quote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
een zwarte eronder doen als basisquote:Op woensdag 11 november 2009 16:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gister nagellak van de HEMA gehaald was een actie dus dacht waarom ook niet. Maar nu heb ik een zwarte gehaald met glitters er in en die dekt voor geen meter zelfs niet na 2 of 3 keer lakken, iemand tips?
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef Loqi het volgende:
Hadden er nog meer mensen ervaring met Boozy? goed/slecht?
(de helft van de lakjes die ik van ze wil is uitverkocht)
Die past hier niet! Anders had ik allang zo'n leuk kastje van de IKEA gekocht en neergezet..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef moussy het volgende:
terugvindgepiel
Tijd voor een ladekast Daph!
Jij kunt regenboognagels makenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
Ik heb toch even een berichtje gestuurd naar boozy, vind het altijd zo ongeduldig staan, maar hey, ze zegt zelf dat het binnen 2-3 dagen binnen is, dus ik heb keurig 'geduldig' gevraagd wanneer ik het kan verwachtenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaan![]()
Ik heb pas een keer bij ze besteld, maar wat ik besteld heb klopt en het is niet zo duur. Pluspunt is dat ze Diamond verkopen, daar was ik al eeuwen naar op zoek dus vandaar. Nadeel vind ik wel dat als ik mijn pakketje ontvang, het veel later is dan verwacht (volgens hun is het donderdag op de bus gegaan) en dat het dan ook nog brievenbuspost is met een sticker van TNT dat de frankering niet goed is.
quote:
Ik vind het wel leuk om een arty regenboog te doen: je verdeelt vanuit 1 hoek van je nagel, het oppervlak in de vakken die je nodig hebt voor de kleuren. Dus geen regenboogboog maar gewoon alle kleuren op een rij zeg maar, uitgewaaierd vanaf 1 punt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Doet mij denken aan gisteren, ik vroeg mijn vriend wat ie mooi vond op mijn nagels, welke kleur etc.
Hij zei: dan doe je regenboogjes! dat lijkt me mooi..![]()
![]()
(maar hoe doe je dat op een leuke manier?)
Vanaf het plaatje had ik 'm wat minder 'doorschijnend' verwachtquote:Op woensdag 11 november 2009 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
@Daph: oh ik vind die LA Colors echt heel mooi!Het lijkt een jelly, die horen niet 100% te dekken maar wel egaal te zijn. Normaal ben ik er niet heel gek op maar bij deze vind ik dat juist fantastisch staan. *schrijft op*
@Loqi: Boozy is niet super snel maar ze verpakken alles heel goed en de klantenservice is ook prima.![]()
@Zilver: als je in het vorige topic kijkt bij de OP dan staat er helemaal onderaan een linkje naar een wiki, als je de tekst daar kopieërt zijn alle linkjes werkend. Dan hoef je alleen nog maar de foto's er tussen te plakken.
Netjes gedaan hoor voor je eerste keer.Is altijd even lastig, zeker bij dit soort topics.
Zoals de rastanails zeg maar, maar dan vanuit onderin je nagel verdelen in vlakken (dus niet alles is dan ook even groot).quote:Op woensdag 11 november 2009 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
(Rastanails, maar het idee is leuk!)
[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets Debsterr?
Vanuit een hoek van je nagel? zodat je een waaier krijgt?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoals de rastanails zeg maar, maar dan vanuit onderin je nagel verdelen in vlakken (dus niet alles is dan ook even groot).
Dan lak je iedere nagel in een andere kleur om een regenboogeffect te krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Vanuit een hoek van je nagel? zodat je een waaier krijgt?
Misschien wil je er een keer een foto van maken? begrijp het volgens mij nog niet helemaal![]()
Best moeilijk zo'n regenboog denk ik, om rechte lijnen te krijgen. Ik wil het ook niet te kinderlijk maken.
Skittlesquote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan lak je iedere nagel in een andere kleur om een regenboogeffect te krijgen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaan![]()
Ik heb pas een keer bij ze besteld, maar wat ik besteld heb klopt en het is niet zo duur. Pluspunt is dat ze Diamond verkopen, daar was ik al eeuwen naar op zoek dus vandaar. Nadeel vind ik wel dat als ik mijn pakketje ontvang, het veel later is dan verwacht (volgens hun is het donderdag op de bus gegaan) en dat het dan ook nog brievenbuspost is met een sticker van TNT dat de frankering niet goed is.
Nee Nubar verkopen ze niet.. Diamond Cosmeticsquote:Op woensdag 11 november 2009 17:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nubar diamond? ben ik zo scheel dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:38 schreef .ZilveR. het volgende:
Even de OP iets aangepast
Alle linkjes werkend gemaakt, linkje naar #18 en naar de OP
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil zo graag mijn nagels lakken maar ik moet die kinderen suikergoed geven als ze aanbellen en een liedje krijsen met vunzige teksten
Raarquote:Op woensdag 11 november 2009 18:07 schreef Mirjam het volgende:
daph, je foto's van je bestelling in het vorige topic kan ik niet zien allemaal
waar heb je besteld?
Je kan ze altijd een augurk geven....quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!
wat veel china glazequote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!
Valt wel mee heur! In die hoek staan ook OPI's en Konad, die hebben ook zo'n zwarte dopquote:
Als je met je computer ergens zit waar ze dat licht kunnen zien, neequote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik alle lampen uit doe?
Hahaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef Mirjam het volgende:
8,5 centimeter volgens http://iruler.net/
In de plaats waar ik werk hadden ze ze niet en keken ze me heul glazig aan toen ik er om vroeg.quote:
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je met je computer ergens zit waar ze dat licht kunnen zien, nee
ik heb nu witte nagels met roze sterretjes en vlinders, maar ik ga vanavond eens experimenteren denk ik...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.
Ik heb nog steeds geen stempelsetjes en die muts van de Kruidvat heeft me ook nog steeds niet gebeld.![]()
quote:
Waar woon jij?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.
Ik heb nog steeds geen stempelsetjes en die muts van de Kruidvat heeft me ook nog steeds niet gebeld.![]()
Ik woon tegenwoordig in Brabant maar ben van origine Gronings en opgegroeid in Friesland. Vind het best jammer dat we dat hier niet vieren...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
HahaSint maarten of zoiets? In het zuiden hebben we dat niet, ik weet alleen dat het iets met lampionnen en snoep is
dat kroontjequote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik heb de hoop op stempelsetjes vorige week al opgegevenEr is ook een Konadplate met kroontje, mocht je alleen daarvoor op zoek zijn naar de plate
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nu witte nagels met roze sterretjes en vlinders, maar ik ga vanavond eens experimenteren denk ik...
als je wilt, wil ik nog wel een setje halen voor je hoor
Ja hoor, ik heb ze ook allebeiquote:Op woensdag 11 november 2009 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hadden ze beide setjes nog daar?
Voor mezelf vind ik het ook niet zo'n ramp als het niet lukt maar ik wil beide setjes in een cadeautje voor mijn nichtje doen en die verjaardag is nu echt gevaarlijk dichtbij (lees: vandaag) en ik heb ze verdorie nog niet. We gaan er dit weekend naartoe dus dan moet ik ze hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik heb de hoop op stempelsetjes vorige week al opgegevenEr is ook een Konadplate met kroontje, mocht je alleen daarvoor op zoek zijn naar de plate
Oh als je er dan twee voor me op wilt halen en op kunt sturen zou ik dat helemaal geweldig vinden!quote:
is goed hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh als je er dan twee voor me op wilt halen en op kunt sturen zou ik dat helemaal geweldig vinden!![]()
Ik PM je wel even.
¤ 1,99 geloof ikquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoeveel kost dat Kruidvat stempsetje eigenlijk?
Morgen eens kijken!
2,99 maar dat is nog bijna niks.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMG dan zeker eens kijken
Hoe maken ze het ervoor
Excusez-moi. Bedankt voor de verbeteringquote:Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
2,99 maar dat is nog bijna niks.
Met plate M69quote:Op woensdag 11 november 2009 17:48 schreef mmascha het volgende:
Puckzzz: waar heb jij die sneeuwvlokken mee gedaan? Ik vind het een heel mooi ontwerp!
Mijn eerste paint ooitquote:
Haha ja zo had ik het ook in gedachtenquote:
Ik ben helaas niet zo een goede fotograaf, het is een licht frence lakje( niet het spierwitte) en op mijn duimnagel ( met zwart) iets wat een salamandertje moet voorstellen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef Oblivion het volgende:
Hoi puntoortje!
Je foto is moeilijk te zien.
die wil ik óókquote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet waarom Kleintje deze zo geweldig vindt![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Mirjam het volgende:
waarom heeft transdesign die sparkling cherry niet?
ik wil daar binnenkort namelijk bestellen..
Moooooiiii!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hartstikke leuk!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste Konad-french!(mijn gehandicapte wijsvinger-nagel...
)
3,15 verzendkosten maar?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]Boozy verkoopt ze voor 3,95 en mijn hele bestelling was 3,15 verzendkosten
Overigens: dat verassingspakketje is dus best leuk! Voor ¤ 10 vier lakjes en je kunt aangeven welke je al hebt zodat je ze niet dubbel krijgt..
Ah, u bent nog van de subtiele?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo een goede fotograaf, het is een licht frence lakje( niet het spierwitte) en op mijn duimnagel ( met zwart) iets wat een salamandertje moet voorstellen.
Jeetje zulke foto's hebben we nou nog nooit gezien hier, big shocker heur..quote:
u?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, u bent nog van de subtiele?
Dat veranderd wel...
Mailtje sturen? Decadence hadden ze ook niet, als het goed is hebben ze die besteld en kan ik 'm binnenkort alsnog kopenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
de sparkling sherry is niet meer verkrijgbaar bij boozy
quote:
Bedoel ik!quote:
ik heb wel een aantal leuke kleurtjes, maar ik zie zoveel leuks hier voorbij komen, ik heb iig veel te weinig kleurtjes, dat staat vast maar dat gaat nog wel veranderen
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
I love it
And ladies.. Dit is één laagje!!
In die .pdf of als je inlogt op de site bij status van je bestelling.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef FijieStar het volgende:
Heb mail gehad van transdesign pakje is verzonden
dit is mijn bestelling:
1 5-F15 OPI-YOU DON'T KNOW JACQUES! 4.99 4.99
1 80208 CG-AWAKEN #691 2.60 2.60
1 77053 CG-FOR AUDREY #625 2.60 2.60
1 80831 CG-RECYCLE #652 2.60 2.60
1 80895 CG-SECRET PERI-WINK-LE #683 2.60 2.60
1 80406 CG-ATLANTIS (GLITTER) 3.20 3.20
1 80806 CG KS-OMG #641 * 3.60 3.60
1 80226 CG-WATERMELON RIND#718 2.60 2.60
1 80223 CG-RASPBERRY FESTIVAL #715
![]()
Waar vind je het trackingnummer?
Foto?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:14 schreef Mirjam het volgende:
oh, en die seche vite topcoat is top op die mahoganie, zit net zoals meteor shower best grove glitters in, maar hij is helemaal glad afgelakt
okay, niet alle nagels even glad, maar 2 laagjes topcoat krijgt het zo goed als glad.
edit: het gekke is dat je ziet dat het niet glad is, maar het voelt wél helemaal glad.
da's wel maf
In de winkel weet ik niet, maar online kun je onder andere bij eBay, transdesign.com, boozyshop.nl en asos.com matte nagellakken bestellenquote:
Dan kom ik morgen speciaal voor jouw nagellakje even kijkenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
morgen maak ik die, bij daglicht
Ik kan nu al niet wachten!!quote:U bestelde de volgende producten: - 1 Diamond Cosmetics Verrassings Pakket (¤ 15,-) ¤15.00
I know, maar die heeft maar laatjes van max 8 cm en dat is te klein om mijn lakjes in te doen..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:06 schreef mmascha het volgende:
Die onderste is van Ikea. En die bovenste plastic met laadjes misschien bij de Xenos te krijgen?
Puckzzz: Dankjewel! Ik had die andere met vlokken al wel gevonden. Maar die van jou niet.
Debsterr: Cool! Nu wil ik het wel in het echt zien. Idd lastig hoe je het zo smal krijgt aan het begin van je nagel.
ik heb mn lakjes liggen, en heb alles gepimpt naar mijn stijl:quote:Op woensdag 11 november 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf. Mijn zoektocht voor nagellakjesopbergdingen schiet niet erg op. Ik zoek zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan met lades van ongeveer 9 of 10 cm hoog. Heeft iemand dit toevallig ergens gezien?
mmmm ja het is echt zo'n zwijmelkleur die je de hele week op kan houden ongeacht wat je aanhebtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze staand hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Kleintje19 het volgende:
ik hou het voor je in de gatendie ikea kastjes zijn btw een aanrader echt waar, ik leg me lakjes gewoon plat
![]()
[..]
mmmm ja het is echt zo'n zwijmelkleur die je de hele week op kan houden ongeacht wat je aanhebt![]()
oh en met essie matte about you issie ook
en de dekking is idd ook amazing, net als monarch en don't teal btw, dekken ook geweldig
quote:
quote:Gisteren dik een uur bezig met een hele mooie donker blauwe nagellak. Maar toen ik klaar was zag het eruit alsof mijn vingers 6 uur in de vriezer hadden gelegen.![]()
Als het goed is komen er meets. Zowel in het noorden als in het zuiden van het land..quote:
Kan ik niet eens van jullie een keertje inhuren om mijn nagels mooi en hip te maken?
Verdomme, ik sta al vanaf 5 november on hold met de bestelling.....quote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef FijieStar het volgende:
Heb mail gehad van transdesign pakje is verzonden
Ik kan niet zo goed binnen de lijntjes kleuren.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Wat vond je er niet mooi aan dan?
[..]
Als het goed is komen er meets. Zowel in het noorden als in het zuiden van het land..
Toch, dames?
Ow en zo ja, count me in.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Als het goed is komen er meets. Zowel in het noorden als in het zuiden van het land..
Toch, dames?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan kom ik morgen speciaal voor jouw nagellakje even kijkenBen morgen bij vriendje. Benieuwd wat hij van m'n nagels vindt..
misschien eens animo checken wie er voor welke locatie in is?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Toch, dames?
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Toch, dames?
Als je bij transdesign bij China Glaze op polishes A-Z klikt staat Recycle daar ook gewoon tussen dus die kan je daar bestellen met de rest wat je hebt uitgezocht.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:33 schreef MissJ het volgende:
zo, ik heb gisteravond even een verlanglijstje gemaakt haha.
Heb bij boozyshop.nl gekeken, transdesign.com en konadnail.nl
Bij konadnail.nl omdat ik persé die grijze van China Glaze wil hebben, die van de Ecollection, deze:
[ afbeelding ]
Maar verder... de rest die ik mooi vind kan ik ook via transdesign scoren waar de lakjes goedkoper zijn.
Maar ja, als ik er maar 1 bestel bij konadnail.nl dan word dat een dure bedoening voor 1 lakje, namelijk iets van 11 euri bij elkaar incl verzendkosten.
Weet iemand waar ik die grijze nog meer kan kopen? Of hebben jullie nog tips voor andere leuke lakjes bij konadnail.nl die ik niet bij transdesign.com kan scoren?
Ooh geniaal, ik heb het nu ook gevonden ja, bedanktquote:Op donderdag 12 november 2009 10:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je bij transdesign bij China Glaze op polishes A-Z klikt staat Recycle daar ook gewoon tussen dus die kan je daar bestellen met de rest wat je hebt uitgezocht.![]()
Die site is wel een beetje onoverzichtelijk, ik kon het eerst ook allemaal niet vinden.
Dat vroeg ik me ook af. Mensen weten je wel te vinden met een pm anders.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef moussy het volgende:
Mag je kortingcode's gewoon neerplempen, kreeg gister een nieuwsbrief van konadnail met dus een kortingscode.
staat onder je 'winkelmandje', ff doorscrollenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooh geniaal, ik heb het nu ook gevonden ja, bedankt![]()
Enne, weten jullie dat, als ik meer dan 9 lakjeswil bestellen, hoe hoog wordt dan de shipping fee?
Want in de OP staat dat het t/m 9 lakjes 18 dollar is.
Meer dan 50 dollar. Geen aanrader.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooh geniaal, ik heb het nu ook gevonden ja, bedankt![]()
Enne, weten jullie dat, als ik meer dan 9 lakjeswil bestellen, hoe hoog wordt dan de shipping fee?
Want in de OP staat dat het t/m 9 lakjes 18 dollar is.
Oef, dus ik kan me beter aan de max 9 lakjes houden dusquote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Meer dan 50 dollar. Geen aanrader.![]()
Ik heb het maandag betaald... heb je ng geen 'officiele' invoice gehad met je trackingnummer enz?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Verdomme, ik sta al vanaf 5 november on hold met de bestelling.....Paypal is kut ofzo, het geld is al lang en breed daar....
![]()
Ik ga zo maar eens mailen waarom er nog niets is gebeurd....
Wanneer heb jij betaald?
Wat mij betreft ook nog steeds geen probleem! Misschien moeten we eens wat data geen roepen? Eerst moetquote:Op woensdag 11 november 2009 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben nog steeds in voor een zuiden-meet hoor!!
Ik was altijd al van de maffe kleurtjes en lakjes. Sinds ik in dit topic hoorde over Konad is het hek van de damquote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef bernies het volgende:
@ allemaal Hoe zijn jullie aan deze geweldige verslaving gekomen? Is er een aanleiding voor?
Afgelopen zomer had ik bedacht dat ik turquoise teennagels wou...toen ben ik gaan zoeken en kwam ik bij Douglas een special van Koh tegen in exact de kleur die ik wou, toen ben ik eens rondgaan zoeken op internet, dat had ik beter niet kunnen doen, sindsdien ben ik helemaal van de kleuren en van het lakken. Geen dag zonder nagellak!
"Hier woont een kikkerbil, die niets geven wil!"quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 12:23 schreef lookinforyou het volgende:
Ik kom even uit lurkstand om te vragen wat nou leuke imageplates van Konad zijn.
Idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ik.
Dan is 'ie eerst verkeerd gesorteerd geweest, die sticker heeft de postbode die 'm tegenkwam erop geplaktquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
20%
M'n boozy is ermet een herstel/retour sticker d'r op
'Herstellen aan geadresseerde'
Goeie keus Peri!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ik.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef mmascha het volgende:
[..]
Goeie keus Peri!
Krijg je echt je hele nagel netjes bedenkt met zo'n plaatje?
weet je misschien nu nog niet maar ik ben daar benieuwd naar
Ik! maar als iemand anders eerder bij een kruidvat komt die ze heeft is dat handiger denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
Net deze 3 plates besteld.
Peri haar schuld, door haar ging ik kijken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie was het nou nog maar weer die wel die Show your feet lakjes voor me wou gaan halen?![]()
![]()
Nopes, nu nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Ik heb het maandag betaald... heb je ng geen 'officiele' invoice gehad met je trackingnummer enz?
Ik vind die bloemetjes van die 2e plaat ook mooi. En die hartjesfrench!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook benieuwd naar!. Hoewel ik laatst een youtubefilmpje zag waarop een dame dus zo'n groot stempeltje gebruikte en het er netjes uit zag. Ik vind vooral de zebrastreepjes zo leuk
.
Volgens mij MiMu (maar tis alweer zoveel topiques geledenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
Wie was het nou nog maar weer die wel die Show your feet lakjes voor me wou gaan halen?![]()
![]()
Ja idd, de enige die me echt niet boeit is dat pianoding met de muzieknootjes...maar zeg nooit nooitquote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik vind die bloemetjes van die 2e plaat ook mooi. En die hartjesfrench!
Puckzzz ook leuke plates. Die krullen(linksboven en rechtsonder) op de eerste plate zijn mooi!
Kon je het er maar afknippen! Die vind ik juist leuk! Al is het alleen maar om mijn schoonvader te plagen. Hij repareert orgels/keyboards. We hebben hem al eens een piano-wc-bril kado gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja idd, de enige die me echt niet boeit is dat pianoding met de muzieknootjes...maar zeg nooit nooit
Owquote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nopes, nu nog steeds niet.
De vorige keer was het binnen 8 dagen binnen (vanaf besteldatum)...
Heb gemaild, maar nog geen reactie terug...hoop door het tijdsverschil
Gohquote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie nu pas dat we dezelfde hebben besteld PeRi (die laatste) die bovenste van jou die heb ik al.
Daar heb ik DEZE mee gedaan, en DEZE
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga een klaagmail naar het Kruidvat sturen...stomme winkel, moeten gewoon overal hetzelfde hebben![]()
De KV in Eindhoven zou ze vast wel hebben maar dan moet ik heeeeeeeeeeelemaal naar Eindhoven!
Weet je al of ze door de brievenbus passen MiMu?
Oh het ziet er beter uit dan ik dachtquote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie nu pas dat we dezelfde hebben besteld PeRi (die laatste) die bovenste van jou die heb ik al.
Dat was eigenlijk al antwoord op mijn vraag: ja, je kan dat mooi over een hele nagel doen. Nog wel zwart en wit mooi aangesloten!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
Echt naadloos aansluiten lukt niet bij alle plates omdat die gewoon niet zo ontworpen zijn (zoals bijvoorbeeld wel bij behang) maar sommige gaat aardig....het beste om een beetje mislukte overgang te verdoezelen is om er een striper lijntje of iets met een dotter overheen te zetten.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:26 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk al antwoord op mijn vraag: ja, je kan dat mooi over een hele nagel doen. Nog wel zwart en wit mooi aangesloten!
Da's een fraai lijstje!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik heb de lakjes opgehaald!![]()
![]()
Heb nu binnen:
* OPI Merry midnight, die heb ik meteen opgedaan, zo leuk!(Merry Midnight)
* OPI Midnight in Moscow
* OPI Holiday Glow
* I'm fondue of you
* Sephora by OPI - Mermaid to order
* OPI rapid dry topcoat
* Sephora by OPI basecoat
Oeh suedes! Welke 2 heb je gekocht? Ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo. Vandaag weer een pestbui en toen kwam ik heel 'toevallig' langs de DA en die hadden net de suedes binnen. En heel per ongeluk heb ik er toen 2 gekocht! :-) . Binnenkort beeldmateriaal!
Voel me wel iets beter :-p
Ohja als ik nu t topic sluit kan ik geen nieuwe openen, zit weer mobiel :-D en kan de postcount ook niet zien
Hoe lang heeft jouw bestelling er over gedaan? Wanneer besteld/betaald en wanneer thuis? Even nieuwsgierig... omdat ik zelf gisteren heb besteld!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
20%
M'n boozy is ermet een herstel/retour sticker d'r op
'Herstellen aan geadresseerde'
Oh wat liefquote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
Ik ben mijn dochter aan het troostnagellakken, ze had even 1 op 1 aandacht nodig, dus nagellakken is ook nog eens therapeutisch pedagogisch verantwoord
How cutequote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
Ik ben mijn dochter aan het troostnagellakken, ze had even 1 op 1 aandacht nodig, dus nagellakken is ook nog eens therapeutisch pedagogisch verantwoord
Volgens mij verkopen ze bij de DA van snkr OPI.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:17 schreef mmascha het volgende:
Suedes bij de DA? Eigen merk van DA?
*jaloers* Dat is nog eens handig! Dat scheellt toch weer bestel-/bezorgkosten.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze bij de DA van snkr OPI.
Proberen te blijven bewegen! Was dit mexicaanse griep? Ik krijg um binnenkort ook(als mijn werk er nog aan kan komen, ze waren het vergeten te bestellen voor werknemers in de zorgquote:Ik heb net de griepspuit gehaald en nu is mijn arm zo stijf dat ik mijn andere hand niet meer van gel kan voorzien.
How sweet...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
aahquote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
Lijkt me wel als je weet hoe die vaccinaties werken.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef mmascha het volgende:
[..]
*jaloers* Dat is nog eens handig! Dat scheellt toch weer bestel-/bezorgkosten.
[..]
Proberen te blijven bewegen! Was dit mexicaanse griep? Ik krijg um binnenkort ook(als mijn werk er nog aan kan komen, ze waren het vergeten te bestellen voor werknemers in de zorg). Ik vraag me af of je je er ook niet zo lekker van voelt. Dat komt nl vaak voor bij de "gewone" griepprik.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ook kortingscodes voor transdesign in omloop?
En dat weet ik(apothekersassistente), maar er zit heel weinig in deze. En niet iedereen wordt ziek van de gewone. Daar heb je zelf toch wat meer weerstand tegen dan de mexicaanse.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je weet hoe die vaccinaties werken.
Jaaaa mooi!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Loqi het volgende:
Naar mij onderweg als sint cadeautje aan mezelf![]()
Essie matte topcoat
[ afbeelding ]
Konad topcoat
[ afbeelding ]
China Glaze, QT
[ afbeelding ]
China Glaze, Recycle
[ afbeelding ]
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:16 schreef Oblivion het volgende:
Mimu, ik heb je plate gevonden.Op je arm.
Hoezo is dat nou weer lelijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
En dat weet ik(apothekersassistente), maar er zit heel weinig in deze. En niet iedereen wordt ziek van de gewone. Daar heb je zelf toch wat meer weerstand tegen dan de mexicaanse.
Hoe weet jij er wat van?
Net een fotoknutselwerkje gemaakt dat sneller af was dan ik dacht. Meteen maar even verder gefrobeld:
[ afbeelding ]
Ik vind het zo lelijk dat ik er niet eens topcoat overheen doe. Morgen nieuwe poging.
Ik stempelde met zilveren nail art met zo'n dun kwastje. Dat lukte me toch niet goed. Ik moest een paar keer tussendoor de plate goed schoon en vooral droog maken.
Ahhh bah, beterschap voor je armquote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh gelukkig!![]()
@mmascha: ik heb vooral veel last van mijn arm. Ik voel me ook niet 100% maar ik sluit niet uit dat dat volledig aan mijn eigen fantasie te wijten is.![]()
Dat had ik ook! Heb je al gemaild? Die van mij heeft 3 dagen on hold gestaanquote:Op donderdag 12 november 2009 18:02 schreef Linnie20v het volgende:
Zucht, ik hoop toch echt dat Transdesign een logische verklaring heeft voor mijn ON HOLD wait-paypal-payment probleem......het geld is ook al dagen van mijn eigen rekening...
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer lelijk!![]()
Gek kind
Haha ja ik weet niet hoe oud iedereen is hoor, dat floepte eruit, zal door de verontwaardiging komenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:15 schreef mmascha het volgende:
[..]
![]()
Kind![]()
In het buitenland is het natuurlijk goedkoper(OPI). Dat was ook de reden om daar te bestellen natuurlijk. Maar wel laagdrempelig om eens een wat duurder lakje aan te schaffen![]()
Beterschap MiMu! Maar denken dat je er ziek van zou worden helpt idd niet. Je weet het maar wat doe je eraan?!
klopt de DA in Hilversum heeft ook een OPI stand..quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik koop idd O.P.I bij de DADe luxe DA's verkopen dit zo'n beetje allemaal
![]()
Maar denk maar niet dat ik goedkoper uit ben hoor. Het is dat ik zo'n ongeduldig stuk vreten ben en slecht op online aankopen kan wachten, want dat had me vele euros bespaard ;-).
O.P.I is gewoon heel duur in de winkel vergeleken online![]()
Ja gisteravond, die van mij staat al langer on holdquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Heb je al gemaild? Die van mij heeft 3 dagen on hold gestaan
Ik vind ze heul niet lelijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
En dat weet ik(apothekersassistente), maar er zit heel weinig in deze. En niet iedereen wordt ziek van de gewone. Daar heb je zelf toch wat meer weerstand tegen dan de mexicaanse.
Hoe weet jij er wat van?
Net een fotoknutselwerkje gemaakt dat sneller af was dan ik dacht. Meteen maar even verder gefrobeld:
[ afbeelding ]
Ik vind het zo lelijk dat ik er niet eens topcoat overheen doe. Morgen nieuwe poging.
Ik stempelde met zilveren nail art met zo'n dun kwastje. Dat lukte me toch niet goed. Ik moest een paar keer tussendoor de plate goed schoon en vooral droog maken.
Da's een mooi cadeautje voor jezelf!!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Loqi het volgende:
Naar mij onderweg als sint cadeautje aan mezelf![]()
Essie matte topcoat
[ afbeelding ]
Konad topcoat
[ afbeelding ]
China Glaze, QT
[ afbeelding ]
China Glaze, Recycle
[ afbeelding ]
Ohh...*start Stevie Wonder in* I wish those days could come back once morequote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef mmascha het volgende:
Geeft niet hoor! Ik vind het juist wel lief.
32
bij mij wel ik heb dan ook vrij veel van die nagelvullende plates maar ik heb vrij kleine nagels en oefening baart kunstquote:Op donderdag 12 november 2009 13:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook benieuwd naar!. Hoewel ik laatst een youtubefilmpje zag waarop een dame dus zo'n groot stempeltje gebruikte en het er netjes uit zag. Ik vind vooral de zebrastreepjes zo leuk
.
Nooit iets besteld, maar verzending naar Nl. is mogelijk (te vinden onder de button 'Shipping charges'). Je moet wel voor minimaal 25 dollar bestellen trouwens.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef PartyHardy het volgende:
Heeft er iemand wel eens besteld op dollarnailart?
Staan wel leuk en goedkope dingetjes op..weet alleen niet of ze ook naar Nederland verzenden..?
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nopes, nu nog steeds niet.
De vorige keer was het binnen 8 dagen binnen (vanaf besteldatum)...
Heb gemaild, maar nog geen reactie terug...hoop door het tijdsverschil
opi is veulll mooierquote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaaaa mooi!Die QT moet ik ook echt nog hebben als vervanger voor m'n lege O.P.I DS, hij is echt
Goed opgelet bij biologie ofzo? En verder zit/zat in mijn gezin een anesthesist, een hoofd verpleging en een geneeskundestudent. Ik ben wat technischer dan de rest, studeer wiskundequote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
Hoe weet jij er wat van?
[ afbeelding ]
Bij mij wel, maar het kan ook wel wat langer duren, ken verhalen van 5+ dagen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:19 schreef puntoortje het volgende:
ik heb vandaag wat centjes overgemaakt naar paypal![]()
mag dus binnenkort een bestelling plaatsen bij Trans Design![]()
hoelang duurt het voordat je een betalingsverzoek van hun krijgt? 1á2 dagen?
Ik vind dat zelf te duur, maar misschien dat de rest daar anders over denkt. Wist je dat je ook Paypal kan hebben met alleen een bankrekeningquote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef dieske87 het volgende:
even een vraagje
Op het moment gebruik ik voornamelijk nagellak van bourjois, Rimmel, Hema en essence.
Nu hoor ik jullie allemaal over china glaze en OPI. Nu zag ik dat ze bij de DA OPI verkochten maar dat het wel vrij prijzig was rond de 12 euro voor 1 flesje.
Ik kan niet online bestellen omdat ik geen CC of paypal heb
Is het de moeite om 12 euro voor 1 flesje te betalen of is OPI helemaal niet zoveel beter/mooier als die andere merken???
klopt, ik heb ook paypal met alleen mijn bankrekening, duurt wel 5á6 dagen voordat het geld op je paypal staat.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed opgelet bij biologie ofzo? En verder zit/zat in mijn gezin een anesthesist, een hoofd verpleging en een geneeskundestudent. Ik ben wat technischer dan de rest, studeer wiskunde.
[..]
Bij mij wel, maar het kan ook wel wat langer duren, ken verhalen van 5+ dagen.
[..]
Ik vind dat zelf te duur, maar misschien dat de rest daar anders over denkt. Wist je dat je ook Paypal kan hebben met alleen een bankrekening?
Ik ben zelf helemaal O.P.I verliefdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef dieske87 het volgende:
even een vraagje
Op het moment gebruik ik voornamelijk nagellak van bourjois, Rimmel, Hema en essence.
Nu hoor ik jullie allemaal over china glaze en OPI. Nu zag ik dat ze bij de DA OPI verkochten maar dat het wel vrij prijzig was rond de 12 euro voor 1 flesje.
Ik kan niet online bestellen omdat ik geen CC of paypal heb
Is het de moeite om 12 euro voor 1 flesje te betalen of is OPI helemaal niet zoveel beter/mooier als die andere merken???
Je kan ook direct betalen, en dan wordt het gewoon van je rekening afgeschreven als Paypal geen saldo heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook paypal met alleen mijn bankrekening, duurt wel 5á6 dagen voordat het geld op je paypal staat.
o,quote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan ook direct betalen, en dan wordt het gewoon van je rekening afgeschreven als Paypal geen saldo heeft.
De Kruidvat in Almere Buiten heeft ook een bedroevend Essence assortiment, die van Almere Stad heeft gewoon 2 complete goed gevulde display's staan! Vanmiddag een nagelriemolie, setje strass steentjes en tooltje gehaald daarquote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga een klaagmail naar het Kruidvat sturen...stomme winkel, moeten gewoon overal hetzelfde hebben![]()
De KV in Eindhoven zou ze vast wel hebben maar dan moet ik heeeeeeeeeeelemaal naar Eindhoven!
Weet je al of ze door de brievenbus passen MiMu?
Ziet er uit als een erg mooie lakquote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
O.P.I Lincoln park after dark - suede
Glans is wederom te danken aan flut camera met een nog fluttere flits![]()
Geen spijt van mijn aankoop
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Maar geen stempelsetjes in Stad toch? Gister was er iemand druk met het veranderen van het schap.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
De Kruidvat in Almere Buiten heeft ook een bedroevend Essence assortiment, die van Almere Stad heeft gewoon 2 complete goed gevulde display's staan! Vanmiddag een nagelriemolie, setje strass steentjes en tooltje gehaald daar
groot gelijk, dat kleurtje komt erbij op mijn "ikwilhebben"lijstjequote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf zieligquote:Op donderdag 12 november 2009 19:13 schreef Kleintje19 het volgende:
wacht nog even af ik heb nooit een verstuur bevestiging gekregen en heb 3x gemaild maar kreeg nooit antwoord mn pakketje kwam vanzelf
Ik heb eigenlijk hele schrale gewone basecoat van Etos, of gebruik de ridgefiller van kruidvat. Doen het allebei goed bij mijquote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef Mirjam het volgende:
nouja zeg, van 1 nagel is de lak al helemaal eraf, het zit nog geen 24 uur
dit gaat echt nergens over
wat is een goeie basecoat? want aan m'n topcoat kan het niet liggen
vind het ook niet erg om een goeie basecoat bij transdesign aan te schaffen ofzo, als m'n lak maar langer meegaat dan een dag, ik blijf niet aan de gang.
je krijgt ook altijd een creditcard veld, maar als je je dan inlogt in het inlogveld dan trekt hij het van je bankrekeningquote:Op donderdag 12 november 2009 19:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o,dat wist ik niet.
ik had dat "vroeger" al eens geprobeerd maar toen werd er om een cc gevraagd, toen was ie alleen nog niet gekoppeld aan mijn bank.rek.
altijd leuk om te weten
ik helaas ook nooit meer, en het waren zelfs 3 mailtjes...quote:Op donderdag 12 november 2009 20:31 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik vind mezelf zielig, nog altijd geen mail terug gehad
![]()
Heb mezelf maar een paar laarzen gekocht, gewoon omdat het kantssss
volgens mij hebben meerdere mensen toch echt op je gereageerd... correct me if i'm wrong, maar ik bestel er regelmatig, ik weet eigenlijk niet meer of je een "het is verstuurd" bevestiging krijgt, en wat betreft je laatste vraag daar geef je zelf al antwoord opquote:Op donderdag 12 november 2009 20:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik stel mijn vraag nog even een keer, omdat ie al twee pagina's geleden staat en niet meer gezien wordt denk ik..
Iemand wel eens besteld bij Boozyshop? Hoor je nadat je dat eerste (automatische?) mailtje hebt gehad, en hebt betaald, nog iets voordat de lakjes door de brievenbus vallen?
En hoe lang duurt het ongeveer? (ik lees overal wat anders namelijk...)
dat wou ik ook net gaan vragenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef MissJ het volgende:
help!![]()
Ben nu bezig met een bestelling op transdesign en krijg nu dit:
Choose Shipping Method
Shipping Method Shipping Fee Total
UPS International Express $117.51 $152.85
UPS Worlwide Express Saver $127.72 $163.06
USPS Priority Mail $46.04 $81.38
USPS Express Mail (EMS) $59.80 $95.14
First-Class Mail $34.85 $70.19
welke moet ik kiezen?
daarom zei ik correct me if i'm wrong, ik weet dat er in het vorige topic heel veel over boozy is geprokenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:45 schreef Lindytje het volgende:
Volgens mij had ik geen antwoord gehad... Maar toch bedankt!
het staat zelfs nog in OP, shame on jullie!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef MissJ het volgende:
help!![]()
Ben nu bezig met een bestelling op transdesign en krijg nu dit:
Choose Shipping Method
Shipping Method Shipping Fee Total
UPS International Express $117.51 $152.85
UPS Worlwide Express Saver $127.72 $163.06
USPS Priority Mail $46.04 $81.38
USPS Express Mail (EMS) $59.80 $95.14
First-Class Mail $34.85 $70.19
welke moet ik kiezen?
geweldigquote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat wou ik ook net gaan vragen
Ah, dat wist ik dan weer niet! Het vorige topic is een beetje langs me heen gegaan volgens mij... en mijn vraag kwam uit dit topic, vandaar!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
daarom zei ik correct me if i'm wrong, ik weet dat er in het vorige topic heel veel over boozy is geproken
jaaa gedaan!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het staat zelfs nog in OP, shame on jullie!
Bij comment invullen small flat rate..
aanvinken whatever you want dus, want het geldt toch niet...quote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
jaaa gedaan!
maar dan krijg je dus ook nog dit en dan moet je iets aanvinken!
het is het iniedergeval waard om te wachten op die enorm leuke lakjes bij boozyquote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik dan weer niet! Het vorige topic is een beetje langs me heen gegaan volgens mij... en mijn vraag kwam uit dit topic, vandaar!
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aanvinken whatever you want dus, want het geldt toch niet...
Het maakt niks uit wat je kiest, je betaalt het toch niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
geweldig![]()
antwoord please! Dan kunnen puntoortje en ik onze bestelling afronden![]()
Ik ben gewoon zó nieuwsgierig.... helemaal omdat ik een 'verrassingspakket' heb besteld en geduld is niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het is het iniedergeval waard om te wachten op die enorm leuke lakjes bij boozy
Ik heb vanmiddag voor het eerst besteld, en meteen betaald, meer weet ik niet. In de mail staat alleen dat je nog een mail krijgt als de bestelling verwerkt is (verzonden wordt neem ik aan). Als ik mn spulletjes/meer nieuws heb, laat ik het je weten.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik stel mijn vraag nog even een keer, omdat ie al twee pagina's geleden staat en niet meer gezien wordt denk ik..
Iemand wel eens besteld bij Boozyshop? Hoor je nadat je dat eerste (automatische?) mailtje hebt gehad, en hebt betaald, nog iets voordat de lakjes door de brievenbus vallen?
quote:Bedankt, de bestelling is in behandeling. u ontvangt een email zodra de bestelling verwerkt is.
Gelieve het verschuldigde bedrag over te maken op onderstaande gegevens:
!!!LET OP!!! Nieuw rekeningnummer
Ing/Postbank: ---
Op naam van: Boozyshop
Plaats: ---
Omschrijving: Uw bestelnummer!
Voor buitenlandse klanten:
--
---
Bij ontvangst van betaling zal uw bestelling direct opgestuurd worden.
Bij vragen of opmerkingen kan u mailen naar: xxx@xx
Met vriendelijke groeten,
BoozyShop!
Bedankt voor uw aankoop bij BoozyShop.nl, alle te verzenden producten worden zo spoedig mogelijk verwerkt.
Heeft u nog vragen of opmerkingen over uw order kan u altijd contact opnemen op: xxx@xx
U bestelde de volgende producten:
--
Dan zal ik het jou ook laten weten als ik meer weet! Ik heb gisteren besteld en betaald (zelfde bank als boozy, dus dat geld moet er de minuut daarna geweest zijn)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst besteld, en meteen betaald, meer weet ik niet. In de mail staat alleen dat je nog een mail krijgt als de bestelling verwerkt is (verzonden wordt neem ik aan). Als ik mn spulletjes/meer nieuws heb, laat ik het je weten.
[..]
Nog een keer danquote:Op donderdag 12 november 2009 20:36 schreef Lindytje het volgende:
Dankje!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Nog een keer dan
Ik heb donderdagavond besteld, vrijdag betaald (van ING naar ING) vandaag kreeg ik de flop met 3 lakjes ik heb verder niets van boozy gehoord, ook geen reaktie op mijn vraag wanneer ik het kon verwachten. Ik had wel een sticker op de envelop; herstekken aan geadresseerde. en de kat heeft de flop al stuk gemaakt![]()
Mijn bestelling is gedaan, spannendquote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
geweldig![]()
antwoord please! Dan kunnen puntoortje en ik onze bestelling afronden![]()
Dat is wel een beetje schraal ja...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:12 schreef PeRi het volgende:
Ik zit net ff het vorige topic door te lezen, zag dat er daar ook over gepost was dus. Vreemd met de verkeerde frankering en verkeerde adresstickers, beetje amateuristisch. Nouja dat van mij past gewoon in een kleine envelop en is zo plat als wat, dus kan moeilijk misgaan met de gewone post zou je denken
![]()
.
dat was missJ, de mijne komen er zo aanquote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef Lindytje het volgende:
Puntoortje: wat een moooie lakjes heb je besteld!!
nee, hoe moet dat?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:39 schreef Oblivion het volgende:
Ruw jij je nagels wel eens een beetje op, mirjam?
Leuk gedaan, daar ben je vast wel een poosje mee zoet geweestquote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef babyfeet het volgende:
wow mooie lakjes![]()
heb ook weer iets gedaan maar ben er nu niet echt tevreden mee maar wilde het toch met jullie delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahaha ik heb ook echt tig keer geteld of ik er niet meer dan 9 hadquote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef puntoortje het volgende:
Dit is mijn bestelling, heb wel 20 keer nageteld of ik niet over de 9 flesjes heen ben![]()
Qty__ Item.Number _________Item.Description/Specification_________
----- ----------- ------------------------------------------------
1 860927 ESSIE-Matte About You 0.5oz.
1 70417 CG-Sci-Fi
1 70418 CG-Robotica
1 80213 CG-Devotion #696
1 80208 CG-Awaken #691
1 80206 CG-Emotion #689
1 80207 CG-Joy #690
1 80801 CG-DV8 #636 *
1 80802 CG-LOL #637 *
essie matte about you
[ afbeelding ]
CG-Sci-Fi
[ afbeelding ]
Robotica
[ afbeelding ]
Devotion
[ afbeelding ]
Awaken
[ afbeelding ]
Emotion
[ afbeelding ]
Joy
[ afbeelding ]
DV8
[ afbeelding ]
LOL
[ afbeelding ]
Leuk hoor!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef babyfeet het volgende:
wow mooie lakjes![]()
heb ook weer iets gedaan maar ben er nu niet echt tevreden mee maar wilde het toch met jullie delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die geen verschil tussen Sci-fi en Devotion ziet?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef puntoortje het volgende:
Dit is mijn bestelling, heb wel 20 keer nageteld of ik niet over de 9 flesjes heen ben![]()
Qty__ Item.Number _________Item.Description/Specification_________
----- ----------- ------------------------------------------------
1 860927 ESSIE-Matte About You 0.5oz.
1 70417 CG-Sci-Fi
1 70418 CG-Robotica
1 80213 CG-Devotion #696
1 80208 CG-Awaken #691
1 80206 CG-Emotion #689
1 80207 CG-Joy #690
1 80801 CG-DV8 #636 *
1 80802 CG-LOL #637 *
essie matte about you
[ afbeelding ]
CG-Sci-Fi
[ afbeelding ]
Robotica
[ afbeelding ]
Devotion
[ afbeelding ]
Awaken
[ afbeelding ]
Emotion
[ afbeelding ]
Joy
[ afbeelding ]
DV8
[ afbeelding ]
LOL
[ afbeelding ]
Sorry... ik ben scheel....quote:Op donderdag 12 november 2009 21:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat was missJ, de mijne komen er zo aan
ik zat ook te twijfelen, maar sci fi is met iets paarsigerquote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen verschil tussen Sci-fi en Devotion ziet?
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:52 schreef puntoortje het volgende:heb gewoon al een betalingsverzoek van Trans Design
de jouwe zijn ook leuk, China Glaze Trophy Wife staat nu ook op mijn "ikwilhebben"lijstjequote:Op donderdag 12 november 2009 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahahahaha ik heb ook echt tig keer geteld of ik er niet meer dan 9 had![]()
enne, die laatste 3![]()
![]()
![]()
Die ga ik ook bestellen de volgende keer
Waar mail je naartoe? Het beste schijnt te werken om naar david@transdesign.com te mailen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
Kut transdesign...wel betalingsverzoekjes sturen maar mij mailen ho maar..!
Leuke lakjes dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |