gewoon scrollen naar de plaatjes, doe ik ook als ik een paar dagen niet online ben geweestquote:
Toen ik nog geen sneldrogende topcoat had gebeurde het zelfs weleens dat na vier (!) uur ik de nagellak er nog af kon schuiven. Dus misschien toch maar een sneldrogende topcoat aanschaffen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef Mss het volgende:
[..]
In dunne laagjes, maar het is moeilijk inschatten wanneer het droog is. Laatst stond ik mijn nagels al te fohnen. Mijn huisgenootje keek me echt heel raar aan
geen kwaad, je zal alleen je potje minder goed leeg krijgen met een korter borsteltjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
Tvp!
Met een vraagje. Ik heb nagellak gekocht met een dun tipje, maar die borstel is heel erg oneven afgesneden, fabrieksfoutje ofzo, maar ik kan er niet goed mee lakken. Kan het kwaad om die af te knippen, een stukje?
ohja, hendig. Ik had wel eens dat ik de volgende dag nog vingerafdrukken kon maken in de lakquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:59 schreef Nune het volgende:
[..]
Toen ik nog geen sneldrogende topcoat had gebeurde het zelfs weleens dat na vier (!) uur ik de nagellak er nog af kon schuiven. Dus misschien toch maar een sneldrogende topcoat aanschaffen.
Nou ja, het is echt erg. 2 haartjes zijn wat langer, waardoor de lak niet echt 'uit' het borsteltje komt, en het meeste haar zit 2 milimeter boven de laag boven de 2 haartjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen kwaad, je zal alleen je potje minder goed leeg krijgen met een korter borsteltje
Niet erg joh, ik denk doe ook eens watquote:
Ja of dekbedkreukels.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, hendig. Ik had wel eens dat ik de volgende dag nog vingerafdrukken kon maken in de lakSeche Vite
Hele leuke pakketjes!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket 1
vlnr: Orly Bonder - HeliYum - Grape Pop - Something Sweet - Four Leaf Clover - Flyin' High - ReFresh Mint - Sugar High
Konad m 30 en m66 en de gratis Opi armband
Pakket 2
[ afbeelding ]
vlnr Orly Midnight Star - Orly Cashmere Cardigan - Opi We'll always have Paris Suede - Opi Russian Navy Matte - Opi Dating a Royal
[ afbeelding ]
vlnr Adore - Bue Island Iced Tea - Emotion - Turned up turquoise
Het duurt sowieso acht uur voordat nagellak is uitgehard. Dan lijkt het droog maar dan is het toch niet droog!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef PartyHardy het volgende:
Heb wel eens gehoord dat het droogblazen van nagellak een averechts effect heeft, omdat je dan alleen de bovenste laag heel snel laat drogen en de totale nagellak niet goed uithard..? maar weet niet wat daarvan waar is. Ik wapper mijn handen meestal heel snel op en neer, heb zo weinig geduld altijd.
Tof pakket!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket 1
vlnr: Orly Bonder - HeliYum - Grape Pop - Something Sweet - Four Leaf Clover - Flyin' High - ReFresh Mint - Sugar High
Konad m 30 en m66 en de gratis Opi armband
Pakket 2
[ afbeelding ]
vlnr Orly Midnight Star - Orly Cashmere Cardigan - Opi We'll always have Paris Suede - Opi Russian Navy Matte - Opi Dating a Royal
[ afbeelding ]
vlnr Adore - Bue Island Iced Tea - Emotion - Turned up turquoise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |