abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74625875
zo, ik heb gisteravond even een verlanglijstje gemaakt haha.
Heb bij boozyshop.nl gekeken, transdesign.com en konadnail.nl

Bij konadnail.nl omdat ik persé die grijze van China Glaze wil hebben, die van de Ecollection, deze:

Maar verder... de rest die ik mooi vind kan ik ook via transdesign scoren waar de lakjes goedkoper zijn.
Maar ja, als ik er maar 1 bestel bij konadnail.nl dan word dat een dure bedoening voor 1 lakje, namelijk iets van 11 euri bij elkaar incl verzendkosten.
Weet iemand waar ik die grijze nog meer kan kopen? Of hebben jullie nog tips voor andere leuke lakjes bij konadnail.nl die ik niet bij transdesign.com kan scoren?

[ Bericht 1% gewijzigd door MissJ op 12-11-2009 09:39:26 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_74626903
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:33 schreef MissJ het volgende:
zo, ik heb gisteravond even een verlanglijstje gemaakt haha.
Heb bij boozyshop.nl gekeken, transdesign.com en konadnail.nl

Bij konadnail.nl omdat ik persé die grijze van China Glaze wil hebben, die van de Ecollection, deze:

[ afbeelding ]

Maar verder... de rest die ik mooi vind kan ik ook via transdesign scoren waar de lakjes goedkoper zijn.
Maar ja, als ik er maar 1 bestel bij konadnail.nl dan word dat een dure bedoening voor 1 lakje, namelijk iets van 11 euri bij elkaar incl verzendkosten.
Weet iemand waar ik die grijze nog meer kan kopen? Of hebben jullie nog tips voor andere leuke lakjes bij konadnail.nl die ik niet bij transdesign.com kan scoren?
Als je bij transdesign bij China Glaze op polishes A-Z klikt staat Recycle daar ook gewoon tussen dus die kan je daar bestellen met de rest wat je hebt uitgezocht.
Die site is wel een beetje onoverzichtelijk, ik kon het eerst ook allemaal niet vinden.
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 10:29:22 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_74627180
Mag je kortingcode's gewoon neerplempen, kreeg gister een nieuwsbrief van konadnail met dus een kortingscode.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74627343
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als je bij transdesign bij China Glaze op polishes A-Z klikt staat Recycle daar ook gewoon tussen dus die kan je daar bestellen met de rest wat je hebt uitgezocht.
Die site is wel een beetje onoverzichtelijk, ik kon het eerst ook allemaal niet vinden.
Ooh geniaal, ik heb het nu ook gevonden ja, bedankt
Enne, weten jullie dat, als ik meer dan 9 lakjes wil bestellen, hoe hoog wordt dan de shipping fee?
Want in de OP staat dat het t/m 9 lakjes 18 dollar is.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  donderdag 12 november 2009 @ 11:06:04 #155
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74628319
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef moussy het volgende:
Mag je kortingcode's gewoon neerplempen, kreeg gister een nieuwsbrief van konadnail met dus een kortingscode.
Dat vroeg ik me ook af. Mensen weten je wel te vinden met een pm anders.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74628348
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef MissJ het volgende:

[..]

Enne, weten jullie dat, als ik meer dan 9 lakjes wil bestellen, hoe hoog wordt dan de shipping fee?
staat onder je 'winkelmandje', ff doorscrollen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74628699
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef MissJ het volgende:

[..]

Meer dan 50 dollar. Geen aanrader.

Hoeveel korting is die korting van konadnail?
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 11:20:36 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_74628769
20%

M'n boozy is er met een herstel/retour sticker d'r op 'Herstellen aan geadresseerde'
pi_74628962
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Meer dan 50 dollar. Geen aanrader.

Oef, dus ik kan me beter aan de max 9 lakjes houden dus
Lastig, want ik zie zoveel mooie hahahaha

en zeg maar dat China Glaze breastcancer setje van 3 schattige roze lakjes, dat telt dan neem ik aan ook voor 3 lakjes? Of stel ik nu een erg domme vraag
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 11:44:56 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_74629548
Matte zwarte diamonds, wel onder een lampje want tis hier donker en grijs weer om in je bed te liggen.

Het is maar één laagje!
  donderdag 12 november 2009 @ 11:48:28 #161
270265 FijieStar
Gimme cookies!
pi_74629658
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:56 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Verdomme, ik sta al vanaf 5 november on hold met de bestelling..... Paypal is kut ofzo, het geld is al lang en breed daar....
Ik ga zo maar eens mailen waarom er nog niets is gebeurd....

Wanneer heb jij betaald?
Ik heb het maandag betaald... heb je ng geen 'officiele' invoice gehad met je trackingnummer enz?
Get mad, then get over it...
  donderdag 12 november 2009 @ 11:55:41 #162
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74629879
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben nog steeds in voor een zuiden-meet hoor!!
Wat mij betreft ook nog steeds geen probleem! Misschien moeten we eens wat data geen roepen? Eerst moet even goed genezen enzo, hij ligt nu nog middenin de kamer op bed maar dat zal niet zo lang duren allemaal (hoop ik)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 12 november 2009 @ 11:59:14 #163
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74629993
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef bernies het volgende:

@ allemaal Hoe zijn jullie aan deze geweldige verslaving gekomen? Is er een aanleiding voor?
Afgelopen zomer had ik bedacht dat ik turquoise teennagels wou...toen ben ik gaan zoeken en kwam ik bij Douglas een special van Koh tegen in exact de kleur die ik wou, toen ben ik eens rondgaan zoeken op internet, dat had ik beter niet kunnen doen, sindsdien ben ik helemaal van de kleuren en van het lakken. Geen dag zonder nagellak!
Ik was altijd al van de maffe kleurtjes en lakjes. Sinds ik in dit topic hoorde over Konad is het hek van de dam
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74630564
Ik heb 3 Konal stempelplates besteld bij Boozy .

De laatste dubbel, is voor een vriendinnetje.
Whatever I want.
pi_74630684
Ik kom even uit lurkstand om te vragen wat nou leuke imageplates van Konad zijn.
Keep the faith!!
  donderdag 12 november 2009 @ 12:28:46 #166
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74630811
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zou het helpen als ik alle lampen uit doe?
"Hier woont een kikkerbil, die niets geven wil!"
is 11-11 jarig, weinig kans op vergeten hier .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74630883
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:23 schreef lookinforyou het volgende:
Ik kom even uit lurkstand om te vragen wat nou leuke imageplates van Konad zijn.
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ik .
Whatever I want.
  donderdag 12 november 2009 @ 12:38:09 #168
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74631113
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ik .
Idd.

Klik
  donderdag 12 november 2009 @ 12:41:44 #169
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74631241
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
20%

M'n boozy is er met een herstel/retour sticker d'r op 'Herstellen aan geadresseerde'
Dan is 'ie eerst verkeerd gesorteerd geweest, die sticker heeft de postbode die 'm tegenkwam erop geplakt .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74631371
Ik vandaag op jacht naar een kruidvatstempelsetje, bij 3 Kruidvats geweest en geen enkele heeft ze
Ja en dus?
pi_74631573
Heb hier ook gekeken maar helaas kan ze hier niet krijgen. Volgens die miep van de Kruidvat moet je een Kruidvat hebben met 2 meter Essence schap, hier hebben ze 1 en 1.5, zoiets was t
pi_74631874
maar de kruidvat bij ons heeft 1x 1m schap en 2x1.5 meter!
Ja en dus?
  donderdag 12 november 2009 @ 13:13:35 #173
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74632194
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef PeRi het volgende:

[..]

Goeie keus Peri!
Krijg je echt je hele nagel netjes bedenkt met zo'n plaatje?
weet je misschien nu nog niet maar ik ben daar benieuwd naar
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74632500
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef mmascha het volgende:

[..]

Goeie keus Peri!
Krijg je echt je hele nagel netjes bedenkt met zo'n plaatje?
weet je misschien nu nog niet maar ik ben daar benieuwd naar
Daar ben ik dus ook benieuwd naar! . Hoewel ik laatst een youtubefilmpje zag waarop een dame dus zo'n groot stempeltje gebruikte en het er netjes uit zag. Ik vind vooral de zebrastreepjes zo leuk .
Whatever I want.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:24:27 #175
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74632519
Net deze 3 plates besteld.
Peri haar schuld, door haar ging ik kijken

Wie was het nou nog maar weer die wel die Show your feet lakjes voor me wou gaan halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')