Hahaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik alle lampen uit doe?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef Mirjam het volgende:
8,5 centimeter volgens http://iruler.net/
In de plaats waar ik werk hadden ze ze niet en keken ze me heul glazig aan toen ik er om vroeg.quote:
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je met je computer ergens zit waar ze dat licht kunnen zien, nee
ik heb nu witte nagels met roze sterretjes en vlinders, maar ik ga vanavond eens experimenteren denk ik...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.
Ik heb nog steeds geen stempelsetjes en die muts van de Kruidvat heeft me ook nog steeds niet gebeld.![]()
quote:
Waar woon jij?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach ik geef ze wel geld, zoveel komen er hier toch niet aan de deur.
Ik heb nog steeds geen stempelsetjes en die muts van de Kruidvat heeft me ook nog steeds niet gebeld.![]()
Ik woon tegenwoordig in Brabant maar ben van origine Gronings en opgegroeid in Friesland. Vind het best jammer dat we dat hier niet vieren...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
HahaSint maarten of zoiets? In het zuiden hebben we dat niet, ik weet alleen dat het iets met lampionnen en snoep is
dat kroontjequote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik heb de hoop op stempelsetjes vorige week al opgegevenEr is ook een Konadplate met kroontje, mocht je alleen daarvoor op zoek zijn naar de plate
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nu witte nagels met roze sterretjes en vlinders, maar ik ga vanavond eens experimenteren denk ik...
als je wilt, wil ik nog wel een setje halen voor je hoor
Ja hoor, ik heb ze ook allebeiquote:Op woensdag 11 november 2009 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hadden ze beide setjes nog daar?
Voor mezelf vind ik het ook niet zo'n ramp als het niet lukt maar ik wil beide setjes in een cadeautje voor mijn nichtje doen en die verjaardag is nu echt gevaarlijk dichtbij (lees: vandaag) en ik heb ze verdorie nog niet. We gaan er dit weekend naartoe dus dan moet ik ze hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik heb de hoop op stempelsetjes vorige week al opgegevenEr is ook een Konadplate met kroontje, mocht je alleen daarvoor op zoek zijn naar de plate
Oh als je er dan twee voor me op wilt halen en op kunt sturen zou ik dat helemaal geweldig vinden!quote:
is goed hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh als je er dan twee voor me op wilt halen en op kunt sturen zou ik dat helemaal geweldig vinden!![]()
Ik PM je wel even.
¤ 1,99 geloof ikquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoeveel kost dat Kruidvat stempsetje eigenlijk?
Morgen eens kijken!
2,99 maar dat is nog bijna niks.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMG dan zeker eens kijken
Hoe maken ze het ervoor
Excusez-moi. Bedankt voor de verbeteringquote:Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
2,99 maar dat is nog bijna niks.
Met plate M69quote:Op woensdag 11 november 2009 17:48 schreef mmascha het volgende:
Puckzzz: waar heb jij die sneeuwvlokken mee gedaan? Ik vind het een heel mooi ontwerp!
Mijn eerste paint ooitquote:
Haha ja zo had ik het ook in gedachtenquote:
Ik ben helaas niet zo een goede fotograaf, het is een licht frence lakje( niet het spierwitte) en op mijn duimnagel ( met zwart) iets wat een salamandertje moet voorstellen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef Oblivion het volgende:
Hoi puntoortje!
Je foto is moeilijk te zien.
die wil ik óókquote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet waarom Kleintje deze zo geweldig vindt![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Mirjam het volgende:
waarom heeft transdesign die sparkling cherry niet?
ik wil daar binnenkort namelijk bestellen..
Moooooiiii!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet waarom Kleintje deze zo geweldig vindt![]()
hartstikke leuk!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste Konad-french!(mijn gehandicapte wijsvinger-nagel...
)
3,15 verzendkosten maar?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]Boozy verkoopt ze voor 3,95 en mijn hele bestelling was 3,15 verzendkosten
Overigens: dat verassingspakketje is dus best leuk! Voor ¤ 10 vier lakjes en je kunt aangeven welke je al hebt zodat je ze niet dubbel krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |