Cutequote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog 1 uit kunnen persen..
dat is idd niet leukquote:Op donderdag 12 november 2009 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
Kut transdesign...wel betalingsverzoekjes sturen maar mij mailen ho maar..!
Leuke lakjes dames
dat ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog 1 uit kunnen persen..
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo, ik doe lekker niet aan foto's want ik ben zielig met mijn grieparm.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Jij ookquote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Doek ut zelluf wel..quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,
David? Hoe kom je bij dat adresIk had de mail naar sales@ verzonden.
Dan gooi ik zo ook maar een mailtje naar dat david-adres , thanks in ieder geval!
Kan ook rechtstreeks, hoef je niet te wachtenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef Misstique het volgende:
Zo, heb een PayPal account gemaakt, geld overgemaakt en nu wachten tot het er op staat, zodat ik eindelijk een bestelling bij Transdesign kan gaan doen. Heb al een hele waslijst met lakjes, dus ik moet gaan kiezen..
Ah verdorie, ik had alleen naar de eerste mail gekekenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.
Juist, heb ook al eens mailtjes van David gehad.....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.
Dit was al een hele grote stap voor me, ben een schijterd met dit soort dingen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan ook rechtstreeks, hoef je niet te wachten. Tenzij je dat niet fijn vindt natuurlijk.
david werkt ook niet, i did it twicequote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,
David? Hoe kom je bij dat adresIk had de mail naar sales@ verzonden.
Dan gooi ik zo ook maar een mailtje naar dat david-adres , thanks in ieder geval!
je moet ju nagelriemen smerenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doek ut zelluf wel..![]()
[ afbeelding ]
Dank jullie wel voor de complimentjes..
Mijne staat nu op Into Foreign Customs, November 02 03, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS .quote:Op donderdag 12 november 2009 22:53 schreef DebjeD het volgende:
Zou ik nu dan ein-de-lijk mijn pakketje bijna krijgen of is ie weer terug in amerika??? Snap er helemaal niks meer van...
Out of Foreign Customs, November 12, 2009, 2:36 pm, UNITED STATES
Into Foreign Customs, November 02, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 02, 2009, 7:33 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 31, 2009, 10:29 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, October 29, 2009, 4:22 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, October 29, 2009
Eerst is ie op 2 november in Nederland into foreign customs en nu op 12 november out of foreign customs in amerika???? Hij is toch niet weer teruggestuurd![]()
Heeft iemand dit wel eens eerder gehad???
Mooooooie nageltjes oblivionI love roseeee
Kuch, heb vanmiddag staan metselen, mag ik even?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
je moet ju nagelriemen smeren![]()
maar verder
nice try..quote:Op donderdag 12 november 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kuch, heb vanmiddag staan metselen, mag ik even?
Ik denk dat hij wel kan zien dat het verkeer van fok.nl komtquote:Op donderdag 12 november 2009 22:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Juist, heb ook al eens mailtjes van David gehad.....
Zou hij trouwens denken waarom de laatste tijd zo veel uit Nederland?????
ik luister nooit naar de trackings, die zijn niet wijs johquote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijne staat nu op Into Foreign Customs, November 02 03, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS .
Dus misschien krijg ik ook die melding morgen.
Verder raar dat er nu US staat. Afwachten dus.
Bij een normale bestelling niet nee, maar deze zat bij de douane...quote:Op donderdag 12 november 2009 23:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik luister nooit naar de trackings, die zijn niet wijs johik zie het vanzelf wel verschijnen denk ik dan
Ja dat vond ik dus ook al raar dat er nu US staat net alsof ie weer terug is in amerika.... Ach ik wacht al meer dan 2 weken ik kan nog wel eventjes wachten.... Ben alleen zo'n ongelofelijk stuk ongeduldquote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijne staat nu op Into Foreign Customs, November 02 03, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS .
Dus misschien krijg ik ook die melding morgen.
Verder raar dat er nu US staat. Afwachten dus.
ik luister juist niet naar de buitelandse trackings, ik laat veul schoenen overkomen en soms blijven ze wel weken liggen bij de douane, en van die tracking word je alleen maar ongeduldig, hier in NL van TNT is nog best te doenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij een normale bestelling niet nee, maar deze zat bij de douane...
Jawel!!! In Kruidvat op het Pieter Vreedeplein! Daar heb ik die van mij gekochtquote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
In Tilburg hebben twee Kruidvatten in het centrum maar kleine displays. Dus jullie hoeven niet daar te zoeken.
Hier in Tilburg hebben we een winkel die China Glaze verkoopt.. maar elders in het land... ? Geen idee!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef tesjebesje23 het volgende:
Nog steeds geen stempels setjes in a'dam gevondenWeet iemand iets over A'dam of Haarlem?? Ik MOET ze gewoon hebben! Nog een vraagje, kan je china glaze ook ergens in de winkels kopen of alleen bestellen? Ander moet ik maar eens gaan bestellen bij transdesign maar ik vrees dat dan het hek van de dam is...
Dat is de derde danquote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel!!! In Kruidvat op het Pieter Vreedeplein! Daar heb ik die van mij gekocht
Waar?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier in Tilburg hebben we een winkel die China Glaze verkoopt.. maar elders in het land... ? Geen idee!
Van P2 in Duitsland bedoel je?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:07 schreef DebjeD het volgende:
Mimu was je trouwens al in Enschede geweest of nog niet?
Ben wel nieuwsgierig of ze er leuke kleurtjes hebben...
Geweldig toch zo'n ventquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef MissJ het volgende:
China Glaze QT
[ afbeelding ] - erg sexy
China Glaze Recycle
[ afbeelding ] - heel mooi en rustig
China Glaze Robotica
[ afbeelding ] - romantisch
China Glaze Trophy Wife
[ afbeelding ] - erg schattig
China Glaze Polar Ice
[ afbeelding ] - geen mening
Opi Red
[ afbeelding ] - geil!!