Hoezo lakken ze gek?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef Mirjam het volgende:
oeh, die nfu.oh's lakken wel gek, da's wel erg wennen hoor
oeh, nicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Dit bracht de postbode mij vandaag, mijn eerste internetbestelling![]()
Art de Lautrec nagellak.
Van links naar rechts: 36, 10B en 17B:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dan droogt 'ie wel heel snel, ik wer namelijk snbel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef Loqi het volgende:
Dat komt meestal doordat de lak heel snel droogt
Ik wast die er een swatch van wilde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
héél snel lakken loste het probleem wel redelijk op, maar ik moet wel oefenen
de gevraagde swatch + meteen een vergelijking:
[ afbeelding ]
Nfu.oh 61, CG OMG, nfu.oh 64, CG QT
ik ben hélemaal om, ik ben zó blij dat ik de nfu.oh holo's heb besteld, die zijn veel hysterischer dan de china glaze holo's!
*verliefd*
nu wil ik ze allemaal
Gave kleurtjes!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Art de Lautrec nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Up & Away lakt erg goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder cleanup en soms met deuken![]()
Hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben helemaal verliefd
must have them all
Woooow de hysteriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
héél snel lakken loste het probleem wel redelijk op, maar ik moet wel oefenen
de gevraagde swatch + meteen een vergelijking:
[ afbeelding ]
Nfu.oh 61, CG OMG, nfu.oh 64, CG QT
ik ben hélemaal om, ik ben zó blij dat ik de nfu.oh holo's heb besteld, die zijn veel hysterischer dan de china glaze holo's!
*verliefd*
nu wil ik ze allemaal
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
http://themanicuredmanate(...)from-looney-bin.html
LOL
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
http://themanicuredmanate(...)from-looney-bin.html
LOL
Oh, ik vind 't super gaaf! Hoe heb je dat gedaan? Ik zou alleen veel opvallendere kleuren gebruikt hebben. Zelf heb ik totaal geen nagels, dus ik kan niet zulke kunstwerken maken als dat er in dit topic staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
idee is leuk, uitvoering wat mindermorgen nog een poging doen, suggesties voor kleuren? ik heb volgens mij alle kleuren
ahwwww! ik ben vreselijk jaloers!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket 1
vlnr: Orly Bonder - HeliYum - Grape Pop - Something Sweet - Four Leaf Clover - Flyin' High - ReFresh Mint - Sugar High
Konad m 30 en m66 en de gratis Opi armband
Pakket 2
[ afbeelding ]
vlnr Orly Midnight Star - Orly Cashmere Cardigan - Opi We'll always have Paris Suede - Opi Russian Navy Matte - Opi Dating a Royal
[ afbeelding ]
vlnr Adore - Bue Island Iced Tea - Emotion - Turned up turquoise
hell yeah!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HahaGeen ChG of OPI meer, maar allemaal Nfu Oh holo's..
ik vind 't leuk juistquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
idee is leuk, uitvoering wat mindermorgen nog een poging doen, suggesties voor kleuren? ik heb volgens mij alle kleuren
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh, ik vind 't super gaaf! Hoe heb je dat gedaan? Ik zou alleen veel opvallendere kleuren gebruikt hebben. Zelf heb ik totaal geen nagels, dus ik kan niet zulke kunstwerken maken als dat er in dit topic staan.
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
:
[ afbeelding ]
dan:
[ afbeelding ]
zonder het vlees![]()
en klaar!
de kleuren zijn donkerblauw met wit, in t echt is t heel fel hoor haha
5 stippies gezet, met sateprikker streepie erdoorheen getrokken naar t midden, en dan in t midden nog een stippie!
oh, soms ben ik zo'n pinda, veel te snel gekeken hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vlees? Poffertjes![]()
*doet er verder niet toe hahah*
Omg, die is leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
Nice! Dat ga ik ook 'n keer uitproberen. Al zal ik er waarschijnlijk heel wat minder goed in zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
:
[ afbeelding ]
dan:
[ afbeelding ]
zonder poffertjes( wie doet er nou poffertjes op een sateprikker?)
en klaar!
de kleuren zijn donkerblauw met wit, in t echt is t heel fel hoor haha
5 stippies gezet, met sateprikker streepie erdoorheen getrokken naar t midden, en dan in t midden nog een stippie!
Mooi hoor.Die van mij zijn vandaag verstuurd via DHL,ik hoop dat ik ze morgen hebquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Art de Lautrec nagellak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |