Oh wat liefquote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
Ik ben mijn dochter aan het troostnagellakken, ze had even 1 op 1 aandacht nodig, dus nagellakken is ook nog eens therapeutisch pedagogisch verantwoord
How cutequote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
Ik ben mijn dochter aan het troostnagellakken, ze had even 1 op 1 aandacht nodig, dus nagellakken is ook nog eens therapeutisch pedagogisch verantwoord
Volgens mij verkopen ze bij de DA van snkr OPI.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:17 schreef mmascha het volgende:
Suedes bij de DA? Eigen merk van DA?
*jaloers* Dat is nog eens handig! Dat scheellt toch weer bestel-/bezorgkosten.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze bij de DA van snkr OPI.
Proberen te blijven bewegen! Was dit mexicaanse griep? Ik krijg um binnenkort ook(als mijn werk er nog aan kan komen, ze waren het vergeten te bestellen voor werknemers in de zorgquote:Ik heb net de griepspuit gehaald en nu is mijn arm zo stijf dat ik mijn andere hand niet meer van gel kan voorzien.
How sweet...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
aahquote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef moussy het volgende:
Lijkt me wel als je weet hoe die vaccinaties werken.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef mmascha het volgende:
[..]
*jaloers* Dat is nog eens handig! Dat scheellt toch weer bestel-/bezorgkosten.
[..]
Proberen te blijven bewegen! Was dit mexicaanse griep? Ik krijg um binnenkort ook(als mijn werk er nog aan kan komen, ze waren het vergeten te bestellen voor werknemers in de zorg). Ik vraag me af of je je er ook niet zo lekker van voelt. Dat komt nl vaak voor bij de "gewone" griepprik.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ook kortingscodes voor transdesign in omloop?
En dat weet ik(apothekersassistente), maar er zit heel weinig in deze. En niet iedereen wordt ziek van de gewone. Daar heb je zelf toch wat meer weerstand tegen dan de mexicaanse.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je weet hoe die vaccinaties werken.
Jaaaa mooi!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Loqi het volgende:
Naar mij onderweg als sint cadeautje aan mezelf![]()
Essie matte topcoat
[ afbeelding ]
Konad topcoat
[ afbeelding ]
China Glaze, QT
[ afbeelding ]
China Glaze, Recycle
[ afbeelding ]
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:16 schreef Oblivion het volgende:
Mimu, ik heb je plate gevonden.Op je arm.
Hoezo is dat nou weer lelijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
En dat weet ik(apothekersassistente), maar er zit heel weinig in deze. En niet iedereen wordt ziek van de gewone. Daar heb je zelf toch wat meer weerstand tegen dan de mexicaanse.
Hoe weet jij er wat van?
Net een fotoknutselwerkje gemaakt dat sneller af was dan ik dacht. Meteen maar even verder gefrobeld:
[ afbeelding ]
Ik vind het zo lelijk dat ik er niet eens topcoat overheen doe. Morgen nieuwe poging.
Ik stempelde met zilveren nail art met zo'n dun kwastje. Dat lukte me toch niet goed. Ik moest een paar keer tussendoor de plate goed schoon en vooral droog maken.
Ahhh bah, beterschap voor je armquote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh gelukkig!![]()
@mmascha: ik heb vooral veel last van mijn arm. Ik voel me ook niet 100% maar ik sluit niet uit dat dat volledig aan mijn eigen fantasie te wijten is.![]()
Dat had ik ook! Heb je al gemaild? Die van mij heeft 3 dagen on hold gestaanquote:Op donderdag 12 november 2009 18:02 schreef Linnie20v het volgende:
Zucht, ik hoop toch echt dat Transdesign een logische verklaring heeft voor mijn ON HOLD wait-paypal-payment probleem......het geld is ook al dagen van mijn eigen rekening...
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer lelijk!![]()
Gek kind
Haha ja ik weet niet hoe oud iedereen is hoor, dat floepte eruit, zal door de verontwaardiging komenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:15 schreef mmascha het volgende:
[..]
![]()
Kind![]()
In het buitenland is het natuurlijk goedkoper(OPI). Dat was ook de reden om daar te bestellen natuurlijk. Maar wel laagdrempelig om eens een wat duurder lakje aan te schaffen![]()
Beterschap MiMu! Maar denken dat je er ziek van zou worden helpt idd niet. Je weet het maar wat doe je eraan?!
klopt de DA in Hilversum heeft ook een OPI stand..quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik koop idd O.P.I bij de DADe luxe DA's verkopen dit zo'n beetje allemaal
![]()
Maar denk maar niet dat ik goedkoper uit ben hoor. Het is dat ik zo'n ongeduldig stuk vreten ben en slecht op online aankopen kan wachten, want dat had me vele euros bespaard ;-).
O.P.I is gewoon heel duur in de winkel vergeleken online![]()
Ja gisteravond, die van mij staat al langer on holdquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Heb je al gemaild? Die van mij heeft 3 dagen on hold gestaan
Ik vind ze heul niet lelijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
En dat weet ik(apothekersassistente), maar er zit heel weinig in deze. En niet iedereen wordt ziek van de gewone. Daar heb je zelf toch wat meer weerstand tegen dan de mexicaanse.
Hoe weet jij er wat van?
Net een fotoknutselwerkje gemaakt dat sneller af was dan ik dacht. Meteen maar even verder gefrobeld:
[ afbeelding ]
Ik vind het zo lelijk dat ik er niet eens topcoat overheen doe. Morgen nieuwe poging.
Ik stempelde met zilveren nail art met zo'n dun kwastje. Dat lukte me toch niet goed. Ik moest een paar keer tussendoor de plate goed schoon en vooral droog maken.
Da's een mooi cadeautje voor jezelf!!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Loqi het volgende:
Naar mij onderweg als sint cadeautje aan mezelf![]()
Essie matte topcoat
[ afbeelding ]
Konad topcoat
[ afbeelding ]
China Glaze, QT
[ afbeelding ]
China Glaze, Recycle
[ afbeelding ]
Ohh...*start Stevie Wonder in* I wish those days could come back once morequote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef mmascha het volgende:
Geeft niet hoor! Ik vind het juist wel lief.
32
bij mij wel ik heb dan ook vrij veel van die nagelvullende plates maar ik heb vrij kleine nagels en oefening baart kunstquote:Op donderdag 12 november 2009 13:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook benieuwd naar!. Hoewel ik laatst een youtubefilmpje zag waarop een dame dus zo'n groot stempeltje gebruikte en het er netjes uit zag. Ik vind vooral de zebrastreepjes zo leuk
.
Nooit iets besteld, maar verzending naar Nl. is mogelijk (te vinden onder de button 'Shipping charges'). Je moet wel voor minimaal 25 dollar bestellen trouwens.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef PartyHardy het volgende:
Heeft er iemand wel eens besteld op dollarnailart?
Staan wel leuk en goedkope dingetjes op..weet alleen niet of ze ook naar Nederland verzenden..?
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nopes, nu nog steeds niet.
De vorige keer was het binnen 8 dagen binnen (vanaf besteldatum)...
Heb gemaild, maar nog geen reactie terug...hoop door het tijdsverschil
opi is veulll mooierquote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaaaa mooi!Die QT moet ik ook echt nog hebben als vervanger voor m'n lege O.P.I DS, hij is echt
Goed opgelet bij biologie ofzo? En verder zit/zat in mijn gezin een anesthesist, een hoofd verpleging en een geneeskundestudent. Ik ben wat technischer dan de rest, studeer wiskundequote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
Hoe weet jij er wat van?
[ afbeelding ]
Bij mij wel, maar het kan ook wel wat langer duren, ken verhalen van 5+ dagen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:19 schreef puntoortje het volgende:
ik heb vandaag wat centjes overgemaakt naar paypal![]()
mag dus binnenkort een bestelling plaatsen bij Trans Design![]()
hoelang duurt het voordat je een betalingsverzoek van hun krijgt? 1á2 dagen?
Ik vind dat zelf te duur, maar misschien dat de rest daar anders over denkt. Wist je dat je ook Paypal kan hebben met alleen een bankrekeningquote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef dieske87 het volgende:
even een vraagje
Op het moment gebruik ik voornamelijk nagellak van bourjois, Rimmel, Hema en essence.
Nu hoor ik jullie allemaal over china glaze en OPI. Nu zag ik dat ze bij de DA OPI verkochten maar dat het wel vrij prijzig was rond de 12 euro voor 1 flesje.
Ik kan niet online bestellen omdat ik geen CC of paypal heb
Is het de moeite om 12 euro voor 1 flesje te betalen of is OPI helemaal niet zoveel beter/mooier als die andere merken???
klopt, ik heb ook paypal met alleen mijn bankrekening, duurt wel 5á6 dagen voordat het geld op je paypal staat.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed opgelet bij biologie ofzo? En verder zit/zat in mijn gezin een anesthesist, een hoofd verpleging en een geneeskundestudent. Ik ben wat technischer dan de rest, studeer wiskunde.
[..]
Bij mij wel, maar het kan ook wel wat langer duren, ken verhalen van 5+ dagen.
[..]
Ik vind dat zelf te duur, maar misschien dat de rest daar anders over denkt. Wist je dat je ook Paypal kan hebben met alleen een bankrekening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |