Ah, u bent nog van de subtiele?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo een goede fotograaf, het is een licht frence lakje( niet het spierwitte) en op mijn duimnagel ( met zwart) iets wat een salamandertje moet voorstellen.
Jeetje zulke foto's hebben we nou nog nooit gezien hier, big shocker heur..quote:
u?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, u bent nog van de subtiele?
Dat veranderd wel...
Mailtje sturen? Decadence hadden ze ook niet, als het goed is hebben ze die besteld en kan ik 'm binnenkort alsnog kopenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
de sparkling sherry is niet meer verkrijgbaar bij boozy
quote:
Bedoel ik!quote:
ik heb wel een aantal leuke kleurtjes, maar ik zie zoveel leuks hier voorbij komen, ik heb iig veel te weinig kleurtjes, dat staat vast maar dat gaat nog wel veranderen
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
I love it
And ladies.. Dit is één laagje!!
In die .pdf of als je inlogt op de site bij status van je bestelling.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef FijieStar het volgende:
Heb mail gehad van transdesign pakje is verzonden
dit is mijn bestelling:
1 5-F15 OPI-YOU DON'T KNOW JACQUES! 4.99 4.99
1 80208 CG-AWAKEN #691 2.60 2.60
1 77053 CG-FOR AUDREY #625 2.60 2.60
1 80831 CG-RECYCLE #652 2.60 2.60
1 80895 CG-SECRET PERI-WINK-LE #683 2.60 2.60
1 80406 CG-ATLANTIS (GLITTER) 3.20 3.20
1 80806 CG KS-OMG #641 * 3.60 3.60
1 80226 CG-WATERMELON RIND#718 2.60 2.60
1 80223 CG-RASPBERRY FESTIVAL #715
![]()
Waar vind je het trackingnummer?
Foto?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:14 schreef Mirjam het volgende:
oh, en die seche vite topcoat is top op die mahoganie, zit net zoals meteor shower best grove glitters in, maar hij is helemaal glad afgelakt
okay, niet alle nagels even glad, maar 2 laagjes topcoat krijgt het zo goed als glad.
edit: het gekke is dat je ziet dat het niet glad is, maar het voelt wél helemaal glad.
da's wel maf
In de winkel weet ik niet, maar online kun je onder andere bij eBay, transdesign.com, boozyshop.nl en asos.com matte nagellakken bestellenquote:
Dan kom ik morgen speciaal voor jouw nagellakje even kijkenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
morgen maak ik die, bij daglicht
Ik kan nu al niet wachten!!quote:U bestelde de volgende producten: - 1 Diamond Cosmetics Verrassings Pakket (¤ 15,-) ¤15.00
I know, maar die heeft maar laatjes van max 8 cm en dat is te klein om mijn lakjes in te doen..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:06 schreef mmascha het volgende:
Die onderste is van Ikea. En die bovenste plastic met laadjes misschien bij de Xenos te krijgen?
Puckzzz: Dankjewel! Ik had die andere met vlokken al wel gevonden. Maar die van jou niet.
Debsterr: Cool! Nu wil ik het wel in het echt zien. Idd lastig hoe je het zo smal krijgt aan het begin van je nagel.
ik heb mn lakjes liggen, en heb alles gepimpt naar mijn stijl:quote:Op woensdag 11 november 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf. Mijn zoektocht voor nagellakjesopbergdingen schiet niet erg op. Ik zoek zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan met lades van ongeveer 9 of 10 cm hoog. Heeft iemand dit toevallig ergens gezien?
mmmm ja het is echt zo'n zwijmelkleur die je de hele week op kan houden ongeacht wat je aanhebtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet waarom Kleintje deze zo geweldig vindt![]()
Ik wil ze staand hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Kleintje19 het volgende:
ik hou het voor je in de gatendie ikea kastjes zijn btw een aanrader echt waar, ik leg me lakjes gewoon plat
![]()
[..]
mmmm ja het is echt zo'n zwijmelkleur die je de hele week op kan houden ongeacht wat je aanhebt![]()
oh en met essie matte about you issie ook
en de dekking is idd ook amazing, net als monarch en don't teal btw, dekken ook geweldig
quote:
quote:Gisteren dik een uur bezig met een hele mooie donker blauwe nagellak. Maar toen ik klaar was zag het eruit alsof mijn vingers 6 uur in de vriezer hadden gelegen.![]()
Als het goed is komen er meets. Zowel in het noorden als in het zuiden van het land..quote:
Kan ik niet eens van jullie een keertje inhuren om mijn nagels mooi en hip te maken?
Verdomme, ik sta al vanaf 5 november on hold met de bestelling.....quote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef FijieStar het volgende:
Heb mail gehad van transdesign pakje is verzonden
Ik kan niet zo goed binnen de lijntjes kleuren.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Wat vond je er niet mooi aan dan?
[..]
Als het goed is komen er meets. Zowel in het noorden als in het zuiden van het land..
Toch, dames?
Ow en zo ja, count me in.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Als het goed is komen er meets. Zowel in het noorden als in het zuiden van het land..
Toch, dames?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan kom ik morgen speciaal voor jouw nagellakje even kijkenBen morgen bij vriendje. Benieuwd wat hij van m'n nagels vindt..
misschien eens animo checken wie er voor welke locatie in is?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Toch, dames?
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Toch, dames?
Als je bij transdesign bij China Glaze op polishes A-Z klikt staat Recycle daar ook gewoon tussen dus die kan je daar bestellen met de rest wat je hebt uitgezocht.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:33 schreef MissJ het volgende:
zo, ik heb gisteravond even een verlanglijstje gemaakt haha.
Heb bij boozyshop.nl gekeken, transdesign.com en konadnail.nl
Bij konadnail.nl omdat ik persé die grijze van China Glaze wil hebben, die van de Ecollection, deze:
[ afbeelding ]
Maar verder... de rest die ik mooi vind kan ik ook via transdesign scoren waar de lakjes goedkoper zijn.
Maar ja, als ik er maar 1 bestel bij konadnail.nl dan word dat een dure bedoening voor 1 lakje, namelijk iets van 11 euri bij elkaar incl verzendkosten.
Weet iemand waar ik die grijze nog meer kan kopen? Of hebben jullie nog tips voor andere leuke lakjes bij konadnail.nl die ik niet bij transdesign.com kan scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |