quote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
een zwarte eronder doen als basisquote:Op woensdag 11 november 2009 16:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gister nagellak van de HEMA gehaald was een actie dus dacht waarom ook niet. Maar nu heb ik een zwarte gehaald met glitters er in en die dekt voor geen meter zelfs niet na 2 of 3 keer lakken, iemand tips?
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef Loqi het volgende:
Hadden er nog meer mensen ervaring met Boozy? goed/slecht?
(de helft van de lakjes die ik van ze wil is uitverkocht)
Die past hier niet! Anders had ik allang zo'n leuk kastje van de IKEA gekocht en neergezet..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef moussy het volgende:
terugvindgepiel
Tijd voor een ladekast Daph!
Jij kunt regenboognagels makenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
Ik heb toch even een berichtje gestuurd naar boozy, vind het altijd zo ongeduldig staan, maar hey, ze zegt zelf dat het binnen 2-3 dagen binnen is, dus ik heb keurig 'geduldig' gevraagd wanneer ik het kan verwachtenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaan![]()
Ik heb pas een keer bij ze besteld, maar wat ik besteld heb klopt en het is niet zo duur. Pluspunt is dat ze Diamond verkopen, daar was ik al eeuwen naar op zoek dus vandaar. Nadeel vind ik wel dat als ik mijn pakketje ontvang, het veel later is dan verwacht (volgens hun is het donderdag op de bus gegaan) en dat het dan ook nog brievenbuspost is met een sticker van TNT dat de frankering niet goed is.
quote:
Ik vind het wel leuk om een arty regenboog te doen: je verdeelt vanuit 1 hoek van je nagel, het oppervlak in de vakken die je nodig hebt voor de kleuren. Dus geen regenboogboog maar gewoon alle kleuren op een rij zeg maar, uitgewaaierd vanaf 1 punt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Doet mij denken aan gisteren, ik vroeg mijn vriend wat ie mooi vond op mijn nagels, welke kleur etc.
Hij zei: dan doe je regenboogjes! dat lijkt me mooi..![]()
![]()
(maar hoe doe je dat op een leuke manier?)
Vanaf het plaatje had ik 'm wat minder 'doorschijnend' verwachtquote:Op woensdag 11 november 2009 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
@Daph: oh ik vind die LA Colors echt heel mooi!Het lijkt een jelly, die horen niet 100% te dekken maar wel egaal te zijn. Normaal ben ik er niet heel gek op maar bij deze vind ik dat juist fantastisch staan. *schrijft op*
@Loqi: Boozy is niet super snel maar ze verpakken alles heel goed en de klantenservice is ook prima.![]()
@Zilver: als je in het vorige topic kijkt bij de OP dan staat er helemaal onderaan een linkje naar een wiki, als je de tekst daar kopieërt zijn alle linkjes werkend. Dan hoef je alleen nog maar de foto's er tussen te plakken.
Netjes gedaan hoor voor je eerste keer.Is altijd even lastig, zeker bij dit soort topics.
Zoals de rastanails zeg maar, maar dan vanuit onderin je nagel verdelen in vlakken (dus niet alles is dan ook even groot).quote:Op woensdag 11 november 2009 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
(Rastanails, maar het idee is leuk!)
[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets Debsterr?
Vanuit een hoek van je nagel? zodat je een waaier krijgt?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoals de rastanails zeg maar, maar dan vanuit onderin je nagel verdelen in vlakken (dus niet alles is dan ook even groot).
Dan lak je iedere nagel in een andere kleur om een regenboogeffect te krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Vanuit een hoek van je nagel? zodat je een waaier krijgt?
Misschien wil je er een keer een foto van maken? begrijp het volgens mij nog niet helemaal![]()
Best moeilijk zo'n regenboog denk ik, om rechte lijnen te krijgen. Ik wil het ook niet te kinderlijk maken.
Skittlesquote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan lak je iedere nagel in een andere kleur om een regenboogeffect te krijgen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaan![]()
Ik heb pas een keer bij ze besteld, maar wat ik besteld heb klopt en het is niet zo duur. Pluspunt is dat ze Diamond verkopen, daar was ik al eeuwen naar op zoek dus vandaar. Nadeel vind ik wel dat als ik mijn pakketje ontvang, het veel later is dan verwacht (volgens hun is het donderdag op de bus gegaan) en dat het dan ook nog brievenbuspost is met een sticker van TNT dat de frankering niet goed is.
Nee Nubar verkopen ze niet.. Diamond Cosmeticsquote:Op woensdag 11 november 2009 17:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nubar diamond? ben ik zo scheel dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:38 schreef .ZilveR. het volgende:
Even de OP iets aangepast
Alle linkjes werkend gemaakt, linkje naar #18 en naar de OP
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil zo graag mijn nagels lakken maar ik moet die kinderen suikergoed geven als ze aanbellen en een liedje krijsen met vunzige teksten
Raarquote:Op woensdag 11 november 2009 18:07 schreef Mirjam het volgende:
daph, je foto's van je bestelling in het vorige topic kan ik niet zien allemaal
waar heb je besteld?
Je kan ze altijd een augurk geven....quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!
wat veel china glazequote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!
Valt wel mee heur! In die hoek staan ook OPI's en Konad, die hebben ook zo'n zwarte dopquote:
Als je met je computer ergens zit waar ze dat licht kunnen zien, neequote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik alle lampen uit doe?
Hahaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik alle lampen uit doe?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef Mirjam het volgende:
8,5 centimeter volgens http://iruler.net/
In de plaats waar ik werk hadden ze ze niet en keken ze me heul glazig aan toen ik er om vroeg.quote:
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je met je computer ergens zit waar ze dat licht kunnen zien, nee
ik heb nu witte nagels met roze sterretjes en vlinders, maar ik ga vanavond eens experimenteren denk ik...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.
Ik heb nog steeds geen stempelsetjes en die muts van de Kruidvat heeft me ook nog steeds niet gebeld.![]()
quote:
Waar woon jij?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.
Ik heb nog steeds geen stempelsetjes en die muts van de Kruidvat heeft me ook nog steeds niet gebeld.![]()
Ik woon tegenwoordig in Brabant maar ben van origine Gronings en opgegroeid in Friesland. Vind het best jammer dat we dat hier niet vieren...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
HahaSint maarten of zoiets? In het zuiden hebben we dat niet, ik weet alleen dat het iets met lampionnen en snoep is
dat kroontjequote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik heb de hoop op stempelsetjes vorige week al opgegevenEr is ook een Konadplate met kroontje, mocht je alleen daarvoor op zoek zijn naar de plate
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nu witte nagels met roze sterretjes en vlinders, maar ik ga vanavond eens experimenteren denk ik...
als je wilt, wil ik nog wel een setje halen voor je hoor
Ja hoor, ik heb ze ook allebeiquote:Op woensdag 11 november 2009 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hadden ze beide setjes nog daar?
Voor mezelf vind ik het ook niet zo'n ramp als het niet lukt maar ik wil beide setjes in een cadeautje voor mijn nichtje doen en die verjaardag is nu echt gevaarlijk dichtbij (lees: vandaag) en ik heb ze verdorie nog niet. We gaan er dit weekend naartoe dus dan moet ik ze hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik heb de hoop op stempelsetjes vorige week al opgegevenEr is ook een Konadplate met kroontje, mocht je alleen daarvoor op zoek zijn naar de plate
Oh als je er dan twee voor me op wilt halen en op kunt sturen zou ik dat helemaal geweldig vinden!quote:
is goed hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh als je er dan twee voor me op wilt halen en op kunt sturen zou ik dat helemaal geweldig vinden!![]()
Ik PM je wel even.
¤ 1,99 geloof ikquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoeveel kost dat Kruidvat stempsetje eigenlijk?
Morgen eens kijken!
2,99 maar dat is nog bijna niks.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMG dan zeker eens kijken
Hoe maken ze het ervoor
Excusez-moi. Bedankt voor de verbeteringquote:Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
2,99 maar dat is nog bijna niks.
Met plate M69quote:Op woensdag 11 november 2009 17:48 schreef mmascha het volgende:
Puckzzz: waar heb jij die sneeuwvlokken mee gedaan? Ik vind het een heel mooi ontwerp!
Mijn eerste paint ooitquote:
Haha ja zo had ik het ook in gedachtenquote:
Ik ben helaas niet zo een goede fotograaf, het is een licht frence lakje( niet het spierwitte) en op mijn duimnagel ( met zwart) iets wat een salamandertje moet voorstellen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef Oblivion het volgende:
Hoi puntoortje!
Je foto is moeilijk te zien.
die wil ik óókquote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet waarom Kleintje deze zo geweldig vindt![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Mirjam het volgende:
waarom heeft transdesign die sparkling cherry niet?
ik wil daar binnenkort namelijk bestellen..
Moooooiiii!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet waarom Kleintje deze zo geweldig vindt![]()
hartstikke leuk!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste Konad-french!(mijn gehandicapte wijsvinger-nagel...
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |