Ik heb het maandag betaald... heb je ng geen 'officiele' invoice gehad met je trackingnummer enz?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Verdomme, ik sta al vanaf 5 november on hold met de bestelling.....Paypal is kut ofzo, het geld is al lang en breed daar....
![]()
Ik ga zo maar eens mailen waarom er nog niets is gebeurd....
Wanneer heb jij betaald?
Wat mij betreft ook nog steeds geen probleem! Misschien moeten we eens wat data geen roepen? Eerst moetquote:Op woensdag 11 november 2009 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben nog steeds in voor een zuiden-meet hoor!!
Ik was altijd al van de maffe kleurtjes en lakjes. Sinds ik in dit topic hoorde over Konad is het hek van de damquote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef bernies het volgende:
@ allemaal Hoe zijn jullie aan deze geweldige verslaving gekomen? Is er een aanleiding voor?
Afgelopen zomer had ik bedacht dat ik turquoise teennagels wou...toen ben ik gaan zoeken en kwam ik bij Douglas een special van Koh tegen in exact de kleur die ik wou, toen ben ik eens rondgaan zoeken op internet, dat had ik beter niet kunnen doen, sindsdien ben ik helemaal van de kleuren en van het lakken. Geen dag zonder nagellak!
"Hier woont een kikkerbil, die niets geven wil!"quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik alle lampen uit doe?
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 12:23 schreef lookinforyou het volgende:
Ik kom even uit lurkstand om te vragen wat nou leuke imageplates van Konad zijn.
Idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ik.
Dan is 'ie eerst verkeerd gesorteerd geweest, die sticker heeft de postbode die 'm tegenkwam erop geplaktquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
20%
M'n boozy is ermet een herstel/retour sticker d'r op
'Herstellen aan geadresseerde'
Goeie keus Peri!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ik.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef mmascha het volgende:
[..]
Goeie keus Peri!
Krijg je echt je hele nagel netjes bedenkt met zo'n plaatje?
weet je misschien nu nog niet maar ik ben daar benieuwd naar
Ik! maar als iemand anders eerder bij een kruidvat komt die ze heeft is dat handiger denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
Net deze 3 plates besteld.
Peri haar schuld, door haar ging ik kijken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie was het nou nog maar weer die wel die Show your feet lakjes voor me wou gaan halen?![]()
![]()
Nopes, nu nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Ik heb het maandag betaald... heb je ng geen 'officiele' invoice gehad met je trackingnummer enz?
Ik vind die bloemetjes van die 2e plaat ook mooi. En die hartjesfrench!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook benieuwd naar!. Hoewel ik laatst een youtubefilmpje zag waarop een dame dus zo'n groot stempeltje gebruikte en het er netjes uit zag. Ik vind vooral de zebrastreepjes zo leuk
.
Volgens mij MiMu (maar tis alweer zoveel topiques geledenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
Wie was het nou nog maar weer die wel die Show your feet lakjes voor me wou gaan halen?![]()
![]()
Ja idd, de enige die me echt niet boeit is dat pianoding met de muzieknootjes...maar zeg nooit nooitquote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik vind die bloemetjes van die 2e plaat ook mooi. En die hartjesfrench!
Puckzzz ook leuke plates. Die krullen(linksboven en rechtsonder) op de eerste plate zijn mooi!
Kon je het er maar afknippen! Die vind ik juist leuk! Al is het alleen maar om mijn schoonvader te plagen. Hij repareert orgels/keyboards. We hebben hem al eens een piano-wc-bril kado gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja idd, de enige die me echt niet boeit is dat pianoding met de muzieknootjes...maar zeg nooit nooit
Owquote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nopes, nu nog steeds niet.
De vorige keer was het binnen 8 dagen binnen (vanaf besteldatum)...
Heb gemaild, maar nog geen reactie terug...hoop door het tijdsverschil
Gohquote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie nu pas dat we dezelfde hebben besteld PeRi (die laatste) die bovenste van jou die heb ik al.
Daar heb ik DEZE mee gedaan, en DEZE
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga een klaagmail naar het Kruidvat sturen...stomme winkel, moeten gewoon overal hetzelfde hebben![]()
De KV in Eindhoven zou ze vast wel hebben maar dan moet ik heeeeeeeeeeelemaal naar Eindhoven!
Weet je al of ze door de brievenbus passen MiMu?
Oh het ziet er beter uit dan ik dachtquote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie nu pas dat we dezelfde hebben besteld PeRi (die laatste) die bovenste van jou die heb ik al.
Dat was eigenlijk al antwoord op mijn vraag: ja, je kan dat mooi over een hele nagel doen. Nog wel zwart en wit mooi aangesloten!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
Echt naadloos aansluiten lukt niet bij alle plates omdat die gewoon niet zo ontworpen zijn (zoals bijvoorbeeld wel bij behang) maar sommige gaat aardig....het beste om een beetje mislukte overgang te verdoezelen is om er een striper lijntje of iets met een dotter overheen te zetten.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:26 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk al antwoord op mijn vraag: ja, je kan dat mooi over een hele nagel doen. Nog wel zwart en wit mooi aangesloten!
Da's een fraai lijstje!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik heb de lakjes opgehaald!![]()
![]()
Heb nu binnen:
* OPI Merry midnight, die heb ik meteen opgedaan, zo leuk!(Merry Midnight)
* OPI Midnight in Moscow
* OPI Holiday Glow
* I'm fondue of you
* Sephora by OPI - Mermaid to order
* OPI rapid dry topcoat
* Sephora by OPI basecoat
Oeh suedes! Welke 2 heb je gekocht? Ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo. Vandaag weer een pestbui en toen kwam ik heel 'toevallig' langs de DA en die hadden net de suedes binnen. En heel per ongeluk heb ik er toen 2 gekocht! :-) . Binnenkort beeldmateriaal!
Voel me wel iets beter :-p
Ohja als ik nu t topic sluit kan ik geen nieuwe openen, zit weer mobiel :-D en kan de postcount ook niet zien
Hoe lang heeft jouw bestelling er over gedaan? Wanneer besteld/betaald en wanneer thuis? Even nieuwsgierig... omdat ik zelf gisteren heb besteld!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
20%
M'n boozy is ermet een herstel/retour sticker d'r op
'Herstellen aan geadresseerde'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |