abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 16:18:19 #201
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74638377
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
Ik ben mijn dochter aan het troostnagellakken, ze had even 1 op 1 aandacht nodig, dus nagellakken is ook nog eens therapeutisch pedagogisch verantwoord
Oh wat lief en ondertussen kan je lekker beppen en de nodige aandacht aan d'r besteden.
Ik zat een tijdje geleden met mijn schoondochter wat te lakken en tutten en die gaf ook al aan dat ze dat zo bij haar eigen moeder (meissie heeft een K**jeugd gehad) zo mistte.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 12 november 2009 @ 16:22:40 #202
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74638544
quote:
Ik ben mijn dochter aan het troostnagellakken, ze had even 1 op 1 aandacht nodig, dus nagellakken is ook nog eens therapeutisch pedagogisch verantwoord
How cute
Don't come closer, I might hurt you
pi_74639945
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:17 schreef mmascha het volgende:
Suedes bij de DA? Eigen merk van DA?
Volgens mij verkopen ze bij de DA van snkr OPI.

Ik heb net de griepspuit gehaald en nu is mijn arm zo stijf dat ik mijn andere hand niet meer van gel kan voorzien.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 12 november 2009 @ 17:11:04 #204
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74640145
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Volgens mij verkopen ze bij de DA van snkr OPI.
*jaloers* Dat is nog eens handig! Dat scheellt toch weer bestel-/bezorgkosten.
quote:
Ik heb net de griepspuit gehaald en nu is mijn arm zo stijf dat ik mijn andere hand niet meer van gel kan voorzien.
Proberen te blijven bewegen! Was dit mexicaanse griep? Ik krijg um binnenkort ook(als mijn werk er nog aan kan komen, ze waren het vergeten te bestellen voor werknemers in de zorg ). Ik vraag me af of je je er ook niet zo lekker van voelt. Dat komt nl vaak voor bij de "gewone" griepprik.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74640286
Mimu, ik heb je plate gevonden.

Op je arm.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74640332
quote:
How sweet...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74640409
quote:
aah
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74640911
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef mmascha het volgende:

[..]

*jaloers* Dat is nog eens handig! Dat scheellt toch weer bestel-/bezorgkosten.
[..]

Proberen te blijven bewegen! Was dit mexicaanse griep? Ik krijg um binnenkort ook(als mijn werk er nog aan kan komen, ze waren het vergeten te bestellen voor werknemers in de zorg ). Ik vraag me af of je je er ook niet zo lekker van voelt. Dat komt nl vaak voor bij de "gewone" griepprik.
Lijkt me wel als je weet hoe die vaccinaties werken.
pi_74640921
Whoehoe, korting bij Enchantra! Bestelstop moet maar even ingevoerd worden Nu onderweg:

Transdesign sinds maandag in VS op postkantoor
OCnails sinds maandag op postkantoor (plates)
Sparkling*nails sinds vandaag verzonden

pi_74640934
zijn er ook kortingscodes voor transdesign in omloop?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74640983
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ook kortingscodes voor transdesign in omloop?
Niet dat ik weet *googlet*

OCnailart.com geeft 30% korting met een code van scrangie en heeft free shipping boven de 20 dollar
pi_74641295
Ik koop idd O.P.I bij de DA De luxe DA's verkopen dit zo'n beetje allemaal

Maar denk maar niet dat ik goedkoper uit ben hoor . Het is dat ik zo'n ongeduldig stuk vreten ben en slecht op online aankopen kan wachten, want dat had me vele euros bespaard ;-).

O.P.I is gewoon heel duur in de winkel vergeleken online

Heb de You don't know Jacques en de Lincoln Park After Dark suedes gekocht.
Nu aan het lakken met de laatste. Is nog best een bitch als je opstandig bent zoals ik en perse basecoat wil gebruiken ook al zegt het labeltje dat het niet mag
  donderdag 12 november 2009 @ 17:53:50 #213
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_74641415
Naar mij onderweg als sint cadeautje aan mezelf

Essie matte topcoat

Konad topcoat

China Glaze, QT

China Glaze, Recycle

Knoei
pi_74641488
Oh ja, QT van Kleintje is ook nog onderweg

Loqi leuk hoor!!
  donderdag 12 november 2009 @ 17:57:47 #215
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74641520
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Lijkt me wel als je weet hoe die vaccinaties werken.
En dat weet ik(apothekersassistente), maar er zit heel weinig in deze. En niet iedereen wordt ziek van de gewone. Daar heb je zelf toch wat meer weerstand tegen dan de mexicaanse.
Hoe weet jij er wat van?

Net een fotoknutselwerkje gemaakt dat sneller af was dan ik dacht. Meteen maar even verder gefrobeld:

Ik vind het zo lelijk dat ik er niet eens topcoat overheen doe. Morgen nieuwe poging.
Ik stempelde met zilveren nail art met zo'n dun kwastje. Dat lukte me toch niet goed. Ik moest een paar keer tussendoor de plate goed schoon en vooral droog maken.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74641524
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Loqi het volgende:

Essie matte topcoat
[ afbeelding ]
Konad topcoat
[ afbeelding ]
China Glaze, QT
[ afbeelding ]
China Glaze, Recycle
[ afbeelding ]

Jaaaa mooi! Die QT moet ik ook echt nog hebben als vervanger voor m'n lege O.P.I DS, hij is echt
pi_74641529
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:16 schreef Oblivion het volgende:
Mimu, ik heb je plate gevonden.

Op je arm.
Oh gelukkig!

@mmascha: ik heb vooral veel last van mijn arm. Ik voel me ook niet 100% maar ik sluit niet uit dat dat volledig aan mijn eigen fantasie te wijten is.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74641564
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef mmascha het volgende:

[..]

En dat weet ik(apothekersassistente), maar er zit heel weinig in deze. En niet iedereen wordt ziek van de gewone. Daar heb je zelf toch wat meer weerstand tegen dan de mexicaanse.
Hoe weet jij er wat van?

Net een fotoknutselwerkje gemaakt dat sneller af was dan ik dacht. Meteen maar even verder gefrobeld:
[ afbeelding ]
Ik vind het zo lelijk dat ik er niet eens topcoat overheen doe. Morgen nieuwe poging.
Ik stempelde met zilveren nail art met zo'n dun kwastje. Dat lukte me toch niet goed. Ik moest een paar keer tussendoor de plate goed schoon en vooral droog maken.
Hoezo is dat nou weer lelijk!
Gek kind
pi_74641612
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh gelukkig!

@mmascha: ik heb vooral veel last van mijn arm. Ik voel me ook niet 100% maar ik sluit niet uit dat dat volledig aan mijn eigen fantasie te wijten is.

Ahhh bah, beterschap voor je arm
pi_74641668
Zucht, ik hoop toch echt dat Transdesign een logische verklaring heeft voor mijn ON HOLD wait-paypal-payment probleem...... het geld is ook al dagen van mijn eigen rekening...
pi_74641917
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:02 schreef Linnie20v het volgende:
Zucht, ik hoop toch echt dat Transdesign een logische verklaring heeft voor mijn ON HOLD wait-paypal-payment probleem...... het geld is ook al dagen van mijn eigen rekening...
Dat had ik ook! Heb je al gemaild? Die van mij heeft 3 dagen on hold gestaan
  donderdag 12 november 2009 @ 18:15:32 #222
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74642034
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Hoezo is dat nou weer lelijk!
Gek kind

Kind

In het buitenland is het natuurlijk goedkoper(OPI). Dat was ook de reden om daar te bestellen natuurlijk. Maar wel laagdrempelig om eens een wat duurder lakje aan te schaffen

Beterschap MiMu! Maar denken dat je er ziek van zou worden helpt idd niet. Je weet het maar wat doe je eraan?!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:17:24 #223
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_74642094
Ik kan ook echt niet wachten tot alles binnen is
Knoei
pi_74642143
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:15 schreef mmascha het volgende:

[..]

Kind

In het buitenland is het natuurlijk goedkoper(OPI). Dat was ook de reden om daar te bestellen natuurlijk. Maar wel laagdrempelig om eens een wat duurder lakje aan te schaffen

Beterschap MiMu! Maar denken dat je er ziek van zou worden helpt idd niet. Je weet het maar wat doe je eraan?!
Haha ja ik weet niet hoe oud iedereen is hoor, dat floepte eruit, zal door de verontwaardiging komen

donderdag 12 november 2009 @ 18:23:15 #225
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74642248
Geeft niet hoor! Ik vind het juist wel lief.
32
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74642353
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik koop idd O.P.I bij de DA De luxe DA's verkopen dit zo'n beetje allemaal

Maar denk maar niet dat ik goedkoper uit ben hoor . Het is dat ik zo'n ongeduldig stuk vreten ben en slecht op online aankopen kan wachten, want dat had me vele euros bespaard ;-).

O.P.I is gewoon heel duur in de winkel vergeleken online

klopt de DA in Hilversum heeft ook een OPI stand..
Eigenlijk helemaal niet goed voor me
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74642563
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat had ik ook! Heb je al gemaild? Die van mij heeft 3 dagen on hold gestaan
Ja gisteravond, die van mij staat al langer on hold volgens mij al vanaf maandag...
buuuuuuuuhhhh maar dacht ach komt wel goed
  donderdag 12 november 2009 @ 18:34:19 #228
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74642564
Heeft er iemand wel eens besteld op dollarnailart?
Staan wel leuk en goedkope dingetjes op.. weet alleen niet of ze ook naar Nederland verzenden..?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  donderdag 12 november 2009 @ 18:53:26 #229
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74643174
quote:

[..]

Hoe weet jij er wat van?

[ afbeelding ]
Ik vind ze heul niet lelijk!
  donderdag 12 november 2009 @ 18:54:09 #230
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74643194
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Loqi het volgende:

Essie matte topcoat
[ afbeelding ]
Konad topcoat
[ afbeelding ]
China Glaze, QT
[ afbeelding ]
China Glaze, Recycle
[ afbeelding ]
Da's een mooi cadeautje voor jezelf!!
  donderdag 12 november 2009 @ 18:57:39 #231
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74643311
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef mmascha het volgende:
Geeft niet hoor! Ik vind het juist wel lief.
32
Ohh...*start Stevie Wonder in* I wish those days could come back once more

Whehehe

Ik heb ooit es een tetanus injectie gehad omdat ik gebeten was door een hond. 30 lentes jong en not bad looking was ik toen, om 1 of andere reden moest er een spuit in elke (kont) bil...ik heb nog nooit zulke mooie billen gehad maar pijn dat ze deden...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74643421
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:23 schreef PeRi het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook benieuwd naar! . Hoewel ik laatst een youtubefilmpje zag waarop een dame dus zo'n groot stempeltje gebruikte en het er netjes uit zag. Ik vind vooral de zebrastreepjes zo leuk .
bij mij wel ik heb dan ook vrij veel van die nagelvullende plates maar ik heb vrij kleine nagels en oefening baart kunst
pi_74643470
Morgen maar weer eens aan de gang gaan met stickertjes (moet eerst deze opmaken voordat ik konad mag kopen van mezelf)
  donderdag 12 november 2009 @ 19:05:15 #234
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74643513
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef PartyHardy het volgende:
Heeft er iemand wel eens besteld op dollarnailart?
Staan wel leuk en goedkope dingetjes op.. weet alleen niet of ze ook naar Nederland verzenden..?
Nooit iets besteld, maar verzending naar Nl. is mogelijk (te vinden onder de button 'Shipping charges'). Je moet wel voor minimaal 25 dollar bestellen trouwens.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74643748
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Nopes, nu nog steeds niet.
De vorige keer was het binnen 8 dagen binnen (vanaf besteldatum)...
Heb gemaild, maar nog geen reactie terug...hoop door het tijdsverschil

wacht nog even af ik heb nooit een verstuur bevestiging gekregen en heb 3x gemaild maar kreeg nooit antwoord mn pakketje kwam vanzelf
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Jaaaa mooi! Die QT moet ik ook echt nog hebben als vervanger voor m'n lege O.P.I DS, hij is echt
opi is veulll mooier
pi_74643892
even een vraagje

Op het moment gebruik ik voornamelijk nagellak van bourjois, Rimmel, Hema en essence.
Nu hoor ik jullie allemaal over china glaze en OPI. Nu zag ik dat ze bij de DA OPI verkochten maar dat het wel vrij prijzig was rond de 12 euro voor 1 flesje.
Ik kan niet online bestellen omdat ik geen CC of paypal heb

Is het de moeite om 12 euro voor 1 flesje te betalen of is OPI helemaal niet zoveel beter/mooier als die andere merken???
pi_74643935
ik heb vandaag wat centjes overgemaakt naar paypal
mag dus binnenkort een bestelling plaatsen bij Trans Design

hoelang duurt het voordat je een betalingsverzoek van hun krijgt? 1á2 dagen?
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_74644054
quote:

[..]

Hoe weet jij er wat van?

[ afbeelding ]
Goed opgelet bij biologie ofzo? En verder zit/zat in mijn gezin een anesthesist, een hoofd verpleging en een geneeskundestudent. Ik ben wat technischer dan de rest, studeer wiskunde .
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:19 schreef puntoortje het volgende:
ik heb vandaag wat centjes overgemaakt naar paypal
mag dus binnenkort een bestelling plaatsen bij Trans Design

hoelang duurt het voordat je een betalingsverzoek van hun krijgt? 1á2 dagen?
Bij mij wel, maar het kan ook wel wat langer duren, ken verhalen van 5+ dagen.
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef dieske87 het volgende:
even een vraagje

Op het moment gebruik ik voornamelijk nagellak van bourjois, Rimmel, Hema en essence.
Nu hoor ik jullie allemaal over china glaze en OPI. Nu zag ik dat ze bij de DA OPI verkochten maar dat het wel vrij prijzig was rond de 12 euro voor 1 flesje.
Ik kan niet online bestellen omdat ik geen CC of paypal heb

Is het de moeite om 12 euro voor 1 flesje te betalen of is OPI helemaal niet zoveel beter/mooier als die andere merken???
Ik vind dat zelf te duur, maar misschien dat de rest daar anders over denkt. Wist je dat je ook Paypal kan hebben met alleen een bankrekening ?
pi_74644208
Owja, een nagel van mij is gescheurd toen ik bleef haken aan mijn trui ofzo. Gevolg; hij is een paar mm korter dan de rest . Nu zijn mijn nagels lelijk.
pi_74644240
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Goed opgelet bij biologie ofzo? En verder zit/zat in mijn gezin een anesthesist, een hoofd verpleging en een geneeskundestudent. Ik ben wat technischer dan de rest, studeer wiskunde .
[..]

Bij mij wel, maar het kan ook wel wat langer duren, ken verhalen van 5+ dagen.
[..]

Ik vind dat zelf te duur, maar misschien dat de rest daar anders over denkt. Wist je dat je ook Paypal kan hebben met alleen een bankrekening ?
klopt, ik heb ook paypal met alleen mijn bankrekening, duurt wel 5á6 dagen voordat het geld op je paypal staat.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')