Ja inderdaad, maar ik heb me tot u toe enorm in kunnen houden. Ik heb nog maar 2 Nfu Oh lakjes besteld en wat Kond plates sinds deze topicreeksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Misstique het volgende:
Ik word hebberig van al die pakketjes die voorbij komen..
Ik gebruik de OPI ridgefiller of natural nails basecoat. Vind ze erg fijn! Maarrr die van de essence werkt ook goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:16 schreef josja het volgende:
Dag dames, nog een lak fan hierHebben jullie tips voor de ultieme basecoat? Want ik gebruik nu Stickey en kan nog elke dag opnieuw lakken, 's ochtends zijn er al hele stukken afgechipt. Oh en wat een kunstwerken zie ik hier voorbij komen, ik ben nog niet verder dan 1 kleur
Heel erg tof!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
Tjeetje, wat gaan jullie toch snel.......wilde nog reageren maar het topic was alweer gesloten![]()
Nou dat komt dan wel laterWant ik heb leuke dingen gezien waar ik toch nog op wil reageren.
Ik heb nog een mani'tjevoor de wedstrijd.....
[ afbeelding ]
Vast een fijne avond voor iedereen gewenst......
Tof!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
Tjeetje, wat gaan jullie toch snel.......wilde nog reageren maar het topic was alweer gesloten![]()
Nou dat komt dan wel laterWant ik heb leuke dingen gezien waar ik toch nog op wil reageren.
[ afbeelding ]
wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo lakken ze gek?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef Mirjam het volgende:
oeh, die nfu.oh's lakken wel gek, da's wel erg wennen hoor
oeh, nicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Dit bracht de postbode mij vandaag, mijn eerste internetbestelling![]()
Art de Lautrec nagellak.
Van links naar rechts: 36, 10B en 17B:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dan droogt 'ie wel heel snel, ik wer namelijk snbel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef Loqi het volgende:
Dat komt meestal doordat de lak heel snel droogt
Ik wast die er een swatch van wilde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
héél snel lakken loste het probleem wel redelijk op, maar ik moet wel oefenen
de gevraagde swatch + meteen een vergelijking:
[ afbeelding ]
Nfu.oh 61, CG OMG, nfu.oh 64, CG QT
ik ben hélemaal om, ik ben zó blij dat ik de nfu.oh holo's heb besteld, die zijn veel hysterischer dan de china glaze holo's!
*verliefd*
nu wil ik ze allemaal
Gave kleurtjes!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Dit bracht de postbode mij vandaag, mijn eerste internetbestelling![]()
Art de Lautrec nagellak.
Van links naar rechts: 36, 10B en 17B:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Up & Away lakt erg goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder cleanup en soms met deuken![]()
Hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben helemaal verliefd
must have them all
Woooow de hysteriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
héél snel lakken loste het probleem wel redelijk op, maar ik moet wel oefenen
de gevraagde swatch + meteen een vergelijking:
[ afbeelding ]
Nfu.oh 61, CG OMG, nfu.oh 64, CG QT
ik ben hélemaal om, ik ben zó blij dat ik de nfu.oh holo's heb besteld, die zijn veel hysterischer dan de china glaze holo's!
*verliefd*
nu wil ik ze allemaal
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
http://themanicuredmanate(...)from-looney-bin.html
LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |