gewoon scrollen naar de plaatjes, doe ik ook als ik een paar dagen niet online ben geweestquote:
Toen ik nog geen sneldrogende topcoat had gebeurde het zelfs weleens dat na vier (!) uur ik de nagellak er nog af kon schuiven. Dus misschien toch maar een sneldrogende topcoat aanschaffen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef Mss het volgende:
[..]
In dunne laagjes, maar het is moeilijk inschatten wanneer het droog is. Laatst stond ik mijn nagels al te fohnen. Mijn huisgenootje keek me echt heel raar aan
geen kwaad, je zal alleen je potje minder goed leeg krijgen met een korter borsteltjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
Tvp!
Met een vraagje. Ik heb nagellak gekocht met een dun tipje, maar die borstel is heel erg oneven afgesneden, fabrieksfoutje ofzo, maar ik kan er niet goed mee lakken. Kan het kwaad om die af te knippen, een stukje?
ohja, hendig. Ik had wel eens dat ik de volgende dag nog vingerafdrukken kon maken in de lakquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:59 schreef Nune het volgende:
[..]
Toen ik nog geen sneldrogende topcoat had gebeurde het zelfs weleens dat na vier (!) uur ik de nagellak er nog af kon schuiven. Dus misschien toch maar een sneldrogende topcoat aanschaffen.
Nou ja, het is echt erg. 2 haartjes zijn wat langer, waardoor de lak niet echt 'uit' het borsteltje komt, en het meeste haar zit 2 milimeter boven de laag boven de 2 haartjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen kwaad, je zal alleen je potje minder goed leeg krijgen met een korter borsteltje
Niet erg joh, ik denk doe ook eens watquote:
Ja of dekbedkreukels.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, hendig. Ik had wel eens dat ik de volgende dag nog vingerafdrukken kon maken in de lakSeche Vite
Hele leuke pakketjes!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket 1
vlnr: Orly Bonder - HeliYum - Grape Pop - Something Sweet - Four Leaf Clover - Flyin' High - ReFresh Mint - Sugar High
Konad m 30 en m66 en de gratis Opi armband
Pakket 2
[ afbeelding ]
vlnr Orly Midnight Star - Orly Cashmere Cardigan - Opi We'll always have Paris Suede - Opi Russian Navy Matte - Opi Dating a Royal
[ afbeelding ]
vlnr Adore - Bue Island Iced Tea - Emotion - Turned up turquoise
Het duurt sowieso acht uur voordat nagellak is uitgehard. Dan lijkt het droog maar dan is het toch niet droog!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef PartyHardy het volgende:
Heb wel eens gehoord dat het droogblazen van nagellak een averechts effect heeft, omdat je dan alleen de bovenste laag heel snel laat drogen en de totale nagellak niet goed uithard..? maar weet niet wat daarvan waar is. Ik wapper mijn handen meestal heel snel op en neer, heb zo weinig geduld altijd.
Tof pakket!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket 1
vlnr: Orly Bonder - HeliYum - Grape Pop - Something Sweet - Four Leaf Clover - Flyin' High - ReFresh Mint - Sugar High
Pakket 2
[ afbeelding ]
vlnr Orly Midnight Star - Orly Cashmere Cardigan - Opi We'll always have Paris Suede - Opi Russian Navy Matte - Opi Dating a Royal
[ afbeelding ]
De Dhina Glaze Dorothy Who chip echt heel erg snel, dacht dat het aan mijn lag maar lees het ook bij anderen. MIsschien is de Alice van OPI een betere keus voor je lijstje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef m@x het volgende:
Je kan je nagels ook onderdopen in koud water. Dan schijnt de lak ook sneller uit te harden.
Mooi pakketje Bubseltje. Adore is mijn favoriet denk ik.
Mijn bestelde lakjes schijnen inmiddels ook gearriveerd te zijn. Kan niet wachten tot ik ze echt op kan doen:OPI - You don't know Jacques (Suede) OPI - Russian Navy (Suede) China Glaze - Ruby Pumps China Glaze - Soft Sienna Silks China Glaze - Spin Me Round
Verlanglijstje voor de eerstvolgende bestelling staat alweer klaar:
OPI - My private Jet China Glaze - Matte magic flat finish topcoat OPI - Ink, Suede China Glaze - Dorothy Who
Ja, ruim 25 euro.. Dat was wel even minder, maargoed het is alsnog goedkoper dan hier kopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef bernies het volgende:
ik ga minder uur werken...hoe moet ik anders jullie bij houden en vaak mijn nagels lakken? Ik heb geen idee....zeker omdat ik zoooo veel moois voorbij zie komen, ik las het net al ergens, al die pakjes maken hebberig! En dat is zo!
Hier in Nijmegen bij het Kruidvat ook nog geen snow lakjes...misschien maar goed ook, heb liever de OPI Hong Kong lakjes.
Daph heb je nog BTW enzo mogen betalen voor het TD pakje?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met een dotter! Wacht, zal even een foto ervan maken...
Veel! heel erg balen!! Bij de mega order heb je geluk gehad, daarom hou ik ook niet zo van de mega orders, dan kan het een duur grapje worden. Laten we hopen dat dit maar een keertje pech was...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja, ruim 25 euro.. Dat was wel even minder, maargoed het is alsnog goedkoper dan hier kopenVind het wel vreemd, want over mijn mega order (met oa de complete collectie Wizard of Ooh Aahz, Orly Gems en tig losse lakken) hoefde ik geen btw en inklaringskosten te betalen..
Ik zal morgen of overmorgen eens kijken bij de grote kruidvat kijken, mocht ik Go Snow zien dan sla ik wel een deel in
Truequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef bernies het volgende:
[..]
Veel! heel erg balen!! Bij de mega order heb je geluk gehad, daarom hou ik ook niet zo van de mega orders, dan kan het een duur grapje worden. Laten we hopen dat dit maar een keertje pech was...
Ja inderdaad, maar ik heb me tot u toe enorm in kunnen houden. Ik heb nog maar 2 Nfu Oh lakjes besteld en wat Kond plates sinds deze topicreeksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Misstique het volgende:
Ik word hebberig van al die pakketjes die voorbij komen..
Ik gebruik de OPI ridgefiller of natural nails basecoat. Vind ze erg fijn! Maarrr die van de essence werkt ook goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:16 schreef josja het volgende:
Dag dames, nog een lak fan hierHebben jullie tips voor de ultieme basecoat? Want ik gebruik nu Stickey en kan nog elke dag opnieuw lakken, 's ochtends zijn er al hele stukken afgechipt. Oh en wat een kunstwerken zie ik hier voorbij komen, ik ben nog niet verder dan 1 kleur
Heel erg tof!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
Tjeetje, wat gaan jullie toch snel.......wilde nog reageren maar het topic was alweer gesloten![]()
Nou dat komt dan wel laterWant ik heb leuke dingen gezien waar ik toch nog op wil reageren.
Ik heb nog een mani'tjevoor de wedstrijd.....
[ afbeelding ]
Vast een fijne avond voor iedereen gewenst......
Tof!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
Tjeetje, wat gaan jullie toch snel.......wilde nog reageren maar het topic was alweer gesloten![]()
Nou dat komt dan wel laterWant ik heb leuke dingen gezien waar ik toch nog op wil reageren.
[ afbeelding ]
wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo lakken ze gek?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef Mirjam het volgende:
oeh, die nfu.oh's lakken wel gek, da's wel erg wennen hoor
oeh, nicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Dit bracht de postbode mij vandaag, mijn eerste internetbestelling![]()
Art de Lautrec nagellak.
Van links naar rechts: 36, 10B en 17B:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dan droogt 'ie wel heel snel, ik wer namelijk snbel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef Loqi het volgende:
Dat komt meestal doordat de lak heel snel droogt
Ik wast die er een swatch van wilde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
héél snel lakken loste het probleem wel redelijk op, maar ik moet wel oefenen
de gevraagde swatch + meteen een vergelijking:
[ afbeelding ]
Nfu.oh 61, CG OMG, nfu.oh 64, CG QT
ik ben hélemaal om, ik ben zó blij dat ik de nfu.oh holo's heb besteld, die zijn veel hysterischer dan de china glaze holo's!
*verliefd*
nu wil ik ze allemaal
Gave kleurtjes!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Art de Lautrec nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Up & Away lakt erg goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder cleanup en soms met deuken![]()
Hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben helemaal verliefd
must have them all
Woooow de hysteriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben hélemaal om, ik ben zó blij dat ik de nfu.oh holo's heb besteld, die zijn veel hysterischer dan de china glaze holo's!
*verliefd*
nu wil ik ze allemaal
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
http://themanicuredmanate(...)from-looney-bin.html
LOL
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
LOL
Oh, ik vind 't super gaaf! Hoe heb je dat gedaan? Ik zou alleen veel opvallendere kleuren gebruikt hebben. Zelf heb ik totaal geen nagels, dus ik kan niet zulke kunstwerken maken als dat er in dit topic staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
idee is leuk, uitvoering wat mindermorgen nog een poging doen, suggesties voor kleuren? ik heb volgens mij alle kleuren
ahwwww! ik ben vreselijk jaloers!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket 1
Pakket 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hell yeah!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HahaGeen ChG of OPI meer, maar allemaal Nfu Oh holo's..
ik vind 't leuk juistquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
idee is leuk, uitvoering wat mindermorgen nog een poging doen, suggesties voor kleuren? ik heb volgens mij alle kleuren
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh, ik vind 't super gaaf! Hoe heb je dat gedaan? Ik zou alleen veel opvallendere kleuren gebruikt hebben. Zelf heb ik totaal geen nagels, dus ik kan niet zulke kunstwerken maken als dat er in dit topic staan.
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
:
[ afbeelding ]
dan:
[ afbeelding ]
zonder het vlees![]()
en klaar!
de kleuren zijn donkerblauw met wit, in t echt is t heel fel hoor haha
5 stippies gezet, met sateprikker streepie erdoorheen getrokken naar t midden, en dan in t midden nog een stippie!
oh, soms ben ik zo'n pinda, veel te snel gekeken hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vlees? Poffertjes![]()
*doet er verder niet toe hahah*
Omg, die is leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
Nice! Dat ga ik ook 'n keer uitproberen. Al zal ik er waarschijnlijk heel wat minder goed in zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
:
[ afbeelding ]
dan:
[ afbeelding ]
zonder poffertjes( wie doet er nou poffertjes op een sateprikker?)
en klaar!
de kleuren zijn donkerblauw met wit, in t echt is t heel fel hoor haha
5 stippies gezet, met sateprikker streepie erdoorheen getrokken naar t midden, en dan in t midden nog een stippie!
Mooi hoor.Die van mij zijn vandaag verstuurd via DHL,ik hoop dat ik ze morgen hebquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Art de Lautrec nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Dit zijn mijn nagels nu(goedgekeurd?
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, ik kies altijd voor de hoogte (gewoon omdat ik dat leuk vind) in de comment box zet je flat rate box en dan kom je in het Paypal scherm dat je wegklikt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
Klopt het dat je bij de "Confirm"-page, je een lijst met lakjes krijgt, Totals, en Choose Shipping Method? Welke moet ik dan kiezen, want ik moet kiezen, of doe ik wat fout?
Dat heb ik al gedaan, maar ik word nadat ik dat in de commentbox heb gezet, niet doorgestuurd naar Paypal. Of gewoon confirmen, paypal wegklikken, wachten op de mail enzo? Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kies altijd voor de hoogte (gewoon omdat ik dat leuk vind) in de comment box zet je flat rate box en dan kom je in het Paypal scherm dat je wegklikt
wowquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Die ga ik ook nog wel een keer namaken als je niet erg vindtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie mij bericht hierboven, en als je denkt wat is het chaotisch....dan heb je het goed gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar ik word nadat ik dat in de commentbox heb gezet, niet doorgestuurd naar Paypal. Of gewoon confirmen, paypal wegklikken, wachten op de mail enzo? Lekker duidelijk![]()
Niet van jullie, maar dat die site het zo chaotisch regelt
Oh, ik ben niet zo heel erg gedreven met het overmaken via paypal uit mezelf, dus misschien wacht ik maar op de invoice. Ik moet wel eerst inloggen, toch? Inloggen, wegklikken, wachten op de email?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kies altijd voor de hoogte (gewoon omdat ik dat leuk vind) in de comment box zet je flat rate box en dan kom je in het Paypal scherm dat je wegklikt.
Dan kan je twee dingen doen, wachten totdat je de invoice van paypal krijgt met de juiste shipping kosten, of je telt de lakjes bij elkaar en dan 18 $ erbij en dan betalen via paypal naar het e-mail adres van TD en je bestelnummer. Dit laatste doe ik altijd en gaat er goed, krijg dan heeel snel de melding dat het al verzonden is.
Kan me voorstellen dat het de eerste keer een beetje raar is, maar echt, werkt goed en ze zijn snel!
Juist!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo heel erg gedreven met het overmaken via paypal uit mezelf, dus misschien wacht ik maar op de invoice. Ik moet wel eerst inloggen, toch? Inloggen, wegklikken, wachten op de email?
Total with shipping:$158.01USDquote:
Nee geen stripers, doet mijn nagelstyliste met nagellak erop schilderenquote:
Natuurlijk vind ik dat niet erg, ik haal mijn ideeen ook van het internet hahaha...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mooi! Die ga ik ook nog wel een keer namaken als je niet erg vindt
Gaaf!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mega tofquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
158 dollarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Total with shipping:$158.01USD
Wegklikken dus![]()
Ik ga nu hopen, heb het lijstje ook opgeslagen.
DAnkjewel![]()
![]()
nee 18quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
158 dollar![]()
en dan klik je het weg en dan poef 20 dollar verzendkosten?
quote:
valt best mee hoor die heb ik volgens mij een tijdje geleden ook gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mega tof![]()
wil ook nog zoiets maken... alleen dan:
[ afbeelding ]
word alleen al moe als ik ernaar kijk
Mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Art de Lautrec nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste keer TD is altijd engquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Total with shipping:$158.01USD
Wegklikken dus![]()
Ik ga nu hopen, heb het lijstje ook opgeslagen.
DAnkjewel![]()
![]()
Leuk kleurtje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De eerste keer TD is altijd engVervelende is, dat het je niet zal weerhouden om nog meer daar te bestellen
OPI Holiday Glow, heel moeilijk op de foto te zetten... Het is een donker bruinrode jelly met gouden microglitters
[ afbeelding ]
En mijn nagelriemen komen niet tot hun recht in macrostand
quote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 10:49 schreef Heroinjunk het volgende:
TVP!
Ik wilde OPI Suzi Skis In The Pyrenees suede, maar die is N/A op TD.
Soms een kwartier, soms anderhalve dag.. Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe druk ze het hebben en natuurlijk hoe laat je bestelt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]Die wou ik ook.
Hoe lang duurt het gemiddeld voor je een mailtje krijgt van PP met de goede kosten?
Hmm. Okayquote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Soms een kwartier, soms anderhalve dag.. Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe druk ze het hebben en natuurlijk hoe laat je bestelt.
Gosh, de keelontsteking zet nu lekker door geloof ikIk blaf als een zeehond, ben ontzettend schor en mijn oren doen zeer
. Ik denk niet dat ik vandaag naar de grote kruidvat ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie glitter zit daarin, lekker subtiel en toch vampy.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De eerste keer TD is altijd engVervelende is, dat het je niet zal weerhouden om nog meer daar te bestellen
OPI Holiday Glow, heel moeilijk op de foto te zetten... Het is een donker bruinrode jelly met gouden microglitters
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
Misschien dat ik vanmiddag even ga kijken. En anders maandag als ik weer in Arnhem ben.Spannend! Maar komt wel goed joh, gewoon ff diep inademen en ervoor gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ben ik nog ergens goed inquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bubsel, wat kun jij heerlijk messy lakken trouwens![]()
![]()
Zeker hysterisch!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
*verliefd*
nu wil ik ze allemaal
Wel een mooi simpel lakje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
een glitterlakje van gosh..
maar je ziet er niet zoveel van zo
Muhahahahah!! Zo herkenbaar.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
LOL
How cute!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
Het idee is idd leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Daph_ het volgende:
Onder het motto "het idee is leuk, de uitvoering minder.." bij deze mijn frutsels![]()
[ afbeelding ]
Een duimnagel met volleybal omgeklapt en midden in nagelbed gescheurd ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jee, heb ik ergens nagelleed gemist?
ah, auwie. 't is maar goed dat ik de hele dag op de bank zit dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een duimnagel met volleybal omgeklapt en midden in nagelbed gescheurd ongeveeren mijn twee middelvingers ook gescheurd, dus de rest maar op een volleybal-acceptabele lengte gebracht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mooi!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi kleurtje!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Soms een kwartier, soms anderhalve dag.. Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe druk ze het hebben en natuurlijk hoe laat je bestelt.
Gosh, de keelontsteking zet nu lekker door geloof ikIk blaf als een zeehond, ben ontzettend schor en mijn oren doen zeer
. Ik denk niet dat ik vandaag naar de grote kruidvat ga
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
Misschien dat ik vanmiddag even ga kijken. En anders maandag als ik weer in Arnhem ben.Alvast veel succes voor vanavond! Komt vast goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, auwie. 't is maar goed dat ik de hele dag op de bank zit dus.Nagel- en nagellaktechnisch is dat natuurlijk ideaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door majtje op 20-01-2010 12:27:40 ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef majtje het volgende:
Hoe kan je nou het beste (en het mooist) glitters aanbrengen op je nagels?? ben bang dat als ik het ga doen gelijk kan gaan stofzuigen omdat het hele potje over mijn bureau ligtIk doe het altijd verschillend, ligt er ook aan of je op je hele nagel glitters wil of maar op een gedeelte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal doe je gewoon een blanke lak onder de glitters waardoor ze alleen op dat gedeelte blijven plakken.
Ik leg er vaak een vel papier onder die ik van te voren 2 keer heb dubbelgevouwen zodat er in het midden een scherpe vouw in zit. Als je dan klaar bent liggen alle glitters op dat blad en tik je met dat blaadje op het tafelblad zodat alle glitters in die vouw komen te zitten. Dan houd je het papiertje schuin en kun je ze zo in het bakje terug schuiven/tikken. Hopelijk begrijp je het een beetje want het is nogal moeilijk uitleggen maar werkt heel simpel.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Ja, maar dat komt denk ik omdat je met die hand veel meer doet..;)quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:40 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook, dat de nagels van je schrijfhand veel sneller chippen dan die van je andere hand?
dat dus jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt denk ik omdat je met die hand veel meer doet..;)
Ik weet niet of je ze kunt bestellen, maar je kunt altijd iemand uit dit topic lief aankijken. Ik ga aankomende maandag even kijken in Kronenburg, misschien dat ze daar liggen. Als dat zo is neem ik er één voor je mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:00 schreef Kleintje19 het volgende:
kan je ergens trouwens p2 lakjes bestellen? ik wil p2 gorgeous
ohh dat zou ik echt heel tof vindenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze kunt bestellen, maar je kunt altijd iemand uit dit topic lief aankijken. Ik ga aankomende maandag even kijken in Kronenburg, misschien dat ze daar liggen. Als dat zo is neem ik er één voor je mee.
Niet te hard hopen hoor, het was maar een tip en zeker weten wist ze het ook niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ohh dat zou ik echt heel tof vinden![]()
![]()
iets wat perfect bij je kleding pastquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet te hard hopen hoor, het was maar een tip en zeker weten wist ze het ook niet.
Wat zal ik op doen naar m'n kennismaking trouwens? Iemand een idee?
hihi, check mijn post net, zo'n kleur?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Hallo! Weet iemand of je in het Kruidvat nagellak kan vinden die wat lijkt op die Four Leaf Clover van China glaze? Mag ook wat blauwer. Ik heb gewoon nood aan lente, en helemaal geen geduld om te bestellen en wachten![]()
Geweldige nagels hier, trouwens. En zo netjes gelakt
Tof! Ik ga ook maar voor een Essence kleurtje denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag:
[ afbeelding ]
Essence Groovy met Essie Matte topcoat
zwei! Dekt prima!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Die kleur ja! Hoeveel laagjes zitten erop?
wtf, nu nog?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
Krijg ik net een factuur binnen voor invoerrechten op die David topcoats..
Nee echt?! Nu al!?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
verrek, ik zie ook witte puntjes in die MAY
krijg je altijd later, ik kreeg ze bovenop me schoenen 3 weken later ofzo, maar heb liever factuur dan direct aan de deur...quote:
Ik heb geen idee, heb geen ervaring verder met FedEx.. Vind het echt belachelijk, dit is meer dan een maand geleden! Gisteren kon ik bij TNT gewoon afrekenen aan de deur, stukken beter inderdaad..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
krijg je altijd later, ik kreeg ze bovenop me schoenen 3 weken later ofzo, maar heb liever factuur dan direct aan de deur...
nee maar klein beetje hoop mag wel hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet te hard hopen hoor, het was maar een tip en zeker weten wist ze het ook niet.
Wat zal ik op doen naar m'n kennismaking trouwens? Iemand een idee?
Goh, dan moet ik zeker linkshandig zijn. o.Oquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:40 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook, dat de nagels van je schrijfhand veel sneller chippen dan die van je andere hand?
Nou ja, ik ben er al geweest voor een kennismakingsgesprek met de begeleiders, toen had ik CG For Audrey op.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee maar klein beetje hoop mag wel haha![]()
ik zou niet té opvallende kleuren nemen, ik begon gewoon heel neutraal en nu verblind ik hun ogen
Zo begon het bij mij ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja heel raar, het lijken wel luchtbelletjes ofzo...
[ afbeelding ]
lekker kleurtje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag:
[ afbeelding ]
Essence Groovy met Essie Matte topcoat
wheheh, niet stom hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor iedereen die de hele stad afrijdt voor die lakjes van Kruidvat, is het niet handiger om gewoon even wat filialen af te bellen?. Of is dat stom gedacht?
je bent niet de enigequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
hmz, dit is misschien toch niet echt iets voor mij, nailarten
[ afbeelding ]
the monstrosity!
zoet en lief!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Essence Best Friends + een laagje Princesses Rule!
atlantis is mijn favoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Atlantis heb ik gisteren ook binnen gekregen
cute!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
atlantis is mijn favomaar je moet er geen bloemetjes op tekenen
Haha wat was die link nou ook alweer, over "just can't leave a manicure alone"quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
hmz, dit is misschien toch niet echt iets voor mij, nailarten
[ afbeelding ]
the monstrosity!
Ik vind het geheel dan nogal druk worden haha.. wel leuk idee maar bij nailart kun je beter een cremelakje als basis gebruiken denk ik, en glitter voor de detailsquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Nune het volgende:
Bedankt dames!![]()
Ik heb Essie maar eens gemaild over de MAY want ik ben wel benieuwd.
Maar ik doe niet aan nailart!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vind het geheel dan nogal druk worden haha.. wel leuk idee maar bij nailart kun je beter een cremelakje als basis gebruiken denk ik, en glitter voor de details
Leuk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
Kijk eens waar mijn moeder mij mee verraste net![]()
[ afbeelding ]
P2 Rich, Scandal, Spacy en Glory
Het is gewoon verschrikkelijk veel glitter, meer dan Ruby Pumps, dus je bent flink bezig met boenen. TiP; knip vilt of wattenschijfjes in formaat van je vingertoppen, doorweek met aceton, plaats op nagel, en omwikkel met aluminiumfolie. 3/4 minuutjes laten zitten en eraf "trekken", dan ben je al best schoon!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Tammymara het volgende:
Maar euh....
Wat is het probleem met Atlantis?
Is die anders dan bijv ruby pumps want die krijg ik er echt zonder moeite vanaf!
Ik heb m hier liggen, wil ik vanavond mee gaan lakken maar nu ik dit lees wacht ik even af
Hee! Ik ben er toch nog gewoon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb juist altijd dat alles op rechts snel chipt, ik ben links. volgens mij komt dat juist doordat ik onhandiger ben met m'n rechterhand, en de meeste dingen moet je toch met rechts doen![]()
linkerhand heeft ook meestal langere nagels dan rechts
wel jammer dat al die meiden die aan het bloggen zijn geslagen ineens zo weinig meer hier posten
ben er zelf ook aan begonnen, maar het kost uiteindelijk wel erg veel tijd, dus komt nog niet helemaal van de grond![]()
*aai*quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:28 schreef Lindytje het volgende:
Nou, in Tilburg heb ik nu al 3 verschillende kruidvatten (kruidvaten??!!) gehad, maar geen Go Snow!
Succes!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Ik ga morgen even karren. Kan pas rond het middaguur, maargoed dan ben ik er toch even uit. Zal alle flesjes meenemen die ik tegenkom
ga rokenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Mss het volgende:
Ja alles zit er nog aan hoor, maar ik zit constant met mijn vingers in mn mond
Ga een lollie eten ofzo!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Mss het volgende:
Was december/januari volgens mij.. Hierna komt toch cute as hell/button/whatever?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Succes!!![]()
Ik zie er trouwens ook niks meer over staan op de site van essence...
Ligt eraan waar. Vondellaan heeft er eentje, maar die heeft het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Zit er een grote Kruidvat in Utrecht? Dan ga ik daar morgen na school even langs.
Ga op je handen zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Mss het volgende:
Ja, ik ben niet zo bekend in Utrecht, ik ken alleen de Oude Gracht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Vondellaan heeft er eentje, maar die heeft het niet.
Verder zit er eentje op de oude gracht en er moet er ergens nog een zitten.
*denkt.
Oh ja! Lange viestraat
Dit kan ook natuurlijk.
Oh maar wacht. een grote kruidvat.
Hmm, nou ja, die 3 die ik opnoemde zijn klein. Die in Bilthoven is wel groooot.
Neeeeeeeeeeeeeee, niet roken!quote:
Dat komt vast omdat je mooie slanke vingertjes hebt. Voor mijn lompe kolenschoppen zijn die mega-kwasten echt ideaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Ben geloof ik een van de weinigen die de prowidebrush niet kan waarderen
Ah. Nou ja, Lange Viestraat zit er vlakbij, als je bij de AH to go op de hoek naar links gaat en dan zie je 'm vanzelf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo bekend in Utrecht, ik ken alleen de Oude Gracht.
Oke tof!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah. Nou ja, Lange Viestraat zit er vlakbij, als je bij de AH to go op de hoek naar links gaat en dan zie je 'm vanzelf.
Nah slanke vingers/nagels.. Gewoon normaal denk ik? Op zich zijn mijn nagels groot genoeg voor de proqwidebrush, maar ik kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat je mooie slanke vingertjes hebt. Voor mijn lompe kolenschoppen zijn die mega-kwasten echt ideaal
huh?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:05 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme zeg, heeft 5 minuten geduurd voordat ik weer normaal kon posten zonder steeds een nieuw venster te krijgen om m'n bericht te typen.![]()
![]()
Anyways.
Mirjam, je inbox is vol, ik kan je niet PM-en!
En verder, vanavond ga ik iets glitterigs lakken denk ik zo.
en obli, en snkrquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef Mirjam het volgende:
de enige die ik echt mis is mindermutsig.
ja, van obli weet ik het.quote:
Het koste wel moeite om ze bij je achter te laten hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef m@x het volgende:Mijn lakjes zijn er
(dank je wel Bibi
):
[ afbeelding ]
v.l.n.r.: You don't know Jacques (Suede), Russian Navy (Suede), Soft Sienna Silks, Ruby Pumps, Spin me round
En een supersnelle lak met Russian Navy (flitslicht doet de supermooie donkerblauwe kleur en het suede geen goed, maar hij is echt):
[ afbeelding ]
Wat lakken die OPI-kwastjes fijn zeg
Wauw, prettyquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(tweede is meer kleuraccuraat, eerste showt de shimmer beter)
Sorry voor de big-ass pictures
Je hebt de go snow collectie bij je in de kruidvat, en je hebt alleen de handwarmer gekochtquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
mooie kleuren allemaal ladies![]()
hier was de go snow collectie erniks bijzonders, enkel het handenwarmertje meegenomen omdat ik die zo lief vond.
heb vandaag voor het eerst op een nagel gebeten. niks eraf geknauwd ofzo, gewoon op de nagel zelf gebeten. zenuwen spelen me parten
Ook niet als je het laat weken met een stukje wattenschijf en daarover alu-folie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Mirjam het volgende:
ik had gisteren zwarte lak op gedaan met daarover nfu.oh #51, maar het zat niet mooi, dus net afgehaald, maar ik krijg die zwart met geen mogelijkheid goed van m'n nagels af...
Wauwie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees meestal altijd bij maar dit is volledig langs me heen gegaan...Why are they gone?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, van obli weet ik het.
ik mis sowieso 'de oudgedienden' wel. en snkr ook idd, al zag ik die pas nog geloof ik
Supermooi lakjequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah gos, dat arme pinkjequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Rockabella het volgende:
Hele slechte foto, ben verhuisd en kan nog niet bij de goeie camera. Mijn acryl pink nageltje is eraf geknapt nadat 'ie gister flink hard dubbel ging!Is trouwens een barry m lakje, donkergrijs
.
[ afbeelding ]
Woei, lekker hysterisch roze.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Guess. het volgende:
Hier geen Go Snow lakjes bij kruidvat.
Wel dit lakje,had deze niet eerder geprobeerd maar hij lakt erg fijn
[ afbeelding ]
Je mag Russian Navy wel een keer komen testen voor je hem besteld hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef bibi het volgende:
[..]
Het koste wel moeite om ze bij je achter te laten hoorWat is die Russian Navy mooi
![]()
Ik vind de OPI ook lekker lakken.
in de stad ook, dat display is ook al 6 weken leegquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Hier stond nog de display van de Moonlight collectie(kleine Kruidvat, in de stad heb ik niet gekeken.)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:57 schreef bibi het volgende:
[..]
Je hebt de go snow collectie bij je in de kruidvat, en je hebt alleen de handwarmer gekochtNiet die geweldige lakjes?
Zou je voor mij de lakjes mee willen nemen? Ik wil ze zooooo graag
*mentale notitie maakt*quote:
de laatste keer dat ikd at deed, ging mijn acryl naar de klotequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook niet als je het laat weken met een stukje wattenschijf en daarover alu-folie?
afwas...quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@mirjam misschien even de afwas doen zonder handschoenen, je kunt natuurlijk ook je handen even weken in warm water, maar he an is de afwas ook maar weer gedaan
![]()
@daph moooie kleur dat lichte grijs, leent zich goed voor mooie nailart
i don't know, al sla je me dood.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik lees meestal altijd bij maar dit is volledig langs me heen gegaan...Why are they gone?
Je moet je foto's even uploaden op www.imageshack.us,quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef AmNaBa het volgende:
Hoop van het weekend de wheels te kunnen gaan posten,en ook die multi dimension serie![]()
Hoe krijg je de foto's hier ingevoegd?
Ze vragen om een url, maar dan??
primaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef bibi het volgende:
@Mirjam ja alle drie graag. Zal ik je even pmen?
@Max hij staat al op het lijstje om vanavond te bestellen
Die krengen kosten bij de V&D 15 euro...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Wampi het volgende:
ik moet dit topic ook gewoon niet lezen. ik wil ook weer allemaal gave nagellakjes kopen nu, jemig wat een toffe kleuren zitten ertussen! morgen maar eens bij de v&d in utrecht kijken, daar hebben ze die OPI lakken schijnbaar..
WOW echt mooi!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn ze ergens anders veel goedkoper? zo ja, waarquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die krengen kosten bij de V&D 15 euro...
amerikaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef Wampi het volgende:
[..]
zijn ze ergens anders veel goedkoper? zo ja, waar![]()
Ze zijn er nog wel, maar niet zo veel als eerst. Druk met de blogs, denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik lees meestal altijd bij maar dit is volledig langs me heen gegaan...Why are they gone?
herkenbaar jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef MissJ het volgende:
Wilde bij 3 Kruidvats kijken, maar dat is niet gelukt helaas.
Bij 1 (een kleine) geweest, daar hadden ze helaas niet de Go Snow collectie maar een leeg Moonlight display![]()
Wel 3 andere lakjes van Essence gekocht, kom ik thuis, blijkt dat ik 1 van de 3 al heb![]()
![]()
Kennen jullie dat?
Via www.abcbeauty.co.ukquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
WOW echt mooi!
Waar heb je deze gekocht?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
als je lakjes dubbel gaat kopen wordt het tijd dat je eerst alle ongebruikte lakjes minstens een dag op je nagels hebt gehad voor je nieuwe gaat kopen![]()
ik kan 't nie vinden... waar moet ik klikken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Daph_ het volgende:
Thanks all
[..]
Via www.abcbeauty.co.ukWinterpack voor GBP 25.
whehe je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
als je lakjes dubbel gaat kopen wordt het tijd dat je eerst alle ongebruikte lakjes minstens een dag op je nagels hebt gehad voor je nieuwe gaat kopen![]()
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik kan 't nie vinden... waar moet ik klikken?
OMG dat scheelt echt bizar veel!! ik dacht dat het een paar euro zou zijnquote:
heb je nou die sneldrogende topcoat al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Mss het volgende:
Godver, dat fatsoenlijk lakken wil echt niet lukken. Het zit alweer vol met deuken
i haz transfered the moneyz to youquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!
Thanksquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
i haz transfered the moneyz to you
Hmm jammer, ik zie dat ze alleen CC accepteren en die heb ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!
another one downquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Wampi het volgende:
met die prijzen snap ik waarom jullie bakken vol hebben! van m'n eerste echt salaris mag ik toch best wat leuks voor mezelf kopen
9 flesjes ofzo
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:28 schreef snkr-xxx het volgende:
Zeg dames, ik ben er nog gewoon hoor, ik heb in deel 61 nog meegepost zie ik. Ik post trouwens al vanaf deel 2 mee en ben halverwege ook eens een hele maand offline geweest en toen hoorde ik er niemand over, behalve Obli
![]()
Dit is gewoon een drukke week voor mij, moet shit afmaken voor m'n (voltijd) studie, werk daarbij gewoon van 9 tot 18 en heb ook nog een eigen bedrijf ergensEn idd, ik heb wel tijd om te bloggen, je zou kunnen zeggen , gooi die fotos dan gewoon in het topic, maar dan moet ik ze er tussen knallen zonder bijgelezen en gereageerd te hebben en dat vind ik heel niet netjes.
![]()
Dus, vandaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |