nu heb ik een zwarte gehaald met glitters er in en die dekt voor geen meter zelfs niet na 2 of 3 keer lakken, iemand tips?
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef Loqi het volgende:
Hadden er nog meer mensen ervaring met Boozy? goed/slecht?
(de helft van de lakjes die ik van ze wil is uitverkocht)
Die past hier niet! Anders had ik allang zo'n leuk kastje van de IKEA gekocht en neergezet..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef moussy het volgende:
terugvindgepiel
Tijd voor een ladekast Daph!
Jij kunt regenboognagels makenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
Ik heb toch even een berichtje gestuurd naar boozy, vind het altijd zo ongeduldig staan, maar hey, ze zegt zelf dat het binnen 2-3 dagen binnen is, dus ik heb keurig 'geduldig' gevraagd wanneer ik het kan verwachtenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaan![]()
Ik heb pas een keer bij ze besteld, maar wat ik besteld heb klopt en het is niet zo duur. Pluspunt is dat ze Diamond verkopen, daar was ik al eeuwen naar op zoek dus vandaar. Nadeel vind ik wel dat als ik mijn pakketje ontvang, het veel later is dan verwacht (volgens hun is het donderdag op de bus gegaan) en dat het dan ook nog brievenbuspost is met een sticker van TNT dat de frankering niet goed is.
quote:
Ik vind het wel leuk om een arty regenboog te doen: je verdeelt vanuit 1 hoek van je nagel, het oppervlak in de vakken die je nodig hebt voor de kleuren. Dus geen regenboogboog maar gewoon alle kleuren op een rij zeg maar, uitgewaaierd vanaf 1 punt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Doet mij denken aan gisteren, ik vroeg mijn vriend wat ie mooi vond op mijn nagels, welke kleur etc.
Hij zei: dan doe je regenboogjes! dat lijkt me mooi..![]()
![]()
(maar hoe doe je dat op een leuke manier?)
Vanaf het plaatje had ik 'm wat minder 'doorschijnend' verwachtquote:Op woensdag 11 november 2009 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
@Daph: oh ik vind die LA Colors echt heel mooi!Het lijkt een jelly, die horen niet 100% te dekken maar wel egaal te zijn. Normaal ben ik er niet heel gek op maar bij deze vind ik dat juist fantastisch staan. *schrijft op*
@Loqi: Boozy is niet super snel maar ze verpakken alles heel goed en de klantenservice is ook prima.![]()
@Zilver: als je in het vorige topic kijkt bij de OP dan staat er helemaal onderaan een linkje naar een wiki, als je de tekst daar kopieërt zijn alle linkjes werkend. Dan hoef je alleen nog maar de foto's er tussen te plakken.
Netjes gedaan hoor voor je eerste keer.Is altijd even lastig, zeker bij dit soort topics.
Zoals de rastanails zeg maar, maar dan vanuit onderin je nagel verdelen in vlakken (dus niet alles is dan ook even groot).quote:Op woensdag 11 november 2009 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
(Rastanails, maar het idee is leuk!)
[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets Debsterr?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |