abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:32:47 #26
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_77019726
Je kan je nagels ook onderdopen in koud water. Dan schijnt de lak ook sneller uit te harden.

Mooi pakketje Bubseltje. Adore is mijn favoriet denk ik.

Mijn bestelde lakjes schijnen inmiddels ook gearriveerd te zijn. Kan niet wachten tot ik ze echt op kan doen:
  • OPI - You don't know Jacques (Suede)
  • OPI - Russian Navy (Suede)
  • China Glaze - Ruby Pumps
  • China Glaze - Soft Sienna Silks
  • China Glaze - Spin Me Round

Verlanglijstje voor de eerstvolgende bestelling staat alweer klaar :
  • OPI - My private Jet
  • China Glaze - Matte magic flat finish topcoat
  • OPI - Ink, Suede
  • China Glaze - Dorothy Who
  • Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_77019756
    Lekker pakket Bubsel, en Daph in het vorige topic .

Hier heb ik Nfu.Oh #51 binnen van Mir !!!
    Whatever I want.
    pi_77020272
    Ik word jaloers van alle pakketjes
    The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
      dinsdag 19 januari 2010 @ 18:47:44 #29
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77020313

Nagels van vandaag, Gosh sparkle is het.
    Don't come closer, I might hurt you
      dinsdag 19 januari 2010 @ 18:51:32 #30
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_77020468
    hoe doe je die dots, Lindy?
    disclaimer
      PR/Manusje van alles dinsdag 19 januari 2010 @ 18:53:56 #31
    148800 crew  Surveillance-Fiets
    Toezicht is gezond!
    pi_77020568
    zooo dat zijn een boel toffe lakjes
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
    pi_77020809
    ik ga minder uur werken...hoe moet ik anders jullie bij houden en vaak mijn nagels lakken? Ik heb geen idee....zeker omdat ik zoooo veel moois voorbij zie komen, ik las het net al ergens, al die pakjes maken hebberig! En dat is zo!

Hier in Nijmegen bij het Kruidvat ook nog geen snow lakjes...misschien maar goed ook, heb liever de OPI Hong Kong lakjes.

Daph heb je nog BTW enzo mogen betalen voor het TD pakje?
      dinsdag 19 januari 2010 @ 18:58:45 #33
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77020823
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
    hoe doe je die dots, Lindy?
    Met een dotter! Wacht, zal even een foto ervan maken...
    pi_77020889
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef m@x het volgende:
    Je kan je nagels ook onderdopen in koud water. Dan schijnt de lak ook sneller uit te harden.

Mooi pakketje Bubseltje. Adore is mijn favoriet denk ik.

Mijn bestelde lakjes schijnen inmiddels ook gearriveerd te zijn. Kan niet wachten tot ik ze echt op kan doen:
  • OPI - You don't know Jacques (Suede)
  • OPI - Russian Navy (Suede)
  • China Glaze - Ruby Pumps
  • China Glaze - Soft Sienna Silks
  • China Glaze - Spin Me Round

Verlanglijstje voor de eerstvolgende bestelling staat alweer klaar :
  • OPI - My private Jet
  • China Glaze - Matte magic flat finish topcoat
  • OPI - Ink, Suede
  • China Glaze - Dorothy Who
  • De Dhina Glaze Dorothy Who chip echt heel erg snel, dacht dat het aan mijn lag maar lees het ook bij anderen. MIsschien is de Alice van OPI een betere keus voor je lijstje?
    pi_77021134
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef bernies het volgende:
    ik ga minder uur werken...hoe moet ik anders jullie bij houden en vaak mijn nagels lakken? Ik heb geen idee....zeker omdat ik zoooo veel moois voorbij zie komen, ik las het net al ergens, al die pakjes maken hebberig! En dat is zo!

Hier in Nijmegen bij het Kruidvat ook nog geen snow lakjes...misschien maar goed ook, heb liever de OPI Hong Kong lakjes.

Daph heb je nog BTW enzo mogen betalen voor het TD pakje?
    Ja, ruim 25 euro.. Dat was wel even minder, maargoed het is alsnog goedkoper dan hier kopen Vind het wel vreemd, want over mijn mega order (met oa de complete collectie Wizard of Ooh Aahz, Orly Gems en tig losse lakken) hoefde ik geen btw en inklaringskosten te betalen..

Ik zal morgen of overmorgen eens kijken bij de grote kruidvat kijken, mocht ik Go Snow zien dan sla ik wel een deel in
      dinsdag 19 januari 2010 @ 19:06:53 #36
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77021171
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Met een dotter! Wacht, zal even een foto ervan maken...

Dat is mijn dotter (1 vd 2), je duwt dat bolletje aan het uiteinde in lak, en dan op je nagel, en dan heb je een stipje. Aan die van mij zit een grote en een kleine kant, voor verschillende maten stipjes, zegmaar.
    pi_77021277
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 19:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja, ruim 25 euro.. Dat was wel even minder, maargoed het is alsnog goedkoper dan hier kopen Vind het wel vreemd, want over mijn mega order (met oa de complete collectie Wizard of Ooh Aahz, Orly Gems en tig losse lakken) hoefde ik geen btw en inklaringskosten te betalen..

Ik zal morgen of overmorgen eens kijken bij de grote kruidvat kijken, mocht ik Go Snow zien dan sla ik wel een deel in
    Veel! heel erg balen!! Bij de mega order heb je geluk gehad, daarom hou ik ook niet zo van de mega orders, dan kan het een duur grapje worden. Laten we hopen dat dit maar een keertje pech was...
    pi_77021317
    Weet niet wie het was, maar je moet nagellak niet droogblazen met een fohn!
    Dat is warm en dan droogt de lak niet, je houdt hem dan als het ware vloeibaar, beter kun je (zoals iemand hierboven al beschreef) je hand in koud water dompelen...zelf doe ik altijd even een blokje in de kou lopen (maar met een sneldrogende topcoat is dit eigenlijk overbodig)

Leuke pakketjes zie ik langskomen!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Linnie20v op 19-01-2010 19:20:02 ]
    pi_77021449
    Hm dottingtool.. Ik heb alleen een minidottingtool, moet nog ergens grotere vandaan halen..
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef bernies het volgende:

[..]

Veel! heel erg balen!! Bij de mega order heb je geluk gehad, daarom hou ik ook niet zo van de mega orders, dan kan het een duur grapje worden. Laten we hopen dat dit maar een keertje pech was...
    True Had wel gerekend op btw+inklaring toen trouwens, had gewoon geld apart gelegd. Vind het ook niet erg om btw te betalen, is alsnog goedkoper om in de VS te bestellen. Vind het alleen jammer dat er gelijk 12.50 inklaringskosten bij op komt..
    pi_77021517
    Leuk om al die pakketjes te zien.

Toevallig heb ik vandaag mijn eerst internetbestelling binnen gekregen.
    Zal het straks even op de foto zetten en uploaden.
    pi_77021639
    Dag dames, nog een lak fan hier Hebben jullie tips voor de ultieme basecoat? Want ik gebruik nu Stickey en kan nog elke dag opnieuw lakken, 's ochtends zijn er al hele stukken afgechipt. Oh en wat een kunstwerken zie ik hier voorbij komen, ik ben nog niet verder dan 1 kleur
    Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
    'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
      dinsdag 19 januari 2010 @ 19:20:17 #42
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77021805
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Misstique het volgende:
    Ik word hebberig van al die pakketjes die voorbij komen. .
    Ja inderdaad, maar ik heb me tot u toe enorm in kunnen houden. Ik heb nog maar 2 Nfu Oh lakjes besteld en wat Kond plates sinds deze topicreeks
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_77021824
    Tjeetje, wat gaan jullie toch snel.......wilde nog reageren maar het topic was alweer gesloten
    Nou dat komt dan wel later Want ik heb leuke dingen gezien waar ik toch nog op wil reageren.

Ik heb nog een mani'tjevoor de wedstrijd.....

Vast een fijne avond voor iedereen gewenst......
    pi_77021839
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 19:16 schreef josja het volgende:
    Dag dames, nog een lak fan hier Hebben jullie tips voor de ultieme basecoat? Want ik gebruik nu Stickey en kan nog elke dag opnieuw lakken, 's ochtends zijn er al hele stukken afgechipt. Oh en wat een kunstwerken zie ik hier voorbij komen, ik ben nog niet verder dan 1 kleur
    Ik gebruik de OPI ridgefiller of natural nails basecoat. Vind ze erg fijn! Maarrr die van de essence werkt ook goed.
    pi_77021869
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 19:20 schreef romika het volgende:
    Tjeetje, wat gaan jullie toch snel.......wilde nog reageren maar het topic was alweer gesloten
    Nou dat komt dan wel later Want ik heb leuke dingen gezien waar ik toch nog op wil reageren.

[ afbeelding ]

Heel erg tof!
    Nu heb ik zin in snoepjes.
    pi_77021977
    quote:

[ afbeelding ]

Tof!!
    Whatever I want.
      dinsdag 19 januari 2010 @ 19:24:19 #47
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77022004
    quote:

[ afbeelding ]

wedstrijd?
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_77022114
    Ja, de M&M's, kersen en ferrero nagels van Obli
    Van een of andere blog geloof ik
    pi_77022569
    quote:

[ afbeelding ]

Haha Je maakt mij hongerig!
    pi_77022829
    Ik ga binnenkort eens op jacht naar een sneldrogende topcoat!
    Aids.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')