Als je bij transdesign bij China Glaze op polishes A-Z klikt staat Recycle daar ook gewoon tussen dus die kan je daar bestellen met de rest wat je hebt uitgezocht.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:33 schreef MissJ het volgende:
zo, ik heb gisteravond even een verlanglijstje gemaakt haha.
Heb bij boozyshop.nl gekeken, transdesign.com en konadnail.nl
Bij konadnail.nl omdat ik persé die grijze van China Glaze wil hebben, die van de Ecollection, deze:
[ afbeelding ]
Maar verder... de rest die ik mooi vind kan ik ook via transdesign scoren waar de lakjes goedkoper zijn.
Maar ja, als ik er maar 1 bestel bij konadnail.nl dan word dat een dure bedoening voor 1 lakje, namelijk iets van 11 euri bij elkaar incl verzendkosten.
Weet iemand waar ik die grijze nog meer kan kopen? Of hebben jullie nog tips voor andere leuke lakjes bij konadnail.nl die ik niet bij transdesign.com kan scoren?
Ooh geniaal, ik heb het nu ook gevonden ja, bedanktquote:Op donderdag 12 november 2009 10:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je bij transdesign bij China Glaze op polishes A-Z klikt staat Recycle daar ook gewoon tussen dus die kan je daar bestellen met de rest wat je hebt uitgezocht.![]()
Die site is wel een beetje onoverzichtelijk, ik kon het eerst ook allemaal niet vinden.
Dat vroeg ik me ook af. Mensen weten je wel te vinden met een pm anders.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef moussy het volgende:
Mag je kortingcode's gewoon neerplempen, kreeg gister een nieuwsbrief van konadnail met dus een kortingscode.
staat onder je 'winkelmandje', ff doorscrollenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooh geniaal, ik heb het nu ook gevonden ja, bedankt![]()
Enne, weten jullie dat, als ik meer dan 9 lakjeswil bestellen, hoe hoog wordt dan de shipping fee?
Want in de OP staat dat het t/m 9 lakjes 18 dollar is.
Meer dan 50 dollar. Geen aanrader.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooh geniaal, ik heb het nu ook gevonden ja, bedankt![]()
Enne, weten jullie dat, als ik meer dan 9 lakjeswil bestellen, hoe hoog wordt dan de shipping fee?
Want in de OP staat dat het t/m 9 lakjes 18 dollar is.
Oef, dus ik kan me beter aan de max 9 lakjes houden dusquote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Meer dan 50 dollar. Geen aanrader.![]()
Ik heb het maandag betaald... heb je ng geen 'officiele' invoice gehad met je trackingnummer enz?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Verdomme, ik sta al vanaf 5 november on hold met de bestelling.....Paypal is kut ofzo, het geld is al lang en breed daar....
![]()
Ik ga zo maar eens mailen waarom er nog niets is gebeurd....
Wanneer heb jij betaald?
Wat mij betreft ook nog steeds geen probleem! Misschien moeten we eens wat data geen roepen? Eerst moetquote:Op woensdag 11 november 2009 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben nog steeds in voor een zuiden-meet hoor!!
Ik was altijd al van de maffe kleurtjes en lakjes. Sinds ik in dit topic hoorde over Konad is het hek van de damquote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef bernies het volgende:
@ allemaal Hoe zijn jullie aan deze geweldige verslaving gekomen? Is er een aanleiding voor?
Afgelopen zomer had ik bedacht dat ik turquoise teennagels wou...toen ben ik gaan zoeken en kwam ik bij Douglas een special van Koh tegen in exact de kleur die ik wou, toen ben ik eens rondgaan zoeken op internet, dat had ik beter niet kunnen doen, sindsdien ben ik helemaal van de kleuren en van het lakken. Geen dag zonder nagellak!
"Hier woont een kikkerbil, die niets geven wil!"quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik alle lampen uit doe?
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 12:23 schreef lookinforyou het volgende:
Ik kom even uit lurkstand om te vragen wat nou leuke imageplates van Konad zijn.
Idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ik.
Dan is 'ie eerst verkeerd gesorteerd geweest, die sticker heeft de postbode die 'm tegenkwam erop geplaktquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
20%
M'n boozy is ermet een herstel/retour sticker d'r op
'Herstellen aan geadresseerde'
Goeie keus Peri!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind dus de twee hierboven leuk, maar je kan het beste zelf ff naar de plates kijken op sites waar ze te koop zijn, denk ik.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef mmascha het volgende:
[..]
Goeie keus Peri!
Krijg je echt je hele nagel netjes bedenkt met zo'n plaatje?
weet je misschien nu nog niet maar ik ben daar benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |